zondag, oktober 19, 2014

Hilarion: Oktober 19-26, 2014



Hilarion
Raak Niet Afgeleid of Op een Zijspoor gezet van Jullie Doel…
Oktober 19-26, 2014
 Marlene Swetlishoff/Tsu-tana
Dierbaren,
Wij doen een beroep op alle Lichtwerkers in de wereld om het visioen van de gemanifesteerd gemaakte Nieuwe Aarde vast te houden. Wij vragen dat jullie jezelf disciplineren om niet afgeleid of op een zijspoor gezet te worden van jullie doel door de gecreëerde illusies die de wereld gedurende deze tijden belagen. Jullie hebben allemaal de bekwaamheid om te onderscheiden wat echt en waar is en om te creëren wat jullie verlangen te ervaren, en dit is waar jullie aandacht op gefocust zou moeten zijn. Vrede is een werkelijkheid als jullie dit in jullie eigen ervaring kunnen brengen. Van hieruit, stroomt het buitenwaarts in/naar de wereld rondom jullie heen en heeft een exponentieel effect op alles en iedereen. Het nieuwe tijdperk wordt gecreëerd door jullie getrouwheid aan de hoogste idealen die jullie kunnen visualiseren en vast kunnen houden als jullie focus. De sleutel hier is om op een dagelijkse basis met jullie goddelijke afkomst te identificeren en te handelen als de dochter/zoon van de Goddelijkheid.
Je hoeft geen magiër te zijn, je hoeft slechts te geloven in je eigen goedheid en integriteit en het te ondersteunen. Laat anderen hun eigen weg kiezen. Het is door persoonlijk voorbeeld dat de Wegwijzers hun broeders inspireren en verheffen. Het wordt noodzakelijk om de hogere deugden en kwaliteiten van de weg wijzen nu te bekrachtigen. Anderen rondom jou heen zullen deze van binnenuit jou zien, bespeuren of voelen, zij hebben dan de menselijke sjablonen en voorbeelden van de goddelijke mens waar zij geïnspireerd door worden en bootsen het na in hun eigen levens. Het is tijd om je Licht te laten stralen, om de goedheid en zuiverheid van het hart te laten stralen, om jouw diepe Liefde van de Schepper te laten stralen. Decreteer dagelijks het Licht dat je bent* en wankel niet met deze uitoefening. Het is noodzakelijk om dit gebied van bescherming rondom jou heen als een schild of gebied van Licht toe te voegen.

Breng zoveel tijd door als je kunt aan activiteiten van het Licht in de vorm van mantra's, gebeden, invocaties en decreten om onophoudelijk je hogere trilling toe te laten nemen en te handhaven. Breng tijd in de natuur door om je met de Aarde te verbinden en jezelf erin te Aarden en laat de kosmische energie in balans en harmonie door je heen stromen. Houd de activiteiten van je leven zo eenvoudig en ongecompliceerd als mogelijk is, want dit helpt je om jou je reden te herinneren om hier op de Aarde te zijn gedurende deze tijden. Dagelijkse gemeenschap met het goddelijke is essentieel. Hiermee bedoelen wij dat de tijd die in eenzaamheid en stilte doorgebracht wordt zeer belangrijk is om te helpen met de integratie van de hogere energieën en downloads die zich nu voordoen. Doe alles dat je kent dat eraan meewerkt om jou in evenwicht en stabiliteit te houden, zodat jij jouw weg niet kwijtraakt.
Focus op het gevoel en de staat van het creëren van vreugde, want deze staat is een hogere trilling die je gemakkelijk kunt creëren door gefocuste intentie. Er zijn veel ervaringen die een ieder van jullie in het verleden gehad heeft waarop ingetapt kan worden om deze staat in jullie moment van Nu naar je toe te brengen. Maak iedere ochtend een lijst van alles waar je dankbaar voor bent en nogmaals voordat je naar bed gaat. Doe dit dagelijks, aangezien deze uitoefening meer dan dat jij gewaar kunt worden naar je toebrengt. Als je uitdagingen en moeilijkheden ervaart, moet jij jezelf trainen om deze uitoefeningen van het geven van dankbaarheid vast te houden totdat zij een tweede natuur van je geworden zijn. Als energie alchemisten, keren jullie alles dat in/naar jullie ervaring komt in/naar een hogere en lichtere energie. Jullie doen dit al iedere dag en het heeft alleen jullie bewuste besef ervan nodig om het meer kracht te geven.
Wij herinneren jullie nogmaals aan de noodzaak voor adequate hydratering door op z'n minst 8 glazen water per dag te drinken. De verhoogde energie downloads mogen jullie je moe en depressief laten voelen. Je kunt jouw endocriene stelsel ondersteunen met supplementen zoals het kruid Maca, wat een natuurlijke manier is om de endocriene gezondheid te reguleren en te ondersteunen, want het reguleert de stofwisseling, energie niveaus, en helpt de klieren om de onontbeerlijke hormonen te produceren die een gevoel van gezondheid en welzijn creëren. Het elimineren van behandeld voedsel en het te vervangen met rauwe onbehandeld voedsel zoveel als mogelijk is kan helpen, alsook het leren je te ontspannen en gebruik te maken van diepe ademhalingstechnieken. Kom gedurende tenminste een half uur drie keer per dag in beweging, zelfs als je die tijd in/naar 10 minuten op moet breken. Het in beweging houden van je lichaamsdelen is essentieel om de energie downloads door jou heen in beweging te houden. Eén uur aan slaap voor middernacht is gelijk aan twee uren slaap na middernacht en je adrenaline klieren worden door deze uitoefening verjongd. Deze zijn enige van de manieren om praktische ondersteuning te geven aan jullie fysieke lichaam gedurende deze tijden.
Tot volgende Week….
IK BEN Hilarion
*****
IK BEN LICHT
IK BEN Licht, gloeiend Licht,
uitstralend Licht, bekrachtigt Licht.
God consumeert mijn duisternis,
en transmuteert het in/naar Licht.
Deze dag BEN IK een focus van de Centrale Zon.
Wat door mij heen stroomt is een kristallen rivier,
een levende fontein van Licht
welke nooit gekwalificeerd kan worden
door de menselijke gedachte en het gevoel.
IK BEN een buitenpost van de Goddelijkheid.
Een dergelijke duisternis zoals deze mij gebruikt heeft is opgeslokt
door de machtige rivier van Licht welke IK BEN.

IK BEN, IK BEN, IK BEN het Licht;
Ik leef, ik leef, ik leef in het Licht.
IK BEN de volle dimensie van het Licht;
IK BEN de zuiverste intentie van het Licht.
IK BEN Licht, Licht, Licht
De wereld overstromend waar het ook is dat ik ga,
Zegenend, Versterkend en Overbrengend
Het doel van het Koninkrijk van de Hemel.
*****
In en door mijn eigen Geliefde Geascendeerde Meester Zelf
"BEN IK", en door mijn Geliefde Aanwezigheid,
Reik ik omhoog naar U, Geliefde Kuthumi,
En ik doe een beroep op U om mij te helpen
Om een Kosmische Zon's Aanwezigheid te worden
Van het Kosmische Licht,
Het Kosmische Christus Licht op Aarde,
Dat ik iedere dag laat groeien,
Ik verkrijg aldus een kracht/snelheid
Van het worden van een Komische Zon's Aanwezigheid
Van Kosmische Christus Liefde,
Wiens Geascendeerde Meester Licht
Naar buiten vanuit mij uitbreidt en
Het grote Christus Licht is
Dat het Leven in Vrijheid stelt.
Ik Ben de vervulling van mijn iedere oproep!

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©2014 Marlene Swetlishoff/Tsu-tana (Soo-tam-ah) Keeper of the Symphonies of Grace
Permission is given to share this message as long as the message is posted in its entirety and nothing has been changed, or altered in any way and Scribe's credit, copyright and website is included.   www.therainbowscribe.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen