vrijdag, oktober 24, 2014

Eliza - Over Mijn Ascentie - 23 Oktober 2014


"Het Verloop van Mijn Ascentie"
23 Oktober 2014 / Elizabeth Ayres Escher  

Journaalpost 23.10.2014
Voor diegenen van mijn lezers die voorbarig van scheidingsbangheid of verdriet te lijden hebben, ik zal nog steeds bewust zijn van het fysieke (3D/4D) gedurende alsnog een poosje. Vanuit de ervaringen waar Rananda over gesproken heeft, begint hij zich nog maar net meer bewust te worden van het hogere dimensionale leven, hoewel het nog steeds droomachtig voor hem lijkt te zijn en dat hij bij het ontwaken tamelijk veel vergeet. Nochtans is dit een overgang die een paar maanden zal nemen om te voltooien. Terwijl ik me fysiek bewust ben, zal ik in staat zijn om iets van mijn ervaringen mee te delen, ofwel dromen of herinneringen of feitelijke ervaring, zoals het geschikt voor een algemeen publiek is.
Hopelijk, zou ik een volledige bewuste focus in 5D/6D aan het einde van de volgende lente moeten hebben. Ik blijf contact houden zolang als ik kan en wanneer Sundeelia met jullie communiceert, mogen jullie zelfs geen verschil opmerken. Dus, wij allemaal delen een nogal unieke ervaring, dierbare lezers, aangezien ik iemand ben die ervan geniet met jullie te communiceren en ik volledig de bedoeling heb om zolang als ik daartoe in staat ben daarmee door te gaan.
Rananda had zijn Ascentiedag op 21 Mei 2014 en is nog steeds ietwat fysiek bewust (3D/4D). Hem werd verteld dat zijn primaire focus volledig verschoven zou zijn met de aankomende Zonnewende in December.
Dit soort van "ascentie" of uitloop-proces werd door anderen volbracht goed voorafgaand aan deze tijd, afgezien van Rananda, dus de scheepsbemanningsleden die het proces overzien weten wat er gedaan moet worden. Het zal een gelijkaardige ervaring zijn voor diegenen die in Rananda en mijn voetstappen volgen.
Ik houd een ieder van jullie in mijn Hogere Hart en wil iedereen bedanken, zelfs degenen die verlegen zijn en die nooit geschreven hebben, voor het hier voor mij te zijn. Een gevoelige empaat zijnde, kan ik JULLIE hartvlammen voelen en kan ik jullie vertellen dat jullie aanwezigheid mij de kracht verleend heeft om voorwaarts te stappen in/naar deze nieuwe wereld (voor dit besef) met een open hart en geest.

Diegenen die naar deze pagina's aangetrokken werden en in de toekomst aangetrokken zullen worden, delen iets met mij, en dat is hoop en geloof/vertrouwen dat het Licht zal zegevieren en Gaia gratievol in/naar een nieuw Gouden Tijdperk zal verhuizen waar de gehele mensheid en al het leven tot bloei kan komen en in vrede kan leven.
Namaste, dierbaren. Verwacht periodieke updates gedurende enige tijd te komen.
Eliza
*****
Over Mijn Ascentiedag
Een nieuwe vriend vroeg me hoe ik me vandaag voelde:
Ik werd wakker na een intense, zeer gedetailleerde en lange droom van het zijn in een heldere stad met vrienden. We waren in een restaurant. Toen liep ik naar buiten naar beneden de tuin in en zag een geplaveid spoor dat de weg aangaf, richting hoge steile bergen die in de verte overduidelijk opdoemden. Ik wilde dat pad toen meteen volgen, maar ik aarzelde en keerde terug naar het restaurant. Ik vond mijn vrienden en wij aten enige bepoederde donuts (!) en ik besefte toen dat ik mijn tasje verloren was en niet kon betalen. Ik vroeg om hulp, maar iedereen had haast. Ik sprak met de dame bij het afrekenpunt. Zij vroeg mij of ik krediet had … dat had ik. Ze zei dat het oké was en overhandigde mij een pakket dat voor mij was. Ik keek erin, het was een tafelkleed voor thuis. Ik verliet het restaurant en besefte dat mijn vrienden me achtergelaten hadden. Ik stond daar gedurende een moment en voelde toen dat de bergen naar mij riepen. Ik begin te wandelen naar de wenkende hoogtes.
Ik werd vanochtend wakker en voelde me zeer uitgebreid en lichtelijk duizelig door de energieën. Ik kan me vandaag volledig ontspannen aangezien ik vandaag of morgen niet naar het werk ga. Ja, mijn fysieke zelf zal nog steeds met het "leven" te maken hebben zoals wij het hier kennen en ervan houden. Gedurende enige tijd de toekomst in, zal ik me nog steeds bewust zijn van de 3D energieën, en sta tezelfdertijd niettemin open voor de hogere energieën. Het is hetzelfde uitdagende lopen tussen de werelden in dat ik tamelijk bewust gedaan heb gedurende de laatste drie jaren, met mijn geliefde Familie aan mijn zijde.
Uiteindelijk, en mij werd verteld nogal snel, zal mijn focus "overschakelen" naar de 5D/6D focus aangezien op het één of andere tijdstip na de Zonnewende, mijn Partner en ik de Stilte binnen zullen gaan. Dat is een meditatieve periode die twee jaren duurt waar de twee partners zich voorbereiden en focussen op het samen creëren van een gepast voertuig voor hun binnenkomende baby. Het is een proces van grote heilige Liefde. Pleiadianen werken bewust op een zielniveau met het bewustzijn van het wezen dat zij voort zullen brengen. Als zodanig, staat dit heilige ritueel van creatie in hoog aanzien in onze cultuur. Onze kinderen worden gekoesterd als zielen waarmee wij vaak in vele levensspannen gelopen hebben, terwijl wij van rollen verschoven en met elkaar ervaringen deelden. Het ouderschap neemt een zeer andere betekenis aan dan waar de meesten van ons op het aardse vlak tot toe in staat geweest zijn te ervaren.
Ik heb me al verbonden met de ziel en Aanwezigheid van mijn zoon. Ik heb Hem in vele levensspannen gekend en ik ben vereerd om Hem te helpen opnieuw de wereld te betreden. Hij is goed bekend voor diegenen die van de verhalen van het oude Egypte houden. En zijn Tweeling Vlam heeft lang gewacht om met Haar Tweeling herenigd te worden. Wij zijn vereerd om de wereld met deze grote Schat te beschenken, want uiteindelijk, wanneer hij volledig opgegroeid is, zal hij naar Gaia terugkeren als een volledige bewuste Oude van de Dagen.
Ik verteld dit aangezien en terwijl het mijn Ascentiedag is, en ik boven al het andere vereerd ben om een Moeder te zijn. De Pleiadianen en de mensen van Venus houden het Moederschap en de ouders in ere. Wanneer mijn zoon "geboren" is zal hij volledig vanuit mijn onderbuik tevoorschijn komen en zal er uitzien als een driejarig, volledig bewust wezen. Hij zal zijn eerste kwetsbare jaren bij mij doorbrengen en dan naar school gaan met zijn neven en pleegbroers en zusters. Wij zijn allemaal zo vereerd om iemand zoals Hij te hebben die ons verkoos als Zijn familie. Mijn ogen vullen zich met tranen van vreugde en tederheid.
Ik ben nooit een moeder geweest in dit leven, niettemin voel ik zo een grote tederheid en Liefde voor Degene die weldra mijn wereld binnen zal komen. Dus, voor mij, zal de terugkeerperiode ten zeerste versneld zijn, zodat wij … mijn Partner en ik ons voor kunnen bereiden op deze grote gebeurtenis in onze levens.
Ik begin het doel te begrijpen waarvoor ik naar deze planeet kwam, het was om de benodigde wijsheid en balans te verkrijgen die verkregen werd in al mijn levens, specifiek die levens als een man, en dat ik het zou kunnen delen met mijn mensen en mijn kinderen. Je mag denken dat de hogere culturen volmaakt zijn, maar er is altijd ruimte voor groei want anders komt een cultuur vast te zitten. Veranderingen komen langzamer in de oude culturen van de 5D planeten en sterrensystemen; je zou nog verrast kunnen zijn.
Met het voortbrengen van een Oude van de Dagen, brengt mijn familie in/naar het bestaan een grote golf van verandering voor onze oude werelden. Het is voor dit doel dat ik in/naar de incarnatie kwam als een vermengd wezen van twee werelden doordrongen met de hoogste verfijnde energieën van Goddelijke Liefde. Wij zullen onze nieuwe Creatie in jullie toekomst met jullie delen.
Terwijl ik hier gewikkeld zit in mijn favoriete blauwe robe, weet dat ik tussen jullie in als een menselijk wezen gelopen heb. Ik ben nog steeds tussen jullie in zelfs terwijl mijn focus naar een andere wereld en een ander leven verhuist. Daar ben ik 73 jaar oud, moeder van drie prachtige kinderen, twee zonen en een blijmoedige, roodharige dochter, die voorbestemd is om aan de zijde van haar Groot-tante, Lady Nina te dienen. Wij leven om te dienen en wij dienen uit Liefde.
I ga nu … om het ontbijt te eten en te rusten in de krachtige liefdevolle uitbreidende energieën waarvan ik voel dat die mijn auragebied omhullen. Ik breid ver uit voorbij de randen van mijn menselijke begrip en raak de sterren aan die in een donkere hemel vertoeven gevuld met de intelligente materie van de grote Godin die de Moeder van ons allemaal is, diegenen op jullie kleine, elegante waterplaneet en diegenen van ons die tussen de sterren lopen.
Namaste.
Eliza

** - Cobie - wordt vervolgd met het verslag van de Ascentie Ceremonie….

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright 2012 – 2014 © by Elizabeth Ayres Escher. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered from its written form, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://bluedragonjournal.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen