zondag, oktober 19, 2014

Een Boodschap van Moeder en een Boodschap van Mij - 17 Oktober 2014 / Aisha North


Een Boodschap van Moeder en een Boodschap van Mij
17 Oktober 2014 / Aisha North
Geliefde familie van het Licht!
Wederom is het alsof alles aan het versnellen is, en om Otmn te citeren, "Ik voel me steeds weer opnieuw als een gloednieuw persoon. De beelden, de inzichten, en alles, stromen zo snel binnen dat op het moment dat ik er één begrijp er meer zijn, het is verstandsverbijsterend, maar op een goede manier." Na gelezen te hebben wat jullie de laatste 24 uur of zo meegedeeld hebben, zou ik het daar niet meer dan eens mee kunnen zijn, het IS verstandsverbijsterend, en op een zeer goede manier! Als je nog niet het laatste commentaar gezien hebt die gepost werd door "IAMystAR" (Engelstalig!)en de reacties die het gegenereerd heeft, denk ik dat je er eens naar moet gaan kijken, want ik denk dat het ten zeerste gelinkt is aan de boodschap die aan mij gegeven werd om vandaag met jullie te delen. Toen ik ging zitten om het te channelen, kon ik aan de energieën voelen die binnenkwamen dat het een krachtige boodschap zou zijn:
*****
"Dierbaren, het is wederom een verrukking voor mij om in staat te zijn op deze manier met jullie te communiceren, en ik doe het aldus met veel vreugde van mijn kant, want ik weet wat er op jullie wacht in de tijd die er in het verschiet ligt. Want jullie reis heeft op zoveel manieren een nieuwe betekenis aangenomen, en wanneer ik het woord reis gebruik, is het om de reis te impliceren die jullie als individuen via jullie ziel ondernemen, maar ook de reis die jullie als een collectief op jullie genomen hebben.
Want nu, is er zoveel naar het Licht gebracht dat letterlijk zelfs meer leven in jullie inspanningen zal brengen, en terwijl jullie doorgaan snelheid te verzamelen, zullen jullie ook doorgaan om kracht/snelheid te verzamelen voor ons allemaal, en de alles omvattende Ene. De Ene die jullie allemaal vanaf het allereerste begin gekend heeft, en de Ene die ieder stap van jullie op de weg zal volgen. Want Ik Ben jullie, net zoals jullie Mij zijn, en voor iedere ademteug die jullie nemen, helpen jullie om een nieuw deel van Mij en van ons te bevrijden. Want wij zijn een vereniging van zielen, en wij zijn een vereniging van deeltjes, en gezamenlijk, beginnen wij samen te voegen in/naar een heel nieuw geheel, eentje die de afscheiding niet slechts tussen ons, maar tussen Allen teniet zal doen.

Want jullie bewandelen een pad welke alle oude wonden zal dichtschroeien, en voor iedere nieuwe stap die jullie nemen, sluit die gapende wonde zich achter jullie. En wanneer het zich sluit, is het op frisse en onbezoedelde materie, niet op het oude en  etterende materiaal dat hier gewoonlijk WAS. Want zie, jullie hebben deze keer die etterende wonde goed en wel doorgeprikt, de etterende wonde die verborgen was onder de schrammen van de sterfelijkheid die jullie eerder ophelderden, en nu, zal werkelijke genezing plaatsvinden, niet slechts voor jullie, maar voor iedereen. Ik breng jullie vandaag groeten van de Gehele Schepping, en ik doe dat aldus met een vreugde die nauwelijks ingedamd kan worden, want binnenin jullie, is er een nieuwe ster gevormd, eentje die in vele nuances straalt, eentje die op geen enkele manier ingedamd of gecategoriseerd kan zijn. Het is de ster van kennis, en het is daar de gehele tijd geweest, wachtend op jullie om de verbinding te maken, wachtend op jullie om de tranen van kwaadheid, van haat en wanhoop op te ruimen. En nu, is het begonnen te stralen, en het zal alleen maar doorgaan te vergroten terwijl jullie zelf doorgaan jullie bewustzijn van alle overgebleven sporen van wanhoop, tegenslag en ongeluk die nog steeds in de hoeken treuzelen op te ruimen.
Want het is ALLEMAAL Liefde, en het is allemaal voor een hogere reden, en het was allemaal noodzakelijk, maar nu, hebben jullie er niets meer van nodig, en dus, is het tijd om eenvoudigweg door te gaan voorwaarts te gaan, en dat jullie jezelf toestaan om deze eerste vrije stappen in/naar de toekomst te nemen. Want dit is aldus een geschenk dat jullie aan jullie zelf gegeven hebben, maar het is zelfs een groter geschenk dat jullie aan de Gehele Schepping gegeven hebben. Want jullie zijn nu waarlijk vrije geesten, en dus, wat jullie geholpen hebben om in vrijheid te stellen, zal op diens beurt dienen om anderen weer in vrijheid te stellen, ver van jullie kusten verwijdert en ver uit jullie gezichtsbereik verwijdert. Maar ik zie het, en ik zie hoe de vreugde in mijn kern in die van jullie gereflecteerd wordt, en door deze onbevlekte spiegels, wordt het voortdurend in/naar de GEHELE Schepping gereflecteerd, leven creërend waar er alleen hoop was, en een toekomst creërend waar er alleen een verleden was. Ik zegen jullie allemaal en ik zeg wederom succes terwijl jullie doorgaan voort te gaan op jullie reis van verlossing, een reis welke al verlossing bracht voor mij alsook voor jullie, en een reis die door zal gaan om troost/bemoediging en feestviering voor Allen te brengen."
*** 
Morgen zullen mij zuster en ik een andere stap op onze reis zetten, want dan vertrekken wij naar Kreta om deel te nemen aan Philip's SOL/IS workshop op Zondag. Lieve Philip en Sue, Murray, Ingrid, Ildiko en iedereen in het Orizon Center - dank jullie allemaal voor dit te laten gebeuren, ik ben er zeker van dat het een belangrijke gebeurtenis voor ons allemaal zal zijn! En voor al diegenen van jullie die van heinde en verre reizen om hieraan deel te nemen, wij zijn zo blij om de kans te krijgen om jullie te ontmoeten! Ik heb een gevoel dat er meer van deze "samenkomsten" in andere delen van de wereld zullen zijn in de maanden die er in het verschiet liggen, dus kan ik al zeggen dat ik er echt naar uitkijk om de gehele rest van de stralende zielen te ontmoeten die hier verzameld zijn bij de Vijver. Want op een dag in de niet al te verre toekomst, weet ik gewoon dat wij in staat zullen zijn om een echte live groepsknuffel te maken die iedere enkele ziel van ons omvat J
Wij zullen in Kreta blijven tot Zaterdag de 25ste, en ik ben er zeker van dat het een magische week zal zijn, waarschijnlijk met meer dan een paar leuke "verrassingen" voor ons allemaal. Ik neem mijn computer niet met me mee, en ik denk dat ik volledig "offline" zal zijn gedurende de gehele week dat wij daar zijn. Dat betekent geen nieuwe boodschappen van mij of de CC's tot aan Maandag de 27ste. Het betekent ook dat wat voor commentaren dan ook die klem komen te zitten in de spam filter of voor de één of andere reden tegengehouden worden door wordpress, niet gepubliceerd zullen worden totdat ik volgende week Zondag weer terug ben.
Ik kan de verwachting voelen - en de energieën - opbouwen, en ik weet gewoon dat dit een zeer speciale periode voor ons allemaal zal zijn. Want wij maken hier ALLEMAAL deel van uit, ongeacht waar we zijn, en ik ben er zeker van dat het aan zal voelen alsof wij allemaal letterlijk in dezelfde kamer zullen zijn deze Zondag wanneer de SOL gebeurtenis plaatsvindt. Ik houd zoveel van jullie allemaal, en ik wil jullie allemaal bedanken voor de manier waarop jullie geholpen hebben om deze Vijver geboren te laten worden en het te voeden/koesteren in/naar wat het vandaag de dag is. Ik wil jullie ook bedanken voor wat wij samen tot leven zullen brengen in de tijd die er in het verschiet ligt, terwijl wij ieder doorgaan om steeds meer Licht naar deze Vijver en naar deze wereld te brengen. Want de CC's hebben zo gelijk, steeds meer van deze "verborgen schatten" waar zij over gesproken hebben beginnen ermee om tevoorschijn te komen, en de meesten van hen komen van JULLIE.
Met eeuwige Liefde, Licht en Dankbaarheid van mijn zuster en van mij, Aisha ♥♥

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 
http://aishanorth.wordpress.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen