zaterdag, oktober 18, 2014

Aluna JoyYaxkin - Het Naderbij komen van de Activering van Onze Goddelijke Zenuwstelsels


Het Naderbij komen van de Activering van Onze Goddelijke Zenuwstelsels
17 Oktober 2014 / Aluna JoyYaxkin
De afgelopen nacht had ik een andere reisdroom. Ik doe dit vrij vaak, en het is enorm leuk. Geen jetlag en geen koffers inpakken! Deze keer waren we in PALENQUE, Mexico. Palenque is mijn favoriete tempel locatie van allemaal … in die zin als je me zou pushen om te kiezen tussen zoveel verbazingwekkende plaatsen. Deze locatie heeft mij zoveel gegeven.
In mijn droom, was onze groep net gearriveerd in Palenque, en wij betraden voor de eerste keer de locatie. We verkenden de heilige watervallen en volgden toen het spoor naar boven naar het belangrijkste plein. Ik kende op z'n minst één van de groepsleden, Joyti uit Nieuw Zeeland (vreemd genoeg zal dit de eerste keer zijn dat zij niet met ons meegaat naar Palenque). Ze kwam deze keer alleen, en ik kon zien dat zij in een zeer diep proces was. Toen merkte ik op dat onze volledige groep, (ongeveer 20 van ons), in een diepe ruimte viel waar we nauwelijks konden lopen of onze ogen open konden houden. Palenque had een onwerkelijk gevoel, en het was zeer zacht en dromerig. In het verleden, werd mij verteld dat Palenque een nieuw kristal/gouden stad rondom de tijd van de verschuiving van de Tijdperken zou verankeren. Aangezien deze cyclus ongeveer 26,000 jaren lang is, veronderstel ik dat wij ongeveer het equivalent zijn van ongeveer twee tot drie dagen in deze nieuwe Cyclus.
Welnu … volgens mijn leraar Pearl Dorris van het oorspronkelijke "IK BEN" tijdperk, zullen de Geascendeerde Meesters ons soms aanmoedigen om een diep dutje te doen, aldus zij diepgaande leringen kunnen downloaden. Dit was wat er met ons gebeurde in dit moment. In de ruimte tussen volledig slapend en volledig wakker zijn, daar is een plaats waar alle goede dingen gebeuren! Je kunt daar ook komen wanneer je mediteert. Ik ben er zeker van dat diegenen van jullie die dit lezen deze ruimte vele keren eerder aangeraakt hebben.
We hadden deze ervaring ook op onze allereerste trip naar Macu Picchu, Peru toen een dikke wolk de gehele stad bedekte. We raakten zo slaperig dat we naar onze kamers teruggingen en een diepgaand dutje hadden! Dit gebeurde ook met mij in de oude steencirkel van Avebury in Engeland. Ik sliep terwijl ik slechts voor een paar momenten op een staande steen leunde, en ik zag meer dan dat ik hier vandaag zou kunnen meedelen.

Wel … terug naar de droom van de afgelopen nacht. Ik wist dat diep innerlijk werk onze kant aan het opkomen was, en we verzetten ons er niet tegen. We moesten gewoon gaan liggen. Dus gingen we aan boord van onze bus en gingen terug naar onze kamers voor een dutje. Toen werd ik wakker en eindigde de droom.
Toen ik wakker werd, vroeg ik wat deze droom betekende. De Ster Ouderen zeiden dat tijdens de dagen voorafgaand aan de aankomende Zonnewende van December 2014, en tijdens de dagen van de Goddelijke Vrouwelijkheid in Mexico (eindigend op 12 December voor de Godin Guadalupe), zal er een dag zijn waarop wij opgeroepen zullen worden om een dutje te nemen … een goddelijke en diepgaande slaap. In deze slaap, zullen nieuwe coderingen in een ieder van ons geactiveerd worden. Gedurende dit volledige jaar, hebben wij onze zenuwstelsels opgewaardeerd om de nieuwe frequenties aan te kunnen. Ik ben er zeker van dat jullie dit gevoeld hebben. Wel, dit zal zijn wanneer de lichtknop omgedraaid zal worden voor dit nieuwe zenuwstelsel.
Deel deze boodschap alsjeblieft. Vergeet alsjeblieft niet toestemming te geven aan je persoonlijke gidsen, Bescherm Engelen en Geascendeerde Meesters die met jou werken, voor deze activering om plaats te vinden. Dit zal een wereldwijde gebeurtenis zijn. Schenk aandacht om in een heilige ruimte en in een positief bewustzijn te zijn gedurende deze pre-zonnewende dagen. Zoals gewoonlijk, gaven de Ster Ouderen mij geen precieze datum hiervoor. Dit zal afhankelijk zijn van de tijd, ruimte en het bewustzijn. Mijn suggestie zou zijn om intens bewust te blijven gedurende een 20 dagen venster vanaf 5 December tot aan de 25ste. Maar … Ik kan dit zeggen, aangezien zij vrij duidelijk zijn, op de eerste van het jaar in 2015, zullen wij in een geheel nieuw en fris energiegebied zijn, met een pas geactiveerd en verhoogd zenuwstelsel … met ogen en harten wijd open!
… Dan slaat voor mij de echte opwinding in. Beginnend in 2013, hadden de meeste visionairs uitdagingen met het zien van de toekomst! Velen van ons voelden zich afgesneden van onze gebruikelijke gidsen en intuïtieve inzichten. Het was de grote leegte waarover de Ster Ouderen mij jaren geleden vertelden. Hoewel ik me voorbereid voelde op deze leegte, was het voor de meesten van ons geen picknick. Het was zo in tegenstelling tot ons om niet ingeplugd te zijn in de toekomstige tijdlijnen. Wel … ik denk dat wij TERUG INGEPLUGD zijn mensen! Dit nieuwe zenuwstelsel zal ons zelfs een diepere en meer ontwikkelde visie en inzicht aanbieden! Ik kan alweer voorwaarts gluren! En ik hoop dat jullie dat ook kunnen. Jippiieee! De lol keert terug!
------------ 
EEN OPROEP TOT ACTIE......
Gisteren, (16 Okt) had ik een krachtig visioen dat naar me toekwam, (om ongeveer 11:30AM MST time) met een decreet met de vraag om deze ZO SNEL ALS MOGELIJK aan JULLIE door te geven, en JULLIE uit te nodigen om ons collectieve Licht in actie te zetten! Wil je vandaan spelen … voor slechts een paar momenten?
Mij werd gevraagd om onze gelijkgestemde, ziel families LICHT te combineren en te zeggen …
MET ONZE GROTE EN MACHTIGE IK BEN AANWEZIGHEDEN…
VERWIJDEREN WIJ UIT DE AARDE EN DE MENSHEID…
IEDERE EN ALLE TEGENGESTELDE/TEGENWERKENDE ENERGIE OF KRACHTEN…
NAAR HET LICHT.
En zo zij het.
Toen ik dit eenvoudige decreet deed, zag ik onmiddellijk een enorme grote, harde steenachtige structuur dat ermee begon van de Aarde af te schilferen. Toen begon een dunnere laag verwijderd te worden, en openbaarde een ongerepte nieuwe huid van de Nieuwe Aarde. Kunnen jullie een paar momenten geven, van het Licht dat jullie werkelijk zijn, en helpen met deze plotselinge en spontane Aarde opruiming? Het schijnt dat er een aanzienlijke scheur in de oude, op angst gebaseerde programmering is, en nu kunnen we erin komen en dit systeem met precisie en efficiëntie aanpakken! YAHOO!
Deel deze post alsjeblieft, en vertel ook wat je ervaren hebt terwijl je dit eenvoudige proces deed op onze facebook pagina! https://www.facebook.com/alunajoyyaxkin
… Later die avond … kon ik voelen dat velen van jullie daarbuiten jullie goede werk deden tot actie aangezet door onze Facebook posten en voegden enige prachtige toevoegingen toe aan het oorspronkelijke bericht dat ik ontvangen had! Wij zijn zo gezegend. Ik kon een diep stukbreken en opruiming van de oude programma's voelen. Ik weet dat dit proces vandaag doorgaand is en ook met jullie toegevoegde hulp, het was een beetje moeilijk om te gaan slapen met dit alles dat er gaande was. LOL (Lot's Of Laughter) Toen we deze ochtend wakker werden, was er een zeer tastbare en diepe kalmte met een randje van tijdloosheid. Het was moeilijk te weten te komen welke dag het was toen ik wakker werd ;) Zelfs de vogels in onze tuin waren rustig en sereen. Dank je wel iedereen. Blijf het goede werk doen.  
Toen ik deze boodschap ontving, zat er een urgentheid aan vast. Deze scheuren in de programmering zijn weinig en zeldzaam, en wanneer wij hen eenmaal opmerken, zullen net zoveel anderen naar binnen gaan om de scheuren te fiksen. De Ster Ouderen willen dat wij volledig 'bewapend' met onze spirituele breekijzers op deze kans springen! En dat deden we en doen we nog steeds! Deze scheuren en de opvolgende opruimingen creëren de zeer nodige veranderingen. De meeste levende wezens houden niet van veranderingen. Maar zonder veranderingen, is er geen spirituele en fysieke evolutie. Om Levende Meesters te worden, moeten wij door vele en onophoudelijke veranderingen heengaan. Iets van deze veranderingen zullen vreugdevolle gebeurtenissen zijn, en andere keren zouden we in weerstand kunnen slaan en schreeuwen.
Waar het op neerkomt is dat onze groep van gelijkgestemde zielen besloten heeft om te ascenderen, en dat wij alles zullen doen om dit te bereiken. Goed werk iedereen. We hebben zeker een enorme grote laag van het verleden afgepeld die niet langer meer nodig was!

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Aluna Joy Yaxkin © www.AlunaJoy.com 1995-2014

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen