zaterdag, september 13, 2014

Vanuit de Boodschappen van God - 8 September 2014


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
8 September 2014 / Yael Powell
Voel Mij levend binnenin jou. Voel Mij ook als degene die jou in zo een tederheid en Onvoorwaardelijke Liefde vasthoudt dat ik jou alles zal geven van het Goede dat Ik Ben en niets anders, want ik ben alleen Liefde en Mijn hart is de jouwe. Het is jij. Dus Alles dat Ik Ben is ook van jou.
Dan, laat deze pijl van de intentie van Liefde jouw bewustzijn en jouw gehele wezen focussen op de missie van Liefde in diens golven van geven, dat de gouden munten van het Echte leven in jouw handen vallen om altijd de Wil van Liefde te doen. De Wil van Liefde is om deze gemeenschap terug naar ieder hart te brengen dat het vergeten is, dat ieder moment een wonder en iedere aanraking wat Liefde gemanifesteerd maakt als jou en door jou heen kan zijn.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
2013-09-08 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen