vrijdag, september 05, 2014

Ontwaken met IlliaEm - Voortgezette Communicaties - Deel 1 - 3 September 2014


Ontwaken met IlliaEm
Voortgezette Communicaties - Deel 1
3 September 2014 / Dr. Suzanne Lie
Terwijl de "toekomst" waar wij naar verlangd hebben het "NU" wordt dat wij leven, is het vanzelfsprekend om terug te kijken naar ons begin. Ik had een lange meditatie met IlliaEm vanochtend waarin er geen woorden en geen visioenen waren. Er was een gevoel van in leven te zijn met zuiver Licht en Onvoorwaardelijke Liefde. Deze gevoelens herinnerden mij aan mijn eigen ontwaking in de vroege 1990er jaren.
Binnenin de onschuld van onze eerste multidimensionale ervaringen, zijn wij open om de funderingen voor onze terugkeer naar ZELF te ontvangen. In deze serie zal ik mijn eerste ontmoetingen met IlliaEm vertellen en de verlichting die ik ontving omdat ik dapper genoeg was om in mezelf te geloven.
Ik heb met veel mensen gecommuniceerd over hun ontwakingsproces, wat gewoonlijk een grote hoeveelheid aan geheimhouding omvat. "Wat als ze ontdekken wat ik aan het doen ben?" roepen wij, zelfs niet wetend wie "zij ' zijn. Misschien was het "slechts onze verbeelding," wat beter klonk dan, "misschien ben ik wel gewoon gek."
Nee, het was niet veilig of aanbevolen om toentertijd open te zijn over onze innerlijke ervaringen. Wij waren de voorhoedde die een nieuwe wereld binnen gingen welke alleen wij konden waarnemen. Gelukkig, had ik net mijn doctoraat in Klinische Psychologie afgerond, dus ik was er behoorlijk zeker van dat ik niet gek was.
Nochtans, was ik NIET gereed om gedurende vele jaren uit mijn psychische kast vandaan te komen. Daarom, werd ik "Suzan Caroll," wat de naam was die ik uitkoos om "mijn eigen onschuld te beschermen." Het nam alle moed die ik had om met mijn innerlijke reizen in/naar het onbekende door te gaan.
Ik deel deze reizen nu mee in de hoop dat anderen die op de rand van ontwaken zijn de veiligheid kunnen vinden om om te keren en binnenin hen ZELF te kijken. Ik begon dit proces met de Blog "Vanuit het Verleden in/naar het NU" en zal er verder mee gaan met, "Ontwaken met IlliaEm."
Ik was gebleven bij mijn entree van 30 Augustus 1995 waarin ik me "herinnerde" eerst Arcturus te verlaten in antwoord op de oproep van Gaia voor hulp. Op 21 Oktober 1995 ging ik verder met mijn communicatie met IlliaEm.
21 Oktober 1995 
Geliefde, Wij, IlliaEm, keren terug om met jou te communiceren. Je hebt je herinnerd dat je Arcturus verliet. Nu, vragen wij jou om je het "zijn van een Arcturiaan" te herinneren. Voel nu de ervaring van jouw Arcturiaanse zelf.
Geachte IlliaEm, wanneer ik mijn ogen sluit om mijn geest toe te staan te kalmeren en mijn lichaam om te ontspannen, kan ik mezelf als een ster voelen. Mijn lichaam is van Licht gemaakt. In feite, zie ik eruit zoals een kind een ster zou tekenen. Ik heb twee benen die vanuit mijn taille omlaag gaan en twee armen die vanuit de taille naar buiten gaan en eenn hoofd dat naar boven komt vanuit de taille.

Echter, ik heb niet de definitie van een gestalte die ik in mijn derde dimensionale lichaam heb. Ook, ben ik tweeslachtig. Nee, ik ben meer dan tweeslachtig; ik ben voorbij de definitie van seksualiteit zoals ik het op de Aarde ken.
Wanneer ik andere leden van mijn capsule ontmoet, versmelten wij in/naar één persoon voor een begroeting en dan keren wij terug naar onze individuele voertuigen. Deze voertuigen zijn alleen individueel als ik naar het helderste deel van onze uitstralingen kijk. Als ik nauwkeuriger kijk, ontdek ik dat ik verbonden ben met alle andere leden van mijn capsule door een gedimde uitstraling, wat gelijkaardig is aan een ragfijne vleugel.
Deze vleugel is een netwerk die ons allemaal verbindt en ons een groepsbewustzijn geeft voorbij wat mijn Aardse bewustzijn zelfs maar voor kan stellen. Ik weet dat ik volledig verbonden ben met de andere leden van mijn capsule, die ik waarneem als de andere leden van mijn ZELF.
Via ons netwerk, zijn wij in ogenblikkelijke en voortdurende communicatie met elkaar. We kunnen met alle veertig delen van onszelf in hetzelfde NU communiceren; of we kunnen met welk enkelvoudig individu dan ook communiceren. Wij zijn in voorbereiding op ons vertrek, maar ik besef nu, precies op het moment dat wij vertrekken, dat wij ook blijven.
We bi-localiseren. De kern van veertig zal oneindig constant blijven als een gegrondvestigde kracht voor onze universele reizen. Echter, aangezien ons gevoel van zijn op een planeet en zijn op een sterrenschip hetzelfde is, betekent "blijven" de component van ons ZELF die de ruimte vasthoudt terwijl ons uitgebreide ZELF bi-localiseert.
Aangezien wij voorbij de grenzen van tijd en ruimte zijn, is dit niet onmogelijk. We kunnen gemakkelijk op twee, of in feite vele, locaties tegelijkertijd zijn.  We kunnen ook gedurende een zeer lange "tijd" wegreizen, en wanneer we terugkeren, zal het zijn alsof we nooit weggegaan zijn. Het verschil is dat wij een nieuwe ervaring hebben binnenin onze eigen wezenlijkheid.
Ik ervaar nu onze voorbereidingen voor onze reis naar Venus. We zullen naar Venus gaan voordat we naar de Aarde gaan zodat we kunnen leren hoe onze resonantie voldoende te verlagen om één van de fysieke voertuigen op Atlantis binnen te gaan. We zeggen onze laatste goedendag tegen het deel van onszelf dat blijft door in een groepstasis te gaan, wat is zoals het slapen op Aarde. Op deze manier zijn wij als EÉN eenheid bij elkaar aangesloten.
Aangezien we besloten hebben om cyclussen te creëren die gelijkaardig zijn aan wat wij kennen als dag en nacht op de Aarde, kunnen wij de "nacht", of instroom cyclus, gebruiken om op te gaan in/naar één bewustzijn en naar de hogere dimensies van onszelf te reizen. In de "dag", of uitstroom cyclus, scheiden wij ons in/naar de veertig verschillende delen van onze zelven.
Op deze manier, kunnen wij onze hogere ervaringen gronden in/naar onze zevende dimensionale Arcturiaanse planeet terwijl wij leren om dienstverlenend aan anderen op ons vlak te zijn, alsook voor anderen in de lagere dimensies. Ik voel nu dat wij in/naar onze instroom cyclus gaan om alle instructies te verzamelen vanuit onze hogere zelven en om onze laatste briefing te krijgen voorafgaand aan ons avontuur. Ik ben in staat om bewust te blijven tijdens deze briefing. Ik kan alleen een gevoel van de boodschappen vasthouden.
Bijna twee maanden later:
12 December 1995 
Geliefde IlliaEm,
Ik voelde je in mijn meditatie. Het is tien dagen geleden sinds een zeer ernstig ongeluk zich voordeed met twee van mijn familieleden. Dit is de eerste keer dat ik in staat geweest ben om echt te mediteren. Ik weet dat je de gehele tijd bij ons geweest bent. Echter, ik was te geabsorbeerd in de derde dimensie dat ik niet in staat geweest ben om me bewust te zijn van je aanwezigheid. Sta me nu toe om de woorden te horen die ik voelde tijdens de meditatie maar niet kon begrijpen.
Dierbare Suzille,
Je hebt onbewust veel van jouw levenskracht gegeven aan deze uitdaging, wat het waarom is dat je zo vermoeid geweest bent. Wees niet bezorgd aangezien wij jouw levenskracht aanvullen met een frequentie van energie van een veel hogere trilling dan datgene dat je verloor. De crisis van een bijna-dood ervaring is er één die door velen ervaren zal worden, en wordt ervaren, nu en in de onmiddellijke toekomst.
De oude trilling moet versneld worden. Door dat aldus te doen zullen vele delen van jullie werkelijkheid in die lagere trilling verdwijnen. De uitdaging die een ieder van jullie zal ervaren zal jullie toestaan te kiezen wat belangrijk is in jullie levens en wat er losgelaten kan worden. Voor jou, lieve Suzille, was de les duidelijk. De angst voor het verlies van dingen moet losgelaten worden, aangezien het jouw dood zal veroorzaken.
Klink dat onbarmhartig? Ja, dat doet het. Maar over wat voor dood spreek  ik? Ik spreek over de dood van de innerlijke wereld die je gekend hebt. Angst is een zeer krachtige creatieve kracht en als je ook maar iets vreest, zal je het laten gebeuren. Het menselijke lichaam is een "ding". Het is niet van een geestelijke of van een hogere dimensionale trilling. Het is van dezelfde trilling als een auto, een huis of geld.
Als je het verlies van welke van deze dingen dan ook vreest, zal je hen inderdaad verliezen, alsook de menselijke voertuigen welke hen gebruiken. Liefste Suzille, wij zijn jou nodig om jouw fysieke gestalte te handhaven om Lady Gaia te helpen totdat haar overgang compleet is.
Als in die tijd jij wenst om je klei voertuig los te laten, dan kan het opgeofferd worden aan de Moeder. In de tussentijd, is het nog steeds noodzakelijk voor jouw geliefden om hun voertuigen te behouden voor hetzelfde doel als dat jij gekozen hebt om het jouwe te houden.
Denk eraan lieve, dat het anker (je menselijke aardse voertuig) het schip zal verheffen (Gaia's planeet Aarde). Blijf bewust in jouw derde dimensionale "anker" en breid dit besef helemaal uit naar mij zelf, IlliaEm. Op deze manier zal je het ware multidimensionale wezen dat je bent realiseren.
Opmerking van Sue,
Ik heb nagedacht over het wel of niet plaatsen van deze entree, maar we moeten allemaal uitdagende gebeurtenissen onder ogen komen waar we teveel energie aan kunnen verliezen en onze gezondheid in gevaar kunnen brengen, alsook onze bekwaamheid om onze missie uit te voeren. Daarom, heb ik het bijgevoegd.
4 januari 1996 (Een volledige boodschap van IlliaEm, dus zal het ik niet met vette letters typen. Mijn commentaren zijn in cursief getypt)
Gelukkig Nieuwjaar lieve Suzille,
IK BEN IlliaEm, om hier weer met jou te spreken. Ik was bij je op Nieuwjaars Avond, alsook gisterenavond. Ja, er is iets dat ik je wens te vertellen. Ik wens te zeggen mijn dierbare, dat jouw werk door zal gaan in dit Nieuwe Jaar. Vrees niet maak je noch bezorgd dat jouw bestemming niet vervuld zal worden.
Ben geduldig, want geduld staat jou de creatieve tijd toe om jouw diepste onderbewuste zelf te doen laten ontkiemen zodat je geleidelijk in jouw fysieke wereld tot bloei kunt komen. Ik sprak gisteren tegen jou over hoe elke van jouw "incarnaties" in feite een punt van perspectief in de fysieke werkelijkheid is.
Verbeeld je dat elke van de vele incarnaties die jij je herinnerd hebt ervaren zijn als een stralende bal van Licht. Sommige van deze "lichten" zijn veel meer gedimd dan anderen, en sommigen zijn helder. Deze ballen van Licht omcirkelen Lady Gaia en hebben wortelen die diep in/naar de kern van Haar wezen lopen. Als je welk leven of welke werkelijkheid dan ook geneest, verleen je dienst om ook De Moeder te genezen.
Zie hoe jouw Ziel door deze punten van perspectief heen kan kijken om de fysieke incarnatie op een andere manier te zien en te ervaren. En, zie hoe jouw Overziel door al deze punten van gewaarwording op hetzelfde moment heen kan kijken. Wanneer jij je levens vanuit het perspectief van je Overziel ervaart, zal je terugkeren naar het zijn van je ware Multidimensionale Zelf.
Ook, zoals je weet, kan jouw Multidimensionale ZELF tegelijkertijd leven op de hogere trillingen en ervaren op hetzelfde moment als het dat in het fysieke ervaart. In feite, is dat het wat je doet als je met mij communiceert. Ik ben jouw negende-dimensionale zelf. Daarom, als je met mij communiceert, jij al jouw multidimensionale ervaringen gewaar kunt worden vanuit de eerste doorgaand naar de negende dimensies.
(Opmerking: Ik ben me nog steeds niet bewust van dat niveau van gewaarwording.)
Uiteindelijk, zal je leren om je zo diep met mij te associëren dat ik mijn visie met jou kan delen en jij geleidelijk de werkelijkheid zoals ik dat doe kunt beginnen te ervaren. Dit is een zeer lang proces en eentje welke niet haastig gedaan zou moeten worden of je zult niet in staat zijn om het leven in jouw klei vorm te handhaven. Ben geduldig, en sta mij toe om jou te leren hoe de geleidelijke toestemming te maken via alle hogere niveaus van jezelf.
(Opmerking: Wow, dat is goed om te weten. Het "geduld" dat ik gebruikte was het volledig vergeten van de boodschap. Ik vraag me af hoe vaak ik dat gedaan heb?)
Er zijn vele mysteries die ik aan jou kan openbaren. Je zult in staat zijn deze mysteries te ervaren als volledig echt via jouw schrijfwerk. En door jouw schrijfwerk zal je in staat zijn om dat inzicht met anderen te delen. Dit is jouw hoogste dichtheid, mijn ENE. Ga door met je genezing en je zult in staat zijn om het te manifesteren.
Ik voltooi deze boodschap met een meditatie:
DE GOUDEN DEUR
Zie voor je een Gouden Deur.
Hoe Groot is deze deur?
 
Plaats jezelf direct recht voor deze deur.
Kan je de warmte van deze hogere trilling voelen als het van de deur afstraalt?
Kan je het gezoem horen, zoals dat van een miljoen vuurvliegjes?  
Ben je gereed om deze deur te betreden? 
Ben je gereed om de illusies die jouw visie van de Waarheid vertroebeld hebben te verwijderen?
Als je gereed bent om de deur binnen te gaan, loop er dan alsjeblieft naar toe.
Terwijl je de deur nadert, lijkt het zich nader tot jou te bewegen. 
Voel de roep in jouw hart voor de deur om zich te openen. 
Met je geest, zie dat de deur zich opent en stap erdoorheen over de drempel.
Voel de overgang in je lichaam. 
 
Je gloeit nu.
Je bent bedekt met, en gemaakt van, hetzelfde Gouden Licht als de deur zelf.
Neem een lang moment om je aan deze nieuwe manier van zijn aan te passen.  
Voel dat je lichter dan de lucht bent en dartel als een veer.
 
Jouw beweging is alleen in jouw geest, en jouw fysieke lichaam is volmaakt stil.
Wacht geduldig op je Gids.
Terwijl jouw Gids jou nadert, focus je alleen op je gevoelens.
 
Jouw gids leidt je nu naar een Cirkel dat gemaakt is van zelfs meer briljant Licht.
De Cirkel is gevuld met volledige stilte en het zachte gefluister van een hemels koor.  
 
Je moet deze cirkel alleen binnen gaan.  
Je moet binnenin jezelf de eenheid en de begeleiding die je zoekt gewaarworden.  
Herinner je zuivere Liefde en volledige toewijding.
Herinner WAARHEID.  
Jij bent nu in het centrum van de cirkel.  
Twee etherische dames in roze komen naar voren
En verwijderen de onzichtbare "Sluier van de Illusie" van jouw gezicht.
Je hoort de stem van je innerlijke Gids.
Wat is het dat jouw Gids tegen jou zegt?
Luister met je hart, jouw bewustzijn en jouw lichaam.
Voel de boodschap terwijl het je hart liefkoost…
Breid je bewustzijn uit…
Transmuteer je lichaam…
Laat ALLE twijfel los en houd van je ZELF.
Alleen dan zal je dat begrijpen wat je altijd geweten hebt!

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen