dinsdag, september 23, 2014

De Equinox, de Overbrugging, het Afvuren van Je Nieuwe DNA! - 23 September 2014 / Lisa Gawlas


De Equinox, de Overbrugging, het Afvuren van Je Nieuwe DNA!
23 September 2014 / Lisa Gawlas
Gelukkige Equinox iedereen!! Gelukkige Lente/Herfst. Ohhh wat dan ook, ben gewoon Gelukkig! Het buitengewone (dat zijn wij) werd net opnieuw geconfigureerd naar het buiten-buitengewone!!
Door het gebied van informatie van mijn eerste lezing gisteren, had haar team gezegd dat wanneer wij gingen slapen gisterenavond, wij geconfigureerd zouden worden naar de nieuwe magnetische frequentie welke zichzelf vandaag los zal laten, door het energiegebied dat wij als de Equinox kennen. Wel, ze maakten geen grapjes. Ergens midden in de nacht, werd ik semi-wakker en kon voelen en wazig zien dat mijn team aan het aanrommelen was met mijn kroonenergie. Ik was nog steeds te zwaar in mijn slaap om er echt bij betrokken te raken en wat dan ook te vragen, maar ik was wakker genoeg om me te herinneren dat er iets gedaan werd. Het is pas deze ochtend dat ik me realiseer dat het het inpluggen was en wat er ook maar mee zal gebeuren, in het nieuwe.
Vandaag zou een zeer goede dag zijn om te beginnen om jezelf aan jezelf te herintroduceren. Neem enige momenten en voel het nieuwe, uitbreidende energiegebied op en neer door jou heengaan. Je hoeft nu nog niet te weten wat je ermee moet doen, maar hoe meer je er nu vertrouwd mee raakt, hoe gemakkelijker het voor je zal zijn om het te vertrouwen als het echt diens kracht door jou heen loslaat, om nieuwe en verbeterde richtlijnen in jouw/onze levens te omvatten.
Velen van jullie mogen al glimpen hebben gehad van tevoorschijn komende bekwaamheden, verbeterde bekwaamheden gedurende deze maand.
Deze aankomende week is een overbrugging naar de Nieuwe Aarde, opzettelijk geplaatst om de nieuwe codes binnenin je nieuwe DNA los te laten. Tot aan deze ochtend, heb ik deze overbrugging feitelijk als een energie gebied gezien. Deze ochtend is het een grote circulaire draaiing van energie, een kruis tussen een orkaanstorm zoals deze vanuit de ruimte gezien wordt en een grote draaikolk van water. De kleur is een verbazingwekkend blauw-witte, Bron energie infusie, jou openend voor de volgende versie van Jij.

Vele presentaties werden getoond gedurende de laatste paar dagen van jullie individuele bijdrage om deze nieuwe wereld in vuur en vlam te zetten, het volledig in/naar het leven en al diens capaciteiten brengend. Het witte wat ertoe komt om de levende Aarde te leren kennen, de planten en dergelijke met hun nieuwe energie, nieuwe frequenties en hoe het nu met ons relateert. De Merlijnen, de uitbreiding van de nieuwe energie in/naar de magie van het bewerken van de systemen van energieën in/naar de manifestaties hier op Aarde. Met mijn ongelooflijke man (cliënt) gisteren, kon ik zijn potentieel zien terwijl hij zich in de Nieuwe Aarde settelde, energie uit een quasar vandaan trekkend welke roteerde in onze atmosfeer en gebruikte het in zijn brouwsel van creatie. Deze quasar was opgehangen in een verticale positie in onze atmosfeer (als in tegenstelling tot de hemel).
Een andere dame was werkzaam met een opgehangen Nieuwe Aarde in de bovenste atmosfeer waar de ene maan was (in de lezingen). Haar beeltenis zweefde op de top van de Aarde, op de Noordpool en in een beeltenis dat er aardig gelijk uitzag zoals een zilveren Tinkerbell, en gebruikte haar toverstafje om het energiesysteem van de Nieuwe Aarde aan te steken. Haar taak terwijl zij zichzelf oriënteert in/naar deze nieuwe, uitgebreide rol van haar, zal ook het kolossale netwerk van magnetische paden ontsteken en mensen helpen bij het zichzelf jegens hun paden voorwaart te oriënteren. Hoe?? Dat is voor haar om uit te vogelen.
Deze ochtend werd het zeer duidelijk voor mij dat het mijn taak is om te zien en te begrijpen wat er op jullie wacht in potentieel en interacties, jullie taak is om uit te vogelen hoe jullie dat zullen doen en het gedaan zullen krijgen. Ahhh, teamwork!!
In één van mijn voorafgaande lezingen, had ik deze gebieden in de luchtruimte zelf gezien, het begon te bewegen en pijpkokers te vormen, deze zijn gebieden van verbindingen naar andere werelden (en andere dingen hetgeen ik me op dit moment niet kan herinneren).
Ik had gisteren één dame, die me meteen van mijn rotsblok afsloeg!! Terwijl ik de verbinding met haar gebied opstartte, sloeg zij volledig het gebied over en zoomde recht mijn keuken binnen!! Zij stond daar zo hoog als mijn deuropening en in plaats van in een lichaam te zijn dat van Licht gemaakt is, was daar biologie aan haar. Ik was geschokt, tot het punt dat het me een poosje nam om mezelf bijeen te pakken en haar presentatie te begrijpen op deze krachtige, nabije en persoonlijke manier.
Waar het op neerkwam, is wat het ook was dat zij moest doen, deed zij, plaatste de energie in/naar zo een kolossale beweging dat het van potentieel naar de vorm ging. Haar kleding was zoals dat van een engel, hetgeen mij vertelde dat zij, op Aarde, actief zal zijn als een zichtbare gids voor diegenen die proberen om zich te bevrijden van het oude werk en helpt hen om naar het nieuwe over te steken. Haar ziel zei dat het voor haar tijd was om nu gezien te worden, echt gezien en betrokken te zijn bij de veranderingen.
Terwijl je voorwaarts gaat en jouw meesterschap uitvoert, mogen er plotselinge momenten van grote bewegingen zijn, letterlijk; Het ene landschap om in het energiesysteem te werken verlatend voor het andere, enige relaties verlatend om je te verbinden met andere wiens frequentie en rol gelijkaardig is aan dat van jezelf. Plotselinge veranderingen van baan die meer van jouw al ontwikkelende uitbreiding openen.
Doe het niet, en dat is wat je terugkrijgt. Energie keert altijd gelijkwaardig terug naar de energie uitvoer. En zelfs in deze nieuwe glorieuze ruimte, zijn er back-up plannen voor back-up plannen omdat aan het einde van de dag, kunnen wij er nog steeds voor kiezen om eenvoudigweg mens te zijn.
Ohh en in een gedachtemoment gisteren, vroeg ik me innerlijk af welke frequentie in dit stadium meer overheersend zou gaan zijn, de energie van de lente of de energie van de herfst. Mijn team antwoordde ogenblikkelijk met een bezieling van beide. Nieuwe aanvangen bezield met een ogenblikkelijke oogst.
Mijn prachtige, geestelijke bezielde super mensen … start jullie motoren op!!!
Ik houd van jullie en eer jullie en vier jullie meer dan dat jullie je zelfs voor kunnen stellen, zonder een ieder van jullie, zou er geen Hier zijn!!!
 (((((((((((((((KNUFFEL))))))))))))))) van dankbaarheid en alles dat met verwondering/wonder gevuld is!!

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen