maandag, september 01, 2014

Boodschap van GOD - 31 Augustus 2014 / Karen Dover



Boodschap van GOD
31 Augustus 2014 / Karen Dover

Geliefden Ik Ben de energieën waarnaar voor jullie verwezen wordt als GOD en Ik Ben hier aangezien de voorbereidingen nu op ZIEL niveau onderweg gaan voor ALLES dat in WAARHEID door, rondom en binnenin jullie menselijke levenservaring bedoelt IS hier op de Planeet Aarde geboren te worden. De ondersteuning van ALLES wordt nu in/naar de fysieke wakende werkelijkheid geboren dat jullie noemen jullie "menselijke levenservaring". Het moet opgemerkt worden dat het menselijke logische verstand door mag gaan te proberen jullie te leren dat alles het "zelfde" is wanneer in WAARHEID de energetische ruimtes waarin jullie in staat zijn te verhuizen en te verschuiven groot zijn. Het is binnenin, rondom en door deze energetische ruimtes dat jullie nu jullie dromen in WAARHEID geboren laten worden en het is onontbeerlijk dat jullie de kracht begrijpen welke JULLIE in deze tijd in WAARHEID ZIJN.
De KEUZE is voor ALLEN op alle niveaus open en dit moet op een persoonlijk niveau uitgeoefend worden. JULLIE zijn ONDERWEZEN dat ALLEN jullie externe wakende werkelijkheid delen en dit is geen WAARHEID, nu dat JULLIE ZIEL zich uitlijnt met jullie menselijke voertuig naar nieuwe en uitbreidende niveaus zullen jullie in staat zijn om jullie INDIVIDUELE keuzes op een wakend menselijk bewust geestesniveau geboren te laten worden. Hiernaar wordt voor jullie op een menselijk niveau naar gerefereerd als de "menselijke levenservaring".

Ik plaats de volgende codering:
MAGENTA
CYAAN
TURKOOIS
PLATINUM
ALUMINIUM
GOUD
WOLFRAAM
33 22 11
0000000000000
55 777 222
Ik plaats het symbool van de BOOM VAN HET LEVEN in jullie ZONNEVLECHT en ik plaats het symbool van de BOOM VAN KENNIS binnenin de WENKBRAUW chakra en ik vraag aan jullie om de multidimensionale aard van ALLEN in deze tijd te begrijpen. Ik plaats het ZEGEL VAN SALOMON in de hartruimte en vraag dat jullie in WAARHEID leven ADEMEN in/naar jullie DROMEN op een wakend menselijk bewust geestesniveau.
ALLES is niet zoals het toeschijnt te zijn voor jullie blote menselijke ogen in deze tijd en dit moet op ALLE niveaus van jullie Wezen begrepen worden, aangezien jullie nu in WAARHEID in/naar de menselijke levenservaring stappen in dit jullie menselijke gestalte op deze planeet in het UNIVERSUM van 3 in WAARHEID.
Ik ben de energieën waarnaar voor jullie verwezen wordt als GOD en ik loop BIJ JULLIE op alle momenten want in WAARHEID BEN IK JULLIE.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 
(c) Karen Dover, all rights reserved
Article may be reproduced in its entirety if author and authors website is clearly stated and this article remains intact and in its original format which is written. NO permission is given to change the format and this article must remain FREE to access at all times.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen