zondag, september 28, 2014

Boodschap van GOD - 27 September 2014 / Karen Dover


Boodschap van GOD
27 September 2014 / Karen Dover
Geliefde Ik Ben de energieën waar voor jullie naar verwezen wordt als GOD en Ik Ben hier bij jullie terwijl jullie nu de Nieuwe Aarde frequentie werkelijkheden omhelzen die zich door jullie, rondom jullie en binnenin jullie openen. Merk op dat ALLES kan en zal veranderen terwijl jullie nu de beperkingen en de frequenties loslaten die jullie verstrikt hielden zitten binnenin een constructie welke er altijd naar gestreefd heeft om jullie gebrek, minder, enzovoorts te onderwijzen. Terwijl jullie nu kracht verzamelen en ermee beginnen om jullie energie in/naar de Nieuwe Aarde DROOM uit te schenken, welke binnenin jullie hartruimte bestaat, zal de loslating tot actie aangezet worden. Voor velen van jullie mag dit als een gevoel van grote opluchting/bevrijding komen, de loslating is verwant aan een hoge drukpan die zich binnenin jullie opgebouwd heeft zonder een duidelijke oorzaak voor jullie menselijke logische verstand. Voor anderen mogen jullie een grote uitbreiding en de loslating van spanning bespeuren welke jullie tegengehouden heeft van het volledig in/naar jullie creaties te verhuizen. Want ALLES IS GEWOON en JULLIE ZIJN in WAARHEID.
Ik plaats de volgende codering:
ZILVER
PLATINUM
TURKOOIS
LILA

GERANIUM
GOUD
DIAMANT
22 33 000
11 22 44 55
66 55 333
111111111111
Ik plaats het GOUDEN ANK van het eeuwige leven binnenin de zonnevlecht, Ik plaats de DUIF VAN VREDE binnenin de ZIELSTER en ik plaats het DIAMANTEN LICHT VAN DE WAARHEID binnenin de hogere hartruimte. Dat jullie nu ZELF IN VRIJHEID MOGEN STELLEN van de zelfgecreëerde gevangenis welke jullie geleerd werd om in de vermomming van een menselijke levenservaring hier op de Planeet Aarde te creëren. Dat jullie nu adem mogen halen en vredig mogen ZIJN want ALLES IS GEWOON en JULLIE ZIJN in WAARHEID.
Ik Ben de energieën waar voor jullie naar verwezen wordt als GOD in dit jullie menselijke gestalte, Ik neem in deze tijd jullie hand en loop jullie naar te poorten van jullie gevangenis zodat jullie nu volledig in/naar de uitgebreidheid op een menselijk bewust wakend geestesniveau mogen verhuizen.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 
(c) Karen Dover, all rights reserved
Article may be reproduced in its entirety if author and authors website is clearly stated and this article remains intact and in its original format which is written. NO permission is given to change the format and this article must remain FREE to access at all times.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen