vrijdag, september 12, 2014

Aster - Ontwaken vanuit de Droom en Verduidelijking van de Missie - 6 September 2014


Aster
Ontwaken vanuit de Droom en Verduidelijking van de Missie
6 September 2014 / Andrea Scully
Welkom, Aster, en kunnen wij vandaag met onze conversatie verdergaan? Ik zou graag willen dat het onderwerp gaat over de "missie" en wat dit betekent. Mensen overal zijn hongerig voor ieder beetje dat mag hinten aangaande wat dit voor hen is.
Ik zou graag eerst een uittreksel willen meedelen vanuit een sessie die ik met On-aira had, het luchtelementaal op 1 juni jongstleden. Ik vroeg om hinten over mijn missie en werd uitgedaagd om het zelf te vertellen. Hier is wat hieruit kwam.
***
Ik ben nieuwsgierig om meer details over mijn missie hier en in de toekomst natuurlijk uit te vinden. Kan je wat voor beetje dan ook in deze tijd hierover meedelen?
On-aira: "Wij zouden tegen jou willen zeggen dat jij je heel goed bewust bent van wat jouw missie is! Als je om opheldering vraagt, ben jij degene om het op te helderen! Wij lachen samen met jou, oh creatieveling".
"Hahaha. Ik weet dat je gelijk hebt.
"Ik ben hier om het Licht vast te houden en om de schaduwen te integreren.
"Ik ben hier om een voorbeeld van balans te zijn en om de buis van Liefde te zijn op de meest krachtige manier waar ik tot toe in staat ben.
"Ik ben hier om het voertuig van de Bron te ZIJN, en om de Goddelijke Principes zo volledig als ik kan te belichamen."
***
Kan je kort op een manier over de missie spreken die een ieder tot voordeel kan strekken die het gevoel heeft ontkoppeld te zijn aangaande diens eigen missie, en enige "realistische" manieren geven die zij mogelijk zouden kunnen gebruiken om zich te herverbinden?

Aster: Wij zouden willen zeggen dat er geen manier in de Werkelijkheid is om je te ontkoppelen van wat wij ZIJN door de deugdzaamheid van de Essentie waarvan wij gevormd zijn. Wij zouden ook willen zeggen dat het bewustzijn gaat waar het ook is dat het op gericht wordt en dat er geen manier is om het tegen te houden om dat aldus te doen.
De kwestie is geweest, en dit is vanuit ons perspectief, dat het menselijke collectief gedroomd heeft over het ontkoppeld zijn. Dit is een interessante droom geweest en daarin is veel geweest om op te focussen wat een bron van hoog drama en hoge emotie geweest is. Een groots avontuur met vele bochten en kronkelingen in het plot.
In deze tijd, is het gordijn gereed om te vallen aangaande de definitieve handeling van ontkoppeling en afscheiding als een werkelijkheid. Terwijl dit zich uitspeelt in elk moment van het Nu, zal de focus terugkeren naar de Werkelijkheid van verbinding, en zoals de lichten van dim naar helder gaan in een theater, aldus zal de focus van ieder wezen in de vorm terugkeren naar het weten dat tijdelijk terzijde gezet werd om de opwinding en nieuwigheid van dit droomlandschap gedurende een beperkte tijd te ervaren.  
Dus, 'de dromer ontwaakt' is wat je zegt? Kan je een voorbeeld geven van hoe dit eruit mag zien dat wie dan ook mag inspireren om bevrijd te zijn van de ongerustheid die komt vanuit het gevoel dat zij niet genoeg hun best doen of niet genoeg zijn, en dat zij niet weten wat daaraan te doen?
Aster:  Wij zouden willen zeggen dat dit een voorbijgaand gevoel is, en metaforisch, dat er een moment voor de ogen is om zich weer aan het heldere licht aan te passen na in de duisternis en ondergedompeld geweest te zijn in het drama op het scherm.
Vanuit ons gezichtspunt, is dit de geringste micro-seconde, nauwelijks opmerkzaam, en vanuit dat van jullie is het veel meer dan dit, begrijpen wij. Onze suggestie is om deze tijdelijke blindheid toe te staan om aldus te zijn, en om de ongerustheid die de overgang vergezeld los te laten.
Binnenin ieder wezen is de kennis van de missie, en er zijn geen uitzonderingen. Onze realistische suggesties zouden in lijn zijn met twee principes.
Het eerste principe is om de bevrijding toe te staan wat van nature samentrekt. Dit zou zijn het toestaan voor onjuiste overtuigingen om gevonden te worden door gevoelens [bijvoorbeeld, samentrekkende gevoelens], en deze dan toe te staan om losgelaten te worden vanuit het gebied van het individu, aldus uitbreiding toe te staan om te bestaan in de plaats van waar er een bindend gevoel was [voort]komend vanuit de samentrekking, ervaren als angst, oordeel, enzovoorts. Dit alleen zal effectief afrekenen met de ongerustheid welke in deze tijd van verandering gevoeld wordt.
Het tweede principe zou zijn om de kracht in ieder moment van het Nu te her/erkennen. In ieder moment is een keuzepunt, en vanuit dit punt is het hoogst magische voorstelbaar. In elk van deze momenten, waarvan er iedere dag duizenden zijn, is een kans om de hoogste weg en het hoogste potentieel te kiezen vanuit wat voor plaats een wezen ook maar in is.
Er is geen hogere missie dan verantwoordelijkheid te nemen voor dit moment. Er is geen noodzaak voor een "cape en masker", of gepositioneerd te zijn in de één of andere dramatische of wereldwijde beïnvloedbare ruimte om hier te zijn en effectiever in je missie te zijn.
Allen zijn hier te allen tijde in de juiste plaatsing, en de kleine dingen zijn de werkelijke fundering van wat de grotere dingen, om mee te beginnen, mogelijk maakt. Her/erken met gratie en dankbaarheid het moment, en gebruik iedere keuze met Liefde. Dit is de missie, en het is de missie voor allen die het op zich zullen nemen.
Wow! Ik ben echt blij dat ik hierom vroeg! Dit is aldus zeer inspirerend en ik hoop dat anderen dat ook vinden. Dank je wel, Aster, en deze anderen die hier vandaag bij mij aanwezig zijn. Met liefde, wens ik jullie voor nu vaarwel.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen