vrijdag, augustus 22, 2014

Vanuit de Boodschappen van God - 21 Augustus 2014


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
21 Augustus 2014 / Yael Powell
Zovelen van jullie hebben zolang gewerkt aan het transformeren van de oude wereldstructuur binnenin jullie, jullie zelf bevrijdend van de gevangenis van jullie ervaringen die diep binnenin begraven werden, en zeer verward, schreeuwen jullie het uit in jullie frustratie en zeggen, "Na dertig jaren … of wat het aantal ook is, waarom ervaar ik nog steeds al deze zelfde oude dingen?" Mijn antwoord aan jullie is eenvoudig en duidelijk, en roept naar jullie. Jullie horen het, want jullie hart heeft jullie nu naar de aanwezigheid van Mijn Liefde geroepen. De reden dat het zo belangrijk is voor een ieder van jullie om deze relatie met Mij te hebben is dat Ik de waarheid van jullie hart Ben, de waarheid van jullie eeuwige bewustzijn en deze relatie is groter dan alles dat het ego zou kunnen creëren. Deze vibratie van Liefde deze vibratie van Licht, deze eindeloze vrijheid van het bewustzijn en de vreugde zal jullie uit het trillingsgebied van de oude wereld overeenstemmende werkelijkheid vandaan tillen waar niets anders dat kan.
Terwijl jullie je weg naar Huis naar deze Liefde vinden, naar deze gemeenschap, naar deze vibratie van de Schepping in diens glorie, beginnen jullie de volle maatstaf van de resonantie van jullie hart en de her/erkenning te ervaren, dat jullie eens hier bij Mij in deze vibratie leefden, de oude wereld kan jullie niet raken. De wet van Liefde is zo eenvoudig, en toch omdat de wereld zo echt voor jullie allemaal lijkt, omdat jullie ertoe komen om deze toorts voor vrijheid vast te houden terwijl jullie erin leven - vergeten jullie dat er één antwoord is en één antwoord alleen op iedere vraag.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
2013-08-21 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen