dinsdag, augustus 12, 2014

Vanuit de Boodschappen van God - 11 augustus 2014


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
11 Augustus 2014 / Yael Powell
Bewustzijn en Liefde, dat is Creatie, de levende waarheid. Bewustzijn en Liefde in een volmaakte dans. En in/naar dit kom je als het hart, het punt waardoorheen Mijn pulsen van Liefde gaan, voortstromend om al het leven te voeden, het te koesteren. Om de volmaakte energie te bevoorraden om deze ontelbare vormen van leven toe te staan om elkaar tot bloei te laten komen (en dus Mij tot bloei te laten komen) in/naar grotere vormen van Liefde.
Elk leven, elk bewustzijn, ziet iedere andere stroom van Liefde, iedere bewuste vorm, als een deel van het geheel; het verbazingwekkende ontwerp van Liefde belichaamt door het bewustzijn, gegeven een gestalte, een vorm, een gezichtspunt aldus Liefde zichzelf op vele nieuwe manieren kan zien. Belichaming is bewustzijn. Het is de levende creatie van een leven, een stroom, een specifieke expressie binnenin Mij van de Liefde welke Ik Ben, welke, samen danst, beweegt en vermengt in ieder moment, en een noot in het lied van Alles dat Ik Ben creëert. Niets is statisch, alles is Liefde, doch Liefde is in staat om naar zichzelf te relateren, zichzelf te kennen, om bewust van zichzelf te zijn omdat elk levend kostbaar deel bewust is. Bewust van zichzelf als leven. Bewust van de andere belichamingen van Liefde. De schitterende Bloem van het Leven uitbreidend. Want de Bloem van het Leven, zoals jullie weten, is de beweging die ik maak aldus ik Mijzelf kan zien. Zo kan ik een relatie hebben en, dus, ervaringen van Liefde.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
2013-08-11 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie posten