zaterdag, augustus 09, 2014

Eliza: Eentje Die Gediend Heeft – Deel I


Eliza: Eentje Die Gediend Heeft – Deel I
Het Ontdekken van Je Sterren Afkomst
In de afgelopen paar maanden heb ik veel geleerd over mijn sterren afkomst. Zoals vele andere Lichtwerkers, leeft en functioneert mijn Hogere Zelf op een volledige andere dimensie … of zou ik moeten zeggen dimensies! In de laatste paar maanden, ben ik ertoe gekomen meer te weten over mijn afkomst en doel om hier te zijn. Terwijl dit als fantasie of Science Fiction zal klinken voor sommigen in mijn huidige incarnatie in 4D/5D, ben Ik een "gemengd/gemixt" sterrenwezen, deels Venetiaans (of Venusiaans) en deels Pleiadisch. Als Tazjima, werk ik samen met andere leden van de Galactische Federatie van het Licht op het grote Pleiadische Moederschip, De Witte Winden.
Wat ik feitelijk aan boord van De Witte Winden doe heb ik nog niet ontdekt, maar gisteren is het bij me naar boven gekomen dat ik zou kunnen zijn wat genoemd zou worden een culturele antropoloog, die de leiding heeft over het verzamelen en bestuderen van data betreffende de vele verschillende culturen van de planeet Aarde. Zelfs tijdens dit leven had ik een diepe voortdurende interesse in de beweging van mensen en culturen dwars over de planeet heen, specifiek binnenin wat genoemd wordt de Wortel Rassen.
Iets anders dat ik vrij recentelijk leerde, van het zijn van Pleiadische - Venetiaanse afkomst, was dat ik niet feitelijk op deze planeet "geboren" werd op de gebruikelijke manier. Ik kwam als een walk-in binnen, in een zeer jong menselijk voertuig op de leeftijd van drie jaar oud. Is het dan ook wonder dat ik me oncomfortabel voel in vele omgevingen die als een normaal onderdeel beschouwd worden van het 3D leven? Het is niet normaal voor mij.  
Er zijn vele mysteriën in het Universum waartoe wij nog capabel moeten worden om te begrijpen. Zijnde een walk-in, en er niet bewust van te zijn gedurende het meeste van mijn leven, is nochtans een volgende van één van deze onbegrijpelijke mysteriën waar het egoïstische lagere verstand het moeilijk mee heeft om te begrijpen. Open je hart en je hogere geest en heb geduld met mij…
Het onderwerp van walk-ins is een zeer omstreden onderwerp, doch vele gerenommeerde leidende "lichten" in de Nieuwe Aarde beweging zijn precies dat - walk-ins. Sommigen zijn binnengekomen met de volledige kennis van hun afkomst en missies, terwijl anderen zoals mij geweest zijn, aldus zwaar gesluierd als tot niet bewust te zijn, tenminste in het begin, dat zij "anders" zijn dan andere mensen in deze wereld.  
Opgegroeid in/naar een volwassene en aanwezig gedurende verscheidene decennia nu op deze planeet, ben ik me er aardig bewust van geworden dat ik, inderdaad, "anders" ben dan andere mensen. Ik ben ertoe gekomen het te accepteren. In dit geval betekent "anders" niet 'beter". Ik ben eenvoudig het lid van een andere evolutie en bevolking die gekomen zijn om deze huidige evolutie op de planeet Aarde te dienen. Jullie allemaal, wat jullie afkomst ook is, zijn ook mijn broeders en zusters.

Walk-ins komen nu gewoonlijk in/naar een volledig volgroeit volwassen lichaam, om de eenvoudige reden dat de menselijke ziel die het voertuig bezet zichzelf gevestigd heeft binnenin de omgeving, binnenin relaties, een mogelijke carrière enzovoorts. Echter, het was bekend van walk-ins om binnen te komen zo vroeg als in de kinderjaren, specifiek wanneer de originele ziel slechts voorbestemd was om gedurende een korte tijd op de planeet te zijn om een klein beetje van uitstaand karma en dergelijke te balanceren.
De walk-in regeling kan zich ALLEEN voordoen als een overeenkomst op zielniveau, en het is iets dat voor het logische verstand moeilijk om te begrijpen is. Jelaila Starr, als een afgezant voor de Niburiaanse Hoge Raad, heeft een hele serie geschreven aangaande het walk-in proces, hetgeen jullie nog steeds kunnen lezen in haar gearchiveerde bestanden. Wes Annac is een andere vooraanstaande Pleiadische walk-in, die het lichaam van een verontruste tiener binnenkwam. In de daarop volgende jaren heeft hij dit leven een andere wending gegeven, en beheerd succesvol verscheidene blog websites, Facebook pagina's, en is een productieve schrijver en onderzoeker, alsook een prachtige familie man met vrouw en kind.
Ik heb twee andere walk-ins in persoon ontmoet, één was een genezer en de andere, Carole Harra-Parrish, een vooraanstaande minister, auteur en spreekster, die met haar man, een kerk en gemeenschap oprichtte in Sparrowhawk Village, gelokaliseerd nabij Tahlequah, Oklahoma. Walk-ins zijn echt mensen.
Ik begon het walk-in proces met mijn uitgekozen walk-out waarschijnlijk toen de baby bijna stierf aan wiegendood toen zij slechts 11 maanden oud was. Het nam het overblijfsel van bijna twee jaren om het vervlechtende proces en definitieve uitwisseling van zielen te voltooien.
Ik herinner het me kenmerkend toen ik wakker werd in de leeftijd van drie jaar. Ik stond voor de badkamer wastafel in de woning van mijn "ouders", en hield een tandenborstel in mijn kleine hand vast. Ik staarde naar mezelf in de spiegel, niet in staat zijnde om me zelfs mijn naam te herinneren. Altijd intelligent, nieuwsgierig en waarnemend, was ik in staat zonder veel inspanning in mijn familieleven te integreren. En toch, zoals andere Lichtwerkers die incarneerden of als walk-ins binnenkwamen, heb ik me nooit echt comfortabel gevoeld met het leven in 3D op de planeet Aarde.
Als een walk-in, is mijn leven minder vooraanstaand geweest dan dat van sommige van de individuen die ik net opnoemde. Ik kwam binnen, zoals vele geïncarneerde Lichtwerkers gedaan hebben, om het evenwicht voor de planeet te behouden terwijl bepaalde veranderingen zich voordeden die uiteindelijk zouden leiden naar het huidige ascentieproces voor diegenen van de huidige evolutie die gereed zijn om "geoogst" te worden.
Want zie, dierbaren, Ik ben niet van de planeet Aarde. De "Eliza' die hier gedurende vele jaren binnen deze levensspanne geleefd heeft, is een aspect van mijn Hogere Zelf, die momenteel op De Witte Winden werkzaam is, maar ook als pendeldiensten tussen opdrachten in de Pleiaden en op Venus. Ik ben de partner van een zeer knappe, lange Pleiadische aristocraat, die ook op De Witte Winden werkt. Mijn Hogere Zelf, die een geascendeerde Lady Meester is, hoewel onbekend bij de Aardebewoners (of Terranen, zoals ik het prefereer) stuurde verscheidene van haar uiteenlopende aspecten uit naar deze planeet om te helpen met de huidige evolutionaire cyclus, "Eliza" zijnde één van deze aspecten.
Mijn feitelijke Hogere Zelf is op z'n minst 6D, hoewel zij doorgaat te werken met de Galactische Federatie van het Licht, welke functioneert op 4D/5D. Als een 6D Lichtwezen, is zij in staat van het uitsturen van porties van zichzelf of aspecten in/naar veelvoudige "levensspannen" op de planeet, om het evolutionaire proces van de mensheid te stimuleren door haar fenomenale lichtquotiënt toe te voegen aan dat van haar mede-avonturiers van Venus, de Pleiaden, Sirius en andere sterrensystemen.
Het voelt grappig om op deze manier over Zelf te spreken, maar ik doe het zeker niet uit een verlangen om groter of beter te lijken dan wat jullie "in het vlees" zien hier op de planeet Aarde. In plaats daarvan, neem in overweging waar JOUW Hogere Zelf tot toe in staat is om te doen, aangezien vele Lichtwerkers zich meer bewust worden van onze ware multidimensionale aard. Ik werd ook geïnformeerd, door een betrouwbare bron, dat ik van een volledige andere evolutie ben dan die van de Aarde. En dat ik dit werk ergens anders ook gedaan heb.
Terwijl, in mijn huidige 5D/6D "incarnatie" als Tazjima, ben ik gestationeerd tussen de Pleiaden, Venus en de grote sterrenschepen, Ik ben ook geascendeerd vanuit Sirius A en ben een geascendeerd lid geweest van de ware oude Arcturiaanse beschaving. Er is zoveel meer tot een ieder van ons dan wij ons mogelijk voor kunnen stellen, specifiek als wij ons overdreven-identificeren met het fysieke voertuig.
De huidige evolutionaire cyclus is op z'n minst 25,000 jaren geweest. Als de grote cyclus eindigt, is er een kans voor geïncarneerde wezens op de planeet om te ascenderen. Deze zielen die verder training wensen in de versnelde school van de fysieke incarnatie zullen doorgaan met hun reis op een geschikte 3D planeet, een andere "Aarde". Ondertussen, zal de Nieuwe Aarde, de pas opnieuw geascendeerde planeet Terra (Tara) haar langverwachte plaats onder de galactische sterrennaties innemen die de Galactische Federatie van het Licht samenstellen.
Voor diegenen van jullie die nieuwsgierig zijn over jullie eigen sterren afkomst, zullen jullie over hen leren als jullie doorgaan te werken aan jullie ascentie. Terwijl je de duistere en licht essenties van je wezen integreert totdat je een niveau van evenwicht bereikt, zal jij je beginnen open te stellen voor werelden die bestaan voorbij de capaciteiten van jouw fysieke zintuigen om te bereiken. Laat twijfel en angst los en omhels jouw voorstellingsvermogen om jou ver te dragen totdat je in staat bent om jouw energieën aan te sluiten bij mede-ronddwalenden, ziel kameraden en ziel familie.  
Door bereid te zijn om over mijn reis te schrijven, heb ik sommigen van diegenen tot me aangetrokken die op een gelijkaardig niveau resoneren. In onze privé meedelingen, ben ik begonnen de waarheid over mijn sterren afkomst te ontdekken. Als je dat ook wenst te doen, treed in jouw persoonlijke kracht en moed en ga door iedere overblijvende zelftwijfel heen. Doe het gewoon en je zult blij zijn dat je het deed, door gebruik te maken van wat voor gaven/geschenken dan ook die je aan te bieden hebt. Je zult jouw geschenken/gaven kennen door wat jou grote vreugde geeft. Breng die vreugde tot uitdrukking en je zult deze "ziel kameraden" en metgezellen naar jouw leven aantrekken met wie je vele levensspannen en doelen gedeeld hebt.
Ik zal verder gaan met dit verhaal in Deel 2: "Een Kind van Twee Werelden"

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright 2012 – 2014 © by Elizabeth Ayres Escher. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered from its written form, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://bluedragonjournal.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen