vrijdag, augustus 15, 2014

Djwhal Khul - Een Hoogst Productieve Cyclus - 14 Augustus 2014



Djwhal Khul
"Een Hoogst Productieve Cyclus"
14 Augustus 2014 / Terri Newlon

Djwhal Khul hier. Tashi Delek.
Prima. We staan op het punt om een zeer hoge productieve cyclus binnen te gaan. En ik wil spreken over de configuraties en hoe jullie creatieve potentieel te maximaliseren tijdens deze tijdsperiode.
We hebben Mercurius die het teken van Maagd binnengaat, dan zullen we de Zon in Maagd hebben en Mercurius zal in/naar Schorpioen verhuizen in de laatste paar dagen van September. Dus ik ga werkelijk zeggen dat wij hier ongeveer een tijdsperiode van zes weken hebben van zeer hoge productieve energieën ALS jij je gedachten gefocust kunt houden.
Dus ik wil spreken over hoe de geest gefocust te houden omdat zeer velen van jullie zeer creatief zijn en jullie meer circulair werken: beginnen een project, beginnen er nog eentje, starten een derde op, beëindigen misschien iets dat je, weet je, twee jaar geleden begonnen bent, en werken dan aan project nummer twee en wat nog niet meer. Dus je gaat min of meer in cirkels rond. Als dat jouw natuurlijke stijl is, dat is prima. Ga door dat te doen maar ook hier, je wilt niet te verspreid zijn.

Nu, sommigen van jullie kiezen één ding en blijven eraan vastgeplakt zitten totdat het gedaan is, je zou misschien willen leren, bijvoorbeeld, hoe te, "Oké, dit gaat niet al te soepel momenteel, ik ga het terzijde leggen en een andere taak doen en kom er dan bij terug."
Dus je moet binnenin jouw eigen creatieve rijk werken van hoe je het beste werkt.
Ondertussen denk ik voor het focussen van het brein: dat jullie enige punten kunnen tappen (tikken), het derde oog centrum, zeer, zeer zachtjes het derde oog tappen. Tap op de buitenste randen van de oogkassen op het been, tap boven de oren, en dan achter de oren op de schedel en dan op de basis van de schedel en gewoon weer iets van zachtjes tappen… verwond jezelf niet maar tap gewoon zeer zachtjes en dat stimuleert heel veel van het brein.
Ik zou willen eindigen met het tappen op het puntje van de neus, misschien zelfs ongeveer dertien keer op het puntje van de neus. Krijg gewoon een soort van zoemende sensatie en dat zal de craniale zenuwen wakker maken en de dingen helpen om een beetje beter te functioneren.
Tik jezelf ook op het de bovenzijde van de borst, net onder het sleutelbeen, alsof jij jezelf laat boeren of zo. Verzeker je ervan dat je onder beide sleutelbeenderen gaat, de platte zijde van je vingers of de palm van je hand als je dat kunt gebruikend. Je wilt ook dat dat gebied ook een soort van een beetje gaat zoemen.
En nochtans een andere zeer behulpzame techniek is het opschrijven van dingen. Schrijf jouw te doen lijst en geef alles dan een nummer, misschien met een potlood en blijf hen dan hernummeren zoals, "Oké, dit is nu nummer één. Prima dan maak ik dat nummer vijf en verhuis deze hier naar boven". Misschien een schoolbord of een droog uitwisbord of iets dat je hebt zodat je hen heen en weer kunt bewegen, en de andere zeer behulpzame hint is dat aan het einde van de dag, noteer je verwezenlijkingen. "Vandaag heb ik dit afgemaakt, ik begon met dat, ik kwam precies tot aan het midden van dit ding en dan misschien morgen, slechts kort, morgen zal ik het onkruid in de tuin eruit schoffelen, of, ik ga eerst sneeuw schuiven en dan zal ik naar dit project gaan, dat project:, wat het ook is dat het is.
Dus als je de onderbewuste geest en het brein in de avond laat rusten omdat je alles opgeschreven hebt en het is georganiseerd, is dat de manier waarop Maagd graag te werk gaat: Het is zeer, zeer georganiseerd.
Prima Dierbaren, Ik wens jullie een hoogst productieve tijd en zoals altijd, dank je wel en mijn liefde naar jullie.
Djwhal Khul 

Gechanneled door Rev. Terri Newlon
Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen