donderdag, augustus 28, 2014

Ascentie gaat Helemaal over het "ONTWAAKT" Zijn - 28.08.2014 / Tazjima Amariah Kumara VaCoupe


Ascentie gaat Helemaal over het "ONTWAAKT" Zijn
Journal Entree 28.08.2014 / Tazjima Amariah Kumara VaCoupe
Augustus is bijna voorbij. Schijnt het jou toe dat de tijd voorbij lijkt te vliegen? Of dat het diens voeten over een stoffig pad sleept?
Ik ontwaakte terwijl ik omringd was door de Licht Familie. Ik heb me overgegeven aan hun administraties die mijn bewustzijn helpen om zich voor te bereiden op en deel te nemen aan het her-vermengingsproces dat verder gaat.
Gedurende de laatste paar weken, werd ik steeds wakker en voelde me pijnlijk en moe. Vandaag, voel ik me veel beter. De pijnen zijn weg. De lichte depressie is weg. De kwaadheid is uiteen gedreven, net zoals de smart. Ik voel me lichter. IK BEN gezegend omdat ik weet en mijn dankbaarheid aan Diegenen tot uitdrukking breng die mij helpen.
Leer voor jezelf wat jouw Engelen kunnen doen. Ieder persoon op de planeet, ongeacht wat of wie zij zijn, heeft een LichtTeam … een groep van vaardige Engelen, Meesters en mentoren die erop wachten om je te helpen tijdens JOUW overgang in/naar de Vijfde Dimensie. Met jouw bewuste medewerking, kan de taak sneller en gemakkelijker voor jou en je fysieke voertuig volbracht worden.
Ascentie gaat helemaal over het "ONTWAAKT" zijn, mijn vrienden. Dat betekent dat je voor jou proces de verantwoordelijkheid moet accepteren. Jij KUNT het tempo bepalen. Jij geeft wel of niet toestemming voor genezing om zich voor te doen. Je kunt jouw persoonlijke soevereiniteit terugvorderen. Je kunt jouw persoonlijke soevereiniteit terugvorderen en de "Arme ik!' act stoppen … NU meteen!

Adem de frisse lucht in! Adem het licht in/naar jouw lichamelijke systemen. Licht jezelf voor over de Stralen van God … er zijn 22 beschikbaar voor de mensheid vandaag de dag … gezamenlijk 133. Maak zelf gebruik van de hulpmiddelen die er beschikbaar zijn op het Internet en via je eigen innerlijke verbinding door meditatie en het actief wandelen tussen twee werelden in zoals ik nu iedere dag doe.  
Erken jouw multidimensionaliteit en pak de Mantel van jouw Goddelijkheid op. Niemand gaat jouw ascentie aan jou op een zilveren dienblad overhandigen. Je moet DEELNEMEN aan het proces.
Laat je angsten los. Zij definiëren niet de echte JIJ. Alleen jij kunt jezelf in vrijheid stellen, dierbare. Door JOUW kracht terug te nemen, zal je Liefde voor Zelf en anderen beginnen te kennen. Je zult beginnen je te ontspannen in het proces en de behoefte loslaten om naar de noodwendigheid van anderen te luisteren om jouw leven te definiëren. Wanneer je als jij leeft, als een Goddelijk Persoon, zal je diegenen naar jezelf aantrekken die in samenwerking met de echte JIJ kunnen werken. Het Universum zal je ondersteunen ongeacht wat je doet, dus help het met jou te geven wat je nodig bent om jouw missie hier te volbrengen.
Dit gaat niet over geld, prestige en macht. Dit gaat over het creëren van een wereld die veilig is voor kinderen en vrouwen, waar alle mensen in overvloed, vrede en harmonie kunnen leven. Dit gaat over eenvoudig leven, licht/zacht op het land aldus de Aarde kan herstellen. Dit gaat over de hulp van de Elementalen en Deva's en je eigen creatieve krachten te gebruiken om de wereld te creëren waarin de GEHELE Schepping en de mensheid kunnen delen.
Ben wie je echt BENT. Claim jouw vrijheid van binnenuit. Jij bent de enige die de wereld kan veranderen. Begin eerst met je Zelf.
Namaste.
IK BEN Tazjima Amariah Kumara VaCoupe

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright 2012 – 2014 © by Elizabeth Ayres Escher. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered from its written form, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://bluedragonjournal.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten