woensdag, augustus 27, 2014

Aisha en de CC's - Korte Energie Update en Update van Aisha - 26 Augustus 2014


Aisha North en de Constant Companions
Een Korte Update Aangaande de Energieën en van Mij…
26 Augustus 2014
Dierbare broeders en zusters van het Licht!
Dit is zo een ongelooflijk weekeinde voor mij en mijn zuster geweest. Het was prachtig om in staat te zijn om tijd met onze ouders door te brengen, en het was perfect om bij de zee te zijn om met de krachtige energieën te verbinden die binnengekomen zijn tijdens het Leeuwenpoort Portaal. Niet tot onze verrassing, werden wij geleid naar de perfecte plaats om precies dat te doen (verbinden met de energieën), wat slechts een korte wandeling vanaf de woning van onze ouders was. Twee jaar geleden, struikelden wij letterlijk over iets waarvan wij weten dat het een enorme grote ader is van melkachtig kwarts dat eruit ziet alsof het uitbarst vanuit de omringende rotsen in een cascade van witheid, zoals een gletsjer door de grond heen naar boven komt. Het is vele, vele meters lang, eerst nauw maar breder als het bijna de gehele weg naar beneden naar de zee gaat, en het was de meest verbijsterende ervaring om daar te zitten en te mediteren. We werden ernaar teruggetrokken, iedere dag dat wij bij onze ouders doorbrachten, en gisteren, werden wij gegidst om daar een ceremonie te doen om de voltooide Leeuwenpoort energieën in Moeder Aarde te verankeren. Ik bracht mijn kristallen en het stuk gouden kwarts met me mee dat ik gevonden had bij het Meer Bygdin deze zomer, en eerst stonden mijn zuster en ik in de zee terwijl ik de kristallen en het kwarts onder water hield om zich te verbinden met de energieën daar. Toen, plaatsten wij de nog steeds natte kristallen op de ader van het witte kwarts en zaten naast hen en verbonden ons met het kwarts en met de Vijver. Ik zei een korte spreuk en precies toen ik het beëindigde brak de zon door de wolken heen. Op onze eerste dag daar, had ik een enorm groot stuk van het witte kwarts gevonden dat bijna verborgen was in een gletsjerspleet onder de ader zelf en ik had het opgeraapt en het op de rotsen geplaatst. Ik wist plotseling dat wij verondersteld werden om dat stuk kwarts in/aan de zee vrij te geven, net zoals we gedaan hadden met het stuk gouden kwarts dat wij vrijgegeven hadden in/aan de rivier nabij het Meer Gjende eerder deze zomer, dus ik raapte het op en we droegen het naar beneden naar de zee, de ader van witte kwarts volgend. De ader stopt ongeveer twee meter voor de zee, en nu, "voltooiden mijn zuster en ik de cirkel" door dat ene stuk ervan in het water te gooien terwijl we het zegenden. Het was een krachtig moment, en nog steeds lopen de rillingen langs mijn ruggenwervel omlaag wanneer ik denk aan hoe het eruit zag daar in het kristal heldere water liggend, diep beneden maar dichtbij genoeg voor ons om de heldere vonk ervan op de bodem te zien. We wandelden naar een kleine inham welke genesteld was in enige steile kliffen in de buurt, en toen we daar aankwamen, kwam de Zon wederom gedurende een korte tijd tevoorschijn, net voldoende tijd voor ons om een volgende zwempartij te ondernemen in de koele heldere wateren en echt ÉÉN met de zee te zijn J.
Gisterenavond toen ik weer thuis was, pakte ik het stuk gouden kwarts op om me wederom te verbinden met de energieën voordat ik ging slapen. Ik besefte dat het nu niet alleen de energieën van de bergen en de meren droeg, het droeg nu ook de energieën van de oceaan en die enorme grote bijstorting van kwarts, en ik had dat net gedacht toen ik een enorme grote energie stroming door me heen kreeg. Het was alsof ik in het kwarts versmolt, één werd met die witte gletsjer, ÉÉN werd met Moeder Aarde. Plotseling, zag ik een kristallen schedel gemaakt van hetzelfde witte melkachtige kwarts zoals het kwarts bij de zee, en ik wist gewoon dat dit een beeld van mij was. Want wij zijn allemaal zoals deze kristallen schedels, zoveel energie en informatie met ons meedragend en nu, begint dit alles eindelijk wederom naar de oppervlakte te komen. Het was een krachtig beeld, en het was de volmaakte manier om dit weekeinde te beëindigen J.

***
***
Deze ochtend, ging ik zitten om te channelen, en hier is de boodschap welke doorkwam:
"Jullie hebben misschien al vastgesteld dat er een verschuiving in de atmosfeer geweest is, en dat is volledig correct. Want terwijl jullie een volgende cyclus van krachtige energetische transformaties voltooid hebben, hebben jullie ook een enorme grote taak voltooid die op diens beurt jullie met een klein beetje meer speelruimte achter zal laten in de tijd die er in het verschiet ligt. Laat het ons uitleggen.
Want nu, terwijl jullie die tunnel van energetische schommelingen verlaten die jullie de naam het Leeuwenpoort Portaal genoemd hebben, zullen jullie ook op sommige manieren gedurende een poosje rimpelloze wateren ontmoeten. Want wat er binnengebracht werd door deze periode van dit zo-genoemde portaal, stelde aldus veel in staat om op diens plaats te vallen, en nu, concluderen wij dat jullie allemaal op de één of andere manier  zullen voelen dat deze nieuwe stukjes en beetjes van jullie onlangs ontdekte maagdelijke territorium op een minder turbulente manier beginnen samen te komen. En dus, als jullie op weg gaan op dit nieuwe gedeelte van de weg verderop, denken wij dat jullie het een gemakkelijkere weg zullen vinden om te bereizen. Want zie, jullie hebben allemaal geholpen om die weg te effenen door deze krachtige energieën toe te staan in contact te komen met het oppervlak van deze planeet op een zeer letterlijke manier, en daardoor, hebben jullie zoveel meer van het ondersteunende systeem dat op z'n plaats is toegestaan in het bestaan te komen door geactiveerd te worden door dezelfde energieën.
Want zoals wij jullie al bij talrijke gelegenheden verteld hebben, zoveel van wat jullie nu helpt zullen systemen zijn die ingebed geweest zijn in de ware kern van deze planeet een lange tijd geleden, bovenal door jullie bereidwillige deelname vele levens lang, en nu, zal het zeer veel zijn dat alle systemen aan de slag gaan. Dus neem enige tijd om te gaan zitten en neem een diepe ademteug, en zie of je deze verschuiving in je omgevingen op wat voor manier dan ook kunt bespeuren. Voor velen, zal deze verschuiving een verhoogd gevoel van verbondenheid met zich meebrengen en een verhoogde bekwaamheid om het "ongeziene' te bespeuren dat jullie aan alle zijden omringd, terwijl voor anderen deze nieuwe "lucht" zo je wilt, nieuwe en opwindende kansen met zich mee zal brengen om je met anderen te verbinden, ofwel rechtstreeks of door jullie elektronische netwerken. Want zoals wij jullie steeds weer opnieuw  verteld hebben, zullen de draden die jullie dwars over deze gehele wereld heen gesponnen hebben, dit glorieuze web van Licht, zal nu op zo een manier geactiveerd worden, dat het letterlijk zal helpen om jullie allemaal dichter bij elkaar te brengen, zowel in een directe betekenis maar ook op een energetisch niveau.   
Met andere woorden, als deze systemen waar wij naar refereren ermee beginnen om meer snelheid te vergaren, zo ook zullen jullie bij jezelf gewaarworden over deze nieuwe super snelweg van energetische verbindingen heen te snellen, en dus, maak je gereed om de rit van jullie levens, zoals zij zeggen, te ervaren. Want nu, zal zoveel ermee beginnen om overduidelijk te worden voor jullie allemaal als het Licht aangeknipt is in de ene na de andere kamer en in het ene na het andere hart. En dus, zelfs als deze energetische opschuddingen gedurende een poosje tot rust zullen komen, zouden jullie bij jezelf gewaar kunnen worden drukker te zijn dan voorheen met het uitsturen van boodschappen en hen te ontvangen, beide binnenin de parameters van jullie eigen bewustzijn, maar ook daarbuiten in de ethers van jullie zo-genoemde sociale netwerken die jullie al gevestigd hebben in plaatsen zoals deze. En dus, ben niet verrast als iets ermee begint op jullie deur te kloppen, een bepaalde soort van drang dat jullie ertoe zal leiden om op zoek te gaan in onbekende gebieden van interesse, onbekende plaatsen of zelfs bijeen te komen met enige onbekende gezichten. Want nu, zal het allemaal beginnen om voor jullie als thuis aan te voelen, aangezien de deuren die jullie geholpen hebben open te gaan jullie zullen wenken om binnen te komen en jullie terug in contact brengen met alles waarvan jullie gedacht hadden er het contact voor altijd mee verloren te zijn. Of zelfs alles waarvan jullie zelfs niet wisten dat het nabij jullie hart lag, maar nu zal beginnen steeds duidelijker tevoorschijn te komen in jullie geest, zodat jullie en de delen van jullie die op jullie gewacht hebben om hen weer te vinden weer ÉÉN zullen worden.
Wij weten dat dit geen boodschap is die voor zovelen van jullie nieuws zal schijnen te zijn, want jullie zijn nu oudgedienden met het opnieuw definiëren van jullie zelf, maar nogmaals, jullie hebben nog niets gezien zoals het gezegde gaat, want nu, zal het systeem dat diep binnenin deze planeet begraven ligt, dit ongelooflijke stuurmechanisme om het zo maar te noemen, verzekeren dat jullie niet op de weg verloren raken, maar in plaats daarvan, zullen jullie beginnen om een rechte lijn te maken voor wat jullie gedurende zolang geprobeerd hebben om te vinden. Want nu, zal het voor jullie allemaal kristalhelder worden, in iedere betekenis van het woord, en dus, terwijl de snelheid oppikt, zo ook zal jullie enthousiasme en opwinding dat, en wij wagen het te veronderstellen dat jullie allemaal veel zullen vinden om opgewonden over te zijn in de tijd die er in het verschiet ligt."
Liefde en Licht van mij, Aisha

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen