dinsdag, augustus 12, 2014

Aartsengel Gabriel - Boodschap aan de Mensheid - 12 Augustus 2014



Aartsengel Gabriel
Boodschap aan de Mensheid
12 Augustus 2014 / Karen Dover

Geliefden Ik Ben de energie waar tegen jullie naar verwezen wordt als AE Gabriel en Ik Ben hier bij jullie om nu in/naar het LICHT van de WAARHEID te stappen op een wakend menselijk bewust geestesniveau. Het uitgutsen van emoties is de noodzakelijke loslating van de lagere dimensionale frequenties van de oude 3D Aarde constructie. Ik vraag aan jullie om je volledig met de HARTruimte uit te lijnen, want het HART KENT DE WAARHEID en jullie hart roept nu naar jullie. Herinneren jullie je dromen kleintjes? Herinneren jullie je de oproep van jullie hart? Ik vraag jullie om binnenin de hartruimte beschutting te vinden, want de ontbinding en het verbrokkelen van de oude 3D Aarde constructie mag voor jullie toeschijnen een enorme grote storm te zijn, niettemin is het oog van de storm de duidelijkheid die jullie zoeken. Dit wordt alleen binnenin de hartruimte gevonden en het wordt niet buiten het ZELF gevonden, begrijpen jullie mijn begeleiding?
Voor diegenen die gekozen hebben om het menselijke ras WAARHEID te laten zien breidt de uitbreiding van de menselijke energie handtekening zich nu snel uit. De multidimensionale aard van de externe menselijke levenservaring zal nu in WAARHEID uitbreiden en dit zal jullie nu in/naar de INTERdimensionaliteit lopen. Dit zal volledig geboren worden door diegenen die gekozen hebben om volledig ontwaakt en bewust op ALLE niveaus van hun Wezen in WAARHEID in/naar de Nieuwe Aarde frequentie werkelijkheden te lopen.
Ik stuur de volgende codering naar de kinderen van de Nieuwe Aarde frequentie werkelijkheden:

AMBER
GOUD
TITANIUM
MAGNESIUM
WOLFRAAM
22 333 66 111
0000000000000
GEEL
TURKOOIS
MAGENTA
Ik plaats het ZEGEL van SALOMON in het derde oog, Ik plaats het OOG van HORUS in de KROON chakra en ik plaats vloeibaar goud in de AARDE STER en de KROON chakra. Ik giet ZILVER door jullie energie handtekening en vraag aan jullie om de volledige ontsteking toe te staan van jullie ZIEL door, rondom en binnenin het menselijke voertuig.
Ik Ben de energieën waar tegen jullie naar verwezen werd als AE Gabriel en ik loop nu bij jullie terwijl jullie de HEMEL OP AARDE geboren laten worden in jullie menselijke gestalte voor ALLEN om in WAARHEID te her/erkennen en te verankeren.
33 22 33 22
1111111111111
GOUD 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 
(c) Karen Dover, all rights reserved
Article may be reproduced in its entirety if author and authors website is clearly stated and this article remains intact and in its original format which is written. NO permission is given to change the format and this article must remain FREE to access at all times.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen