dinsdag, juli 01, 2014

Vanuit de Boodschappen van God - 30 Juni 2014


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
30 Juni 2014 / Yael Powell

Maak je gereed voor wat eraan komt, zoals Ik het graag zeg, en beoefen samen het openen van deuropeningen, het vanuit andere perspectieven naar de dingen te kijken, jouw geest toestaan om jouw bewustzijn te worden, het ego eenvoudigweg laten ontbinden in de golven van ontwaakte Liefde, en dan toe te staan, om de voortstuwing van verandering Mijn begeleiding te laten brengen zodat het via jou zou kunnen leven en de kostbare zielen dient die aan het ontwaken zijn, en dat zijn jullie allemaal.
Zoals jij je voor kunt stellen, wanneer je alle andere perspectieven en resonanties van de mensheid gewaarwordt, in die zin dat alle mensen nu ontwaken, gaat het op zoveel manieren gebeuren dat van binnenuit de ervaring het aan gaat voelen als chaos, aangezien ieders hart gezamenlijk openbarst, als de komst van het Licht de gewaarwording vrijgeeft, de oude hartsovertuigingen van duisternis, van iets anders dan het Licht dat Ik Ben. Doch, begeleid door Mij, kan je, ongeacht van wat er in de wereld overal om jou heen tot uitbarsting komt, door deze verandering heen lopen en volledig veilig zijn, compleet verzorgd en de zuivere extensie van mijn Liefde en Licht is immer gereed  om de plaats te verbeteren waar zij elkaar ontmoeten, het oude en het nieuwe en de transformatie doet zich voor.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
2013-06-30 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen