dinsdag, juli 08, 2014

Vanuit de Boodschappen van God - 3 Juli 2014


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
3 Juli 2014 / Yael Powell

Ik wil dat jullie je herinneren dat alles dat ik voor jullie heb en alles dat jullie zijn ogenblikkelijk en volledig toegankelijk is door het open hart. Al jullie overvloed. Al jullie Licht en de glorieuze extase van de leven gevende Liefde. Jullie complete schitterende Zielsverwante vereniging, de onbegrensde passie van jullie Liefde als één hart - allemaal hier. Hoe, dierbaren, zou het ook maar iets anders kunnen zijn? Ga Ik "slechts ten dele gereed" zijn? Slechts "ietwat Liefde?" Wil ik dat jullie "lessen leren" om hier naar Mij toe te komen? Het antwoord is nee. Lessen zijn wat er gebeurt wanneer het Licht op een obstakel botst. Zij zijn als wat ik voor jullie omschreven heb als hobbels in de weg. En ik zou jullie zeker liever lerende hebben, het Licht binnen roepend aldus het mag verlichten wat in duisternis gehouden wordt. Maar het is niet nodig. En noch is het nodig om "tijd te nemen" om te worden wat je al bent. Jij bent het. Het is daar. Het is alleen dat jij doet alsof je het voor een poosje niet krijgt.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
2013-07-03 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen