vrijdag, juli 25, 2014

Steve Beckow - Een Kwestie van Timing of Frequentie? - 25 Juli 2014


Steve Beckow
Een Kwestie van Timing of Frequentie?
25 Juli 2014
Wanneer ik tijd heb zal ik enige van de inzichten meedelen van het anonieme Kanaal en zijn Galactische Bron (niet vertaald), maar het is zo druk dat ik er niet zeker van ben wanneer dat zal zijn.  
Ik ben er zeker van dat het een monade of groepziel was waar ik mee sprak. Zij refereerden in meervouw naar zichzelf.
Maar ik zou graag willen rapporteren over de impact dat dit interview op mij had.
Ik denk voor de eerste keer dat ik eindelijk snapte dat ik de verkeerde criteria gebruikt heb, de verkeerde bril, om te kijken naar alles dat er in de wereld vandaag de dag gebeurt. Ik snap het echt.
Ik bleef erop staan om de dingen als een kwestie van timing te zien. En dat is het niet.
De Galactische Groep waar ik mee sprak - als ik hen zo mag noemen - zeiden vaak genoeg "nee" tegen mij, dat ik begreep dat ik de zaken niet accuraat bekeek.
De Galactics ervaren geen tijd. Zij leven in een Nu moment waar ik niet in leef. Hoewel ik het tijdloze een paar keer in mijn leven ervaren heb, herinner ik me de details niet.
Zij maken hun beslissingen en gaan door met hun werk gebaseerd op beschouwingen van frequentie, geen tijd.
 
Wij houden hen aan timing - geef ons alsjeblieft een datum waarbij iets gebeuren zal. Wij houden hen aan criteria welke zij niet met ons delen. Het is alsof zij hun werk gedaan moeten krijgen ondanks ons.
Ik ben er zeker van dat wij zijn in wat jaren geleden genoemd werd "de tijd van afscheiding". Ik ben er zeker van dat, in het aangezicht van de stijgende trillingen veroorzaakt door de Tsunami van Liefde, en hier parafraseer ik de Galactische Groep, de overblijvende Illuminatie zal kiezen om de planeet te verlaten.
Men kan daar geen tijd aan hangen; het is allemaal afhankelijk van frequentie. Dus kunnen zij ons niet tevreden stellen aangaande vragen over timing en uiteindelijk zullen wij hun gezichtspunt moeten adopteren omdat er geen tijd in de Vijfde Dimensie is.
De Galactische Groep vertelde mij dat zij een Ascentie Portaal open houden die leidt vanuit de Derde doorgaand naar de Vierde en naar de Vijfde. Maar zij vroegen zich af of wij waarderen hoe moeilijk die taak voor hen is. Het passeert precies door het lagere astrale, de Duistere Gebieden van de Vierde Dimensie, dat alle dictators, moordenaar, aanranders, enzovoort herbergt. Zij spraken met mij over een kwestie van frequentie.
Niet alleen werken zij met deze vervormde energieën, maar wij op onze beurt houden hen aan criteria van begrip met betrekking tot hun werk die zij zelfs niet volgen. Zij spreken tegen ons in een taal van frequentie en wij antwoorden naar hen in een taal van tijd. Wij kunnen net zo goed in twee afzonderingen zijn.
Ik kon dat eerder niet snappen, ik snap het nu wel. Het is niet eerlijk om de Galactics aan onze eisen te houden voor schema's/agenda's die gebaseerd zijn op ingestelde tijden.
Ik denk niet dat wij weten hoe groot een mechanisme is dat in werking gesteld is om de heerschappij van duisternis op de planeet te beëindigen, het te doen in overeenstemming met de Universele en aardse wet en om het grootste aantal van ons naar een massa te brengen, fysieke Ascentie voor de allereerste keer ooit.
Wat te doen? We zouden mogen wensen te stoppen hen te vragen naar datums terwijl zij met hun werk bezig zijn en in plaats daarvan hen te vragen naar frequentie updates. Maar meer ter zake, wat zij van ons willen is dat wij doen wat het ook is dat wij kunnen, wanneer het ook is dat we het kunnen, om de frequentie van de planeet te verhogen.
Gebruik de Violette Vlam. Gebruik de topaas-blauwe indammingsdoos. Vraag ieder dag om Universele Vergiffenis. Schrijf "liefde" op je voedsel. De Goddelijke Moeder, St. Germaine, de Galactische Groep - iedereen roept ons uiterste inspanningen uit ons vandaan om te verhuizen naar Universele en onvoorwaardelijke Liefde. Zij willen van ons, op wat voor manier dan ook dat wij kunnen, om het niveau van trilling of de frequentie van Liefde op de planeet te verhogen.
Onze bestemming is gemarkeerd in de onmiskenbare benadering van het licht aan te steken. Meer Liefde, we zijn op het juiste spoor. Minder Liefde, we zijn op het verkeerde spoor.
De frequentie bepaalt wanneer de Illuminati zal vertrekken. De frequentie bepaalt wanneer wij ascenderen. De frequentie bepaalt wanneer de Galactics zullen landen. De frequentie bepaalt ieder belangrijke stap in het proces dat op de Aarde precies nu onderweg is.
Wanneer ik mijn denken van timing naar frequentie verschuif, wel, is het alsof alles dat ik voorheen wist nu in vraag gesteld wordt. Ik voel me als een eenjarig kind. Ieder idee in mijn hoofd is nu onzeker en moet opnieuw in overweging genomen worden. Dit is een nieuw paradigma en ik ben in cognitieve dissonantie.
Welkom naar de nieuwe vorm van het leven.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten