vrijdag, juli 25, 2014

St. Germaine vraagt Ons om Ons Opnieuw te Verplichten aan het Plan van de Goddelijke Moeder


St. Germaine vraagt Ons om Ons Opnieuw te Verplichten aan het Plan van de Goddelijke Moeder
19 Juli 2014 / Linda Dillon
Groeten, Ik Ben St. Germaine. Ja ik weet het, er waren velen van ons die in de rij stonden, want Aartsengel Gabrielle wenste om haar groeten en haar uitnodiging naar jullie te sturen om jullie aan te sluiten bij de hoogste rijken. En natuurlijk, de Moeder gaat ook verder met haar besprekingen met jullie. Maar iedereen heeft gebogen, wel op z'n minst achterover geleund, en mij het privilege toegestaan om vandaag naar voren te treden.
Dus, begroet ik jullie als broeder, als vriend, ja als de Opzichter van de Violette Vlam en de IK BEN Aanwezigheid, als leraar, als mentor, en als steward en als verzorger, niet slechts van de Violette Vlam en niet slecht van de IK BEN Aanwezigheid, maar ook als leraar en mentor en steward van een ieder van jullie. Waarom denken jullie dat ik niet op de Aarde ben?
Ik maak altijd licht en zeg dat ik nooit de bedoeling heb om naar de Aarde terug te keren maar een onderdeel daarvan dierbare harten, is dat ik naar jullie neig/voor jullie zorg. Ja, daar zijn velen van ons die vreugdevol deze rol van steward en mentor op zich genomen hebben, een vorm van bescherming, nee nooit om jullie beschermengelen en jullie geliefde gidsen te vervangen, maar toch een vorm van bescherming om over jullie te waken, specifiek in jullie rol als stewards … ja jullie zijn als wegwijzers, als leraren, als kanalen, als genezers, als pilaren, als poortopzichters van deze miraculeuze ontvouwing van het plan van de Moeder.
En het is, kan ik zeggen, efficiënter op zoveel manieren voor mij om aan deze zijde te zijn om mijn werk met jullie te doen; net zoals Sanat Kumara dat is, die wij graag zouden willen dat jullie oproepen 'Sanat Kumara' en Heer Maitreya, en Jezus Sananda, wij allemaal, de Magdalena, St. Teresa, St. Catherine, St. Bernadette, St. Franciscus, ook bekend als Frank. Daar zijn zovelen van ons in aanwezigheid voor jullie en bij jullie in deze tijd.
Daar zijn punten van samenvloeiing, niet alleen in waar jullie aan denken als jullie tijd en ruimte spectrum, maar ook op jullie raster, jullie etherische raster, jullie fysieke raster, het raster van Gaia, het raster van het Universum, en dan zijn er onderdelen … als je aan het plan van de Moeder denkt … die referentiepunten hebben waar er een samenkomst van energie is, goddelijke energieën, mijn geliefden, en ook menselijke energieën.


En in vele vormen op de planeet momenteel, deze planeet waar ik meer diepgaand van houd dan ik tot uitdrukking kan brengen en die ik voor altijd zal verdedigen en beschermen, zijn er intersecties, en denk daaraan als gelaagde intersecties. in jullie raster, in het Gaia raster, in het Universele raster, referentiepunten in het Plan van de Moeder die allemaal in deze tijd in uitlijning zijn.
Nu, zoals jullie goed weten, weigert en verfoeit dit kanaal tijdlijnen. Dus, spreek ik niet over tijdlijnen, maar ik werd gekend om eenvoudig te spreken over dergelijke referentiepunten en intersecties. De energieën van het Plan zijn in uitlijning in deze tijd, boven, beneden, ertussenin, en in iedere dimensie.
Nu, waarom neem ik de moeite om hierover te spreken? Waarom vertel ik jullie dit? Omdat lief hart, jouw acties, jouw energie, jouw creatieve energie en de afwezigheid van, ja de niet-creatieve dode energie heeft geen plaats, maar wij hebben jouw creatieve energie in volle kracht nodig, in deze tijd, op dit moment.
En laat mij zeggen dat dit moment een periode van maanden is, geen uren, geen dagen, geen weken, maar deze intersectie, deze opening, is niet voor een evenement maar voor een meervoudig tot bloei komen van vele evenementen … waar jullie aan denken … jullie zoeken altijd naar de show.
Dat is niet waar het Plan van de Moeder over gaat, wat dan ook, het elimineert de pieken en dalen van de show, van het drama. Het creëert een tuin van Gaia waarin iedere bloem prachtig een gelijk bloeit, inclusief jullie.
Ik heb onlangs tegen jullie gesproken over vertrouwen, van dit zijnde een tijd van vertrouwen, van het naar voren treden in de schittering van jullie waarheid en jullie waarheid brengt vertrouwen voort. En het is niet louter het vertrouwen in ons en de ongezien strijdmachten, het is ook het vertrouwen in jullie ware zelf, jullie ware ziel, jullie missie en doel, jullie expressie van jullie missie en doel. Ik heb tegen jullie gesproken, ik heb jullie gesmeekt, om datgene wat niet van Liefde is te toortsen, om de chaos te toortsen, de onrust, de wreedheid en laat mij aan jullie voorstellen, ja ik ben zeer blij dat jullie deze Zondagavond toewijden aan de Vrede Meditatie voor het Midden Oosten, maar dat is niet het vergroten van jullie taak.
Ik wil dat jullie binnenin jullie zelf alles toortsen dat van een niet-creatieve energie is, Ik wil dat jullie het in jullie familie toortsen, in jullie vriendschappen, in jullie zakenrelaties, in jullie collegiale relaties, in jullie gemeenschap, de instituten, jullie land.
En wat bedoel ik daarmee? Ik bedoel deze wrede, niet-liefdevolle geloofsystemen, opinies en acties die zovelen iedere dag naar buiten halen uit pure gewoonte omdat zij niet lang genoeg stoppen om waarlijk na te denken en te overwegen wat het is dat zij doen of zeggen.
Dus wat de toorts doet, het verwijdert niet alleen die energie, het handelt als een stopteken voor hen om te stoppen en na te denken, 'Waarom zei ik dat? Waarom dacht ik daaraan? Waarom voel ik me op deze manier?" Wij willen dat de vragen echt gesteld gaan worden, niet jullie die de vragen voorleggen aan de persoon, louter het te toortsen en hen de conclusie te laten bereiken en de vraag aan zichzelf te stellen omdat op die manier, op dat moment zij kunnen zeggen, "Dat ben ik echt niet. Dat is niet hoe ik wil zijn. Dat is echt niet hoe ik het voel."
Dus, ten tweede vraag ik jullie om de toorts 's ochtends, 's middags en 's avonds te gebruiken. Het is de toorts van transformatie en het kan dat wat niet van liefde is vernietigen en het kan datgene wat wel van Liefde is creëren en tot bloei laten komen. Dus, jullie kunnen ook iemand toortsen die nog maar net begonnen is tot bloei te komen; het is als het bemesten, organisch natuurlijk, het is als het begieten van hen met de lente regen. Toorts hen zachtaardig alsof het een feeën-toverstokje is en laat hen dan over aan hun proces.
Nu vraag ik jullie als iemand die de Aarde als een man bewandeld heeft, niet als een zuivere incarnatie, want ik heb de valkuilen gekend van het zijn in de vorm en de reis van het zoeken en de vreugde van het vinden, ik vraag aan een ieder van jullie om je vandaag opnieuw met mij te verplichten, op dit moment, en voor de komende maanden, jullie hart, jullie geest, jullie wil, jullie wezen aan de ontvouwen van het Goddelijke Plan. Ja, de Moeder heeft het jullie gevraagd, maar ik vraag het jullie als broeder en vriend, en iemand die weet dat op momenten hoe zwaar het is om in de menselijke gestalte te zijn, specifiek wanneer je zulke transformatieve Ascentie energieën verankert.
Jullie verplichting, niet louter jullie hulp, maar jullie diepe ziel verplichting, jullie consistentie, jullie standvastigheid, hetgeen onderdeel is van de gratie van de Moeder waar Zij jullie al mee bezield, is hier en nu nodig. Zij wast jullie schoon met haar Tsunami van Liefde; zij integreert jullie, zij tilt jullie op als nooit tevoren. Maar als medereiziger, als mentor, als steward, als beschermer, uit naam van ons allemaal die geascendeerde meesters zijn, vragen wij jullie, om samen met ons, je opnieuw te verplichten, om deze uitlijning vast te houden omdat wanneer het vastgehouden wordt alles op diens plaats valt, de openingen zijn duidelijk en Nova Aarde is geboren.
Dus, ik vraag dit niet luchthartig, ik vraag het uit naam van mijn broeders en zusters, vanuit de bodem van mijn wezen en ik vertrouw jullie en ik ken jullie, en ik weet dat jullie "Ja" zullen zeggen.
Ga met mijn liefde en ga in vrede. Vaarwel.

Gechanneled door Linda Dillon 07-19-14
© 2014 Council of Love

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen