donderdag, juli 31, 2014

Sandra Walter - Goddelijke Interventie: Alles Nieuw Creëren - 30 Juli 2014


Sandra Walter
Goddelijke Interventie: Alles Nieuw Creëren
30 Juli 2014
Zegeningen Geliefde Licht Stam,
Wat een schitterend einde aan de Juli energetica - Stimulerend, hart-openend, uitbreidend Licht. Onze volgende Kosmische Toegangspoort is 4-12 Augustus, hoe dan ook, IK BEN opgetogen voor het NU van dit Licht en wat het ons allemaal heeft te laten zien.
Het Pad Opruimen voor MEER
Mijn dierbare 2008 Mac, een afscheidsgeschenk van mijn laatste werkgever, reflecteerde mijn wens om het gloednieuwe te creëren en hield er afgelopen ZONdag mee op om van dienst te zijn. Zoals de Goddelijke Wil het zou willen hebben, gebeurde dit de dag na een diepe conversatie met een vriend toen ik meedeelde dat ik Augustus gefocust door wilde brengen op dit Nieuwe Licht en op alles dat het voor mij heeft te openbaren. De Nieuwe Maan manifestatie zei, *ZO ZIJ HET!* - Mac weg, niet meer creëren met het gereedschap dat mij zo genadig ondersteunde door deze overgang heen en in/naar het Nieuwe Licht. En een grote JA om de tijd te nemen om de krachten van Augustus te ervaren, welke ons voorbereiden op een volgende trigger-achtige energetische verschuiving in de eerste week van September (wat een prachtig Verjaardagsgeschenk!)
Terwijl mijn Goddelijke Team en ik de overvloed van een nieuwe computer manifesteerden, hetgeen de creatie in staat zal stellen van het gloednieuwe werk (zeer opwindend, daar meer over wanneer het juiste moment daar is), zijn mijn online gereedschappen tamelijk beperkt. Doelgericht en briljant.
Sommigen hebben de opmerking gemaakt aangaande de ontbinding van de Mac met de oude energie reactie van, "Het betekent dat spirit wil dat je er mee ophoudt*. (Pauzeer voor Hoger Rijk gelach …) Tegen hen zeg ik respectvol, "Oh Geliefde, We beginnen nog maar net op gang te komen!" Mijn Hogere niveaus laten mij zien dat het Nieuwe Licht krachtigere gereedschappen nodig heeft, een betere ruimte (Aho daarvoor, kom het maar brengen), en verder te reiken dan ooit in de komende maanden. Ik voel dat de nieuwe ontwakende vaardigheden in mij (lieve hemel geliefden, ik had een channeling gisterenavond welke 12 stemmen in één keer bevatte, en op de één of andere manier begreep ik alle 12 tegelijkertijd) nieuwe creatieve platformen nodig zijn.

Nieuwe Aarde Communicatie
Deze fase voelt zeer Aards, zeer Nieuwe Aarde voor mij. Ik bespeur dat het de integratie is van de Galactische aspecten die in-aarden met de uitbreiding van het Nieuwe Licht. Herinner je de voorafgaande aanhalingen van het genieten van de ervaring, en hoe waardevol het is voor de Hogere Rijken als wij nieuwe rollen uitsorteren, nieuwe leiderschap attributen, nieuwe vaardigheden, nieuwe niveaus van de Ascentie zelf.
We communiceren anders; jullie zullen dit opmerken met de vibrerende onjuiste overeenstemming van sociale wisselwerkingen met degenen die ontwaakt zijn, het subtiele moment van, *Hmmm … Er is niets in deze uitwisseling voor mij.* In ons Meesterschap, verwijderen wij onszelf hoffelijk van vele conversaties om ons te focussen op het ervaren van het Nieuwe Licht. Het is geen isolatie - het is Goddelijke Neutraliteit en Goddelijke Zelf-Bekrachtiging op een gebalanceerde, vreedzame staat van wezenlijkheid.
Onze trillingen zijn aldus dramatisch aan het veranderen tijdens deze passage, nochtans zijn wij nog steeds in het onderling verbinden van de Werelden fase. Er is veel om over na te denken als de nieuwe creativiteit binnenin ons wortel schiet. Focus op het geduld om deze uitbreiding geleidelijk, volledig, in een volledige integratie te verwelkomen; het is belangrijk om in uitlijning met deze Nieuwe Licht energetica te werken.
Stromen met de kracht van Augustus
Augustus is kenmerkend krachtig met de Leeuwenpoort energieën, Arcturiaanse Corridor dynamieken, en Zonne activiteit. De Openbarende Toegangpoorten gaan door en IK BEN geleid om enige persoonlijke waarnemingen mee te delen. IK BEN nog steeds in staat om artikelen te posten, echter video's, foto's enzovoorts zullen wachten op een nieuwe computer.
IK BEN geleid om het meeste van Augustus door te brengen in de verkenning en ervaring van deze openbarende energieën. Plus, het is één van de weinige maanden in Shasta van een aangenaam klimaat op de berg. Ik heb de bedoeling om daar mijn voordeel van te nemen terwijl het weer behaaglijk is.
Ik heb een meer technisch artikel dat binnenkomt waar ik de bedoeling voor heb om het dit weekeinde te posten. Tot dan, stuur ik Goddelijk Licht en Goddelijke Liefde naar ons allemaal gedurende deze krachtige passage!


Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © 2014 Creative Evolution, All rights reserved.
The writing and materials on this site may be shared under the guidelines of this Creative Commons License. If you would like to use any of the work on this website, in whole or in part, you must attribute Copyright to Sandra Walter and link back to sandrawalter.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen