woensdag, juli 16, 2014

Moeder Mary - Open Jullie Harten Wijder - 14 Juli 2014 / Fran Zepeda


Moeder Mary
"Open Jullie Harten Wijder"
14 Juli 2014 / Fran Zepeda
Hallo prachtige zielen. Ik ben vandaag hier via dit kanaal om jullie aan te sporen om jullie harten zelfs wijder te openen. Ja, de energieën van de laatste tijd hebben zelfs meer opruiming voor jullie gebracht. En ja, jullie mogen soms het gevoel hebben dat jullie niets meer in je op kunnen nemen. Maar alas, dat kunnen jullie, want het loslaten en zelfs meer open zijn voor wat er voor jullie op voorraad ligt is de orde van de dag, en Ik Ben hier om jullie te helpen.
Binnenin jullie is zoveel, zoals capsules op capsules op capsules van informatie en Liefde die er slechts op wachten om met jullie bereidwilligheid open te barsten. Houd er nu niet mee op, sluit nu niet af - open jullie Harten zelfs wijder en sta de energieën toe je te penetreren, en ben dan stil en sta deze capsules van informatie en Liefde toe om verder binnenin jullie open te gaan.
Er is geen limiet tot wat je kunt ervaren uit naam van de Liefde, uit naam van de Goddelijkheid, want Het is Jij en Jij bent Het. Jij bent grenzeloze Liefde en je bent grenzeloos, en bergen aan informatie wachten erop om geopenbaard te worden met deze laatste golf van energie die jullie ervaren hebben.
Ja, jullie mogen zeer veel in beroering gebracht hebben om losgelaten te worden, maar jullie hebben ook dieper in/naar jullie Goddelijke Essentie gegraven en het hoger opgetild. Dit nieuwe niveau heeft vele schatten voor jullie op voorraad. Alles dat jullie hoeven te doen is hen open te maken.
Jullie neiging mag zijn om een klein beetje af te sluiten wat verschuldigd is aan de overweldigende veranderingen binnenin jullie. Maar door het tegenovergestelde te doen, je te openen voor steeds meer mogelijkheden, zal jullie verder op jullie pad van verlichting brengen.

En dierbaren, jullie brengen zoveel binnenin jullie in beroering en ontdekken zoveel binnenin je dat het enige tijd mag nemen om het volledig vast te stellen en te begrijpen. Maar zelfs als je het niet begrijpt, sta het toe om daar te zijn. Het zal zichzelf uiteindelijk voor jullie uitsorteren, terwijl jullie alle stukjes van de puzzel ineen leggen die nu op een andere manier passen nu dat jullie het in/naar de hogere dimensies getild hebben.
En wederom maan ik jullie tot voorzichtigheid om het niet te kwantificeren en te kwalificeren volgens de oude maatstaven en onderscheidingen. Het vrijelijk stromen van jullie energie vereist jullie vrij stromende acceptatie. Je mag niet altijd weten waar je naartoe gaat of niet altijd weten waar alles over gaat, maar dat is de schoonheid ervan, dierbaren. Jullie openen een overvloed aan capsules van informatie binnenin jullie terwijl jullie het allemaal met Liefde en Openheid omwikkelen.
En de tijd is Nu om alle belemmeringen jegens jullie bereidheid weg te gooien om je te openen voor het onbekende. Want daar is het waar jullie je vrijheid en vele nieuwe openingen zullen vinden waar jullie zelfs niet over gedroomd hebben.
Dus adem nu met mij, dierbaren. Adem in de schoonheid van het onbekende, adem de vrijheid van het onbekende in. Maak er vrienden mee. Maak er vrede mee. En voor altijd zullen jullie dankbaar zijn dat je dit gedaan hebt.
Terwijl je de zonneschijn van de nieuwe en levendige wereld inademt, creëer je met iedere stap in/naar het onbekende en met iedere stap in/naar hogere trillingen. Je voelt je vredig, want dit is waar je thuishoort, waar jullie gedurende zovele eonen op afstevenden.
Jullie zijn de laatste overblijfselen van belemmeringen aan het afschudden met betrekking tot deze volledige loslating van het oude zelf en de complete acceptatie van jullie nieuwe zelf, wat op dit moment een beetje ruw en nieuw aan mag voelen. Maar als jij jouw Nieuwe Zelf langzaam en gestadig blootstelt aan het zonlicht van de nieuwe en hogere dimensies, zal jouw "nieuwe huid" ermee beginnen om meer comfortabel en goed aan te voelen.
En de mogelijkheden van wat jullie kunnen ervaren vanuit deze nieuwe plaats zijn eindeloos. Het is niettemin belangrijk om te kiezen om ervoor open te blijven, om de loslating van het oude los te laten zonder het te bezitten of erop te blijven rondhangen, wetende dat het nieuwe er vlak achter is om diens volle glorie te stralen.
Dus wanhoop niet dierbaren, als jullie je verward of teneergeslagen voelen met het oude dat nog maar net opgegraven is met deze nieuwe energieën, want jullie zijn bezig experts te worden door hen toe te staan om losgelaten te worden zonder jullie greep op jullie nieuwe werkelijkheid te verliezen.
Dus treuzel niet of ben afgeleid door alles dat er schijnbaar op jullie af komt, want het is een beetje zoals de definitieve explosies van het vuurwerkvertoon dat frequent in opeenvolging in volle explosies van licht en kleur komen zonder een kans om ertussenin adem te halen. Maar weet dat het ook tot een einde komt en dat daar vrede en evenwichtigheid te ontdekken is wanneer het compleet is.
Jullie zijn mijn engelen van barmhartigheid en Licht en ik prijs jullie voor jullie dapperheid. Blijf doorgaan en blijf Oplichten, zoals jullie beginnen in te zien dat het steeds gemakkelijker wordt, want jullie schijnen niet veel slagen meer over te slaan in het proces en zijn weldra in staat om op een hoger niveau op te pikken, iedere keer dat jullie een plotselinge uitbarsting voelen van nieuwe en onbekende energie.
Ik verlaat jullie nu met een herinnering dat jullie allemaal mijn Engelen van Licht en Liefde zijn hier om de wereld te hercreëren, jullie wereld, in wat het ook is dat jullie wensen. Jullie hebben alle gereedschappen, dierbaren. Jullie leren om de frequente draaiingen en ommekeren in te calculeren, en zijn dus in staat om deze gereedschappen machtig te hanteren met steeds meer zelfvertrouwen.
Ik sta jullie voor eeuwig ten dienste en Ik ben jullie gids in dit prachtige Liefdesfeest waar jullie je allemaal in gewaarworden. Wees nauwkeurig om het als alleen dat te zien en om het niet te kleuren met de oude manieren van het zien van de dingen die jullie snel achter jullie laten.
Al mijn Liefde,
Moeder Mary

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 
©2014 Fran Zepeda. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is posted in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this notice and links are included.
www.franhealing.com     www.franheal.wordpress.com   www.ouremergingdivinity.com

2 opmerkingen:

  1. Ik probeer de boodschappen dagelijks te lezen, omdat ze stuk voor stuk nuttig en interessant blijken te zijn. Hoed af Cobie voor je niet-aflatende inzet om dit alles te vertalen. Om u een beetje werk uit handen te nemen, heb ik al voorgesteld om sommige dingen zelf te vertalen (ik doe dat trouwens al met de Messages of Love en de korte berichten van "Creator" van Circle of Light), maar de mogelijkheid om te mailen via deze pagina werkt blijkbaar niet, dus doe ik het maar even hier! Hoe kan ik u mijn vertalingen dan best doorspelen? Toch een vraag/opmerking: waarom "Moeder Mary" en niet gewoon "Moeder Maria" zoals wij Nederlandstaligen het al meer dan 2000 jaar gewoon zijn? Maria is toch de logische vertaling voor het Engelse Mary?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Paulus,

      Het klopt, momenteel werkt het contactformulier voor internet explorer niet. Dit komt vermoedelijk omdat je (en ik ook) de internet explorer 11 gebruiken en deze wordt (nog) niet door Blogger ondersteund. Zo af en toe valt er wat weg, om daarna doodleuk weer 'online' te komen. Ik werk dan ook met twee browsers. Met de browser van Google Chrome doet het contactformulier het wel...., want ja deze wordt wel door Blogger ondersteund... Dus misschien is dat nog een optie om te proberen.

      Geef me anders jouw emailadres en dan zal ik je op die manier benaderen.

      Ik kies voor Mary en niet voor Maria, omdat Maria geen Mary is. Voor het Nederlands zou Marie ook nog kunnen. Waarom ze in vroeger dagen voor de naam Maria gekozen hebben, weet ik niet, maar voor mij voelt het niet goed om de naam op deze manier te vertalen en dan is de keuze snel gemaakt. Je mag je afvragen of een naam uberhaupt vertaald dient te worden.

      Ik wacht op jou om me of je emailadres hier te laten weten, of dat je het contactformulier via google chrome gebruikt...

      Verwijderen