dinsdag, juli 08, 2014

Lakshmi - Voorspoed Stroomt - 5 Juni 2014 / Fran Zepeda




Lakshmi
"Voorspoed Stroomt"
5 Juni 2014 / Fran Zepeda


(Opmerking van Fran: Ik werd een paar nachten geleden plotseling uit de slaap wakker gemaakt aangaande een aanwezigheid gelijkaardig aan het plaatje dat ik hier post, en het was Lakshmi, de Hindoe Godin van Voorspoed/Welvaart, en toen ik vroeg waarom zij er was, antwoordde zij en gaf mij de volgende boodschap, wat zij zei was voor mij, maar ik deel het met jullie allemaal aangezien jullie het ook behulpzaam mogen vinden)
Boodschap van Lakshmi
Binnenin jou zijn de schatten die je zoekt, dierbare. Want ik kom om de vreugde binnenin te ontwaken die daar al is.
Vind het binnenin. Ik ben hier om je te tonen dat het binnenin is.
Begin om de schatten binnenin te manifesteren, aangezien zij daar al zijn, dierbare.
En loop licht, opdat je hen niet onder de voet loopt, want het is alleen met een Licht Hart dat je het zult vinden.
Ik spreek tegen jou over de schatten binnenin, die erop wachten om gemanifesteerd te worden. Geloof het en het zal aldus zijn. Maar eerst moet je alle wereldse dingen loslaten zodat je hen weer kunt vinden (binnenin).

Inderdaad, overal is voor gezorgd, dierbare. Geloof het. (Geloof en handel alsof je al hebt wat je wilt).
Verbeeld het je binnenin jouw Hart en het zal zo zijn. Ik ben hier om jou te overtuigen van jouw manifestatie bekwaamheden, dierbare. Doe een beroep op mij.
Probeer het niet ... laat het gewoon binnenin jou tot leven komen, en het zal zo zijn.
Dus, wat is het dat je wenst, dierbare???
Ben zachtaardig en gemakkelijk met jezelf. Doe alleen dat wat je kunt. Streef niet. Maar in plaats daarvan settel je in de wetenschap dat je al genoeg hebt, je hebt wat je nodig bent.
Je kunt nu met jouw dromen voorwaarts marcheren. Ben zachtaardig met jezelf en alles zal goed zijn.
Ik ben hier om je aan te moedigen vrede te hebben met de wetenschap dat je OK bent zoals je bent.
Stroom met Voorspoed ... Voorspoed Stroomt.
Maak je geen zorgen ... Je hebt het allemaal ... Settel daar nu in. Kom tot bloei met de wetenschap ervan…
Gechanneled door Fran Zepeda 7.5.14

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©2014 Fran Zepeda. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is posted in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this notice and links are included.www.franhealing.com     www.franheal.wordpress.com   www.ouremergingdivinity.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen