dinsdag, juli 15, 2014

Je Eigen Werkelijkheid Creëren #5 - 11 Juni 2014 / Dr. Suzanne Lie & Mary Perricone


Je Eigen Werkelijkheid Creëren #5
11 Juni 2014 / Dr. Suzanne Lie & Mary Perricone
Hallo iedereen en welkom terug. Ik ben Mary Perricone en ik ben hier met Dr. Suzanne Lie voor onze doorgaande conversaties over het Creëren van Je Eigen Werkelijkheid.
Hallo Sue hoe gaat het vandaag met jou.
Sue Lie: De energieën nemen me mee op een wilde rit. Ik ga omhoog in/naar euforie en crash dan weer terug omlaag in/naar het rondkruipen in de derde dimensie zoals ik eerder gezegd heb. Dus het voelt prachtig wanneer ik dit gevoel kan vangen en het voelt wanhopig eenzaam wanneer ik er de verbinding mee verlies.
MP: Ja, wanhopig eenzaam en ik heb deze gevoelens van eenzaamheid en leegheid ook gehad. Het is een wegvallen van het derde/vierde dimensionale bewustzijn. We beseffen dat we het echt niet terug willen maar dat we wachtende zijn op onze volgende stap. Naar mijn mening en wat ik ervaren heb is dat het aanvoelt alsof ik tegen muren aanstuiter en er een voortdurende behoefte is om te verankeren, verankeren, verankeren en zo vaak als ik kan opnieuw te verankeren.
Ik heb de ervaring gehad van letterlijk tegen de muren aan te botsen maar op het moment is het meer intens. Het schijnt dat de energie over ons heen gespoeld is en dat het zich teruggetrokken heeft en iets van afval op het strand achterliet. Het afval ligt op het strand en terwijl wij erdoorheen wandelen en ernaar kijken zijn er nog steeds dingen die ons triggeren.
SL: Ja dat is geweldig en dank je wel om dat te zeggen. Het helpt mij omdat ik ook heel veel van deze dingen voel en ik ook weet dat het sleutelwoord "loslaten" is. Ik weet dat dit hogere Licht in/naar de diepere niveaus van ons bewustzijn en onder, onderbewuste zelf toegaat. Deze zijn oude gedeelten van onze wezenlijkheid, van onze ontelbare incarnaties die wij genomen hebben op deze geachte en geliefde Gaia met het oog op het feit om Haar te helpen zodat zij ook naar huis kan terugkeren.
Al deze herinneringen komen naar boven en dit is onze kans terwijl wij voortlopen op het strand, zogezegd - en al deze overblijfselen zien. Dit is onze kans om echt van al deze componenten van onszelf te houden. En ik weet dat dat niet mijn eerste reactie is. Dan moet ik houden van het feit dat mijn eerste reactie niet is om van mezelf te houden. Dus het is prachtig en totaal verwarrend en een compleet gekmakende ervaring. En, wij zijn zo blij dat jullie allemaal, die naar dit programma luisteren, zich bij ons, aangaande dit avontuur, aansluiten en ook overvloedig veel mensen meer die dit niet gaan horen.
Er zijn feitelijk heel veel mensen meer zoals wij, dan dat we ons voor kunnen stellen. Ik zeker ben dus in blijde afwachting van de tijd dat we naar een vreemde toe kunnen gaan en zeggen, "Hi hoe gaat het met je, mijn naam is Sue Lie en hoe doe jij het met jouw Ascentie? Dit is echt een opwindende en uitdagende tijd."
Zou het niet prachtig zijn om dat te doen - gewoonweg met een volslagen vreemde? Omdat er geen vreemdelingen zijn - iedereen is een component van onze zelven.

MP: Ik had het nieuws vandaag dat een dierbare vriend zijn overgang gemaakt had en dat hij en zijn familie niet alleen vrienden maar ook leraren waren. Dus is stuurde een e-mail naar een vriendin om haar te laten weten dat hij overgegaan was en ik vertelde dat met zijn overgang, het een afsluiting van een tijdperk was. Ik ontving een e-mail terug van mijn vriendin waarin zij zei, "Ja, er zijn veel tijdperken die op hetzelfde moment sluiten."
Ik was verrast over het antwoordt maar ik ben het er volledig mee eens. Gewoonlijk zou ik niet gedacht hebben dat zij op die manier zou reageren. Dus daar is een opening en de mensen zijn bezig meer wakker te worden en hun gedachten, gevoelens en ervaringen te delen, en zij delen het op een manier waarop zij het voorheen niet gedaan zouden kunnen hebben. Het komt gewoon uit hen vandaan. Dat is echt prachtig.
SL: Ja dat is prachtig. Ik denk dat het komt door onze ontwaking jegens ons Eenheidsbewustzijn omdat wij niet dat gevoel van afscheiding voelen en denken dat zij ons misschien zullen oordelen, of dat zij misschien iets zullen zeggen dat ons verdrietig laat voelen. Nu, terwijl wij in Eenheidsbewustzijn zijn, beseffen wij dat we allemaal dezelfde dingen ervaren; we ervaren het alleen op andere manieren.
MP: Ja, we omhelzen onze uitbreiding. We breiden het uit en omhelzen het of we het nu weten of niet. We zijn aan het veranderen - onze gedachten zijn aan het veranderen, onze gevoelens zijn aan het veranderen en wanneer dat gebeurt, verandert dan ook niet onze gewaarwording, ons inzicht?
SL: Absoluut.
MP: Zien wij niet de dingen vanuit een ander perspectief?
SL: Absoluut.
MP: We zijn minder in de dualiteit. Het is niet altijd ofwel/of - soms moet het een "en" zijn - ofwel/en.
SL: Wel, de Arcturianen vertellen mij dat ofwel/of een driedimensionaal concept is. Zelfs in onze vierde dimensionale dromen zien wij de gehele tijd mensen heen en weer in/naar elkaar morfen. Dus zij zeggen dat - in feite was het een vraagstuk dat ik daarmee had - ik dit zou kunnen doen of dat zou kunnen doen. Dat het ofwel dit of ofwel dat was. Ik zat eigenlijk in de auto en was zelfs niet in een meditatieve staat en ik vroeg de Arcturianen: "Welke van de beide?". En de Arcturianen zeiden: ofwel/of is een driedimensionale gedachte. Het antwoord is "beide". Toen besefte ik het - waarom had ik niet aan beide gedacht?
Het was eigenlijk zeer gemakkelijk om beide te doen, maar ik was zo in die ofwel/of driedimensionale constructie dat ik niet in overweging nam dat ik beide zou kunnen doen en ik dat feitelijk vergat totdat ik hier gewoon zat en me herinnerde om jullie dit verhaal te vertellen.
En ik ga echt een stempel op mijn voorhoofd zetten om altijd beide te doen. We zijn vrij van de beperkingen. We hoeven deze keuzes niet te maken van zou ik dit of dat of het andere moeten doen. We kunnen alles doen. En ik denk dat dat er een deel van uitmaakt. Wanneer ik in staat ben om het te doen en het niet kan doen wanneer ik tegen mensen praat of in de auto rijdt. Maar in toenemende mate glip ik in/naar het gevoel dat ik wil gaan slapen en gedurende een seconde denk ik dat ik in slaap ga vallen maar dan word ik wakker en denk - "Wel, ik viel niet in slaap, maar er is zeer zeker iets gebeurd."
Ik denk dat wij allemaal daar dichterbij komen en ons er meer bewust van worden zoals de Arcturianen gezegd hebben, en ik ben mijn leven aan het veranderen om een veel rustiger, stiller leven te hebben omdat zij gezegd hebben dat om feitelijk een multidimensionaal bewustzijn te leven, ik een stiller, langzamer en rustiger leven moet hebben.
MP: Ja, en is dat niet helemaal logisch? Ongeveer twee kilometer vanaf mijn woning is een zeer grote boerderij en het is daar gedurende generaties geweest en zij hebben een boerenmarkt van de vroege lente tot de late herfst. In het groeiseizoen probeer ik er twee keer per week naartoe te gaan. Dus ik was daar afgelopen Zaterdag en ik keek uit over het veld en ik zag dat mensen daar iets aan het plukken waren. Ik wist dat zij klanten waren net zoals ik. Dus ik ging naar binnen en vroeg wat de mensen daar aan het plukken waren. De dame achter de balie zei dat zij bramen aan het plukken waren. Wow, braamstruiken.
Zij zei om op maandag of woensdag terug te komen en dan zullen er heel veel rijp zijn om geplukt te kunnen worden. Wel, op maandagochtend werd ik op een onwijs vroeg tijdstip wakker en alles waar ik aan denken kon was, bramen plukken, bramen plukken. Wel, Ik pluk nooit bramen en ik heb nog nooit ook maar iets van bramen gemaakt. Dus zij gingen om negen uur open en ik was er om vijf minuten over negen.
Om te beginnen lach ik nu om mezelf dat ik daar was en aldus het veld in ging. Deze struiken waren zo prachtig en ongeveer één meter tachtig hoog. Je buigt je niet voorover als je aan het plukken bent. Je loopt er gewoon langs en reikt naar de struik en plukt deze enorme, smaakvolle, donkere, donkere bramen - en daar zijn ook de rode nog niet rijpe bramen aan de struiken.
Je kunt wel merken dat ik bijna niets over bramen weet maar zij zijn fenomenaal. Dus ik pluk de bramen en ik pluk veel meer dan dat ik nodig ben. Maar terwijl ik langs de rij loop, zei ik: "Dank je wel Gaia, dank je wel Gaia. Kijk naar deze pracht; kijk naar deze overvloed."
Dus nam ik mijn bramen mee naar huis en omdat ik er meer had dan ik nodig was deed ik hen in zakjes en deelde hen met de buren. Ik hield sommige voor mijn familie apart, maar het was veel meer dan wij zouden kunnen gebruiken. Dus voor mij, op maandagochtend, om buiten de deur te zijn om 9 uur om bramen te gaan plukken was zeer ongebruikelijk. Maar wat een geschenk dat het was.
SL: Ja wij herinneren terwijl we ontwaken, en als wij ons bewustzijn terug uitbreiden in/naar onze hogere frequenties herinneren wij ons dat de planeet precies zoals ons geweest is. Wij zijn een wezen. De planeet is een wezen. En ik zou jou nu graag willen vragen Mary of je dat verhaal zou kunnen vertellen dat je had aangaande de meditatie die ging over het zijn in de kern van de planeet.
MP: Ja. Ik denk dat dit zich voordeed in januari/februari. Sue en ik kwamen bij elkaar om een meditatie met een andere vriendin te hebben. Onze vriendin opende de meditatie en deed een oefening om ons te centreren. Plotseling, zoals dat gebeurt tijden een meditatie, ging ik dieper. Ik was dieper dan ik misschien ooit eerder gegaan was.
Ik werd mezelf gewaar en wist dat ik in de Kern van Gaia was. Daar waren tunnels en de Aarde was rondom mij heen en ik liep door een tunnel en ik kon een opening verderop zien. Daar was een prachtig en levend Gouden Licht dat uit die opening vandaan kwam. Een wezen, een zeer klein wezen liep binnenin de opening en het volgende dat ik wist was dat ik omhoog gekatapulteerd werd door de Kern van Gaia heen en ik een wezen waarnam dat uit de Kern van Gaia kwam en dat zo uniek was dat ik geen woorden kan vormen om dit wezen te beschrijven.
Het was enorm groot en kwam uit het centrum van de planeet. Het was iedere kleur van de regenboog maar het bleef terugveranderen naar een witte, zilveren diamanten kleur en het sprankelde. Ik had het gevoel dat het Engelachtig was en het was prachtig. Hoewel die ervaring slechts enkele momenten was had ik het gevoel dat de ervaring, wat ik zou willen noemen, een lange tijd geduurd had.
Dus ik vertelde vandaag aan Sue dat ik met mijn automatisch schrijven een volgende opdracht ontving en dat aan mij gevraagd werd deze aan te nemen en de informatie te ontvangen van de Elementalen van aarde, lucht, vuur, water en ether. En toen ik dit ontving, dacht ik terug aan die ervaring in de meditatie in de kern van Gaia en dus is dit misschien een volgende stap.
Mijn theorie, en als jullie me zouden kennen, ik heb altijd een theorie over alles. En mijn theorie is dat als dit de volgende stap voor mij is om met het hogere zelf te vermengen en met de Lichaamselementalen te werken, dan, misschien, is het de logische volgende stap voor ons allemaal die op dit pad zijn.
SL: Wel, ik denk dat dat zeer interessant is omdat dat precies is wat ik ontvangen heb met mijn laatste hoofdstuk van het boek. Feitelijk zijn het een aantal hoofdstukken maar het gaat over het vermengen met de elementalen omdat, als wij in/naar de hoogste expressie van onszelf verhuizen - denk eraan het is geen ofwel/of meer, het is nu beide - als wij in/naar de hoogste expressie van onszelf verhuizen dan verhuizen wij feitelijk in/naar het meest menuet expressies met onszelf.
Als wij met de Galaxy vermengen, het Multiversum, het Universum en alle hogere werelden van de hogere dichtheden van werkelijkheid, dan natuurlijk, zal het ook vermengen met de insecten en de vissen en de dieren en de vogels en de grond en het water en de wolken omdat wij in/naar Eenheidsbewustzijn verhuizen.
Ik herinner me een verhaal dat ik lang geleden las en dat geschreven was door Manly P. Hall. Als je een esoterisch persoon bent zoals wij, dan zal je die naam herkennen. Ik herinner me niet het gehele verhaal maar ik herinner me het einde. Hij was op zoek naar het gezicht van God. Hij was op zoek naar het gezicht van God en uiteindelijk keek hij in een heldere vijver en hij zag zijn eigen gezicht vervlochten met het gezicht van God. Hij was geschokt en hij keek omhoog en hij keek naar een rots en daar wat het gezicht. Hij keek naar de grond en daar was het gezicht en hij keek naar de hemel en daar wat het gezicht en hij keek naar een boom. Overal waar hij keek was het gezicht van God - van de Ene - van hem - van ons allemaal.
Dit is waarschijnlijk waar Ascentie over gaat omdat Ascentie niet dat is waar wij uit een plaats ontsnappen waar we ziek van zijn. Ascentie is de transmutatie van alles dat wij gewaarworden in een hogere frequentie van werkelijkheid. Nu tegelijkertijd - denk er aan dat er geen ofwel/of is. In de 3D wereld zou je zeggen dat wij alles gewaarworden dat we zien of ons bewustzijn uit kunnen breiden om te transmuteren. Maar, dit is beide. Als we alles gewaarworden als getransmuteerd, als alles één met ons is - dan transmuteren wij onszelf en al het andere.
Onderweg gaat er dat zijn wat van een dichtheid is dat die hogere frequentie niet kan handhaven. Dat is de rommel op de kust waar Mary over sprak. Deze zijn de componenten van de fysicaliteit die niet in staat zijn om binnenin dit nu te transmuteren. Dus liefdevol laten wij dat los wat nog niet voorbereid is om die verschuiving binnenin ons te maken, binnenin onze levens, binnenin onze planeet en bovenal binnenin onze gewaarwordingen/inzichten.
Ik zou graag de Arcturianen voor een moment binnen willen roepen.
De Arcturianen: Onze geliefden, wij zijn vreugdevol om in staat zijn met jullie allemaal te spreken via dit ene wezen en wij willen dat jullie allemaal weten dat wij via alle wezens spreken. Want wij spreken niet ofwel via Suzille, of via Mary of via iemand anders of meerderen van jullie, wij spreken altijd via iedereen binnenin het Nu van de Ene. Wanneer wij zeggen "wij", spreken wij niet alleen van "wij" de Arcturianen. Wij spreken van "wij" - al het leven, alle hogere frequenties van werkelijkheid die vreugdevol vermengen met alle frequenties van de derde en vierde dimensie.
En wij vieren de visie die zich voordoet als wij vermengen, en binnenin die vermenging is daar een prachtige transmutatie, hetgeen een uitbreiding is in/naar een hogere frequentie. Dat betekent niet dat de lagere frequentie zal verdwijnen. En voor velen van jullie die zich vrijwillig aangeboden hebben om Gaia te helpen, jullie zullen jullie fysieke zelf behouden voor zolang als Gaia jullie hulp nodig is.
Gaia helpt jullie ook bij het aarden van jullie prachtige multidimensionale Licht dat waarschijnlijk jullie minutieuze fysieke gedaante uit zou putten als jullie niet het wonderbaarlijke lichaam van Gaia hadden die dit proces met jullie deelt. Wij vragen nu aan jullie allemaal om jullie essentie diep in de Kern van Gaia te voelen gronden/aarden.
Terwijl jullie je essentie diep in de Kern van Gaia gronden/aarden sta dat kleine wezen toe om naar boven door die kern te komen, helemaal door de planeet heen en helemaal door jullie heen in/naar jullie en door jullie zodat ook jullie dat prachtige wezen van Licht worden dat jullie altijd geweest zijn maar gewoonweg vergeten zijn.
MP: Dank je wel aan de Arcturianen voor die uitbreiding van deze conversatie en voor de validatie van het belang van het werken met de elementalen. Terwijl de Arcturianen spraken schreef ik op: "Is het een proces van het transmuteren van onze concepten en overtuigingen in/naar een uitgebreide of hogere gewaarwording/inzicht - van hetzelfde ding, van dezelfde kwestie. Het is gewoon een uitgebreide gewaarwording/inzicht in/naar beide - beide.  
Het is allemaal goed.
SL: Het is allemaal goed. En, de werkelijkheid die wij gewaarworden is de werkelijkheid die wij leven. En dat is niet een gemakkelijk iets om te doen. En ik spreek vanuit mijn oude vertrouwde 3D zelf hier. Het is zeer gemakkelijk om in/naar de drama's van het fysieke leven getrokken te worden. Be/Veroordeel jezelf alsjeblieft niet wanneer dat zich voordoet. Ik zou zelfs niet in staat kunnen zijn om alle keren te tellen dat ik in/naar het fysieke drama getrokken werd. Dat is oké, omdat als we allemaal in/naar de drama's van het fysieke vlak getrokken worden, naar deze lagere frequenties, en ons dan herinneren om hen te transmuteren; transmuteren wij onszelf door onze elementalen van aarde, lucht, vuur, water en ether te transmuteren.
Deze elementalen - wij ademen hen in en zij bewegen door ons lichaam en dan ademen wij hen weer uit. Dus iedere keer transmuteren wij onszelf, onze gedachten, onze emoties en ons lichaam, wij transmuteren deze elementalen. En als we uitademen, gaan deze pas getransmuteerde elementalen naar buiten de wereld in om door andere mensen ingeademd te worden en naar de kern van de Aarde te gaan en terug omhoog de atmosfeer in.
Dus wat je binnenin jezelf transmuteert draag je bij aan jouw gehele werkelijkheid.
MP: De transformatie gebeurt tegelijkertijd binnenin ieder persoon en daarom binnenin ieder persoon op de planeet.
Dit is een goede plaats om onze conversatie voor vandaan te beëindigen. Onze tijd is weer voorbij gesneld Sue.
SL: Wel er is geen tijd, dus….
MP: (gelach) Wel, dat is waar.
SL: Dus als wie van jullie dan ook het gevoel heeft van het verlaten van de tijd terwijl jullie hiernaar luisterden en toen terug kwamen en het is een uur later geweest maar je bent nog steeds slechts twee minuten vanaf het einde van het programma - dan weet je dat je op een wonderbaarlijk avontuur bent geweest … en is dat niet validerend.
MP: Dat is geweldig! Dank je wel iedereen voor het luisteren en wij zien jullie weer heel gauw.
SL: Ja, dank je wel iedereen en zegeningen aan jullie allemaal en Gelukkige Transmutatie.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten