vrijdag, juli 11, 2014

Het Fenomeen van de Parallelle Universums Ervaren - Trish LeSage



Het Fenomeen van de Parallelle Universums Ervaren
Trish LeSage

Als een resultaat van de verschuiving naar het hogere bewustzijn dat momenteel plaatsvindt, beginnen veel mensen ermee om hun ware multidimensionale aard te ervaren, en zij beginnen zich te realiseren dat er meer tot het leven is dan de fysieke wereld waar wij in leven. Als een resultaat hiervan, ervaren steeds meer mensen realiteitsverschuivingen zoals objecten die verdwijnen en opnieuw tevoorschijn komen, teleportatie, bi-locatie, en zelfs het fenomeen van het oversteken in/naar afwisselende/parallelle werkelijkheden.
Echter, veel mensen merken niet op dat zij overgestoken zijn in/naar een parallel universum, aangezien zij vaak te druk zijn met het hectische tempo van het moderne leven. Verder, zijn de verschillen tussen de universums vaak zeer minutieus en daarom, zijn zij vaak niet waarneembaar tenzij iemand nauw aandacht besteedt aan de kleine details van alles.
Wanneer iemand oversteekt in/naar een parallel universum, doen zij dat vaak voor slechts een korte periode aan tijd zoals minuten of uren. Echter, bij zeldzamere gelegenheden, ervaren sommigen verlengde verblijven in parallelle universums die dagen, weken, maanden, of zelfs langer duren.
Er zijn vele redenen waarom iemand het fenomeen van parallelle universums mag ervaren. Eén zo'n reden is dat zij mogen oversteken in/naar een parallel universum om gevaar te vermijden in hun huidige universum.

Als een voorbeeld hiervan, toen ik op een ochtend wakker werd, verliet ik het bed, en toen ik eenmaal in de hal aankwam en naar de badkamer toeging, rook ik rook. De geur was vager dan hoe rook normaal gesproken ruikt zoals op de 3de dimensionale Aarde, echter, het was duidelijk genoeg voor mij om het te ruiken en voor de rook om ervoor te zorgen dat mijn allergieën ermee begonnen om op te spelen. Mijn keel begon te kriebelen, en ik begon te hoesten. Ik merkte ook op dat er een wolk van rook in de hal hing tussen de badkamer en mijn slaapkamerdeur. Wederom, was het vager dan hoe rook er gewoonlijk uitziet op de 3de dimensionale Aarde, maar het was nochtans duidelijk genoeg voor mij om te zien. Vreemd genoeg, hield de rook precies op bij mijn slaapkamerdeur. Het was alsof er een muur van rook was daar, en iets dat onzichtbaar was hield het tegen om mijn slaapkamer binnen te gaan. Toen herinnerde ik me dat toen ik wakker werd die ochtend, ik helemaal geen rook in de slaapkamer geroken had. Ik had nooit de rook geroken totdat ik in de hal was. Dus, het maakte zin dat de rook bij de slaapkamerdeur ophield.
Bezorgd over onze woning en dat deze in brand stond, liep ik door de rest van het huis heen, en ik rook overal rook. Echter, ik kon nergens een vuur vinden. Toen ik terugkeerde naar de hal en badkamer, waren de geur van rook en de rook die ik gezien had volledig verdwenen. Het was zonder een spoor verdwenen. Wederom, liep ik door de rest van het huis, en de geur van de rook was ook volledig in de rest van het huis verdwenen.
Wanneer mijn energietrilling in het proces is van aangepast te worden zodat ik in staat ben om naar een parallel universum te reizen, ben ik vaak in staat om beide waar te nemen, het universum waaruit ik vertrek en het universum waar ik naartoe reis. Daarom, terwijl ik de twee universums dwars overstak, dat ik nog steeds de rook van het vorige universum rook waaruit ik vertrok hoewel ik ook veilig in het nieuwe parallelle universum was waar ik naartoe gebracht was en waarin er geen brand was. In het universum dat ik verliet stond mijn woning in brand, en was ik in gevaar erin om te komen. Echter, in het parallelle universum waar ik door spirit naartoe gebracht was, daar was geen brand in mijn woning, en was ik veilig voor benadeling.
Hoewel het soms zeer moeilijk is om op te merken dat wij in een parallel universum zijn, tenzij we de tijd nemen om naar de kleine details van alles te kijken, en in het geval van de ervaring die ik had met het vuur, was de ervaring zo diepgaand dat ik zonder enige twijfel wist dat ik beslist overgestoken was in/naar een parallel universum en dat goddelijke interventie daar was in mijn tijd van nood om te verzekeren dat ik veilig was van wat voor benadeling/schade dan ook.
Volgens het artikel, "Living in a Quantum World", geschreven door Vlatko Vedral in juni 2011 in het blad, "Scientific American", nr. 304, artikel 6, pagina's 38-43, zijn Kwantum Verstrengeling, Kwantum Teleportatie, en Kwantum Tunneling fenomenen die suggereren dat parallelle universums bestaan. Wetenschappers hebben met vroegere experimenten bewezen waarin deeltjes tegelijkertijd bestaan in meer dan één locatie en verdwenen en dan opnieuw tevoorschijn kwamen in andere locaties dat dergelijke fenomenen welzeker al bestaan op een micro niveau. Wetenschappers hebben nu bewezen dat Kwantum Verstrengeling, Kwantum Teleportatie en Kwantum Tunneling ook bestaan op een macro niveau via hun experimenten met planten, vogels en kristallen welke de mogelijkheid suggereren van reizen naar parallelle universums op een macro niveau. Als een resultaat van deze experimenten, begint de wetenschap nu te bewijzen dat parallelle universums bestaan en dat het reizen naar hen mogelijk is.
Het is interessant om nu een brug gecreëerd te zien worden tussen de kloof welke zo lang bestaan heeft tussen de wetenschap en de Metafysica. Met de verschuiving naar het hogere bewustzijn welke de mensheid ervaart, mogen wij ermee beginnen om steeds meer van deze types van kloven gevuld te zien worden als mensen hun ware multidimensionale aard beginnen te ervaren.


Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Trish LeSage is a best selling author on Amazon and is a writer of magazine articles on Metaphysics, self-empowerment, spiritual awakening, ascension, and body-mind-spirit topics.  She is the author of four books:  "Meditations For Past Lives, Starseeds, Soul Mates and Beyond"; "Manifesting Success In Relationships, Career, and Business Via Numerology"; "Traveling To Parallel Universes"; and "How To Achieve Fifth Dimension Consciousness".  More information about her work is available on her website at http://www.beyond3dbooks.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen