zondag, juli 27, 2014

Een Uur met een Engel - De Goddelijke Moeder - 22 Juli 2014


Een Uur met een Engel - 22 Juli 2014
De Goddelijke Moeder
"Jullie zijn in een Kritieke Samenloop van Omstandigheden"
Suzanne Maresca: Hallo, en welkom bij Een Uur Met een Engel, met Linda Dillon, het kanaal voor de Raad van Liefde en auteur van "De Nieuwe Jij: Tevoorschijn komend in de Luister van het Hartbewustzijn van de Mensheid". Zich bij haar aansluitend is Steve Beckow, oprichter van het "Gouden Tijdperk van Gaia" en auteur van "Het Opbouwen van Nova Aarde: richting een Wereld die voor Iedereen Werkt".
Ik ben Suzanne Maresca, die Graham Dewyea vervangt, en wij zullen vandaag wederom begenadigd worden met de aanwezigheid van de Goddelijke Moeder. Aldus geef ik het hiermee aan jou over, Steve.
Steve Beckow: Heel veel dank, Suzanne. Weet je, de luisteraars zullen zich herinneren dat de Goddelijke Moeder gezegd heeft dat zij terug wilde keren en meer te vertellen had. Ik kijk daar naar uit.
En, Linda, ik weet dat het moeilijk voor jou is om te spreken voorafgaand aan het channelen van zo een krachtige energie als van de Goddelijke Moeder, maar we zullen vandaag kernkwesties bespreken, en ik vroeg me af als je zou willen, of zou kunnen, om een woordje binnen te brengen over jouw ervaring van de kernkwesties van de mensen, door de lezingen die je geeft of het teamwerk dat je doet? 
Linda Dillon: Ja. Ik denk zo nu en dan dat het belangrijk voor ons is - en ik bedoel welzeker ons alle drie - om te spreken vanuit ons menselijke perspectief, vanuit ons Ascentie-in-voortgang perspectief, over wat er gaande is op de planeet en hoe wij ons voelen, en niet alleen in de mega-betekenis, maar ook in de van-dichtbij-en-persoonlijke betekenis.
En één van de dingen die ik zeker opgemerkt heb, ja, bij het teamwerk dat ik doe, in de mensen waar ik mee spreek, in de opmerkingen die ik ontvang, is dat de mensen echt hun kernkwesties hebben - waar de Raad vaak naar refereert als belangrijke motivatoren - die naar boven voor het grijpen komen. En in feite was ik vanochtend aan het werk met de nieuwsbrief voor de Raad van Liefde en adresseerde precies deze kwestie. Maar ik denk dat het belangrijk is dat we erover spreken, en Steve en Suzy, alsjeblieft, voel je vrij om in te vallen.  
Nu, wat ik zie - en het is specifiek waar voor Lichtwerkers, Wegwijzers - weet je, als je aan ons denkt als zijnde de eerste golf, de mensen over wie onze Goddelijke Moeder vorige week, de vorige show, sprak - ik ben in en uit de tijd! - maar dat zij sprak over die groep die misschien uitgeput en te vermoeid om te strijden is.
En wat ik zie is dat onze kernkwestie, het ding dat voor velen van ons betekend heeft de op leven-of-dood overleving, het ding is waar me mee geconfronteerd worden. En het is niet slechts recht voor ons en confronteert ons goedmoedig of subtiel, we worden ermee om de oren geslagen, bam, bam, bam.  
En een ieder van ons, ik ben er zeker van, heeft er een idee van wat onze kernkwestie of onze belangrijke motivator is. Het is die kwestie die we vergelijken waarbij we ons in het verleden voelden, als we te ver gaan, dan wil ik dat ik dood ga, en ga ik waarschijnlijk uitchecken.
En dus kan het verraad zijn, het kan wanhoop zijn, het kan verlating zijn, angst om te falen, angst voor succes. Het zijn deze basis, basis kwesties. En dus wat er gaande is - en ik ben er zeker van dat jullie beide iets bij te dragen hebben, en ik weet dat dit gaat resoneren met onze luisteraars vanavond - is dat wij geconfronteerd worden met de ware kwestie waarvan wij denken dat dat het ergste is.

SB: Sommige van de kernkwesties die momenteel voor mij naar boven komen, ik heb hen nog nooit eerder geconfronteerd. Zij zijn volledig vreemd voor mij. En het is als, herinneren jullie je de scène in Alien waar het kleine handje over het gezicht van die man is? Herinneren jullie je dat als je de film gezien hebt?
LD: Yep.
SB: Het is zoals dat. Het is alsof de kernkwestie helemaal over mijn gezicht is! En ik heb ook opgemerkt dat ik doorbraken heb gehad aangaande kernkwesties zonder hen te voltooien. Ik bedoel, gedurende mijn leven moest ik door de kernkwestie heengaan, en dat deed ik, en het was niet door het deze keer te voltooien. Het was eenvoudig door een standpunt in te nemen en er doorheen te gaan. Dus zelfs de middelen om er doorheen te gaan zijn anders momenteel.
LD: Alles is verandert. Ik ben niet verrast jou te horen zeggen dat je wel of niet jouw kernkwestie kende, omdat het de ware kwestie was wat we vermeden om naar te kijken. Omdat het dat rode, flitsende licht was: gevaar, gevaar, gevaar! Ga daar niet naartoe! Omdat ik mezelf misschien moet verwijderen! Weet je, en we verwijderen onszelf op allerlei soorten van manieren.
Maar het is zeker voldoende om ons vertrek en ons verlangen om naar huis te gaan te triggeren. Maar het punt is dat, in termen van onze evolutie en waar wij momenteel zijn is dat wij - geëvolueerd is het verkeerde woord. We hebben genoeg van een kwantumsprong genomen dat wij begonnen zijn met de penetratie van de Moeders overzichtelijkheid, van Haar zuiverheid, van haar Liefde, en de laatste keer dat we spraken, van Haar ware genade - we hebben genoeg fundering zodat wij nu uitgerust zijn om daarnaar te kijken.
Nu, dat gezegd hebbende, wat ik zie is dat er twee groepen zijn die ik waarneem: daar zijn diegenen die hun belangrijke kwesties confronteren, hun kernkwesties, en zij blijven in de extase en de verwerking, en blijven doorgaan; en dan zijn er velen van ons die absoluut uitgeteld zijn. En we spreken niet over mensen die hun werk niet gedaan hebben; we spreken over mensen die de schare leiden.  
Dus ik hoop vandaag dat jullie allemaal luisteren omdat ik er zeker van ben dat de Moeder woorden van advies en comfort voor jullie heeft. Dit is niet de tijd om op te geven. Omdat het steeds weer opnieuw en opnieuw en opnieuw naar boven zal komen. Dus confronteer het en handel het af en laat het los. Overgave is het sleutelwoord.
SB: Ja, wat een abnormale tijd. Ik denk niet dat er wat voor ander tijdperk dan ook is waarin het gezegd zou kunnen worden met meer waarheid, dat dit de beste en de slechtste tijden zijn. Tezamen.
LD: Dat is het! En wij hadden gedacht dat wij onze voeten bij het vuur hadden, specifiek in de laatste paar jaren. Maar dit voelt, ik ben zeker voor velen, dat, niet alleen zijn mijn voeten bij het vuur, ik ben in het vuur.
Nu, het andere goede stukje nieuws is dat St. Germaine, onverwachts, via een groeps channeling doorkwam, een conferentie telefoon channeling, op Zaterdag (19 Juli - St. Germaine vraagt Ons om Ons Opnieuw te Verplichten aan het Plan van de Goddelijke Moeder) - en ik weet zeker dat de Moeder dit vandaag zal adresseren - en zei, alles is in uitlijning, boven, beneden, interdimensionaal, etherisch … En ik denk dat sommigen van ons dat echt voelen. Maar wat hij eraan toevoegde is dat dit geen kortstondige uitlijning is. Dit is niet een paar minuten of een paar uren of een paar dagen of een paar weken. Dit is maanden. Alsjeblieft verplicht jullie opnieuw.
SB: Hmm. Een soort van insluiting, zogezegd.
LD: Ja.
SB: Maar wat betekent het te zeggen dat alles in uitlijning is? Ik ben er zeker van dat heel veel van onze luisteraars zich af zullen vragen, wel, wat is het waar je specifiek over spreekt?
LD: Waar wij over spreken - en alsjeblieft, Suzy, voeg iets toe, als je dat zou willen - maar waar hij over spreekt is ons, de Lichtwerkers die, fundamenteel, het centrum vasthouden, te midden van deze maalstroom - omdat, kijk naar de chaos die gaande is op de Aarde - maar mensen, het collectieve menselijke raster, het raster van Gaia, het Universele raster, het raster van onze sterren broeders en zusters en het Goddelijke Plan zijn allemaal in uitlijning met waar wij aan denken als tijd en ruimte.
Ik heb dit nog nooit eerder gezien, en ik heb nooit eerder wie van hen dan ook dit horen zeggen.
SM: Wel, als ik hier kan bijdragen dat ik een visioen gehad heb die feitelijk door jou aangespoord werd, Linda, maar toen ik naar buiten naar mijn hangmat ging, en ik vroeg om een specifiek soort van visioen/visie over de uitlijning, en wat is zag waren verscheidene borden. Oké. En het is alsof je in/naar een verfwinkel gaat en je krijgt zoiets als een boekje met verf fiches, het zit allemaal gehecht aan één plek en je kunt het uitwaaieren in een cirkel als je dat wilt. Dus het was zo ongeveer zoals dat. Maar al deze borden stonden net op het punt om in/naar een volledige … wat ik wil zeggen is een opperste overdekking. Zij waren allemaal bovenop elkaar gelegd, op het ware raster waar je over spreekt.
Dus wanneer zij uiteindelijk het definitieve in-klikken doen, in die zin … dat het een tijd gaat zijn van extreme versnelling. Wat zij mij lieten zien was een "fast forward" (snel voorwaarts) via een video, maar eenvoudigweg in het extreme, zodat iedereen niet precies over hun proces heen zal springen; er zal geen enkele wat voor overslaan dan ook zijn; het zal een … doorheen schreeuwen op lichtsnelheid zijn om ook dezelfde afsluiting te bereiken.
Het voelde voor mij aan alsof dit is wat genoemd wordt … eruit gaat zien … waarnaar gerefereerd werd als de gebeurtenis, en het was gewoon een soort van verbijsterend visioen voor mij. En weer werd geen timing gegeven, maar dat we er dus dichtbij zitten.
SB: Um-hmm. Het is grappig. Jullie twee zijn visionairs, juist? Jullie zien deze dingen. En ik voel hen. En ik heb dit soort van anticipatie en verwachting gevoeld alsof, net zoals jij zegt, Suzy, dat we op het punt staan om snel voorwaarts te gaan.
SM: Um-hmm.
LD: Yeah. Ik denk dat wij allemaal dit gevoel voelen van … niet verwachting maar anticipatie, en weten dat wij echt … we zijn er zelfs niet dichtbij, we zijn daar. Je weet wel, wanneer je de race begint? Je bent precies daar!
SM: Juist. Precies. Ik weet dat het woord ontsteking van toepassing is op de gepaste ascentie, maar het is alsof dit een mini-ontsteking is of een mindere ontsteking, maar dat soort van snelle overgang.
LD: … en we weten het zelfs niet — en ik pretendeer niet dat ik het wel weet - dat dit niet de ontsteking is.
SB: Oh, wel, ik weet het niet… [lacht] [allen lachen]
SM: Ik ben aan boord!
SB: Ik ben één en al oren!
LD: Jullie kennen mij, ik ben het meisje dat de tijdsfactor vermijdt!
SB: Yeah, dat is juist! Maar ik verwelkom het. Ik ben gereed! Dus, ja.
LD: Ik denk dat wij allemaal gereed zijn. En ik denk dat daarom deze kernkwestie business nu gaande is. Het is iets dat we, als we er individueel naar kijken, overhandigen…..
Ik deed gisteren een channeling, en het advies is me bij gebleven, niet specifiek vanwege de kwestie van de persoon, maar het was om te kijken naar de kwestie alsof het een persoon is die recht voor jou staat, om het te omhelzen, het te accepteren, het lief te hebben, en het dan te overhandigen.
SB: Oh… Kan ik er tussen komen? Omdat ik, twee keer gisteren, een ervaring had, een gelijksoortige ervaring, niet precies hetzelfde als tot wat jij zegt, maar gelijksoortig. En dat was toen ik een kwestie had die naar boven kwam, ik kan me niet meer herinneren wat het was, maar het gebeurde bij twee gelegenheden, ik was in staat … het was alsof ik mezelf kon isoleren van de kwestie die ik had, alsof ik het op de één of andere manier kon definiëren en het in een bal kon veranderen, en toen duwde ik het zo'n beetje zachtjes van me vandaan! [lacht]. Ik weerstond het niet, weet je, ik haatte het niet of wat dan ook van dat alles, maar lanceerde het liefdevol de lucht in. En het werkte!
LD: Zoals een liefdes ballon.
SM: Ja, precies.
SB: Oh, absoluut. Dus, yeah, nee, het niet weerstaan, niet jezelf ervan langs geven, maar snappen dat wij niet onze kwesties zijn.
SM: Ja. En als ik iets toe mag voegen dat ik nu net kreeg in de meditatie buiten, dat ik recentelijk informatie kreeg over, zoals, waarom ik hier ben om te doen, en het is het Licht en de energie verankeren. En gisteren kwam dat naar mij toe als een transformer, zoals in, dat goddelijke energie door mij heen komt en naar buiten in/naar de mensheid gaat, naar Gaia, wie het ook maar nodig heeft.
Maar de reden dat het in/naar mijn besef kwam werd vandaag duidelijker voor mij, omdat… Het voelt gewoon voor mij, oké, zoals dat ik het idee kreeg, transformer, anker, generator zelfs, dat is wat kristallen doen. Dit zijn wij die onze kristallijne gestalte worden. Het is nu aan het gebeuren. Dus, mijn lichaam voelt nog steeds aan als vlees en bloed, maar energetisch doe ik wat een kristal doet. Ik ben daar zo opgetogen over!
SB: Wow.
LD: Weet je, heel vaak zullen mensen vragen - in feite, denk ik dat het één van de primaire vragen is met individuele lezingen, over hun missie en doel en of zij wel of niet genoeg doen. En ik denk dat we dat allemaal voelen. Wij zijn zo toegewijd aan dit ascentie proces en deze uitbreiding, waar wij voor kwamen, en het schijnt er niet toe te doen of het nu de Moeder of Aartsengel Michael is of een persoonlijke gids.
En zij stellen ons gerust - wel, ik denk dat het zelfs geen geruststelling is - zij vertellen ons, zij informeren ons dat als wij 's ochtends ontwaken en we halen adem, dat wij onze missie doen.
[gelach]
En wanneer je er op die manier naar kijkt, is het zoals, Oh! Oké! En al het andere is een toevoeging. Dus we zouden ons echt zeer trots moeten voelen, niet in de betekenis van valse trots, maar echt trots van hoe we niet alleen gewerkt hebben, maar ook volgehouden hebben. En we doen ons werk.
Ik weet dat de Moeder ons dat de gehele tijd vertelt, maar we moeten elkaar op de rug kloppen.
SB: Het is verbazingwekkend hoe deze overgang van een gebrek aan zelfwaarde naar een gevoel van prestatie en bekwaamheid gewoonweg zachtjes naar boven komt. En, weet je, het is zoals, goh, ik denk een maand geleden dat ik een gebrek van zelfwaarde voelde, en het is er niet meer! Je ziet het pas na het feit, zogezegd.
Wel, je klinkt alsof jij zelf daar naar buiten gaat, Linda!
LD: Ik sta nu alleen nog maar in de weg. Daag!
SB: Wel, we zullen de Goddelijke Moeder verwelkomen nadat jij je overgang gemaakt hebt.
_________________________________________________________________________

Goddelijke Moeder: Groeten. Groeten.
SB: Groeten, Moeder.
Goddelijke Moeder: Ik Ben, ja, Moeder/Vader Ene. Ik Ben vereerd, ik Ben vreugdevol om tegen jou/jullie als Moeder te spreken.
SB: Dank u wel.
Goddelijke Moeder: Maar weet je, en jullie allemaal weten, dat ik als Eén tegen jullie spreek, en ik spreek tegen jullie als Liefde.
Zoete engelen, hybriden, Aarde-Opzichters, Sterrenzaden, en alles daar tussenin, Aartsengelen, Serafijnen, Cherubijnen, Feeën, Gnomen, bekenden, Vleugel-makers, jullie hebben zoveel entiteiten, zoveel aspecten, zoveel gezichten om jullie zelf tot uitdrukking te brengen en voor jullie vrienden van de Aarde en ver daaraan voorbij, en nochtans hoe ken ik jou/jullie?
Ik ken jou door jouw zielontwerp van Liefde. Ik ken ieder gedeelte van jouw wezen, ieder weefsel, ieder deeltje. Oh, denk niet, lieve harten, dat ik het bekende gezicht niet ken, omdat ik dat doe.
Ja! Zo vaak, hebben jullie aan Mij gedacht als een afstandelijke moeder, met een beperkte capaciteit, zou ik kunnen zeggen! Hetgeen tamelijk humoristisch is. Hoe zou ik mogelijk miljarden en miljarden en miljarden gezichten kennen? Laat staan de geheimen van jullie harten!
SB: Ik hoop dat u die vraag gaat beantwoorden, Moeder. Hoe kunt u miljarden en miljarden van mensen en de geheimen van hun hart kennen?
Goddelijke Moeder: Wel, ik heb een uitstekend catalogiserend systeem, lief hart.
SB: [lacht]
Goddelijke Moeder: De manier waarop je kijkt als je gaat zitten, zeg, aan een diner tafel met vrienden, en je kijkt rond, en misschien zijn het er vier van jullie, misschien zijn het er acht, misschien zijn het er twintig, maar je kent de mensen rondom de tafel. Je weet wie zij zijn, je kent ietwat van hun achtergronden, je leest hun energie, je voelt hun vreugde of hun geringschatting of hun ongemak.
Zo is het ook met mij. En Ik kijk op jullie neder, ja, zeker als een collectief. Maar denk niet dat ik jullie niet ken! Hoe zou ik mezelf niet kennen?
Want jullie dragen mijn Liefde, mijn goddelijkheid binnenin jullie. Jullie zijn de directe expressie van Alle. Als jullie dat niet zouden zijn - en dit is, tussen haakjes, niet alleen waar voor diegenen van jullie die wij van Gaia noemen, maar van vele universums - jullie hebben het er moeilijk mee om jullie hoofd, jullie geest, niet jullie hart, maar jullie geest uit te breiden, een dergelijke grootsheid te bevatten. En toch, een dergelijke grootsheid rust ook binnenin jullie. In een voorafgaande conversatie, conversaties met velen van mijn geliefden, hebben jullie gesproken en hebben jullie de ervaring gehad van het zijn van de galaxies…
SB: Ja, ik heb die ervaring gehad, Moeder. (1)
Goddelijke Moeder: … Van het zijn van het multiversum. Dus jullie hebben glimpen hiervan gehad.
SB: Um-hmm.
Goddelijke Moeder: Velen van jullie vinden het zeer gemakkelijk om collectief van jullie sterren broeders en zusters te houden, of collectief van allen die Venus of Andromeda of Arcturus of Electra bewonen. Eén van de dingen die ik wens te bespreken vandaag is hoe jullie van de mensheid kunnen houden, punt, zonder wat voor condities dan ook. En we zullen de discussie van indamming terzijde zetten. Hoe kunnen jullie van iedereen op de planeet houden?
Geliefden jullie zijn op een kritieke intersectie, en de chaos en het tumult op mijn geliefde Gaia is extreem. Nu, maakt dit deel van het Plan uit? Heeft al deze haat, nijd, controle, hebzucht, pijn, er behoefte aan om naar de oppervlakte te komen? Ja. Moeten jullie ervan houden? Nee. Jullie moeten van de essentie houden, de goddelijkheid, van alle wezens. Ja, inclusief de mensen.
Toen jullie je conversatie over de kernkwesties hadden, en het is zo, mijn Lichtwerkers, mijn grondbemanning, jullie worden geconfronteerd met de verlichting van kwesties die jullie bedreigd hebben of ervoor gezorgd hebben dat jullie je, in voorbije tijden, inadequaat voelden. En wij zullen naar het hart hiervan gaan vandaag, maar eerst wens ik tegen het collectief te spreken.
Denk aan de kernkwesties van jullie oude Derde Dimensie en van de mensheid die zich vastgeklampt heeft aan die werkelijkheid. Het is allemaal aan het oppervlak. Laat mij ietwat uitweiden aangaande wat Germain tegen u gezegd heeft. Jullie werden nooit aangewezen als rechter of jury voor elkaar of voor de mensheid, voor het menselijke ras. Om jezelf te verplichten aan ascentie, aan Liefde, aan het geschenk van genade dat ik jullie ongeveer twee weken geleden gaf, de goddelijke kwaliteiten! Het kan geen - het doet geen - oordeel omvatten.
Natuurlijk zijn jullie onderscheidend. Aan jullie werd schitterende emotionele, mentale en zelfs ego scherpzinnigheid gegeven. Ik vraag niet om jullie intelligentie te ontkennen, lieve harten. Maar wat ik wel vraag is om terug te treden en Liefde te sturen! Omdat het niet het oordeel is. Het is alleen de Liefde welke deze energieën van chaos die ongecontroleerd zijn kan genezen, kan transmuteren en transformeren.
Jullie zeggen tegen mij, "Moeder," - en ik hoor jullie kreten, 's ochtends, s' middags en  's avonds - "Moeder, waarom staat u dit toe? Michael, waarom sta je dit toe? Waarom worden vrouwen en kinderen gebrutaliseerd, vermoord, verkracht, opgeofferd? Waarom worden mannen - en vrouwen! - toegestaan om gruweldaden uit te voeren? Het is geen kwestie van wie wat het eerst deed! Waarom is dit toegestaan?"
De mensheid, mensen, mensen die Mijn Vonk dragen, de kennis, wijsheid, van de Vader, alles dat ooit vereist was, plegen deze acties. En Ik bedoel niet slechts de acties van oorlog. Ik bedoel de acties die van wreedheid zijn, van schijnheiligheid, van afzondering! Van financiële wreedheid! Politieke wreedheid, onrechtvaardigheid.
Nu, waarom sta ik toe dat dit plaatsvindt? Herinner je alsjeblieft, deze wreedheid is niet mijn creatie. Dit is een menselijke creatie, en jullie smeken mij, jullie zeggen, "Moeder, zorg ervoor dat het ophoudt!" Lieve harten, ik zou het niet meer met jullie eens kunnen zijn! Hoe? Hoe, wanneer alles in uitlijning is, precies nu, hoe ascendeer je, hoe vindt de collectieve ontsteking plaats als er geen Liefde is?
Hoe gebeurt dit? Jullie - en ik bedoel niet jullie die luisteren/lezen; dus wederom vertel ik jullie, ik spreek en doe een beroep op de mensen van de Aarde - jullie hebben gevraagd om als één te ascenderen. Jullie hebben gevraagd om in de belichaming te zijn van het hoogste rijk van bewustzijn, in de gestalte, collectief, creërend, Nova Aarde, Terra Gaia bewonend. Dit kan zich niet voordoen zonder collectieve Liefde.
Nu, wie draait de ontstekingssleutel om? Het is niet louter Ik, Ons. Het zijn niet louter de Aartsengelen of waar jullie naar refereren als Mijn Gezelschap van de Hemel. Het zijn niet louter jullie sterren broeders en zusters, het is zelfs niet louter Gaia zelf. Jullie hand ik op de ontsteking net zo duidelijk als dat de Mijne dat is. En de energie om die sleutel om te draaien is Liefde. Het is het altijd geweest, en dat zal het altijd zijn. Dit gaat nooit veranderen.
Dus jullie houden niet van de gruweldaden. Jullie houden wel van de goddelijkheid in het collectief. Jullie leggen opnieuw vast wie jullie zijn en wie zij zijn, jullie houden van hen in/naar heelheid. Doen jullie het alleen? Zeer zeker niet. Dat is waarom ik jullie overstroomd heb met mijn energieën en mijn geschenken! Omhels de goedgunstigheid. 
Sta de golven toe. Als je moe bent, kom naar de ondiepe wateren. Laat Mij je vasthouden en je baden en je wikkelen in mijn mantel van blauw.
Maar, lieve harten, mijn geliefden van de Aarde, van Gaia, dit is een collectieve actie. Het is als een collectieve ascentie. De actie, de beweging, is ieder rijk, wij allemaal, inclusief jullie zelf. Jullie zijn de dappersten van de dapperen, de meest vastberaden, de meest toegewijden, de meest standvastigen, en jullie zijn uitdagingen onder ogen gekomen die legendarisch zijn. Maar wij doen dit gezamenlijk. Ik doe het niet voor jullie. Ik doe het met jullie.
De aartsengelen, de meesters, als een groep, zijn naar voren gekomen om Mij te helpen, om jullie te onderwijzen in deze verschuiving. Jullie gidsen, de koninkrijken, jullie sterren broeders en zusters, er is niet één element of één groep waar jullie zelfs van kunnen dromen, laat staan vanaf te weten, die niet hier precies bij jullie staan.
En als je wenst er op deze manier aan te denken, al onze handen zijn op de ontstekingssleutel. Jullie die de meest toegewijden en trouw zijn - en dit is geen oordeel, het is een reflectie van hoe jullie toegewijd en gedreven en gefocust zijn geweest in jullie levens - jullie zijn gereed om te gaan, niet louter heen en weer vliegend door het portaal.
Dus ik wenk naar jullie om de Liefde voort te roepen, niet voor de weerzinwekkende handelingen, maar voor de vonk van goddelijkheid die Ik geboren heb in elk en iedereen van jullie.
Nu, lieve Steve, waar wens je om te beginnen?
SB: Wel, Moeder, het is bijna alsof wij in een hindernis race zijn en wij een hindernis tegenkomen, en wij erop en eroverheen klimmen. En één van de hindernissen is eenvoudigweg wat u zei, om andere mensen te zien als die Vonk van goddelijkheid in plaats van hun geschiedenis of hun lijst van gegevens of hun strafblad, hoe het ook is dat je ernaar wilt verwijzen.
En het schijnt zeer moeilijk voor ons hier te zijn, in het lichaam, om de sprong te maken, om het strafblad en de lijst van gegevens achter te laten. En specifiek met mensen die buitengewoon gewelddadig zijn, zoals, zeg, ISIS in Irak of sommige van de Syrische vechters, of de mensen die in Gaza vechten.
Wat is de beste manier om de sprong te maken over het focussen op de lijst van gegevens of het strafblad van mensen, zogezegd, of hoe je het ook wilt noemen om die goddelijke Vonk in hen te zien.
Goddelijke Moeder: Welnu, laat mij zeer duidelijk zijn. Toen ik zei dat jullie rol niet is als rechter of jury, gebruiken jullie natuurlijk het onderscheidingsvermogen. Jullie accepteren niet of billijken deze gewelddadige, weerzinwekkende acties! Eén van de meest geschikte manieren om naar die plaats van het houden van de Vonk, van het houden van de mens - want het is bedoeld niet onpersoonlijk maar persoonlijk te zijn, maar niet subjectief - begrijp je wat ik zeg?
SB: Ja, dat doe ik.
Goddelijke Moeder: Plaats hen in groepen. Omdat tijd de kern van de zaak is. Jullie tijd, Mijn tijd, Goddelijke Timing. Jullie planeet is het gewaagd manoeuvreren in hachelijke omstandigheden aan het spelen. Nu, zal dit toegestaan worden? Nee. Jullie sterren broeders en zusters zullen het niet toestaan.
Maar het is een zeer gevaarlijk spel, en het is gevaarlijk omdat het ziel vernietigend is. Dus het is nooit belangrijker geweest in deze voortgang dan nu om lief te hebben, van de groep te houden.
Dus, je kijkt naar een groep zoals ISIS - het is een zeer goed voorbeeld - maar in plaats van te proberen om af te scheiden - omdat het die afscheiding is dat wij niet willen dat zich voordoet - niet om te zeggen, wel, vandaag zal ik van ISIS houden; morgen zal ik van Israel houden; morgen zal ik van Hamas houden … nee! Omdat dan wat jullie doen is dat jullie segmentatie creëren, fragmentatie, isolatie, verlating. En dat is van het oude paradigma.
Neem het volledige gebied en zeg, vandaag, houd ik van iedereen die oorlog en geweld in hun harten dragen. Welnu, dit dekt niet alleen de gruweldaden in de Oekraïne, en in het Midden Oosten, in Detroit, in Chicago, in Washington, in Soedan, in Somalië, het dekt ook de persoon die diens polsen doorsnijdt, die sterven wil, omdat zij geweld tegen zichzelf plegen, uit haat tegen zichzelf en hun leven.
Dus, groep het op die manier. En als je een persoon kent - en jullie allemaal doen dat; jullie allemaal - zou het ongeveer 10 seconden van je tijd nemen, en geen van de Mijne, om recht voor je een gewelddadig persoon te visualiseren, strek jouw twee vingers uit, strek jullie harten uit naar die van hen, omhels hen, houd van hen. Het is niet alsof jullie niet weten hoe jullie lief moeten hebben. Jullie zijn experts!
Waarom denken jullie dat wij dit platform goedkeurden, kozen, aanmoedigden? Jullie allemaal, jullie allemaal die luisteren/lezen, en de mensen van de Aarde, als jullie met één specialiteit kwamen, één niveau van expertise, was het Liefde. Zie de belichaming recht voor jullie van al die groeperingen en houd ervan.
Dan de volgende dag, zodat ik jullie niet overweldig, neem al diegenen die gedesillusioneerd zijn, in wanhoop en verschrikking leven - en wederom bedoel ik niet eenvoudig de moeders, de vaders, de kinderen van oorlog, ik bedoel de moeders en de kinderen die zich afvragen of zij vandaag voedsel zullen hebben, of de baby door de nacht heen zal komen, of zij een dak boven hun hoofden zullen hebben, of de banken beslag zullen leggen, of hun cheques zullen afketsen, of zij genoeg geld voor melk zullen hebben. Diegenen die zo moe en in wanhoop zijn omdat zij fysiek, emotioneel benadeeld zijn.  
Nu neemt het twee seconden voor jullie om aan zo een persoon te denken en van hen te houden. Houd van diegenen die in pijn zijn. En specifiek, creëer zelfs een speciale dag voor diegenen die de hoop opgegeven hebben, omdat hoewel ik naar jullie kijk en de gehele Aarde beziel met mijn goedgunstigheid, wat ik zie … daar zijn veel te veel. Er zijn er meer zonder hoop dan gewelddadig en oorlogzuchtig en gedesillusioneerd en zelfs wanhopig. Zij zijn voorbij de wanhoop gegaan naar eenvoudigweg, zouden wij willen zeggen, pre-dood. Zij hebben de hoop opgegeven. 
Houd van hen. Herinner hen eraan dat zij geliefd en beminnelijk, en gekoesterd en gewaardeerd en geëerd en belangrijk voor deze ascentie zijn, voor de vervulling van Mijn Plan en die van hen.
Wat jullie doen, mijn zoete engelen, is niet anders dan wat ik doe, dan wat wij doen, dan wat de Aartsengelen en de meesters doen … Jullie sterren broeders en zusters zijn nog nooit zo krachtdadig met hun roze energie geweest!
En het is de order van de dag voor al diegenen waar jullie aan denken als de troepen op de grond, jullie sterren broeders. Het is hetzelfde voor hen als wat ik tegen jullie zeg: Ja, zij zijn aan het acclimatiseren, zij passen zich aan, maar hun dringende order is: Verspreid de Liefde.
Ik heb jullie altijd gevraagd, Ik heb jullie altijd aangemoedigd om de Liefde te zijn, om te herinneren dat jullie de Liefde en de enige Liefde zijn. Maar ik vraag jullie, zeer specifiek op dit moment - niet slechts voor vandaag of morgen of voor volgende week; maar voor de maanden verderop in deze goddelijke uitlijning - alsjeblieft, heb lief. Houd van jullie zelf, maar houd ook van de mensheid. Til hen op en herinner hen aan wie zij werkelijk zijn, omdat dat is wat jullie doen.
SB: Een andere vraag voor u, Moeder.
Goddelijke Moeder: Ja?
SB: U bracht het onderwerp van hopeloosheid naar voren, en dat brengt de vraag naar boven van de tweede barrière die de mensheid in deze tijd tegen schijnt te komen. En dat is dat wij vervallen zijn in/naar een patroon van te denken dat er geen oplossingen zijn, dat we het niet kunnen doen, dat wij niet degenen zijn, dat niets in deze wereld kan werken.
Kunt u aan ons uitleggen wat het mechanisme daarvan is? Hoe is dat in ons tot uiting gekomen? Omdat als wij kunnen begrijpen dat, als wij kunnen zien wat het mechanisme is, dan kunnen wij het toestaan om ons slechts te verlaten, erdoorheen te ervaren en het te laten gaan. Hoe zijn wij in deze situatie terechtgekomen van zo weinig te denken van onze eigen capaciteiten, onze eigen bekwaamheid om oplossingen te genereren en hen uit te voeren?
Goddelijke Moeder: Het was een vals raster welke toen verankerd werd als een geloofsysteem, toen verankerd werd als een emotie en een mentaal geloofsysteem van gebrek aan zelfwaarde dat een onderdeel van de instructie was - ik zou graag het woord obstructie willen gebruiken - van de oude derde dimensie. Diegenen die wensten vanuit de plaats van het geloven in hun eigen superioriteit, wensten om in dat vervormde, egoïstische geloofsysteem wezens te hebben, mindere wezens, om te controleren. Het was een mens - ja, duister mens; maar wij oordelen dit niet - het was een menselijke creatie, één van de meest krachtige menselijke creaties ooit.
Jullie zijn vele dingen, en ik heb slechts een paar opgesomd aan het begin van onze discussie - jullie zijn vele dingen - maar jullie zijn niet hulpeloos. Denk erover na: een ieder van jullie is teruggekomen, niet alleen in dienstverlening aan mij, maar om deel uit te maken van de ascentie, individueel en collectief, en in de fysicaliteit, om het schepper ras te zijn, om te creëren en die cirkel te sluiten, die cyclus van beperking af te ronden en de volledigheid van jullie geboorterecht op te eisen.
Hoe doen jullie dit? Jullie doen het met de hulp van Aartsengel Michael, door jullie armen wijd open te gooien en mijn infusie van Liefde en genade en de overzichtelijkheid van wie jullie zijn te accepteren. Als Ik door het multiversum heen kijk, zijn jullie onder de meest vastberaden van wat voor rijk dan ook.
En die vastberadenheid is ook de afschaffing, de eliminatie, de uitwissing van dit gevoel van hulpeloosheid. Jullie zijn er zienk van! En, lief hart, wij zijn er ziek van.
Dus jullie verkondigen het, en jullie ondernemen actie. Nu, soms is het de piepkleinste actie. Denk erover na, gebruik jullie mentale lichaam, en jullie emotionele, omdat zij één en hetzelfde zijn; nu, heen en weer, en heen en weer.
Gebruik jullie faculteiten en denk zelfs aan iets kleins waar jullie je hulpeloos over voelen. "Ik voel me hulpeloos, om geen gewicht te verliezen, maar om een half pond per dag te verliezen." En verklaar dat het niet zo is, en lijn jouw vastberadenheid uit, jouw overgave aan jouw vastberadenheid, en de uitlijning met iedere actie van jouw dag aan die vastberadenheid en aan die overgave.
Overgave is actie. Lijn uit met de waarheid van wie je bent en wat je echt wenst te creëren. Het doet er niet toe hoeveel je weegt! In werkelijkheid, zijn jullie allemaal robuust! En piepklein!
Misschien is het, "Vandaag wens ik om me niet hulpeloos te voelen in mijn relatie … met mijn kind, met mijn baas, mijn levensgezel, mijn partner." Beslis dan, "Vandaag ga ik die ene conversatie hebben, dat één, twee-minuten intermezzo … en wat ga ik doen in dat intermezzo? Ik ga lief hebben. Ik ga van hen houden en ik ga van mezelf houden. En ik ga bewijzen …" niet aan Mij, zoete engelen; niet aan jullie gidsen, maar aan jezelf. Jij bent niet hulpeloos. Maak het je nieuwe mantra: Ik ben een machtige schepper, en ik eis het nu op.
SB: Wel, hier is een volgende vraag, Moeder, als ik mag?
Goddelijke Moeder: Ja?
SB: Een derde hindernis is geweest dat - en ik spreek hier over dingen die op een zeer diep niveau binnenin ons gebeuren. Ik spreek niet over onze ideeën over hen, maar deze zeer diepe oriëntaties en conclusies die we bereiken - een derde hindernis is dat wij ervan overtuigd werden dat alleen wat wij kunnen zien, aanraken, horen en voelen echt is.
Dus toen St. Germaine tegen mij zei, Neem mijn Violette Vlam en toorts dat gevoel, zei ik tegen mezelf, op een zeer diep niveau, Die Violette Vlam is niet waar. Niets daarvan bestaat. Of, wanneer andere mensen tegen mij zeggen, "Wel, ik zie geen uitlijning van al die rasters. Dat kan niet echt zijn."
Hoe spreek je daartegen, als een zeer diep mechanisme binnenin ons waar de meesten van ons zich zelfs niet bewust van zijn, dat wij alleen dat wat wij fysiek kunnen zien en horen beschouwen als zijnde echt.
En daarom, natuurlijk, bent u niet echt, Moeder! Weet u, ik kan u niet zien. Ik kan u horen via Linda, maar … Weet u wat ik zeg? Wij zijn op het één of andere zeer diepe niveau ervan overtuigd dat alles voorbij ons bereik van zien of horen niet echt is.
Goddelijke Moeder: En dat is een zeer belangrijke vraag, kind. Omdat jullie zoveel meer zijn dan eenvoudig waar jullie aan denken als jullie zintuigen. En een ieder van jullie wordt zich steeds meer bewust van, kunnen wij zeggen, jullie uitgebreide zintuigen.
Maar laat mij met jou delen; recentelijk, nam ik het kanaal mee op vakantie. En ik begon met haar wederom te herinneren aan de basics. En dus deel ik dit ook met jullie.
Zien jullie de wind die de rimpelingen op het water creëert?
SB: Nee.
Goddelijke Moeder: Zie je de kinderen aan de andere zijde van het meer, kilometers ver weg, die verrukt zijn om de rimpelingen te zien? En zie je hen het water in springen en meer rimpelingen creëren die jij dan ontvangt? Zie je hoe Ik de lucht kalmeer aan het einde van de dag?
SB: Nee.
Goddelijke Moeder: Zie je hoe de mist gecreëerd wordt, het gras en de bomen? Nu, wetenschappelijk, zeg je, "Maar Moeder, dat begrijp ik."….
SB: Ja.
Goddelijke Moeder: …. Maar je ziet al deze dingen niet. Het is de creatie kracht. En wanneer jij je vinger of jouw voet in het water plaatst en spettert, voeg jij jouw creatie energie aan die van Mij toe. Het is niet slechts wat jullie zien of denken te zien of te voelen of te horen. Jullie zijn meer dan dat.
Jullie dilemma - en ja, het is een zeer menselijk dilemma geweest - van hoe kan ik vertrouwen dat er meer is dan wat ik onmiddellijk met mijn zintuigen gewaar wordt? Ik suggereer aan jullie, mijn geliefden, dat het niet slechts de wind is, maar dat dit een goede manier is om erover te denken. Het is jullie weten.
Jullie ongemak komt, jullie hunkering komt vanuit deze rusteloosheid, deze push diep binnenin jullie, jullie hart, en jullie ziel (2) welke verklaart, ik ben meer dan wat je slechts ziet.
Hoe vaak hebben jullie naar iemand gekeken - een vriend, een vreemdeling, een heilige partner - en voelden jullie vanuit de ware kern van jullie wezen, en hunkerden, wensten, voor die persoon om te weten dat jij meer bent dan wat zij slechts zien. Dat is jullie bewijs!
Zoek niet verder! Het feit dat je weet, wanneer je eerlijk bent met jezelf, niet de valse bescheidenheid of de valse trots, maar wanneer je naar jezelf kijkt, en je weet, ik ben meer, of je nu in vorige levens, toekomstige levens, boven of beneden gelooft, in jouw kern denk je, ik ben meer dan slechts deze schelp van zien, proeven en ruiken. Ik ben meer! - dat is jullie bewijs.
SB: En deels waar u naar refereert - ik denk dat ik het juist heb, en ik zal dit later op de blog duidelijk maken, Moeder - is wat wijsgeren noemen het verlangen naar bevrijding, is het niet zo? De onverzadigbare dorst voor vereniging met u?
Goddelijke Moeder: Ja. Maar het is ook jullie onverzadigbare dorst voor vereniging met jullie, voor mijn Vonk binnenin jullie.
SB: Ja.
Goddelijke Moeder: En wanneer je verenigd bent met jouw goddelijkheid, dan is het als een katalytische reactie: je bent met Mij verenigd, en alle illusie van wat gezien en ongezien is verdwijnt.
SB: Hmm
Goddelijke Moeder: Omdat jullie de Liefde voelen en kennen, Mijn Liefde en jullie liefde, en de prachtige aaneensluiting. Dat is de heilige vereniging.
En het is waar jullie naar hunkeren. Maar lief hart, het is al. Dus laat ons samen die ontstekingsschakelaar omdraaien. Het is tijd.
SB: Wel, heel veel dank, Moeder. Ik ben … zo diep in reflectie hier dat ik weg ga drijven. Dank u wel.
Goddelijke Moeder: Ga met mijn Liefde.
SB: Dank u wel.
Goddelijke Moeder: … en ga in vrede, lieve harten.
SB: Dank u wel, Moeder.
Goddelijke Moeder: Vaarwel.
SB: Vaarwel.
[einde]

Voetnoten
(1) Vele jaren geleden had ik de ervaring van het zien van het innerlijke Universum. In een moment van meditatie, ging ik omhoog en omhoog totdat ik op een uitkijkpost stond en uitkeek over het Universum binnenin. Het was ontzagwekkend.
(2) Deze diepe push en hunkering is in ons ingebouwd door God om ons in beweging richting Thuis naar Hem/Haar/Het te houden.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen