donderdag, juli 03, 2014

Djwhal Khul - Vrede, Waarnemen, Liefde - 3 Juli 2014




Djwhal Khul
"Vrede, Waarnemen, Liefde"
3 Juli 2014 / Terri Newlon

Djwhal Khul hier. Tashi Delek.
Prima. Wel, we hebben een interessante tijd. Het is een zomervakantie voor velen of zij nemen een vakantie op het moment. We hebben enige interessante configuraties. Zij komen allemaal naar voren rondom autoriteitsfiguren en communicatie. Min of meer klikken heel veel dingen niet helemaal.
De remedie voor dat allemaal is om Vrede te kiezen. Ben een neutrale waarnemer en ben een kanaal van Liefde. Dus … Vrede, Waarnemen, liefde.
Wij willen werken met het ook bezitten van jullie eigen kracht, zodat jullie niet het gevoel hebben alsof autoriteitsfiguren treiteraars zijn, en sommigen van hen mogen handelen zoals treiteraars, maar in feite wil je niet die haak in jouw eigen bewustzijn hebben zodat het getriggerd kan worden.

Ik zou weer willen werken met, "Ik kies vrede. Ik ben een neutrale waarnemer. Ik ben gevuld met Liefde," of "Ik ben Liefde aan het channelen." En deze zullen jullie helpen erdoorheen te komen.
Ik zeg ook, vermijd snelle reacties. Alsiets jou overstuur maakt, neem een aantal diepe ademhalingen voordat je erop reageert. Net dat kleine beetje van vertragingstijd om terug te gaan in/naar de neutrale waarnemer zou tamelijk behulpzaam moeten zijn.
Prima Dierbaren, zoals altijd, dank je wel en mijn liefde naar jullie.
Djwhal Khul 

Gechanneled door Rev. Terri Newlon
Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen