woensdag, juli 23, 2014

Boodschap van GOD - 22 Juli 2014 / Karen Dover



Boodschap van GOD
22 Juli 2014 / Karen Dover

Geliefden, Ik Ben de energieën die wensen om in de context van GOD geplaatst te worden en Ik Ben hier bij jullie terwijl jullie nu fysiek beginnen te verhuizen in/naar de hogere dimensionale werkelijkheden die nu op de Planeet Aarde geboren worden. Diegenen die hier zijn om de paden te markeren bewegen fysiek in/naar hun plaats met het oog op het in WAARHEID LEVEN en WAARHEID te laten zien.
Ik plaats recht voor jullie de Aartsengeloi en vraag dat jullie begrijpen dat zij in de menselijke vorm op deze planeet lopen. Zij helpen en breiden het menselijke ras van binnenuit het genoemde menselijke ras uit. Diegenen die uitgelijnd zijn met de Aartsengelachtige energieën bewegen nu volledig in/naar hun plaats. De begeleiding welke vanuit hun ZIEL in, door en rondom hun menselijke voertuigen stroomt, zal nu uitbreiden en toenemen, want ALLES is NU in WAARHEID.
Ik plaats de volgende codering in de Nieuwe Aarde frequentie werkelijkheden voor diegenen die AARTSENGELACHTIG uitgelijnd zijn:

MAGENTA
ZILVER
TITANIUM
LABRADORIET
ROZEN KWARTS
GOUD
Ik plaats de frequentie van 586mhz in de hartruimte en plaats het ZEGEL van SALOMON in de hartruimte. Ik plaats de frequentie van GOUD, ZILVER en PLATINUM in de WENKBRAUW chakra en Ik plaats het DIAMANTEN LICHT van WAARHEID in de hogere hartruimte.
ALLES IS NU in WAARHEID, dat wat verborgen gehouden werd voor het menselijke ras, is nu volledig verlicht door, rondom en binnenin het menselijke ras dat nu uit de duisternis vandaan en in/naar het LICHT VAN WAARHEID loopt.
Ik Ben de energieën die wensen om geplaatst te worden in de context van GOD en ik loop bij ALLEN want ALLEN ZIJN ÉÉN en ALLES IS NU in WAARHEID.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 
(c) Karen Dover, all rights reserved
Article may be reproduced in its entirety if author and authors website is clearly stated and this article remains intact and in its original format which is written. NO permission is given to change the format and this article must remain FREE to access at all times.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen