maandag, juli 28, 2014

Antarianen en Arcturianen - Tijdloze Conversaties Met de Hogere Dimensies - 25 Juli 2014


Antarianen en Arcturianen
Tijdloze Conversaties Met de Hogere Dimensies
25 Juli 2014 / Dr. Suzanne Lie
Juli 20, 2014
Geachte Arcturianen en/of Antarianen,
Ik adresseer jullie beide zodat, of één of jullie beide mij kunnen helpen. Ik ben in het midden van een enorme grote overgang. Ik weet voldoende om te weten wat ik niet weet, en op dit moment heb ik het gevoel alsof ik over een klif heenstap en een bodemloos ravijn in ga. Natuurlijk is dat een overdreven voorstelling in termen van de fysieke werkelijkheid, maar aardig juist in termen van emoties. Het is niet dat ik heel veel negatieve emoties heb, maar ik heb zeer zeker ook niet heel veel positieve.
Het is meer zoals dat mijn emotionele lichaam in zo een overgang is binnenin het NU dat de polariteiten van "goede" en slechte" emoties elkaar overlappen en zelfs ineen vlechten. Ik ben niet ongelukkig. In feite, ben ik vaak zeer gelukkig, maar ik heb wel momenten van, niet echt verdriet, maar meer zoals treurig. Ja, ik heb verdriet dat meer is als treurigheid. Echter, de treurigheid is ook gevuld met een verwachting dat wat ik nu klaarblijkelijk aan het verliezen ben vervangen zal worden met iets dat momenteel voorbij mijn bekwaamheid is om het in taal tot uitdrukking te brengen.
Mij werd verteld om mijn lang gesloten bestand aangaande de Antarianen te openen die in het midden van de 1990er jaren mijn bewustzijn binnen kwamen. Ik ontdekte ook het lang verloren bestand over Jaqual, mijn Antariaanse strijder zelf. Ik vroeg me af waarom deze informatie aan mijn bewustzijn trok en smeekte om vrij gegeven te worden. Toen, besefte ik dat wij, en dat betreft wij allemaal die "strijders voor Gaia" zijn, een oorlog vechten zoals Jaqual in de Galactische oorlogen tegen de Orion Draconianen en hun bondgenoten vocht.
Onze oorlog wordt niet met wapens en ruimteschepen uitgevochten, maar met onze geesten en harten. Op z'n minst, in een 'echte oorlog', is de vijand bekend en "daarginds" in hun sterrenschepen. Onze "oorlog" is meer met onze eigen verslaving aan het derde dimensionale denken en de emoties, alsook onze gewoonte van denken in de derde dimensie als onze "echte wereld" waar te nemen.
Op ons wordt een beroep gedaan om te geloven dat wat wij als ECHT gekend hebben gedurende ontelbare incarnaties op Gaia's driedimensionale planeet, feitelijk een holografische illusie is. Daarom, AL onze externe vijanden, AL onze externe gewaarwordingen en behoeftes zijn alleen maar holografische projecties van licht tegen het geestesscherm van onze derde dimensionale brein.
Ondertussen, denk ik dat ik doorkrijg wat ik altijd gewild heb. Maar soms voel ik droefenis over dat wat ik had in plaats daarvan schijnt te vertrekken. "Waarom gebeurde dit niet eerder?" en andere op tijd gebaseerde gedachten overstromen mijn geest. Tegelijkertijd, heb ik heel veel reizen, voorbij de tijd, waarin ik naar buiten knipper gedurende letterlijk een seconde of twee, maar terugkom naar het 3D gedesoriënteerde en verwarde gevoel.

Interessant genoeg, voorheen was het de hogere frequenties van werkelijkheid die mij in verwarring brachten, maar nu is het de derde dimensie die mijn geest vertroebelt en de emoties aanmoedigt van "er is iets aan het gebeuren". Ik weet dat die verklaring een gedachte lijkt te zijn, wat het ook is, maar het voelt zoals een emotie. Mijn gedachten schijnen het beter te weten om het allemaal te proberen uit te vogelen, nog steeds. Aan de andere kant, willen mijn emoties zich haasten naar de ongerustheid of treurigheid, in die zin totdat ik mediteer.   
Wanneer ik eenmaal mediteer en/of communiceer met mijn hogere expressies van ZELF, wordt de ongerustheid hoop en de treurigheid wordt vreugde. Maar dan, komt het ego binnen stuiteren om me te vertellen dat ik waarschijnlijk gek ben, en "Wie denk je wel niet dat je bent?"
Waarom komt die laatste vraag binnen net wanneer is mijn ware hereniging met ZELF voel? Ja, natuurlijk, het ego voelt zich bedreigd dat ik het achter zal laten in de idiote 3D wereld. Lief ego, maak je geen zorgen. Ik, mijn multidimensionale bewustzijn, ben slechts het spoor aan het verkennen. Ik zal voor jou terugkomen, en voor Gaia.
In zoverre dat ik hoop dat ik het spoor aan het verkennen ben en niet "slechts aan het dagdromen" ben. Echter, dagdromen over een vijfdimensionale werkelijkheid waar ik gemakkelijk in kan glippen is VEEL beter dan je zorgen te maken over de rekeningen die ik niet kan betalen of wat het ook is dat er met mijn lichaam gebeurt. Vandaar dat, dat ik kies om met de ascentie versie van werkelijkheid mee te gaan. Ja, ascentie is de werkelijkheid welke IK kies om bij te wonen - en dat is het meeste van de tijd.
Wanneer ik tegen jullie praat geachte Arcturianen, Antarianen en andere leden van mijn Hogere ZELF, krijg ik grote vertroosting. Voor één ding, om met jullie te communiceren, moet ik mijn bewustzijn omhoog uit de goot vandaan trekken en in/naar de werkelijkheid die gebaseerd is op onvoorwaardelijke liefde.
Om uitgelijnd te blijven met mijn hogere dimensionale werkelijkheid moet ik wegblijven van het "slechte nieuws" dat ons, overal waar we kijken, confronteert. En zeer belangrijk, wij moetwn een beroep doen op de hogere dimensionale leden van ons ZELF, hetgeen ik NU aan het doen ben? Ik zal nu ophouden met praten en naar jullie antwoorden luisteren.
***
Dierbare,
Wij de Antarianen zijn de eersten om jou te antwoorden, aangezien wij in een frequentie communicatie met jou in jouw NU geweest zijn. Ook, hebben wij vele van jullie jaren gewacht, sinds 2007, wat tien jaren na onze laatste communicatie met jou in 1997 was. Voor ons in de tijdloze vijfde dimensie, was er geen wachten, maar voor jou was er 10 jaren zonder communicatie. Feitelijk communiceerden wij in 2002, maar je verloor onze boodschap.
De fysieke wereld kan een zeer afleidende plaats zijn. Ook, breidde jouw relatie met jouw Arcturiaanse ZELF aanzienlijk uit tijdens de tijdsduur van die "tijd". Je werd naar ons teruggeroepen, aangezien het het NU voor jou is (bedoelend allen die zichzelf gewaarworden deze boodschap te lezen) om de Spirituele Strijder te activeren.
Je zou ons kunnen vragen, "Wat is een Spirituele Strijder?" Wij antwoorden jou door te zeggen dat als een Spirituele Strijder je vecht voor de vervulling van jouw persoonlijke Missie/Reden voor de Incarnatie met het "Zwaard van Waarheid" en het Schild van jouw Drievoudige Vlam.  Jouw doel is niet slechts persoonlijk. In feite, is het hoofdzakelijk planetair en intergalactisch.
Als een Spirituele Strijder draag jij jouw lichaam als jouw uniform, jouw Hoger Hart als jouw multidimensionale computer en jouw Derde Oog als jouw interdimensionale communicatie systeem.
Je bent niet boven de sensatie van angst, aangezien angst niet slechts een emotie is. Angst is een waarschuwing dat jouw resonantie zich verlaagd en het is het NU om jouw bewustzijn te herijken, en dus jouw denken, emoties, gewaarwordingen/inzichten en communicaties.
Wij Antarianen refereren je nu naar de Arcturianen die onze boodschap zullen aanvullen:
***
Groeten, wij zijn de Arcturianen. Wij zullen beginnen door jou te herinneren aan een ochtend boodschap die wij jou op 28 april 2014 stuurden.
Die ochtend werd je met een innerlijke boodschap wakker. Met de ogen half geopend, reikte je naar de pen en het journaal naast jouw bed en schreef op wat je hoorde:
Met dit decreet verklaar ik dat
IK gereed BEN om de bescherming van angst los te laten
En bewandel het pad van liefdevolle overgave.
IK BEN gereed om ALLE angst te transformeren in Onvoorwaardelijke Liefde terwijl
Ik kies om het Pad van het NU te bewandelen en te leven binnenin de ENE.
(Jouw 3D zelf wist NIET dat je gereed was voor deze keuze, dus wij herinneren jou eraan dat je inderdaad, gereed was!)
Met de bovenstaande herinnering, keren wij terug naar 1996 en de Antarianen…
***
2 mei 1996
Geachte Commandant Malteese
Help mij alsjeblieft meer bij het leren van hoe informatie vanuit de hogere dimensies in/naar de derde dimensie gestuurd wordt.
CM: Wij zijn verheugd om jouw vraag te beantwoorden. De transmissie van informatie vanuit de hogere dimensies naar de lagere dimensies is een proces van transductie (biologisch proces). De trillingssnelheid van de boodschap moet op en neer de trillingsschaal getransduceerd worden.
Eerst, wordt de oproep gemaakt. Op dit punt in jullie Aardse tijd, (1996) is er een grote roep vanuit beide richtingen van het spectrum. Er zijn vele wezens, zoals onszelf, die een "oriëntering straal" sturen naar al diegenen die er ontvankelijk voor kunnen zijn.
Deze straal van licht is om jullie te helpen de frequentie van jullie hogere dimensionale thuis te her/erkennen. Er zijn ook vele verwarde en angstige aardebewoners die een beroep doen op de hogere hulp.
Degenen die ontvankelijk zijn voor onze boodschappen zijn:
- Diegenen die van een hoger resonantie patroon zijn.
- Diegenen die in staat zijn te geloven dat het mogelijk is om een boodschap vanuit de hogere dimensies te ontvangen.
- Diegenen die helder genoeg zijn in hun gedachten/geesten en emoties om de boodschap die aan hen verstuurd werd vast te houden met de één of andere graad aan duidelijkheid.
- Diegenen die wensen om die informatie over te brengen vanuit hun superbewuste, Hogere ZELF in/naar hun bewuste driedimensionale zelf.
Natuurlijk kan je, en velen doen dat, boodschappen ontvangen en niet in staat zijn om de ware bron van die boodschap te onderscheiden. Deze situatie staat die persoon toe om toegang te verkrijgen tot hun hogere creatieve energieën zonder teveel spanning te veroorzaken aangaande hun 3D geloofsysteem.
Echter, als je niet duidelijk kunt zijn met betrekking tot de bron van de boodschap, zijn de kansen van vervorming van de boodschap veel groter. Zonder een bewuste verbinding met de bron van de hogere dimensionale informatie, is het waarschijnlijker dat er een driedimensionaal geloofsysteem zal zijn die de volledige betekenis van de boodschap zal beperken.
Gewoonlijk, totdat bekende gidsen gevestigd zijn, wordt de oproep vanuit het fysieke uitgestuurd in een brede spectrumveeg zoals: "Geachte God …. " Deze oproep wordt altijd beantwoord, maar het is het geloofsysteem van degene die de oproep doet welke bepaald "wie" de oproep beantwoord.
Wij keren jou terug naar een andere Arcturiaanse tijdloze boodschap die naar jou toegestuurd werd via een droom in waar jij aan zou denken als "een meer recente tijd."
***
6 juli 2013 
Ik had een droom deze week waarin ik aan het ascenderen was. Ik werd plotseling wakker om ongeveer 03:00 uur en hoorde in mijn hoofd, "Ik had net een droom over ascentie." Echter, ik kon me niet herinneren hoe het voelde. Natuurlijk, moest ik toen naar de badkamer.
Toen ik terug in bed kwam, probeerde ik me het gevoel te herinneren van de ascentie droom, maar ik was afgeleid omdat mijn lichaam te warm was. Het was geen warme nacht, maar de hitte kwam van binnenuit mij.
Ik lag voor een poosje in bed en voelde de intense innerlijke hitte. Uiteindelijk, viel ik terug in slaap. In de ochtend, herinnerde ik mij de ervaring, maar ik kon me nog steeds niet herinneren hoe de droom gevoeld had. Gelukkig, had ik een acupunctuur afspraak die dag en was vastbesloten om me het gevoel dan te herinneren.
Toen ik op de acupunctuur tafel was, nam het een poosje om naar de droom terug te keren. Geleidelijk begon ik mezelf te zien in wat eruit zag als een wolk. Ik was in een rechtopstaande positie met mijn handen die omlaag wezen, en ik steeg langzaam op naar boven.
Echter, na slechts een kort moment, voelde ik een trekkend gevoel aan mijn voeten, wat mijn opwaarts gaande beweging stopte. Ik besefte dat er iets was dat ik los moest laten. Ik wist niet wat dat was, noch was dat belangrijk.
Alles dat belangrijk was dat ik het moest laten zodat ik door kon gaan met mijn ascentie. Daarom, nam ik een lange ademhaling en vertelde mezelf, "Laat los!" Ogenblikkelijk, keerde ik terug naar mijn langzame, maar gestage opwaarts gaande ascentie.
Helaas, duurde het niet lang voordat ik het trekkende gevoel weer voelde. Deze keer wist ik wat te doen. Ik nam een lange ademhaling en zei, "Laat los!" Steeds maar weer opnieuw, moest ik loslaten, nooit zelfs maar wetend wat ik losliet. Ik wist alleen dat ascentie het meest belangrijke was, en dat ik door moest gaan.
Uiteindelijk, begon ik sneller op te stijgen, en het trekken nam aanzienlijk af. Het was toen dat ik iets ver boven mij zag. Mijn opwinding controlerend, ging ik geduldig verder (en ik ben niet zo goed met geduldig te zijn) met het in een opwaarts gaande manier richting het onbekende te zweven.
Gedachten dreven door mijn geest, maar ik kon hen gemakkelijk negeren aangezien ik de euforie begon te voelen van de hogere dimensies. Mijn gestalte begon te tintelen, mijn hart opende zich en mijn Derde Oog raakte gefocust op een wazig object boven mij.
Uiteindelijk, waren alle gedachten losgelaten, en mijn emoties waren alleen een gevoel van verwachting en verwondering. Het trekken was volledig opgehouden en het loslaten was een constante. Ik leefde in Overgave, en het voelde natuurlijk. Ik voelde een licht uit mij stralen, en mijn lichaam bleef uitermate warm.
Toen zag ik een licht van bovenaf, hetgeen gelijkenis vertoonde met de dageraad die door een mistige ochtend heen breekt. Terwijl ik dichter naar het licht toe bewoog, werd het object boven mij in toenemende mate duidelijk.
Het was een orb met een gezicht, maar ik kon het niet herkennen want het licht was te helder. Terwijl het gezicht steeds dichterbij kwam, kon ik het nog steeds niet herkennen, maar IK WIST wie het was. IK was het. Het was het gezicht van mij ZELF.
Terwijl ik door mijn week heen ging, herinnerde ik die MIJ, maar ik kon het me alleen herinneren wanneer ik het drama, de verwarring en de 3D afleidingen "los kon laten".  
Het was niet moeilijk om los te laten, maar het was zeer moeilijk om me te herinneren om los te laten.
(Ik vond het onderstaande schrijfsel zonder een datum, dus ik weet niet op welk TIJDSTIP ik het schreef)
Ik was volledig vergeten dat ik dit geschreven had. (niet zeker wat het "dit" is) In feite, was ik zelfs vergeten dat ik die ervaring gehad had. Ik schrijf dit nu om ons allemaal eraan te herinneren dat wij geduld moeten hebben met dit proces van ascentie. Ongeduld verhoogt kwaadheid en kwaadheid creëert angst. Dan, angst verlaagt ons bewustzijn en zet ons ascentieproces in de wacht totdat wij naar liefde terug kunnen keren - onvoorwaardelijke liefde!
Het pad van ascentie is geplaveid met geduld. Wij zijn gewend om in menselijke tijd te denken, maar wij verlaten feitelijk de tijd. Daarom, het denken in wat voor "tijd" dan ook bindt ons aan het derde dimensionale paradigma van waaruit wij proberen vrij te breken. In feite, creëert "proberen" ook kwaadheid, wat ons bewustzijn verlaagt.
Veel mensen hebben de Arcturianen gevraagd, "Wat kan ik DOEN om mijn ascentie te vergemakkelijken?" De Arcturianen gaven altijd hetzelfde antwoord van, "Doe waar je van houdt!" Liefde is een actie van loslaten omdat liefde gebaseerd is op vertrouwen/geloof en overgave. Wanneer wij ons niet over kunnen geven in/aan Liefde, droogt het gevoel van liefde op door het gebrek van onze voortdurende verbinding.
Diegenen van ons die in een liefdevolle relatie zijn met wat voor wezen dan ook - echtgenoot, echtgenote, kinderen, vriend, dier, tuin, baan, creatief project - weet dat wij ons hart verbonden moeten houden aan die liefde om het te handhaven/onderhouden. Op dezelfde manier, moeten wij ons hart verbonden houden aan ons ascentieproces.
Het is behulpzaam om onze ascentie ervaringen op te schrijven, aangezien zij vergeten kunnen worden in de worstelingen van het dagelijkse leven. Dan op een dag, wanneer wij het gevoel hebben dat wij nooit een "echt teken" gehad hebben van onze ascentie, kunnen we tegen een droom aan struikelen, een meditatie of een kort moment dat wij jaren geleden ervaren hebben om te bevestigen dat wij WELZEKER ascenderen. Dan kunnen wij ons geduld herkrijgen.

Opmerking van Sue:
Terwijl ik door mijn oude bestanden keek ontdekte ik dat ik mijn 3D verslaving jegens de sequentie van "tijd" losgelaten had. Toen ik eenmaal deze tijdloze draad kon volgen, ontdekte ik dat:
"Als wij de externe tekens volgen die ons laten zien wat wij binnenin ontvangen hebben en vergaten; wij begrijpen hoe ons LEVEN tegen ons spreekt in het NU."

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen