maandag, juni 23, 2014

Transmutatie van het Leven - Ertussenin Leven - 20 Juni 2014 / Dr. Suzanne Lie


Transmutatie van het Leven
Ertussenin Leven
20 Juni 2014 / Dr. Suzanne Lie
Jason Spreekt:
De volgende ochtend werden we wakker tot een paradijselijke dag. Lantern had ons uit laten slapen, aangezien hij wist dat we dat nodig hadden. Sandy en ik hadden gedacht dat we op een jaar-lange vakantie waren gegaan en dat we geleidelijk de elementalen zouden leren kennen zodat we hen zouden kunnen helpen. Echter, het draaide erop uit dat we op een spoedcursus waren waarin wij degenen waren die om hulp vroegen.
De gehele tijd hadden wij aangenomen dat wij hulp zouden kunnen krijgen van de Galactics in de hogere dimensies. We hebben ontdekt dat de planeet zelf onze beste vriend is. Gedurende vele generaties werd ons geleerd dat de planeet een plaats om te plunderen was en waar we mee konden doen wat we wilden.
Ons was geleerd dat de mensheid de meester van onze wereld was. Echter, zelfs de kleinste vogel zou niet diens nest bevuilen, terwijl de mensheid naar verluid hun volledige planeet op de rand van het bestaan heeft gebracht. Gaia moest de derde dimensionale frequentie verlaten omdat het in toenemende mate moeilijk voor Haar werd om Haar planeet bewoonbaar te houden.
Gelukkig, heeft Gaia het duistere tijdperk van de Kali Yuga voltooid en is nu in uitlijning met het Galactische Centrum. Deze uitlijning met de hogere frequenties van Galactisch Licht breidt ons bewustzijn en dus onze gewaarwordingen/inzichten uit. Door deze hogere gewaarwordingen/inzichten zijn wij in staat om de vijfdimensionale elementalen waar te nemen.
Sinds onze ontmoetingen met en hulp van de elementalen van ether, aarde, lucht en water, zouden Sandy en ik nooit weer op dezelfde manier naar onze wereld kijken. Ik ben voor eeuwig dankbaar jegens de lucht en water elementalen, de Sylphs en Undines, dat zij mij naar Sandy toegeleid hadden.
Ik weet zeker dat Lantern mij had kunnen helpen, aangezien hij de boot manifesteerde om haar te redden. Desondanks, wist ik zelfs niet dat Sandy in moeilijkheden was. Ik dacht dat zij op de één of andere warme rots lag te genieten zoals Mytria en Mytre ervan hielden om dat te doen.
Toen, precies toen ik bezorgd begon te raken, voelde ik een boodschap mijn bewustzijn binnenkomen wat mijn eigen gedachte was. Ik stemde me af op Sandy haar energie frequentie en besefte dat zij in toenemende mate bezig was om angstig over iets te worden. Ik had het gevoel dat ik omhoog naar de hemel moest kijken, en ik zag een uiteengaan van de wolken. Instinctief wist is dat ik dat pad zou moeten volgen.

Ik was net aan het denken hoe ver weg het einde van het wolkenpad was toen ik Lantern hoorde die mij opriep. Ik keek toe terwijl hij een kleine roeiboot manifesteerde, waar ik naartoe rende en erin sprong. "Volg het spoor in de lucht," zei ik tegen Lantern. Toen wij eenmaal in het water waren, creëerden de Undines ook een spoor in het water om te volgen. Zodra ik Sandy zag, sprong ik in het meer om haar tegemoet te zwemmen.
Toen wij terug aan land kwamen bij onze kampplaats knuffelden Sandy en ik met elkaar en bedankten de elementalen nogmaals! Na een prachtige avond en nacht bij het meer, gingen we terug in onze tent en vielen onmiddellijk in slaap.
De volgende ochtend ontving ik een Arcturiaanse boodschap terwijl ik semi-wakker was. Ik was in een staat van bewustzijn ertussenin, zijnde wakker en slapende toen ik een rechtstreekse communicatie van de Arcturiaan ontving. Toen ik bijna wakker werd, verloor ik de verbinding met de boodschap, dus gaf ik me terug over aan de rechtstreekse communicatie en viel bijna in slaap.
Toen ik volledig ontwaakte, pakte ik zachtjes mijn schrijfblok en pen die ik altijd bij me draag en verliet de tent om te proberen de boodschap te ontvangen door te schrijven. Ik heb ontdekt dat als ik, of Sandy, de boodschap niet schrijf of type terwijl ik het ontvang, ik het meeste ervan zal vergeten. Ik sloot mijn ogen en focuste me binnenin om terug te keren naar die "ertussenin" plaats. Toen ik mezelf in die staat van bewustzijn voelde, plaatste ik de pen op het papier zodat ik het dictaat op kon nemen.
"Onze Dierbare," begon de Arcturiaanse boodschap, "De ertussenin frequentie van bewustzijn die je ervaart is bezig jouw primaire staat van resonantie te worden. Je bezit nog steeds een fysieke gestalte, maar de verbinding met jouw Multidimensionale ZELF en multidimensionale bewustzijn wordt steeds meer verzekerd. Je hebt succesvol die frequentie vastgehouden gedurende al jouw ontmoetingen met jouw hogere expressies van ZELF.
"Wij, de Arcturianen, leren jou nu om niet gehecht te raken aan slechts de boodschap maar, ook, aan die frequentie van bewustzijn waar je in bent wanneer je die boodschap ontvangt. Met andere woorden, zijn wij hier om jou te helpen om jouw basislijn frequentie te verhogen van de derde dimensionale frequentie die je gekend hebt gedurende jouw fysieke incarnaties naar de nieuwe basislijn frequentie van de ascenderende Gaia.
"De boodschap die wij jou in de tent stuurden ging over het kalibreren van jouw primaire aandacht naar deze nieuwe basislijn frequentie. Terwijl je resoneert aan dit nieuwe basislijn bewustzijn kan je gemakkelijker op een regelmatige basis met ons communiceren. Nu dat je teruggekeerd bent vanuit de rijken van de slaap, doch voordat je wat voor 3D stressoren dan ook ervaren hebt, vragen wij jou om terug te keren naar die ertussenin frequentie. In deze staat van bewustzijn is het voor jou gemakkelijker om een "dictaat op te nemen," terwijl wij onze voormalige boodschap herhalen. Pas alsjeblieft jouw bewustzijn NU aan."
Ik sloot mijn ogen om de fysieke wereld rondom mij heen buiten te sluiten en nam een lange ademteug. Ik ontdekte dat ik gemakkelijk in die ertussenin staat glipte, omdat de anderen nog steeds in slaap waren. De vroege ochtend is altijd mijn favoriete tijd van de dag geweest aangezien ik dan in beide werelden kan zijn, tenminste wanneer mijn ogen gesloten zijn.
Echter, wanneer ik eenmaal mijn ogen open, keert mijn aandacht zich naar buiten naar de 3D wereld in plaats van in/naar de hogere werelden. Om die reden, schreef ik de boodschap van de Arcturiaan met mijn ogen half gesloten. Ik stelde me voor dat ik weer in de tent lag om mijn bewustzijn voor de gek te houden door het te laten denken dat ik in dezelfde semi-ontwaakte staat was.
Het was toen dat ik me een meditatie herinnerde die ik een paar dagen eerder gehad had waarin ik een Arcturiaans gezicht recht voor mijn Derde Oog zag/voelde. Eerst zag/voelde ik alleen maar een sprankelend licht welke een vaag menselijk gezicht aannam met een wervelend derde oog. Ik raakte geboeid en keek rechtstreeks in het Arcturiaanse gezicht totdat ik een diepe verbinding tussen ons voelde.
De eerste keer dat dit gebeurde, en nu weer, kon ik een rechtstreekse download vanuit het Arcturiaanse gezicht in/naar mijn wezen voelen. Dit gevoel snelde zich door mijn gehele lichaam heen, welke zeer warm en tintelend werd. De tintelingen voelden bijna alsof de atomen van mijn lichaam zich aan het uitbreiden waren, en ik zweefde buiten mijn lichaam terwijl ik nochtans binnenin mijn gestalte bleef.
Het werd toen zeer duidelijk dat ik niet langer meer begrensd was tot mijn menselijke gestalte. Gedurende een kort moment voelde ik de Arcturiaanse MIJ als mijn primaire ZELF. Toen ik voelde dat mijn bewustzijn begon te verlagen keek ik terug naar het gezicht om een volgende uitbarsting van de Arcturiaanse energie te krijgen.
Terwijl ik de ervaring opschreef, welke ik volledig vergeten was, besefte ik dat ik getraind werd om te beseffen dat ik een nieuwe frequentie van bewustzijn betreden had. Ik herinnerde me dat ik vaak de frequentie bezocht had terwijl ik in meditatie was, maar nu werd ik begeleid om altijd binnenin deze volgende octaaf van resonantie te leven.
Mijn uitdaging was om in die frequentie van bewustzijn te blijven met mijn ogen open. Zodra mijn ogen zich openden zag ik alle "gewoonte markeringen" die ervoor zorgden dat ik me alleen op de fysieke wereld fixeerde. In feite, zelfs het opschrijven van mijn ervaring keerde mijn aandacht buitenwaarts.
Ik nam een lange ademteug om in de staat van bewustzijn waar ik in was te ontspannen toen ik nochtans wakker werd en de boodschap van de Arcturiaan begon te ontvangen. Maar ik had moeilijkheden met het herinneren hoe die frequentie van bewustzijn aanvoelde en opende mijn ogen in frustratie. Onmiddellijk, verlaagde mijn bewustzijn in/naar mijn "3D opererende systeem". Ik sloot snel weer mijn ogen en visualiseerde het gezicht van de Arcturiaan voor mij.
Een volgende stroom van hogere energie kwam bij me binnen, en ik was in staat om door te gaan met dit type van "dictaat". Ik ontving toen dat ik getraind werd om interdimensionale boodschappen te ontvangen en te documenteren terwijl deze hogere frequentie van basislijn bewustzijn gehandhaafd werd. Ondertussen resonerend met dit "ertussenin" bewustzijn kon ik in twee werelden tegelijkertijd zijn.
Daarom, kon ik informatie ontvangen dat ver voorbij mijn capaciteit van mijn fysieke brein was om te begrijpen. Ik nam een volgende lange ademteug om te kalibreren met deze hogere frequentie van bewustzijn en kon ik mijn Multidimensionale Geest boven mijn fysieke brein voelen dat bliksemschichten van licht omlaag stuurde om te verbinden met mijn driedimensionale denken.
Ik moest een moment stoppen met het schrijven om de nieuwe ervaring van het bewust informatie krijgen van mijn Multidimensionale Geest te ervaren. Het voelde aan alsof er een multidimensionale bibliotheek boven mijn fysieke hoofd was waar ik in toenemende mate mee verbonden werd. Ik besefte dat wanneer deze verbinding compleet was, ik meer dan één dimensie of werkelijkheid zou ervaren.
Deze staat van bewustzijn verkreeg toegang tot een hoger mentaal opererend systeem, welke te moeilijk voor mijn fysieke brein was om zich te herinneren. Terwijl ik tussen mijn hogere zelf en mijn fysieke staat in was, kon ik me verbinden met mijn Multidimensionale Geest. Eenmaal verbonden met mijn Multidimensionale Geest kon ik de hogere informatie toestaan door mijn fysieke brein heen en in/naar mijn lichaam te stromen.
Het leek dat mijn aardse voertuig meer betrokken was dan mijn menselijke brein, aangezien mijn lichaam een dier is welke vrij van ego is. Mijn fysieke brein is verbonden aan mijn ego omdat het de taak van het ego is om mij te helpen integreren met de mensheid. Dus, vertelde mijn ego mij om alles te negeren dat mij afleidde van mijn 3D werk.
Plotseling had ik een visioen van mezelf op Venus voordat ik mijn eerste fysieke incarnatie nam tijdens de ondergang van Atlantis. Ik nam een lang moment om te genieten van het gevoel van mijn geliefde Venusiaanse thuis. Ik voelde Sanat Kumara rondom onze volledige groep heen terwijl hij instrueerde hoe het beste Gaia te helpen.
Ondertussen nog steeds op Venus, vertelde Sanat Kumara ons dat het te moeilijk zou zijn om ons te verbinden aan onze Multidimensionale Geest omdat als de Aarde overleefde, het de lange duistere nacht van de Kali Yuga binnen zou gaan. Terwijl ons bewustzijn gestadig naar de lagere resonantie verviel van Gaia's gewonde Aarde, zou onze Multidimensionale Geest bij onze vijfdimensionale resonantie blijven. We zouden waarschijnlijk dat driedimensionale menselijke bewustzijn behouden totdat we ons niet langer meer konden verbinden met het portaal naar onze Multidimensionale ZELF.
Ik glipte in/naar mijn 3D bewustzijn omdat de herinnering van de Kali Yuga mijn resonantie verminderde. Dus, focuste ik wederom mijn aandacht op het Arcturiaanse gezicht recht voor mijn Derde Oog. Ik was er niet zeker van waar dit gezicht mij aan zou verbinden, maar het gevoel was heerlijk en mijn bewustzijn breide zich gestadig aan uit.
Ik vroeg me af of ik me opnieuw zou kunnen verbinden met mijn Multidimensionale Geest, toen ik mijn lichaam begon te voelen, niet mijn brein, dat zich verbond met mijn Multidimensionale Geest, alsook met mijn Multidimensionale ZELF.
Interessant genoeg, leidde het lichaam dat ik gedurende mijn gehele leven verguisd had me terug naar een uitgebreide verbinding met mijn ZELF. Terwijl ik lange ademteugen nam om te herverbinden met de hogere basislijn frequentie, werd mij verteld dat ik deze keer niet de euforie zou hebben, zodat ik dit gevoel toe kon staan om het "normale" te worden.
Mijn emoties en mijn zintuiglijke lichaam waren de laatste tijd op een roller coaster geweest. In deze nieuwe, uitgebreide staat van bewustzijn begreep ik dat als mijn externe wereld iedere dag steeds meer veranderde, ik ermee bezig was een nieuwe wereld binnenin mij te voelen, in plaats van rondom mij heen. Deze nieuwe wereld was een frequentie binnenin mij dat bedoeld was om naar buiten in/naar mijn dagelijkse leven te projecteren.
Ik moest deze energie naar buiten in/naar mijn dagelijkse leven projecteren op dezelfde manier als het gezicht van de Arcturiaan Diens energie in/naar mij projecteerde. Wat als ik mezelf de gehele tijd zo zou kunnen voelen? Wat als ik mijn leven in deze staat van bewustzijn zou kunnen leven? Ik besefte toen dat als ik me rechtstreeks herverbind met het sterachtige gezicht om mijn bewustzijn met deze nieuwe frequentie uit te lijnen, dat de energie van het Arcturiaanse gezicht deze vragen zou kunnen beantwoorden. Het was toen dat ik besefte dat ik deze energie, dit bewustzijn eerder bezocht had.
"Ja, maar toen jouw menselijke expressie deze frequentie eerder bezocht, ervoer het een "roller coaster rit," zei het Arcturiaanse gezicht. "Deze rit was jouw menselijke bewustzijn dat zich probeerde te kalibreren met jouw innerlijke multidimensionale bewustzijn. Wij communiceren NU rechtstreeks via jouw Multidimensionale ZELF die zich vermengd heeft met jouw fysieke expressie om Gaia te helpen.
"Jouw hogere expressies van mijn ZELF zijn onder diegenen die zich vrijwillig aanboden om zich te vermengen met hun driedimensionale expressie en langzaam het bereik van het energiepakket uitbreiden dat zij deelden met hun geïncarneerde, fysieke expressie. Herinner jij je hoe jij ons gevoeld hebt, jouw hogere expressie, boven of voor jou gedurende jouw volledige leven?"
Ik nam een moment om mijn leven in beschouwing te nemen en besefte snel dat ik altijd deze energie boven of rondom mij heen gevoeld had. Echter, ik had nooit aan dit heerlijke gevoel gedacht als zijnde binnenin mij.
"Je hebt nooit aan ons gedacht als binnenin jou omdat jouw wereld jou leerde dat dat "verwaand" zou zijn of zelfs "godslasterend". Wij zijn NU naar jou toegekomen om je te helpen je te herinneren dat wij binnenin jou zijn. Verder, net zoals wij, in jouw hogere expressie van ZELF binnenin jou zijn; zo is Gaia's hogere expressie van de Nieuwe Aarde ook binnenin jou.
"De Nieuwe Aarde is geen plaats, het is een frequentie die je binnenin jouw eigen aardse voertuig zult vinden. Feitelijk, transporteert jouw innerlijke verbinding met jou eigen Multidimensionale ZELF jouw besef naar de Nieuwe Aarde, hetgeen ook binnenin jou is. Je kunt alleen jouw grote innerlijke werkelijkheid gewaarworden wanneer JIJ de leiding over het ego neemt in plaats van jouw ego toe te staan de leiding over jou te nemen.
"Je bent bekend met wat wij zeggen, aangezien je de laatste tijd vele keren op een dag verschoven bent van de frequentie van jouw ego naar de altijd uitbreidende frequentie van jouw Multidimensionale ZELF. Is dat niet correct?"
"Ja, ja," was ik het daarmee eens.
"Wanneer jij je ZELF voelt, vult een rustige euforie jou. Dan, plotseling, moet er iets GEDAAN worden in de fysieke wereld en knalt jouw bewustzijn terug in/naar de derde/vierde dimensie.
"Ja," was ik het daar weer mee eens.
"Wij zullen je nu in een meditatie begeleiden om onze boodschap intiem te ervaren:
"Ons Arcturiaanse gezicht is feitelijk geen gezicht. Het is een portaal in/naar de hogere frequentie van jouw ZELF…
·      Sluit nu je ogen en voel jou twee werelden, de innerlijke en de uiterlijke wereld, terwijl zij verbinden en combineren.
  • Terwijl jou twee werelden in/naar ÉÉN vermengen, sta jouw externe fysieke zelf toe te vermengen met jouw innerlijke Multidimensionale ZELF.
  • Hoe voelt die vermenging aan? Stabiliseer dat gevoel.
  • Open langzaam je ogen om de externe, fysieke werkelijkheid via de waarneming van jouw innerlijke, Multidimensionale ZELF te zien.
Ons Arcturiaanse gezicht is ook de ingang van onze Arcturiaanse Corridor. Terwijl je in het bewustzijn van jouw Multidimensionale ZELF bent…
  • Voel de energie van ons gezicht/corridor voor je.
  • Neem een diepe inademing om onze corridor in je te ademen.
  • Nu, adem uit in/naar onze corridor om jezelf in onze corridor te integreren.
  • Adem in om onze Arcturiaanse Corridor binnen te gaan.
  • Adem uit en wordt onze Arcturiaanse corridor.
"Binnenin de corridor, welke binnenin jou is, voel je het bewustzijn van oneindige andere wezens. Er is geen hiërarchische rangschikking. Dus, is een muskiet van dezelfde belangrijkheid als een menselijke koning. Ieder ding en iedereen is zuivere energie dat een bepaalde fysieke gedaante gekozen heeft om hun bewustzijn op de derde dimensionale Aarde tot uitdrukking te brengen.
"Van binnenuit de corridor begrijp je dat de driedimensionale Aarde een holografische projectie is welke gedurende zovele eonen ervaren werd als "echt", dat het leven verstrikt raakte in die illusie van werkelijkheid. Echter, de 3D illusies storten nu ineen om geopenbaard te worden als de laagste frequentie van een groot levensspectrum op de planeet Aarde.
De Aarde is geen planeet waar je naartoe gaat, het is een planeet welke jij BENT.
"Terwijl wij deze transmissie binnenin jouw NU beëindigen, wensen wij dat jij je focust op ons gezicht, de handtekening frequentie van onze Arcturiaanse Corridor, en herinner je dat jouw leven aan het veranderen is omdat JIJ aan het veranderen bent. De illusies van jouw fysieke werkelijkheid zijn bezig te vervagen omdat jouw bewustzijn, alsook jouw inzichten/gewaarwordingen, in toenemende mate multidimensionaal worden.
"Jouw ego zelf is bang omdat jouw menselijke brein alles dat je ervaart niet kan verwerken. Met andere woorden, je zit middenin het terug transmuteren naar jouw Multidimensionale ZELF. Dat ZELF is altijd binnenin jouw persoonlijke aardse voertuig in de vorm van jouw slapende Lichtlichaam geweest.
Zoals je bij de entree van de Corridor staat, BEN je de Corridor en BEN jij jouw Lichtlichaam terugkerend naar Huis naar jouw ware, Multidimensionale ZELF."

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen