dinsdag, juni 10, 2014

Sandra Walter - Juni Toegangspoort: De Ultieme Gids Ontmoeten - 10 juni 2014


Sandra Walter
Juni Toegangspoort
De Ultieme Gids Ontmoeten
10 Juni 2014

Zegeningen Geliefde Licht Stam,
Alles is aan het verschuiven terwijl we dit nieuwe energiegebied binnengaan. Je mag diens effect herkennen aan de Zon en onze planeet als de golven van Licht meer aan kracht toenemen. Diegenen van jullie met derde/vierde oog zicht of hogere vaardigheden mogen de intense verschuiving in tonen, kleuren, wezens en gebieden van licht rondom jullie heen opmerken. De zintuigen kunnen moedwillig afgestemd worden op dit hogere Licht, en het is nogal een show. Dit nieuwe Licht is zuiver bewustzijn, en openbaart hoe druk het is aan de andere zijde van de sluiers.
Hoewel deze fase van onze Ascentie terug in Maart begon, met aanzienlijke ontwikkelingen en aanpassingen aan ons lichaam, hartcentrum, verstand en energie gebieden in April/Mei, is onze toegangspoort van 13-27 Juni. De klassieke 7 dagen Toegangspoort met een onderbreking ervoor/erna schijnt iets van het verleden te zijn, en de energie zal niet afnemen. Er ontvouwt zich diepgaand werk in dit fotonische bombardement, wat het waarom is dat velen van ons dat moment voorafgaand aan de sensatie voelen. We kunnen de diepgaande intensiteit voelen naderen; de "iets staat op het punt om dramatisch te verschuiven" sensatie.

De Ultieme Gids
Vorige maand ervoer ik drie weken van intense voorbereiding aan mijn lichaam, werkelijkheid en gewaarwording/inzicht. IK BEN niet dezelfde belichaming, en de verschuivingen worden stoutmoediger terwijl deze Toegangspoort nadert. Sommigen herkennen het in mijn ogen of mijn stem. De innerlijke veranderingen waar ik doorheen ging, en doorga doorheen te gaan, schijnen onzichtbaar voor de externe wereld te zijn. Dit is hoe het gedurende een poosje mag zijn, en ik accepteer dat dingen een beetje bizar zullen zijn tijdens deze passage. Alles is goed.
Wij allemaal die Liefde en Dankbaarheid voor de Hogere Rijken uitstralen voelen hun aanwezigheid zeer sterk op dit moment. Zij houden de ruimte vast voor de grootste ontmoeting van ons proces; de vermenging van de werkelijkheden van ons Hogere en Lagere Zelf. Veel van het werk van de afgelopen maand, hetgeen doorgaat, is een afschudden van oude werkelijkheden en een absolute eis voor de Aanwezigheid in het Nu. Dat mag cliché klinken, niettemin ontvouwen de diepere betekenissen van onze Nieuwe Paradigma frases en oude begeleiding zich snel.


Aspecten van het Zelf keren terug om ons te onderwijzen, om de waarheid voor ons te ontsluieren. Zij mogen verschijnen als individuen die van ons afgescheiden zijn. Dat was de illusie die wij toepasten, welke nu op schitterende manieren aan het ontbinden is. Wanneer je van aangezicht tot aangezicht, hart tot hart staat met een aspect van jezelf, wordt er diepe kennis uitgewisseld. Het is een diepgaand niveau van uitbreiding, en diep genezend.

Ik sta in een zaal van spiegels, en vraag om meer over mezelf te weten
Dat was de intentie van de Bron voor deze holografische creatie, en als de sluiers omhoog gaan worden de spiegels verwijderd. Je zult minder reflectie in het externe gewaarworden, hetgeen een uitdaging kan zijn zoals wij allemaal weten. Focus je op de versmelting; je reflecteert de hogere gebieden van bewustzijn in/naar deze werkelijkheid om de illusie te ontbinden. Je wordt een reflectie van de waarheid. Deze passage leidt naar een diepgaand begrip van Zelf, onze gewaarwordingen/inzichten, en hoe vervlochten wij zijn met alles dat wij op dit planetaire bewustzijn gecreëerd hebben. Dan ervaren wij een groot wegvallen van alles dat was.
Als de vermenging binnenin sterker toeneemt, verenigen wij ons met enorme grote delen van het hologram, welke het zuivert en ontbindt. Wij elimineren gigantische hoeveelheden aan vervorming/illusie door op deze manier in niveau omhoog te gaan. Het creëert dramatische verschuivingen in ons bewustzijn, hetgeen de collectieve ervaring beïnvloedt door dramatisch de trilling van de 'noosphere' (het gebied van de menselijke gedachte) te verhogen. Transmutatie op een grandioos niveau.

Het Eerste Contact
Eén van de gebieden die momenteel de focus ontvangen is het eerste contact. Zoals ik eerder aanhaalde, mag het anders zijn dan wat je verwacht. Ik begrijp dat velen ervaringen hebben met hun sterren familie of aspecten van Zelf die beschouwd zouden worden als Galactisch. Ik herken ook de programma's die lopende zijn om af te leiden of te misleiden, en ik raad Goddelijke Neutraliteit aan als wij in/naar sterkere ervaringen verhuizen. Onderscheidingsvermogen.
Weet dat de vereniging van Zelf in voortgang moet zijn met het oog op het toestaan van het contact. Dat is de vrije wil keuze toestemming aan beide zijden; verenigen met je Hogere Zelf verandert de trillingsgebieden van de planeet, een welkome trilling creërend voor interactie. Trilling=trilling.
IK BEN ongelooflijke neutraliteit aan het beoefenen met het eerste contact aangezien het een onbeduidende passage is. De Juni toegangspoort wordt verondersteld om de afgesproken contracten te ontsluieren en gegronde liaisons te ontwikkelen. Ik raad aan om een journaal bij te houden van notities over wat er voor jou geopenbaard is. Veel hiervan kunnen we nu nog niet meedelen, niettemin is het een goede Licht-aarding om het op te schrijven.

Onderdompeling in de Grot
Jouw grot kan alles zijn dat je wilt dat het is - een woning, een boot, een kamer, een tuin, een auto, een tent op een berg. Het gaat meer over het zijn in een staat van rustige stilte dan een fysieke locatie, hoewel een aangewezen ruimte van de hoogste intentie het proces altijd versnelt. IK BEN verbijsterd over de goddelijke uitlijningen die zich al in mijn bewustzijn voordoen.
Mij werd verteld dat er een behoefte/noodzaak zal zijn voor diepe privé-tijd op het één of andere punt; een periode van zuivere grot-achtige isolatie voor onze persoonlijke transformatie. Om dit te ondersteunen, spendeer ik veel van de Zomer dat ik op mezelf ben, en manifesteer veel dagen zonder wat voor (geaarde) wisselwerkingen dan ook. Er is meer mee te delen over al deze onderwerpen, echter, ik word gegidst om precies nu alleen met dit proces te zijn. Voor mij, vereisen de volgende paar maanden onderdompeling.
De persoonlijke openbaringen en de versmelting met de hogere rijken van ons bewustzijn zijn doelgericht. Terzijde van het diepere begrip van wie wij werkelijk zijn, is er een onwankelbaar gemak welke bereikt zal worden. Een gratievolheid wordt onze staat van rust, terwijl het externe door enige uitdagende/beproevende verschuivingen heengaat. Voor het moment, is het tijd om van het Hogere Zelf te ontvangen, van het IK BEN sjabloon, de Gechristende wezenlijkheid, de Bron. Alle andere afleidingen smelten in het licht van deze activiteit. Baad je in jullie openbaringen, geliefden.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © 2014 Creative Evolution, All rights reserved.

The writing and materials on this site may be shared under the guidelines of this Creative Commons License. If you would like to use any of the work on this website, in whole or in part, you must attribute Copyright to Sandra Walter and link back to sandrawalter.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen