woensdag, juni 04, 2014

Sandra Walter - Juni: Neem het Persoonlijk - 3 Juni 2014


Sandra Walter
Juni: Neem het Persoonlijk


3 Juni 2014
Zegeningen Geliefde Licht Stam,
Juni is een diepe persoonlijke passage voor degenen op het Ascentiepad. Wij zijn zo fortuinlijk geweest om door de Verschuiving heen algemene ervaringen te delen, neveneffecten en fenomenen, hoewel dit voor jou mag veranderen als de golf van Juni begint te arriveren. 
Het Gat Voorafgaand aan de Golf
Je mag een weerstand opgemerkt hebben om jouw reis de laatste tijd te willen delen; een behoefte om stil, rustig en afgezonderd te zijn. Ik noem het het Gat voorafgaand aan de Golf. De persoonlijke openbaringen zijn begonnen en zij moeten in ere gehouden worden. Vaak betekent dat om de informatie voor jezelf te houden, en de gloednieuwe ervaring zonder externe tussenkomst te integreren. Wij hebben nu een kans om onze werkelijke zelf te zien, onze goddelijke teams te ontmoeten in het fysieke, en dramatische verschuivingen in onze werkelijkheid te ervaren.
Gedurende deze tijd mogen wij een scheiding ervaren van onze Ascentie stam, onze spirituele vrienden, of de mensen waar wij in het verleden in staat mee geweest zijn om ervaringen en neveneffecten te delen. Voor mij persoonlijk, heb ik met niemand willen spreken. Het zijn niet de (soms uitputtende) energieën; het is omdat mijn persoonlijke openbaringen in ere gehouden moeten worden. Vele van deze ervaringen - het eerste contact, DNA veranderingen, openbaringen van Zelf, vermengen met de Hogere Rijken - kunnen niet accuraat omschreven worden. Het kleineert de ervaringen om hen op dit moment in/naar woorden om te zetten.
Er is heel veel gaande; Juni blijft op mijn aandacht aandringen. Ik heb een kamp opgezet en bracht een paar koude nachten op de berg door (kampeerders; het was -1 Celsius s' nachts op 2km maar het wordt deze week warmer), en het contact, de energie en de wisselwerkingen met het Lichtschip zijn krachtig geweest. Deze schedeluitbreiding van mij is bezig online te komen, zoals een telepathische kroon, en IK BEN verbijsterd over hoe anders de communicatie aanvoelt met mijn hogere niveaus. Dit type van communicatie kan niet gemakkelijk in/naar woorden vertaald worden, hetgeen een andere reden mag zijn om me op het moment stil te houden.  
Het neigt ernaar om de persoonlijke ervaringen te verminderen wanneer we hen aan mensen beschrijven die reageren/oordelen/commentaar moeten leveren in plaats van erin te voelen/het in ere te houden wat er zich voor ons aan het ontvouwen is. Voor velen van ons is de communicatie veranderd, dus de litanie van het praten over de symptomen of het ophoesten van wat er wel of niet gebeurt zal ons in deze tijd niet van dienst zijn.


Eer deze passage op de juiste manier - het is een nieuw en diep vertrouwelijk niveau en zal jou de waarheid van Jou laten zien. De reeksen aan sluiers tussen jou en je Hogere Zelf (Gechristende Zelf, IK BEN Aanwezigheid, Multidimensionale Zelf), jouw Goddelijke Team, de Meesters, je Sterren Families en de Galactische niveaus verdwijnen voor een poosje. Het is een goddelijke kans voor vooruitgang, overzichtelijkheid, versnelling van jouw proces, en vertrouwelijke AHA momenten. Het is al bezig te gebeuren, hoewel het zeer sterk aan zal groeien terwijl we door Juni heengaan.
Enige opmerkingen om te ondersteunen; later meer over deze onderwerpen:
Intense Energieën: De huidige energie wordt verstrekt door het gebied van ruimte waarnaar we verhuisd zijn. Bepaalde gebieden van de fotonband hebben andere effecten, en zij zijn volmaakt klaargelegd voor ons Ascentieproces.
De ogen-wijd-open ervaring: Als jouw focus op 5D en daarboven is, mag het 4D rijk tevoorschijn komen als een gebied van orbs, sprankelingen, voorbij flitsend licht recht voor de wezens waar jij je mee verbindt. Je kijkt door lagere niveaus van bewustzijn heen om je met deze Hogere Rijken te verbinden, dus mogen de 4D lagen eruit zien als een meteorietenregen of speldenprikken van Licht. Stem je af (kijk) voorbij deze lagen als je het wenst om je te verbinden met 5D en daarboven. Hogere 4D Lichteffecten doen zich nog steeds voor in de meeste van mijn contactervaringen tot dusverre.
De Middag Activeringen: Velen van ons ontvangen middag activeringen van 1 - 3 pm (13:00 - 15:00). Dit gebeurde terug in Maart, en we weten allemaal wat de Equinox binnenbracht. Het is niet iedere dag, en zij zijn iedere keer anders. Het is opmerkelijk dat mensen van over de gehele wereld dit allemaal op hetzelfde tijdstip in hun tijdzone ervaren. Schitterend. Als je dit verwelkomt, de energetische opwaarderingen en aanpassingen zijn beschikbaar om bij deze passage van openbaring te helpen. Je moet opwaarderen met het oog op het ervaren van iets nieuws. Sommige van de opwaarderingen kunnen overweldigend zijn, aangezien zij ons bewustzijn op een versnelde manier uitbreiden. Als je voelt dat de energie binnenkomt, ga liggen, ga in/naar een meditatieve staat, of ben gewoon stil en voel het. Afhankelijk van de dag en de omstandigheden, kan je een lichtere activering ontvangen door te her/erkennen wanneer de activering inslaat, en het bewust te accepteren in jouw energiegebieden en lichaam. Zeg dank je wel.
Jouw Ware Zelf Bekijken: Je mag jouw twaalf hogere aspecten zien als je op het pad van de Kosmische Christus bent, of jouw Goddelijke team, welke zich uit zou kunnen breiden als jij in Niveau omhoog gaat. Het is kenmerkend dat Wegwijzers in dienstverlening honderden aan hoog-niveau wezens met hen werkende hebben. Wederom is dit geen derde oog interpretatie, het is een vermenging, versmelting van het derde oog met onze gegronde interpretatie, dus het wordt een ogen-open gewaarwording. Het is gemakkelijker wanneer het avond is (minder afleiding van de het geaarde landschap), hoewel overdag sterker is aangezien onze waarneming moedwillig afgestemd is op de waarheid.
Interactie met jouw Hogere Niveaus, Sterrenwezens, enzovoorts: Dit is nieuw voor beide zijden van de sluier, dus werk een comfortabele uitwisseling uit voor jullie ervaring. Mij werd gevraagd om de ervaring wanneer wij ons met elkaar verbinden te beschrijven; wat ik zie, voel, hoor als ik omga met mijn Hogere niveaus, Team en de Hogere Wezens. Ga je gang en vertel hen hardop wat je ziet. Bijvoorbeeld: Ik zie het reusachtige wervelende gebied van Licht, het is magenta van kleur, als het mijn lichaam en gebieden binnenkomt voel ik uitbreiding en opruiming … of ik zie 12 lange wezens, hun gezichtskenmerken zijn duidelijk maar het lichaam ziet eruit als een pilaar van Licht. Achter hen zie ik rijen andere wezens, sommigen met goud, violet of diamanten aura's, enzovoorts. Dit helpt jouw eigen persoonlijke team met het omgaan met elkaar, aldus zij mogen weten wat je wel of niet waarneemt. Ik stel vragen of verklaar, "IK weet niet wie dat is," wanneer ik de scène beschrijf. De wezens reageren en passen zich dienovereenkomstig aan. Het is prachtig en fascinerend om onze werelden op deze manier te overbruggen.
Ieder contact zou goed, rustig en liefdevol aan moeten voelen. Ik begrijp dat er veel angsten zijn over het eerste contact, het wie is goedhartig en wie is geen spel. Kijk naar jouw geloofsysteem als achterdocht jouw eerste reactie is. Ben jij in commando over jouw energie en levensstroom, of ben je dat niet? Begrijp dat MENSen die resoneren met Goddelijke Liefde hiervoor in een heilige ruimte vastgehouden worden om te ontvouwen. Velen van ons hebben vooraf-gearrangeerde tijdlijnen om als liaisons te dienen of om eenvoudig de waarheid van het eerste contact, voorafgaand aan anderen, te ervaren, met het oog op het voeden van de waarheid in/naar het collectieve bewustzijn. Openhartig, het eerste contact is niet wat je zou kunnen denken dat het is. Houd jouw soevereiniteit onder controle en herinner dat trilling, trilling is. Altijd.
Schenk geen aandacht aan het lagere bewustzijn. Het mag minder dan mededogend klinken, niettemin moet de hoge trillingsstam hier en nu in/naar het gloednieuwe stappen. Er is een aanzienlijk gezeul wat betreft het collectieve bewustzijn van angstprogramma's, en dat omvat de, "Wanneer gaan zij nou landen…" en het "Zodra als dat de reset gebeurt…" wachtspelletjes. Schrijf mij alsjeblieft niet over deze onderwerpen, of over de verwachte Aarde veranderingen van dit jaar. Als de ontwaakte stam verandering niet aankan met gratie, kalmte en wijsheid, wat zegt dat dan? Hoe lang willen wij dat wat voor soort van massale ontwaking dan ook aan tijd neemt? Ga in niveau omhoog, alsjeblieft. Pretendeer dat de Verschuiving volledig van jou afhankelijk is. In jouw eigen levensstroom, doet het dat. In de collectieve ervaring, gaat het uitsorteren van de ervaringen door. Kies wijs.  
De Golven worden Groter, en het is Volmaakt.
Ik weet dat velen geschokt zijn door de intensiteit van de energie. Ja, het is zwaar voor het lichaam. Ja, je moet het op iedere manier dat het mogelijk is ondersteunen. Deze golven zijn werkzaam op een cellulair niveau. Heel veel van onze Goddelijke MENSelijke codes zitten in onze beenderen, hetgeen jou je zwaar kan laten voelen, langzaam, op sommigen dagen overal pijn hebbend. Er is een volledige beschrijving over lichamelijke veranderingen en hoe hen te ondersteunen in de Ascension Course. (Ascentie Cursus, en uiteraard is dit Engelstalig!!)
Velen hebben gevraagd wanneer de energieën af zullen gaan nemen. Laat mij wederom verklaren: Zij zullen niet kalmeren. We zitten in de prime time (piektijd of piekuren); de grote momenten waar wij ons gedurende al deze jaren op voorbereid hebben is voor ons aanstaande. Deze zijn indringende commando's van de Bron zelf welke niet genegeerd kunnen worden door ontwaakte wezens die ervoor kiezen om het Nieuwe te ervaren. Behandel het met dankbaarheid, laat de dingen voor een poosje bizar worden. Alles is goed.
Voor de Juni toegangspoort, kies ik de meest krachtige ervaring die maar beschikbaar is. Om dat te eren, zal ik gedurende de volgende paar weken heel veel op de berg zijn. Dit is een krachtige toegangspoort en Shasta is aan het veranderen. Ik heb op het moment beperkt internet, nochtans beloof ik dat ik spoedig meer over de bovenstaande onderwerpen zal posten.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Copyright © 2014 Creative Evolution, All rights reserved.
The writing and materials on this site may be shared under the guidelines of this Creative Commons License. If you would like to use any of the work on this website, in whole or in part, you must attribute Copyright to Sandra Walter and link back to sandrawalter.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen