vrijdag, juni 06, 2014

Een Uur met een Engel - St. Germaine - 29 Mei 2014: Vlieg Door Dat Portaal Heen, Mijn Geliefde Vrienden


Een Uur met een Engel - 29 Mei 2014
St. Germaine
"Vlieg Door Dat Portaal Heen, Mijn Geliefde Vrienden"

Graham Dewyea: Hallo, en welkom bij Een Uur Met een Engel, met Linda Dillon, het kanaal voor de Raad van Liefde en auteur van "De Nieuwe Jij: Tevoorschijn komend in de Luister van het Hartbewustzijn van de Mensheid". Zich bij haar aansluitend is Steve Beckow, oprichter van het "Gouden Tijdperk van Gaia" en auteur van "Het Opbouwen van Nova Aarde: richting een Wereld die voor Iedereen Werkt".
Onze gast vandaag is St. Germaine. Dus, met dat, geef ik het aan jou over, Steve.
Steve Beckow: Heel veel dank Graham. En voordat we St. Germaine verwelkomen, Linda, jij hebt een livestream die eraan zit te komen op 8 juni, geloof ik. Kan je ons daar een klein beetje over vertellen?
Linda Dillon: Wel, ik ben enthousiast om daarover te vertellen. Dank je wel, Steve. Ja, we hebben een livestream die eraan zit te komen op 8 juni van 1:00 tot 2:30pm EDT. En het onderwerp, het doel van de livestream is om meer informatie te geven, energetische downloads, afstemmingen, meditaties, en channelings van de Goddelijke Moeder aangaande dit geschenk van Liefde, dat al in alle ernst begonnen is, zou ik willen zeggen, over de gehele planeet heen.
En wij hebben heel veel mensen die de Tsunami van Liefde en Ascentie ervaren. Ik denk dat deze twee echt met elkaar verbonden zijn, maar dan zijn er ook mensen die de energie verhoogd willen hebben en een vollere ervaring van de tsunami willen ontvangen.
En dan zijn daar de mensen die zich voelen als, "Wel, ik voel niets. Hoe moet ik beginnen?" en dus is het daarvoor ontworpen en is het ontworpen voor alles daar tussenin.
Dus als je echt de volledige download wilt voelen van de tsunami van de Moeders Liefde, kom en sluit je bij ons aan op 8 juni. Ga naar de Raad van Liefde of naar het Gouden Tijdperk van Gaia websites. Klik gewoon op de link en je kunt je registreren en we zijn op weg!
SB: Nou, dat is prachtig. Ik kan zeggen dat ik me krankzinnig fantastisch voel, en ik heb ook enige enorme opruimingen gehad. Welnu, we gaan ook de tijd van Ascentie binnen, nietwaar?
LD: Ja, dat doen we. En het begon een paar maanden geleden, toen de Raad begon om deze visioenen van mensen met mij te delen, van heel veel mensen, die feitelijk door het Ascentie portaal heen vliegen, erdoorheen vliegen, en doen wat wij noemen een U-bocht, ze komen terug, verzamelen meer mensen, brengen hen erdoorheen, en doen een U-bocht. En jij, Steve, opperde de zinsnede, "Luchtige Ascentie," hetgeen perfect is denk ik! (1)  
Maar ik begon het in toenemende mate aan de mensen te vragen, en toen gaven de mensen in hun lezingen of in conversaties aan dat zij ofwel het gevoel hadden dat zij ascendeerden of een zeer ander perspectief verkregen hadden over hun dagelijkse leven en hoe zij de wereld waarnamen.
Het voelde aan alsof zij multidimensionaal waren, interdimensionaal, dingen met hun derde en vierde ogen zien. Dus, wij zien toenemende grote aantallen van mensen die door het Ascentie portaal heengaan, en die de ervaring hebben opgetild te worden, niet alleen dimensionaal maar ook in hun ware kern, hun hart, hun wezen, die uitbreiding, en dan terugkomen naar waar wij aan denken als het overblijfsel van de Derde Dimensie, en helpen bij het verzamelen van mensen.


Dat is echt de betekenis van het zijn van een Wegwijzer (en poortopzichter), nietwaar? En ja, de Raad zegt dat dit door blijft gaan. En misschien heeft St. Germaine iets met ons te delen, maar ik zou willen verwachten dat de intensiteit hiervan fenomenaal zal gaan toenemen gedurende de maand Juni.
Maar voordat we het vergeten - ook jij, Graham, herinnerde me eraan dat het vandaag Ascentie Dag /Hemelvaartsdag is!
SB: [lacht] Wat zeg je me daarvan!
LD:  Ja, en ik denk dat het de Christelijke is, niet slechts Rooms Katholiek, maar de Christelijke traditie, dit is de dag waarop, 40 dagen na de dood en veronderstelde wederopstanding van Jesus-Sananda, hij met zijn vorm in/naar de hemel ascendeerde. En dus denk ik dat dit een volmaakte avond voor ons allemaal is om onze vleugels te ontrollen, onze handen uit te steken, en laten we gaan!
SB: Prima.
GD: Laten we het doen. Waarom niet?
LD: Laten we het doen!
SB: Laat mij een paar woorden zeggen, Linda, als ik mag, over Ascentie en Verlichting.
Zij zijn niet hetzelfde. Ik schreef onlangs een artikel over het onderwerp. Ascentie betekent het gaan naar een andere dimensie, specifiek de Vijfde Dimensie. De Vijfde Dimensie zelf heeft subgebieden, dus de feitelijke ervaring van Sahaja Samadhi, bijvoorbeeld, is waarschijnlijk niet iets dat wij zullen hebben totdat wij, geloof ik, het tweede subgebied van de Vijfde Dimensie bereiken.
Dus het is niet noodzakelijkerwijs iets dat de mensen die momenteel ascenderen onmiddellijk zullen gaan hebben. En dat is één van de redenen om het een Luchtige Ascentie te noemen.
En het tweede dat ik daarover wilde zeggen is dat er vele niveaus van Verlichting zijn. Niet alle niveaus brengen Ascentie met zich mee.
Bijvoorbeeld, Ramana Maharshi had feitelijk Sahaja Samadhi, maar hij bleef in de Derde Dimensie. Dus zij zijn niet noodzakelijkerwijs aan elkaar gelinkt. Andere niveaus van Ascentie worden geassocieerd met andere niveaus van verlichting, (2) derhalve resulteren sommige niveaus van verlichting niet in Ascentie.
Dus, dat wilde ik alleen maar aan onze luisteraars duidelijk maken.
Is er verder nog iets dat je daarover wilde zeggen?
LD: Ik denk dat dat echt een belangrijk punt is, Steve, die je in jouw prachtige artikelen gemaakt hebt, voor mensen om te begrijpen, omdat dat is dat we soms, als jouw lezende publiek, lieve Steve, ernaar neigen om verward te raken over Verlichting en Ascentie.
En het is belangrijk te herinneren dat iedere dimensie die in de menselijke ervaring beschikbaar is, Eén doorgaand naar Twaalf, twaalf van deze subniveaus heeft. Dus ja, we gaan door dat portaal heen. En wat wij verwachten is meer zoiets als de big bang.
SB: Ja.
LD:  … en het mag zijn de rustige ontwaking naar een prachtige nieuwe wereld, dus oordeel het niet, laat het gewoon inzinken.
SB: Prima. Zeer goed. Wel, ik zal jou je overgang laten maken, en dan zullen we St. Germain verwelkomen?
LD: Ja.



St. Germaine: Groeten. Ik Ben St. Germaine.
SB: Groeten, St. Germaine. Welkom.
StG: En welkom aan jou. Welkom aan jullie allemaal. En ja, aangaande deze gelegenheid welke jullie gemarkeerd hebben als Ascentiedag/Hemelvaartsdag op zovele van jullie kalenders - wel, zouden wij het opnieuw mogen benoemen als Ascentie avond? En ja, ik zou jullie allemaal uit willen nodigen om jullie kalenders opnieuw te markeren en het iedere enkelvoudige dag en nacht en daartussenin te markeren als Ascentiedag.
Maar er is geen reden, mijn geliefde vrienden, waarom jullie niet voorbereid zijn om te, ja, jezelf toe te staan, jezelf over te geven, en door dit portaal heen te gaan, dit portaal van uitbreiding, van interdimensionaliteit, en ga zo ver als je wilt.
Ja, het kanaal sprak over de U-bochten, maar een ieder van jullie heeft een bestemming in gedachten, in het hart en de wil. En dus vlieg door dat portaal, mijn geliefde vrienden. Reis met mij. Draag jullie toorts of de vlam van Aartsengel Uriel, en ga erdoorheen.
En ga zover als je voelt dat je gewenkt wordt, en dan, lieve engelen van het Licht, sterrenzaden en hybriden, Aarde-opzichters, ouden, kom terug en verzamel jullie broeders.
Kijk niet naar anderen zoals zo vaak in het oude paradigma gebeurde. Je kijkt niet naar anderen om een kruis op je hoofd te zetten of je een hoofdknik te geven en te zeggen, "Goed werk. Je bent nu geascendeerd." Alsof je op de één of andere manier afgestudeerd bent uit je verrukkelijke menselijke ruimte.
Het hele idee van deze Ascentie is om jullie schitterende menselijke gestalte te behouden. En wordt het verjongd, herijkt, herontdekt, gerepareerd? Ja. En het wordt ook gerepareerd, verjongd, herijkt door door het portaal heen te gaan.
Waarom zou je het niet doen wanneer het volledig en beschikbaar voor jullie is? Dus moedig ik jullie aan, kom bij ons, verzamel diegenen waar je van houdt, en wacht niet op andere menselijke wezens die er misschien niets van afweten, het niet begrijpen, volledig bevatten wat jij aan het doen bent om jou de indicatie te geven of je er wel of niet doorheen bent.
Dit is een geval waar jij je heilige hart vertrouwt, jouw uitgebreide hartbewustzijn, en dat is hoe je het weet. Het is in de uitbreiding van jouw hartbewustzijn. Het is in jouw begrip van een bredere ervaring, van de ervaring van het zijn in de vorm. Het is in de grotere liefde, de grotere liefde voor jezelf, het begrijpen van wie je bent en het begrijpen van jouw rol, jouw missie, jouw doel op Aarde, en een enthousiastheid, een vastberadenheid om voort te gaan. Ik wens vandaag enige minuten te besteden, als ik zou mogen, om tegen jullie harten te spreken. Ja, eerst, zou ik graag willen verzekeren dat ik de Violette Vlam binnenin jullie harten aansteek. En het is de Violette Vlam van de IK BEN Aanwezigheid. En ik wens het ook in jullie zonnevlecht aan te steken, in jullie hara, zodat jullie eigenlijke wil, in uitlijning met de wil van de Ene, ook aangestoken is. En nu steek ik jullie kroon, jullie derde oog aan.
Lieve harten, jullie staan in vuur en vlam; jullie branden met het meest prachtige violet ooit! Maar laat mij tegen jullie spreken. Velen van jullie, mijn vrienden, zijn ontmoedigd. Ik begrijp, als iemand die werkelijke de wereld bewandeld heeft, niet slechts Gaia, maar deelgenomen heeft aan de wereld, wat het betekent om ontmoedigd of teneergeslagen te zijn.
Is dit een eigenaardig onderwerp voor mij om naar voren te halen wanneer ik over Ascentiedag spreek? Nee. Het is een noodzakelijk onderwerp. En ik breng het alleen maar naar voren om één reden: omdat ik van jullie houd.
Ik houd van jullie, een ieder van jullie - een ieder van jullie die deze avond luistert, die naar het archief luistert, (of later leest), diegenen van jullie die dit programma nooit zullen horen. Ik stuur het dwars over de planeet heen uit - Ik houd van jullie! En ik bewonder jullie. Ik eer jullie. Ik eer jullie doorzettingsvermogen, jullie bescheidenheid, jullie gewisheid, jullie veerkracht, omdat, ja, ik weet wat het betekent. En het is belangrijk - nee, niet dat jullie dermate ontmoedigd of teneergeslagen raken dat jullie de droom van Ascentie, van Nova Aarde weggooien, maar dat jullie beseffen dat jullie niet alleen zijn, dat jullie nooit alleen geweest zijn, en in toenemende mate niet louter deze cirkel boven, maar jullie cirkel, op Gaia, in de gestalte, zowel hybride, sterrenwezens als mensen, is aan het verhogen. En niets kan deze vloedgolf stoppen. En de Moeders tsunami zal het slechts een miljoen keer toe laten nemen.
Maar wij vragen jullie niet … Ik vraag jullie niet om ooit te pretenderen om wat dan ook meer of minder te voelen dan wie jullie zijn. Het is een heilige in ere houden van jullie zelf, en het is ook jullie zelf de toestemming geven om te zijn wie je bent, waar je bent, wanneer je bent.
Deze kwestie van ontmoediging vertaalt vaak in/naar gevoelens van gebrek aan zelfwaarde, en zelfs wanneer je zoveel toegewijd werk gedaan hebt - en dat hebben jullie! - het doorgaande niet-verschijnen van waar jullie aan denken als tastbaar bewijs en ondersteuning kan ontmoedigend zijn. En na een poosje denk je, "Wel, misschien ben ik gek, is mij maar wat voorgespiegeld, of ben ik niet waardig." En niets hiervan, mijn geliefde vrienden, is van waarheid.
Dus pak ik mijn toorts van de Violette Vlam deze avond, en als jullie me toestaan, transmuteer en transformeer ik deze illusie van zelfwaarde, en verhef ik jullie. Ik vraag ook aan jullie, aan jullie allemaal, om geen onnodige aandacht te schenken aan wat anderen denken, waarnemen, of over jou zeggen. In mijn dagen, in mijn vele levens, werd ik een schurk genoemd een deugniet, een idioot, misleide, dat ik waanvoorstellingen had, een man zonder eer, een charlatan, een magiër van het laagste rijk (3) - al deze dingen.  
En toen ik bij deze zeer twijfelachtige namen genoemd werd, zowel recht in mijn gezicht als achter mijn rug om, zou ik vergevingsgezindheid hebben, genade, mededogen voor diegenen die het zeiden. Omdat waar zij waarlijk over spraken was ofwel henzelf of dat het vanuit jaloezie was dat zij het visioen over wat er mogelijk was niet deelden.
Jullie, mijn vrienden, en Ik en het Gezelschap van de Hemel delen niet alleen het visioen/de visie van wat mogelijk is, wij brengen het voort. Dus wanneer jullie dergelijke tegensprekers tegenkomen, of zij nu buren of vreemdelingen of jullie dierbare geliefde familie zijn, neem de toorts die wij jullie gegeven hebben met de Violette Vlam, neem het en toorts hun harten, toorts hun gebieden, zodat zij bevrijd mogen zijn, zodat zij vrij mogen zijn, en schep hen dan op en draag hen door het portaal heen, zodat zij ook gepenetreerd zijn.
Gaia is stevig in de hogere dimensies verankerd. Zij is wachtende. Wij zijn allemaal wachtende.
Welnu, mijn geliefde Steve, waar wens je om vandaag te beginnen?
SB: Dank je wel, St. Germaine. En ik toortste mezelf met de Violette Vlam (terwijl u sprak), en ik voel me eigenlijk heerlijk! Dank u wel daarvoor. 
StG: Graag gedaan.
SB: [lacht] … Waar ik wens te beginnen is dat één van onze luisteraars mij gevraagd heeft om u te vragen over Paus Franciscus, en in feite krijg ik ook e-mails over het onderwerp. Hij zegt dat sommige tegenstanders al het mogelijke doen om hem omlaag te halen door zijn betrokkenheid te suggereren bij het doden van kinderen in de Negende Cirkel Satanische zuigeling opofferingsrituelen. En hij noemt een naam, welke ik niet in de uitzending zal noemen, en suggereert dat getuigen naar voren gekomen zijn zeggende dat zij hem deel zagen nemen aan deze gruwelheden.
Is Paus Franciscus schuldig aan de misdaden waar hij van beschuldigd wordt?
StG: Wel, het is zeer op tijd dat ik eenvoudigweg gesproken heb over het toortsen van diegenen die een dergelijke heilige vals zouden willen beschuldigen en tegenspreken. En ik bedoel dat in de meest ware betekenis.
Er zijn velen die het niet alleen leuk zouden vinden om Paus Franciscus vals te beschuldigen en omlaag te halen, maar het ook leuk zouden vinden om hem uit zijn kantoor verwijdert te zien omdat hij een Paus van de mensen is. En hij is aan het opruimen. Wat jullie zien en lezen en horen over de meer publieke handelingen van Paus Franciscus in termen van verschuiven, is het reinigen van het Vaticaan ongeveer één procent van wat hij werkelijk aan het doen is.
Er is een expressie over het schoonvegen van iets, en dat is om een nieuwe bezem te nemen. Wij hadden niet echt bezems in onze tijd die dermate effectief waren. Maar ja, dit zijn kwaadaardige roddels.  
SB: En wat over het feit dat ze zeggen dat ze getuigen voor de dag kunnen halen.  
StG: Lief hart, veel mensen hebben zich overgegeven aan de illusies, desillusies, hallucinaties. Wij belasteren diegenen niet in jullie maatschappij of de mijne die geloven dat zij bepaalde dingen waargenomen hebben en dat geloven.
Het is eenvoudigweg niet geldig. Wat wij zouden willen zeggen is, werkelijk, breng de getuigen naar voren. Laat hen op een evenwichtige manier onderzocht worden. Dit is eenvoudig een volgend voorbeeld. Veel werd gefabriceerd. Sta dit niet toe om vast te laten lopen wat er in termen van het creëren van Nova Aarde gebeurd! Sta het niet toe!
Jullie zijn - jullie, collectief - een groot onderscheidingvermogen aan het beoefenen. Nu, één van de lessen, de fijnafstemming van het onderscheidingsvermogen is dat zeer vaak de menselijke wezens, prachtige menselijke wezens, niet geheel wit of geheel zwart zijn. En dat is waar zoveel verwarring vandaan komt, dat daar zijn, wat wij zouden willen noemen, schitterende goede daden en verkeerd beoordeelde misdaden.
Welnu, hoe meer dat jij jouw karma opruimt, en jouw gebied, natuurlijk, worden de misdaden steeds minder, zo ook doet het sterven dat, vernietiging, gebrek, beperking - alle dingen waar we over gesproken hebben. Maar daarom is het bij tijden moeilijk, en zeggen jullie, "Maar dit is een goed persoon die deze verwoestende informatie over Paus Franciscus vertelt," en aldus raken jullie ontmoedigd, gedesillusioneerd, omdat jullie geloven wat deze goede persoon zegt.
Zou ik mogen suggereren, om jullie onderscheidingsvermogen brillen op te zetten, en te begrijpen dat er tijden zijn wanneer goede mensen verkeerd gedirigeerd en verkeerd geïnformeerd zijn.
SB: Oké. Dank u wel daarvoor.
Ik ga verder duwen aangaande sommige van de andere onderwerpen in dit verhaal, maar ik denk dat heel veel mensen zeer gerustgesteld zullen zijn door wat u net gezegd heeft. Ik weet dat er een noodzaak is om voorzichtig te zijn met wat u zegt, maar kunt u … Ik weet ook dat heel veel luisteraars en lezers graag zouden willen weten wat de uiteenlopende oponthouden van de reval of de wereldwijde valuta reset zijn. Kunt daarover spreken?
StG: Ja, dat kan ik. Ten eerste, laat mijn spreken over mijn Fonds, en het is het Fonds dat ik een lange tijd geleden opgericht heb, en waar velen aan bijgedragen en aan deelgenomen hebben. Dus, hoewel het op vele manieren bekend staat als het St. Germaine fonds, is het eenvoudig een term. Maar ja, ik heb nog steeds, tot aan dit moment in jullie tijd, een zeer actieve deelname hieraan, zowel op als niet op de Aarde. Nee, ik kom nooit weer naar de Aarde. Maar desalniettemin neem ik eraan deel.
SB: Um-hmm.
StG: Er is geen tekort in mijn Fonds om aan ieder persoon op de planeet overvloed te verstrekken. Welnu, niemand heeft mij ooit echt gevraagd - er zijn insinuaties geweest, er zijn vragen geweest - Hoe werkt het? Wanneer zal het stromen? Het is al aan het stromen. Nu, een deel van de moeilijkheid aangaande dit alles - en ja, ik behandel het wereldwijd, omdat al deze delen onderling verbonden zijn, ietwat zoals een puzzelstukje - sommigen van de menselijke wezens die vertrouwd werden, toevertrouwd, met de opening, zullen wij zeggen, van deze dam, zijn hebzuchtig geweest, hebben controle, zelfzuchtigheid, zelfvergroting beoefend. Sommigen zijn nerveus geweest over alles om precies op diens plaats te zijn voor wat zij noemen - er is een variëteit aan redenen - veiligheid, hetgeen onzin is; de gereedheid van de mensheid, hetgeen onzin is; de gereedheid van de bureaucratie, zoals de financiële instituten, het bestuur, enzovoorts, de bestaande controle-belanghebbenden, zullen wij zeggen, hun gereedheid om afstand te doen, hetgeen allemaal onzin is. De vrijgeving van de overvloed is zeer eenvoudig.
Ja, ik weet dat velen van jullie iedere dag worstelen om de eindjes aan elkaar te knopen, laat staan iedere maand, ieder jaar. Maar de doelstelling van het openen van de sluizen is natuurlijk om een ieder van jullie te helpen, mijn geliefden, maar het is ook om de wereldwijde economie te resetten, te vernietiging, in de meest positieve betekenis van het woord, om de hebzucht, de zelfzuchtigheid, dat zovelen straatarm heeft gemaakt te vernietigen.
Het is ook beoogd, door een herbalancering van de macht, om de stroom van geld voor oorlog te stoppen. En dat is een punt geweest, omdat dit een onderhandelingspunt is voor velen van de naties die er behoefte aan hebben om, zullen wij zeggen, zich ervan af te melden. Zij willen hun letterlijke oorlogskisten, en dat is niet toegestaan.
Welnu, velen van jullie ontvangen, hier en daar, omhoog en omlaag, signalen - en ik wil dat jullie hier aandacht aan schenken - van de overvloed die naar jullie individueel en wereldwijd toestroomt.
Deze zijn sommige van de vertragingen. Maar laat het ons behandelen op de manier dat het nodig heeft om behandeld te worden. Ja, wij hebben vaak gesproken over de stijfhoofdigheid, de weerstand, de terughoudendheid van diegenen die achteraan de rij staan en die niet uitgesloten moeten worden van de mogelijkheid van Ascentie. Maar laten we hen op twee manieren behandelen. Ten eerste toorts hun harten en laat ons hen door het Ascentie portaal heen brengen. Laat hen zien dat wat er verderop ligt niet het verlies is van de veronderstelde macht, hetgeen volledig een illusie is geweest. Laat hen de liefde, de vreugde, het geluk, het delen, het gevoel van gemeenschap zien waar zij naar hunkeren zonder het zelfs maar te weten. Breng hen erdoorheen, en dan begrijpen zij het. Dit is het beeld dat ik voor jullie wens om vast te houden, omdat zovelen van jullie - en ik dank jullie - werken aan deze groep, de weerstand groep.
Daar is een nieuwe vorm van weerstand, is het niet zo? Zij zijn zoals de zeer verwende twee-jaar-oude, vier-jaar-oude die er een driftbui tegenaan gooit en die absoluut met jou vecht om aangekleed te worden voor de eerste dag naar de crèche, zelfs niet de kleuterschool, de crèche. En zij huilen en zij schoppen en zij zijn heet en zij zijn zweterig, en zij zijn nat. Zij zijn zelfs snotterig. Je maakt hen schoon, je trekt hen de kleding aan. Je bent vriendelijk doch ferm, je pakt hen op en brengt hen, omdat er geen tijd meer is. Jullie zeggen, "St, Germaine, kunnen we niet aan hen voorbij gaan?" Wij hebben zoveel voorbijgaan gedaan als we konden. Wij willen net zoveel menselijke wezens als in de creatie van het Plan van de Moeder, in de vervulling van het Plan van de Moeder, om dit bereidwillig en in vreugde voort te brengen.
Dat was het idee van het Fonds, van de vele families, oude en huidige, die terzijde zetten waar jullie aan kunnen denken als rijkdom om de mensheid tot voordeel te strekken gedurende deze tijd, niet slechts van de Ascentie, maar van de verschuiving die de volledige Ascentie toestaat.
Welnu, ik ga iets tegen jullie zeggen. Vaak, hebben wij gesproken - heeft het kanaal gesproken -  over dat alles een domino effect heeft, dat alles zich in één keer voordoet. Waar jullie aan denken als deze financiële doorbraak maakt ook deel uit van de doorbraak van het hartbewustzijn. Wanneer het hart uitbreidt, is er geen gebrek of beperking. En dan zeggen jullie tegen mij, 'Wel, St. Germaine, betekent dat totdat ik ascendeer ik mijn huur niet kan betalen?"
"Nee, mijn geliefden. Het werkt vooruit en achteruit en vooruit. Denk er niet aan als slechts zijnde een domino, denk eraan als een enorm groot pendulum. Je ontvangt jouw geld en daarom vlieg je. Jij vliegt, en daarom ontvang jij je geld. Tot hoe meer geld jij gerechtigd bent om te ontvangen, verzamelen - het doet er niet toe hoe je het noemt - hoe meer je weggeeft.
Nu, ik vertel jullie dit herhaaldelijk, omdat ja, op heel veel manieren ik de geldman ben. Ik ben van jullie nodig … ik kan dit niet sterker zeggen; zal ik het tegenhouden? Nee. Maar ik vraag aan jullie als een onderdeel van dit heilige fonds - zorg voor jullie zelf, voor jullie familie, voor jullie geliefden, voor jullie ziel familie, voor diegenen die jullie zo kostbaar dicht bij jullie hart houden, en breidt het dan uit. Geef het weg op manieren dat het betekenisvol is, niet lichtzinnig. Het Fonds is bedoeld om in de fysicaliteit, de menselijke creatie te helpen.
Jullie zijn deelnemers in de re-creatie van Nova Aarde, Nova Gaia. Ja, zij creëert, de koninkrijken creëren, maar een deel van jullie bouwblokken voor nieuwe maatschappijen, nieuwe instituten, nieuwe gemeenschappen, nieuwe manieren van bestaan, is geld. En dus wat jullie aan het doen zijn … ik geef mijn rentmeesterschap aan jullie door.
Ik spreek vandaag zo sterk over deze kwestie omdat jullie niet alleen gereed zijn, jullie zijn ook voorbereid, jullie zijn gepositioneerd, om te ontvangen. Dus, zeg ik tegen jullie, vandaag, morgen? Misschien. Maar ik vraag jullie om vandaag voorbereid te zijn, morgen, de volgende dag, omdat wanneer de stroom eenmaal begint, dan houdt het niet op. Denken jullie dat de Mmoeder creëert en dan ophoudt? Nee. Nou, dat doen wij ook niet.
Het is de universele bron of ATM (geldautomaat). Het komt niet zonder te zitten. En jullie hebben er behoefte aan om jullie denken te resetten, hetgeen betekent het resetten van jullie hart om te ontvangen en te geven, en te ontvangen en te geven, omdat het de onophoudelijke beweging is, met de explosie en implosie van de creatie ertussenin. Dat is waar jullie naartoe gaan. En jullie zijn precies daar.
SB: Dank u wel daarvoor. Ik denk dat wij onder sommige illusies hebben mogen werken. Eentje die ik had was dat er goddelijke deadlines (streefdatums) waren waardoor naderhand de machinaties van de kliek genegeerd konden worden. Maar daar ben ik niet meer zeker van. Het lijkt erop dat wij de vrije wil van de kliek in ere houden om wegversperringen op ons pad te plaatsen.
Een volgende vorm van die vraag is om te vragen hoeveel macht en beïnvloeding de elite heeft, zullen wij zeggen, de kliek, om door te gaan de vooruitgang te vertragen. Deze vraag wordt door heel veel mensen gesteld. Kunt u zo ongeveer rechtzetten aangaande de … aangaande hoeveel vrije wil de kliek doorgaat te hebben, hoeveel zij gechanneld of beïnvloed kunnen worden door het Gezelschap van de Hemel, alstublieft?
StG: Welnu, denk niet dat de vrije wil iets is dat wij, als het Gezelschap van de Hemel, beginnen te verminderen. Dus wij zeggen niet, bijvoorbeeld, dat ieder specifiek lid van wat jullie gelabeld hebben als de kliek - hetgeen een kleinerende term is, tussen haakjes…
SB: Ja.
StG: … dus diens eigenlijke gebruik betekent dat jullie gelijk hebben dat zij het verkeerd hebben…
SB: Ja.
StG: …. hetgeen niet van Liefde is. Dus bied ik dat perspectief aan.
SB: Dank u wel.
StG: Graag gedaan! Maar wij zeggen niet, nu hebben jullie alleen nog maar 30% vrije wil; nu hebben jullie nog slechts 10% vrije wil. Ik zou hier graag over willen spreken. 
SB: Alstublieft.
StG: Allereerst, het hartbewustzijn, Ascentie, vermindert niet de vrije wil. Wat dan ook, als je deze kwesties waar wij net over gesproken hebben, van de vrije wil, elimineert, vergroot het de vrije wil. Dus, laat ons jou gebruiken, lieve Steve.
SB: Oké.
StG: Jij hebt ijverig gewerkt. Jij bent een volmaakt voorbeeld omdat jij zo bereid bent om geopend te worden. En jij hebt je hart en jouw geest geopend om het proces met jouw lezers te delen, met Michael, waar je doorheen gegaan bent en nog steeds doorheen gaat, en daar bedanken wij jou en prijzen wij jou voor. 
SB: Dank u wel.
StG: Dus laat ons jou als een voorbeeld gebruiken. Jij bent een zeer vastberaden, en zouden wij kunnen zeggen, ja, ethisch, maar koppig individu - en wij gebruiken koppig in de beste betekenis van het woord. En wij zouden willen zeggen, als een menselijk wezen - laat ons over 2012 spreken -
SB: Oké.
StG: … dat je op ongeveer 90% van jouw vrije wil werkzaam bent. Welnu, er is uitbreiding geweest, en je bent werkzaam met een voller hart, daarom zal meer - ver boven de honderd procent zijn. Omdat je bewustzijn groter is. Er is letterlijk meer ruimte binnenin jou in die uitlijning. Hoe meer jij je op de meest heilige manier met de goddelijke wil en jouw vrije wil uitlijnt, hoe groter dat de wil wat er gebeurd zal beïnvloeden. Dat is waarom een gedeelte van wat ik onderwijs is, "Ik wens om Uw Wil te willen. Ik ben Uw Wil."
Nu, laat ons teruggaan naar wat jullie noemen de kliek, en wij zouden hen willen noemen degenen die lastig zijn, of degenen die tegendraads zijn, die resistent zijn. De kwestie is niet het elimineren van hun vrije wil. Waar wij in het Gezelschap van de Hemel aan gewerkt hebben is het transformeren van hun vrije wil. En wij hebben geweldige vooruitgang gemaakt. Nu, dat werk dat wij doen wordt ook beïnvloed, zeer sterk beïnvloed, door de menselijke beslissing om als een collectief te ascenderen. Dus, jullie zeiden niet, "Wij zullen als een collectief ascenderen, maar kunnen jullie de oorlogsmakelaars en de kliek achterlaten?"
Dus wij zijn aan het werk geweest, en jullie zijn aan het werk geweest, met de geschenken van de Moeder, met de uiteenlopende vormen van indamming, met de blauwe topazen doos, met mijn geliefde toorts. Jullie zijn werkzaam geweest met deze mensen, en dat is waarom ik een ieder van jullie vraag om hun harten te toortsen, om te werken aan hun kwestie van zelfwaarde. Omdat de kwestie is, waarom zij zo stevig vasthouden, waarom zij dit doortrapte handel drijven doen, is dat zij niet geloven dat zij geliefd genoeg zijn om voor gezorgd te worden. Zij zijn verslaafd aan controle omdat zij het gevoel hebben dat zij stuurloos te zijn. Zij zijn verslaafd aan hebzucht omdat zij denken dat er niet voldoende van hen gehouden wordt.
Dus dat is wat wij doen. Wij willen eenvoudigweg de kliek niet als een spin-off. Nu, velen van hen mogen ervoor kiezen om te sterven. En vele menselijke wezens zullen kiezen om te sterven die het helderste licht zijn. Maar het Plan van de Moeder is en is altijd van Haar Hart geweest. En Haar Hart is niet exclusief. Het is inclusief.  
Dus jullie kunnen aan deze groep denken als de verloren lammeren. Zij zijn de kinderen die misbruikt werden, genegeerd. En jullie denken, "Wel, hoe kan dat zijn?" Omdat zij op hun tronen van goud zitten. Zij misbruiken de macht. Zij creëren situaties van oorlog. Zij staan toe dat miljoenen en miljoenen aan mensen, aan vrouwen en kinderen, verhongeren. Kunnen jullie denken, mijn vrienden, aan een bestaan welke meer miserabel is, welke meer gebrek aan liefde heeft dan wat deze mensen doen? De moeder die haar kind voedt en koestert, en eet wat het ook is dat zij kan vinden, heeft meer liefde dan deze mensen. Zij moeten betreurd worden.
Jullie - en ik spreek tot jullie harten - jullie hebben zulk een mededogen. Jullie bekwaamheid om te transformeren, met jullie wil en met jullie liefde, deze mensen … Het neemt … als jullie hier en nu samen zouden komen, deze avond, met mij, neemt het ongeveer 10 minuten, van het begin tot het einde. Zullen jullie dit met mij doen? Ik vraag het, ik verzoek het. Het is tijd.
SB: Ik kan begrijpen wat u zegt, St. Germaine. Ik ging door een grote kernkwestie heen en zag dat ik in mij heel veel haat bestaande had als een soort van heimelijk gevoel, en dat resulteerde in een liefdeloos gevoel. Dus ik kan feitelijk begrijpen wat u zegt. En dank u wel daarvoor.  
Waarom schakelen we niet over naar het onderwerp van het nieuwe bestuur in de wereld, en specifiek in de Verenigde Staten. Wat kunt u ons vertellen over het werk dat gedaan wordt om die regering, en andere regeringen, zoals de regering van China en Rusland te reconstrueren. Wat gebeurt er in dat gebied?
StG: Weet je, we zijn begonnen met mij uitreikend naar jullie om te spreken van het ontmoedigd zijn of het gedesillusioneerd te zijn.
SB: Ja.
StG: Je weet dat ik in de kamer stond met de Onafhankelijkheidsverklaring. En wij waren zo vervuld van hoop, en vertrouwen, en een geloof in onze kracht om te transformeren. Ik zal niet zeggen dat die droom stierf, maar het werd zeer zeker begraven. Maar de droom wordt opnieuw tot leven gebracht, maar ook de wezenlijkheid. De mensen … het begon altijd met de mensen, het is in India gebeurd, zoals jullie net waargenomen hebben. Het gebeurt zelfs sneller in China dan dat het in de Verenigde Staten gebeurt. De mensen staan wederom op, en dit maakt deel uit van de opkomst van een nieuw bewustzijn.
Nu, er zijn mensen op de planeet geplaatst met hun uiteenlopende missies en doelen en expressies daarvan die zeer uniek staatkundig zijn. En zou ik mogen zeggen, met vrolijkheid, ja, revolutionair, in de meest positieve betekenis van het woord. Ja, dit kanaal weet waar ik over spreek. (4)
Welnu, de rustige revolutie, de revolutie van liefde, van gelijkheid, van de vrijheid die ik visualiseer en breng - met velen, natuurlijk; ik werk niet alleen - maar wat ik voor de mensen breng is het nieuwe bestuur. En het is een terugkeer naar het werkelijke principe van vrijheid. En ik spreek niet louter over vrijheid van keuze of de vrijheid om wapenen te dragen. Waarom zou iemand wapens bij zich willen dragen?
Dat was een compromis tegen een onderdrukker. Jullie leven in een wereld waar jullie aan het transformeren zijn, en wij aan het transformeren zijn, in partnerschap, de onderdrukkers, zodat jullie waarlijk wereldwijde burgers zijn, met wereldwijde verantwoordelijkheden in de ware gemeenschap, niet slechts de natie naar natie, maar met jullie sterren broeders en zusters, die, tussen haakjes, ook zeer dicht bij de hand zijn. Dat is een ander stukje van de puzzel. En dat zal het weefsel veranderen van wat het betekent om op Aarde te zijn.
SB: Prachtig. Kunt u spreken over het omvallen van grenzen, het oprichten van deze kunstmatige constructies die de mensen gescheiden houden, alstublieft.
StG: Die worden geëlimineerd. Nu, wat jullie gezien hebben - oh, groeiend, en zeker in het huidige moment - is dat jullie de starheid van de grenzen gezien hebben, en dat wordt gereflecteerd in, bijvoorbeeld, veiligheidsmaatregelen, de strijdkrachten, geweld aan de grenzen. Maar wat jullie ook tegelijkertijd zien, bijvoorbeeld, in Sudan en Somalië, is de migratie over de grenzen naar veilige havens, dat landen van vele verschillende geaardheden hun grenzen om humanitaire redenen openen.
Het goede nieuws over grenzen en dat zij - en wat een illusie dat is! - hier en daar zo stijf geworden zijn rondom de wereld is dat zij als gesponnen glas worden, zoals gesponnen suikergoed. Zij zullen verbrijzelen. Zij zullen zeer gemakkelijk verbrijzelen. Wanneer grenzen gedefinieerd zijn, en weer gedefinieerd zullen zijn, meer als stadsstaten van de steden van Licht, waar zij vormeloos zijn omdat het gaat over het gaan naar een plaats waar jullie gemeenschap naar jullie roept, of het nu een plaats van kunst of onderwijs of genezing is, de grenzen worden flexibel en die starheid verbrijzeld eenvoudig.
Jullie hebben enige voorlopers gezien, zoals de Europese Unie. Jullie hebben gezien, feitelijk, vele voorlopers die begonnen zijn te formuleren hoe flexibel grenzen eruit zien. Maar wederom zijn het de mensen die gaan zeggen,"Nee! Ik wens niet om eenvoudigweg ingeperkt te worden door dit of dat paspoort of deze of die definitie! Ik ben een wereldwijde burger!" En als zodanig, dragen wij bij, en creëren wij, en we bouwen wereldwijde instituten. En waar een instituut wenselijk is, zal een instituut een andere betekenis aannemen. Wij zullen wereldwijde functies creëren. We zullen een vrije stroom aan valuta hebben totdat de valuta niet langer meer wenselijk is met het oog op het ondersteunen van de dingen die wenselijk voor het wereldwijde concept zijn.
Er zijn zwakke pogingen geweest nu, bewonderenswaardige maar zwakke pogingen, met het samenbrengen van de wereldwijde gemeenschap. En één van de grootste fouten was om de, wat jullie genoemd hebben de supermachten, het recht te geven om de Verenigde Naties te controleren. Dat was een zelf-verslaand mechanisme meteen vanaf het begin. Het erkende machtspelletjes en hield het op diens plaats. Er is geen ruimte voor dat. Dat is als te zeggen, "Als iemand minder geld heeft, dan hebben zij minder in te brengen (een kleinere stem in het geheel)". En dat is niet acceptabel. Dat is niet van Liefde.
Dus kijk naar de veranderingen, mijn geliefden. Jullie zijn gereed. En alsjeblieft, toorts alles dat jullie zien! Ga met mijn Liefde.
SB: Dank je wel, St. Germaine.
StG: Vaarwel, mijn vrienden.
SB: Vaarwel.
[einde]

Voetnoten
(1) Ik wenste dat ik het geopperd had maar het was eigenlijk Aartsengel Michael die dat deed in "Aartsengel Michael: Jullie staan op het Punt om Ascentie te Bereiken"
Dus [de vroege opstijgers of poortopzichters] hebben, zullen we zeggen, een Luchtige Ascentie, in zoverre dat zij de ervaring van gelukzaligheid en de hogere rijken hebben. Zij hebben het gevoel van inperking losgelaten. Zij hebben het gevoel van hun interdimensionaliteit omhelsd, hun bekwaamheid om te creëren en te co-creëren.
(2) Wij ascenderen ook naar de Zesde, Zevende, Achtste en andere dimensies en deze zullen via hogere niveaus van verlichting gaan dan Sahaja.
(3) St. Germaine was niet alleen Merlijn, maar ook aan het hof van Louis de XVI voerde hij vele verbazingwekkende bravourestukken uit en werd beschouwd door zijn tegenstanders als een verwaande magiër.
(4) Ik ben er niet zeker van of Linda het zou weten te waarderen als ik over haar vorige levens spreek, maar eens maakte zij deel uit van een revolutionaire beweging.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten