dinsdag, juni 17, 2014

Een Uur met een Engel - Aartsengel Michael - 12 Juni 2014



Een Uur met een Engel - 12 Juni 2014
Aartsengel Michael
"De Moeders Essentie Binnenin en Buitenom Botsen op Elkaar"

Graham Dewyea: Hallo, en welkom bij Een Uur Met een Engel, met Linda Dillon, het kanaal voor de Raad van Liefde en auteur van "De Nieuwe Jij: Tevoorschijn komend in de Luister van het Hartbewustzijn van de Mensheid". Zich bij haar aansluitend is Steve Beckow, oprichter van het "Gouden Tijdperk van Gaia" en auteur van "Het Opbouwen van Nova Aarde: richting een Wereld die voor Iedereen Werkt". Onze gast vandaag is Aartsengel Michael. Aldus geef ik het hiermee aan jou over, Steve.
Steve Beckow: Dank je wel, Graham en, Linda, we hadden de Tsunami van Liefde Livestream op zondag. Wat was jouw ervaring daarvan? Wat heb je gehoord en wat kunnen we verwachten nu dat de Tsunami alsmaar toeneemt?
Linda Dillon: Wel, dank je wel voor het vragen, Steve. En het is geweldig om hier weer te zijn. Het is een verbijsterende ervaring geweest, ik denk niet alleen voor mij, want in principe kwam Moeder Mary bij me in wonen - wel, ik dacht dat zij gedurende een week bij me zou zijn - maar ze is nog steeds hier. Maar de ervaring die mensen, wat betreft de Tsunami van Liefde, medegedeeld hebben is ongelooflijk geweest.
In feite, één van de dingen waar wij altijd naar zoeken, als onze menselijke zelf, zijn deze wegwijzers, en feitelijk schreef ik daar een artikel over vanochtend. Moeder Mary had om 1000 Golfrijders gevraagd om op te komen dagen en dat ging zijn in de ruimte van een paar dagen, 3 dagen, en hoewel mijn menselijke zijde vragen en twijfels had, ging ik ervoor en plaatste ik de oproep, en natuurlijk hielp jij me op "Het Gouden Tijdperk van Gaia" en Louisa en al haar vertalers hebben enorm geholpen.
Maar op de dag van het evenement, hadden we zelfs niet de helft van zoveel mensen die zich geregistreerd hadden om deel te nemen, maar toen de aantallen binnenkwamen in termen van hoeveel mensen feitelijk geklikt hadden op het evenement, als het ware, hadden we 1139.
Dus, we kregen onze 1000 Golfrijders en toen, de volgende dag, toen het eenmaal in Australië insloeg, hetgeen een gigantische registratie was, hadden we … oh, ik weet niet … op de vroege ochtend hadden we meer dan 600. Dus de reactie is fenomenaal geweest. Ik ben er niet zeker van hoe deze mensen de link krijgen en om eerlijk te zijn geef ik daar ook niet om. Ik ben gewoon opgetogen.
Wat de mensen schrijven en zeggen is dat zij niet alleen een grote spirituele ervaring hadden, maar dat zij zich ook in hun fysieke lichaam veranderd voelden, in hun fysieke werkelijkheid, in hoe zij zich voelen om in leven te zijn rechtstreeks naar de ware kern.
Nu zijn er sommige mensen, en ik zou willen vermoeden dat dezen de mensen zijn wiens zielcontract het is om te helpen voor het collectief op te ruimen, die door fenomenale opruimingen heengegaan zijn, opruimingen en reinigingen die groter zijn dan een eenvoudige individuele opruiming, specifiek na al het werk dat we gedaan hebben.

Maar over het geheel genomen, voelen de mensen zich lichter. Zij zien de tastbare, fysieke tekenen in hun alledaagse leven over wat Moeder Mary hen heeft laten zien in de ervaring terwijl zij in de Tsunami Meditatie waren of in wat zij zagen tijdens Haar channeling.
Heel veel mensen hebben gezien, toen zij de video wederom bekeken, een overdekking van Moeder Mary of dat de gehele kamer blauw werd … hetgeen echt niet het geval was omdat ik naderhand naar de video gekeken heb om er zeker van te zijn, omdat ik een heel eind weg daarbuiten was … maar de mensen hebben deze prachtige ervaringen en het gaat alleen maar toenemen.
Het ding waar Moeder Mary mij vanochtend mee wakker maakte, wel, feitelijk twee nachten geleden en toen nogmaals deze ochtend, was, "Wij zijn nog maar net begonnen. Dit is niet het einde. Dit is slechts het begin." En zeker genoeg is het groeiende en bouwt het op en dit is onze duw. Dit is onze reiniging, penetratie, verheffing, ophoging, zodat we gewoon, vanaf de toppen van deze golven, gewoon door dat Ascentie Portaal heen kunnen springen.
SB: Wel ik kan je zeker vertellen dat ik me meer… - de woorden brengen het niet echt over - ik zou graag willen zeggen substantieel of meer geaard, me meer hier voel. Het is alsof heel veel van de dingen die ik aan het opruimen was, en ik ging door enige enorme grote opruimingen heen de afgelopen maand en ik ben daar permanent uit vandaan, zogezegd. Dus, ik voel me geweldig.
LD: En ik denk dat dat één van de dingen is die jij aanraakt, dat de mensen zich gelukkiger en geaard voelen, meer tevreden over het zijn in hun lichaam.
SB: Ja, juist, yeah! Het leven wordt leuk.
LD: Eindelijk!
SB: (Gelach) Ja, eindelijk, na decennia. Ik ga Aartsengel Michael vragen om zijn inzicht ook te geven, dus krijgen wij die zijde van het verhaal ook. Maar heel veel dank voor dat evenement, Linda. Het was fantastisch en je deed geweldig werk.
LD: Oh, dank je wel. Dit kwam echt heel snel naar voren en de reactie, voor mij, is de bevestiging geweest van hoe wij zijn veranderd. Hoe de mensen gereageerd hebben heeft mij werkelijk laten zien, van nabij en persoonlijk, dat wij echt een gemeenschap zijn, dat wij allemaal rondom dit heen samen kwamen en het deden en ik schudt er nog steeds mijn hoofd over. Dus, dank je wel!
SB: Ik zal je enige tijd geven om de overgang te maken maar, ja, een groeiende gemeenschap, niet alleen het Tsunami van Liefde team dat hielp, maar ook alle Lichtwerkers die komen en luisteren. Het is totaal wonderbaarlijk.
Dus, wij verwelkomen Aartsengel Michael…
_________________________________________________________________________________


Aartsengel Michael: En welkom aan jullie. Ja, Ik Ben Michael, Aartsengel van Vrede, Strijder van Liefde, broeder van jullie hart, broeder van jullie ziel.
Er zijn vele vormen van familie, van heilige vereniging, van partnerschap en dat is waarom ik jullie adresseer als broeder en zuster en geliefden op deze dag. Dit is altijd het geval geweest. Vertrouw me. Ik vergat het niet, maar jullie deden dat soms.
Ik zeg dat niet op een manier die bedoeld is om jullie je minder-dan te laten voelen. Ik zeg het op een manier van vreugdevolle feestviering dat jullie, mijn lieve harten, je onze verbinding herinneren, onze familiale verbinding, onze partnerschap, onze heilige vereniging dat wij samen voort gaan in deze creatie van Nova Aarde, van de Hemel op Aarde of is het Gaia in de Hemel? Of is het beide?
Dus, wij zijn verbonden en werken zoals we dat nooit eerder gedaan hebben. Er zijn velen van jullie die deze term "werken" afwijzen. Voor ons is het nooit een smerig woord geweest, het is nooit een slavenwerk geweest omdat werk en dienstverlening en gelach en spel, deze zijn synoniem.
En wat jullie je beginnen te herinneren, mijn geliefde vrienden, is dat het ook synoniem voor jullie is, dat het geen dienstbaarheid hoeft te betekenen in de betekenis dat je geknecht bent maar eerder waar jij kiest om jouw energieën te plaatsen, om je vreugde in te ruilen en je in gemeenschap aan te sluiten.
Dus, ik verwelkom jullie, Ik verwelkom jullie als broeder en zuster, als bondgenoot, als vriend, als makker, als collega. Hoe het ook is dat jullie jezelf in willen passen, ik verwelkom jullie.
SB: Dank u wel, Heer.
Aartsengel Michael: Waar wens je te beginnen?
SB: Wel, waarom beginnen we niet met de Tsunami Livestream, Heer, en vertelt u ons wat de resultaten ervan waren en om de vraag te beantwoorden: Hebben alle mensen gedeeld in deze resultaten, niet alleen diegenen die luisterden naar de Livestream?
Aartsengel Michael: Deze Tsunami is aan snelheid en kracht toegenomen en ja, je kunt geen Tsunami Golf hebben die niet door iedereen gevoeld wordt, specifiek wanneer het van de Goddelijke Moeder is, waar wij allemaal voor buigen.
Dat is het volledige idee. Dat is het ware Plan van de Moeder. Diegenen die deelgenomen hebben, niet slechts in de Livestream maar ook eerder en sinds die tijd of zij het nu bewust gedaan hebben of dat zij zich eenvoudig onderbewust of onbewust vrijwillig aanboden, creëren en verankeren deze energie en die energie rimpelt uit naar de volledige populatie.
Maar tezelfdertijd de Tsunami - denk erover na, de term werd zeer specifiek gebruikt door onze Moeder - deze golf overspoelt, bedekt en doordrenkt de volledige planeet, dat is Haar intentie.
Welnu, hoe meer dat de menselijke wezens bewust kiezen om voorwaarts te treden en zich te verbinden met de energie, hoe steviger en meer bewust het verankerd wordt. Maar het zou verkeerd zijn om te denken of om te geloven dat het geen uitwerking heeft op de volledige populatie en deze beïnvloed, penetreert en reinigt en verheft. Het is begonnen mijn lieve harten. Het is onderweg.
Dus wat voel je? Nu, zoals dit kanaal overgebracht heeft van de Moeder, zijn er uiteenlopende aspecten op deze energie penetratie van de Moeder en zij zijn niet noodzakelijkerwijs opeenvolgend - stop, start, stop - omdat zij eb en vloed zijn zoals de getijden en daar is het aspect, het element van reiniging.
Nu, niet alleen de individuele reiniging voor alle levensspannen, alle aspecten, waar jullie aan denken als tijdlijnen en dimensionaliteit, er is ook verheffing en penetratie in jullie ware kern, in waar jullie naar refereren als jullie fysieke lichaam, en wij zouden noemen jullie volledige gebied, van deze energie van Liefde.
Welnu, wat betekent dit echt? Wat het betekent, lieve engelen, is dat het cellulaire geheugen, de DNA imprint, jullie zielontwerp opnieuw geactiveerd wordt tot die herinnering van Liefde,tot de waarheid van wie jullie zijn. Nu weten jullie dat ik ervan houd om over de waarheid te spreken en dus is dit een vreugdevol gedeelte, deze penetratie, en jullie zijn als een spons.
En wanneer een spons … Nee, geen spons in de dieptes van de oceaan. Denk aan een spons die neergelegd is in het droogste gedeelte van de woestijn, in het meest regenarme klimaat. En het is hard en het is breekbaar en, als er een druppel van regen of een druppel van de Tsunami is, wordt het geabsorbeerd.
Maar nog steeds is daar een kwaliteit van breekbaarheid, maar uiteindelijk wordt het volledig nat aangezien je doorgaat maar te absorberen. En dat is wat jullie aan het doen zijn, dat is wat de mensheid aan het doen is in dit ware moment dat wij spreken.
Op vele manieren, is dit mijn favoriete gedeelte van de Tsunami, voor velen van ons, omdat het is waar jullie aan kunnen denken als een zeer diepe restauratie. Als jullie het je herinneren, Yeshua heeft gezegd dat dit een jaar voor herstel is en dan herontdekking. Dit is herstel op de diepste niveaus van jullie lichaam, jullie geest, jullie spirit, jullie wezen.
Dan, natuurlijk, is daar de verhoging, de verheffing, de opwaartse kracht. De Moeder is de golf en, wanneer zij jou optilt, is er niets gelijk daaraan.
Welnu, deze golf die zij de Tsunami van Liefde genoemd heeft is de sterkste en doch de zachtaardigste. Daar mogen momenten zijn waar jullie je voelen alsof je weggeveegd wordt, maar het is weggeveegd in extase en gelukzaligheid om in/naar deze plaats van  herontdekking te komen.
Maar laat mij iets meedelen waar niet over gesproken werd. Toen de Moeder deze Tsunami volledig activeerde, denken jullie werkelijk dat jullie, van de mensheid, van Gaia, waar het voor bedoeld is … alleen jullie in deze vreugde delen? Wij claimen het eigenaarschap niet maar wij delen zeer zeker in de vreugde.
Wij berijden deze golven samen met jullie. Nee, wij hoeven niet naar de opruimingen of de absorptie te gaan, maar wij berijden zeer zeker de golven, net zoals jullie sterren broeders en zusters en diegenen vanuit vele galaxies, de koninkrijken. Het is tamelijk interessant om sommige van de bergen en bomen de golven te zien berijden en zou ik kunnen zeggen, lachend en spelend met ons en dat is waar wij jullie bij uitnodigen.
Ja, wij weten dat er een proces is en dat het collectief er behoefte aan heeft om hier doorheen te gaan maar werkelijk wij zijn behoorlijk opgetogen. Kom en sluit je bij ons aan. En als je angstig in wat voor moment dan ook bent, weet dat je een beroep op wie van ons dan ook kunt doen omdat wij zeer dicht bij de hand zijn.
Vele maanden geleden toen jij en ik, ja, jij broeder, (1) het evenement besproken hebben, hebben wij aan u voorgesteld dat dit een serie van evenementen was, en daar zijn vele andere elementen en aspecten en op zichzelf staande evenementen geweest, belangrijk in jullie termen en in de onze. En dit is één van deze evenementen.
Het maakt deel uit van de collectieve evenementen die in de Ascentie culmineren. Wij kennen jullie harten en misschien kennen wij de zuiverheid van jullie hart. Een ieder van jullie die op deze avond luistert en een ieder van jullie die later zal luisteren/lezen, wij kennen de zuiverheid van jullie hart misschien zelfs meer dan dat jullie dat doen. Wij kennen jullie verlangen naar liefde, jullie verlangen naar verandering, naar de Verschuiving, naar de Ascentie, naar een wereld die werkt, lieve Steve.
Wat wij met deze Tsunami zien, met de mensheid, is dat zij ook de zuiverheid van hun harten beginnen te zien en die zuiverheid is Liefde, het is vreugde, het is gratie.
Leiden de Lichtwerkers de weg, de Pilaren, de Poortopzichters, de Wegwijzers? Natuurlijk doen jullie dat. Dat is waarom jullie gekomen zijn.
Maar er is geen enkel op zichzelf staand wezen op de planeet die niet oorspronkelijk bedoelde om naar Gaia te komen in deze tijd om deze ervaring van transformatie en Ascentie te hebben. En daarom, geeft onze barmhartige Moeder dit gelijk aan iedereen.
Welnu, accepteren en omhelzen allen het gelijk op hetzelfde moment? Nee. Maar dat is niet van belang. Jullie kunnen de penetratie van de Moeder niet stoppen. Het is niet mogelijk. Haar essentie die binnenin jullie is wenkt naar haar essentie die buiten jullie is en de twee, mijn beliefde vrienden, botsen tegen elkaar aan! En het is tijd.
Dus, wat denk je? Is het collectief gereed?
SB: Wel, ik ben gereed. Ik denk dat het collectief gereed is.
Aartsengel Michael: En dat doen wij ook!
SB: Is het mogelijk te spreken over waar wij zijn in ons Ascentieproces op het huidige moment, Heer?
Aartsengel Michael: Het is zeer mogelijk.
SB: Ik weet niet wat voor standaard en maatstaf u zou kunnen gebruiken. Is er één?
Aartsengel Michael: Ja, omdat wij ook gezegd hebben dat dit een proces is en om de menselijke terminologie te gebruiken, een evenement, een vingerknip en een proces. Nee, het proces is geen "vingerknip" geweest! Ik denk dat jullie het daar allemaal mee eens zijn, niet boven of beneden. Maar ja.  
Nu, wij hebben zeer recentelijk gesproken over de vele Lichtwerkers die in en uit het Ascentie Portaal vliegen, niet alleen U-bochten doen maar de meest populaire beweging op het moment is een zeer gratievol 8 figuur, een oneindigheidsteken (∞). Zij doen het gewoon onophoudelijk. Het is vrij interessant om te bekijken.
En dus sinds wij die observatie maakten, die eerste observatie, hebben steeds meer Lichtwerkers gezegd, "Wel, als dat mogelijk is dan ga ik." En dat omvat jullie allemaal die luisteren.
Dus ja, jullie gingen, ontvingen de energieën, kwamen terug naar, zullen wij zeggen, jullie verzamelingsroute en vliegen er terug doorheen. De Tsunami is de voorbereiding en de hulp van de algemene mensheid. Ja, wederom zijn de Lichtwerkers de ankers. De Lichtwerkers zijn de Tsunami aan het worden. De Lichtwerkers zijn de golfbreker. De Lichtwerkers zijn de sleutel. De Lichtwerkers zijn onze partners.  
Dus, ik zeg geen "spoedig". Ik zeg dat jullie op een zeer hoog percentage zijn in termen van gereedheid.
Dus, mag ik een analogie gebruiken? Denk erover na op een aantal manieren. Als je uitgaat naar een zeer chique dansfeest, feestje, restaurant, dan hebben jullie het aankleden zo ongeveer afgerond. Oh!, jullie hebben allerlei bedenkingen geopperd en probeerden vele verschillende outfits en vroegen je af wat jullie zouden moeten dragen om interdimensionaal te reizen, om bij Gaia te zijn in deze Ascentie, hoe jullie eruit zouden moeten zien als jullie de meesters ontmoeten, jullie geliefden, jullie gidsen, maar jullie zijn aangekleed en gereed.
Zijn jullie al voor het evenement vertrokken? Nee, maar jullie bereiden je erop voor en ik bedoel dit collectief. Ik spreek niet individueel tegen jullie en ik spreek niet over diegenen van jullie die in en uit hebben gevlogen, maar collectief zijn jullie gereed. Denk eraan alsof jullie het avondeten thuis voor ons bereid hebben en jullie kookten onze favoriete maaltijden, ambrosia, 'angel food cake' (engelen voedsel cake) [gelach].
SB: Ik houd zelf van 'devil's food cake'. (duivels voedsel cake) (2)
Aartsengel Michael: Devils food cake is heerlijk. Dus jullie weten dat alles voorbereid is, de tafel is gedekt, de maaltijd is gekookt, en jullie zijn gereed om op te dienen en te gaan zitten. Nou, is dat, zonder te verbinden aan specifieke datums en tijden, een adequate analogie?  
SB: Ja, dat is het. Er zijn heel veel waarnemers hier vanuit het gehele multiversum en u hebt naar hun commentaren en observaties geluisterd kijkend naar het proces. Wat zeggen zij als zij naar de Aarde kijken om de eerste Ascentie in het multiversum te doen?
Aartsengel Michael: Zij zijn opgetogen. Nu denken jullie dat ongerustheid, en ik bedoel dit niet in een depressieve of klinische betekenis, maar jullie denken dat ongerustheid eenvoudig het bereik van de mensen is. Dat is het niet. In vele situaties zijn de waarnemers in een staat van opgetogenheid, van opluchting, en soms ongerustheid.
SB: Waarom is dat?
Aartsengel Michael: Omdat er zoveel valse starten zijn geweest. Dus, daar is een opgetogenheid dat iedereen zegt, "Het is een gaan. (It is a go!) Alles is aan het ophelderen. De wolken zijn uiteen gedreven. De zon schijnt. Alles is gereed." Maar daar is altijd deze ondertoon van ongerustheid, laat het op die manier gezegd zijn. En ik vertel jullie waarom, omdat er zoveel vanaf hangt.
Nu, als een Aartsengel en dienaar van de Moeder, vertel ik jullie ook dat dit de ontvouwing van het Plan van de Moeder is en daar is grote flexibiliteit geweest en jullie denken in termen van jaren maar wij denken in termen van millennia.
Dus daar is een grote flexibiliteit in de timing van dit Plan geweest, maar het is het Plan van de Moeder. Dus, in feite, zoals ik vaak tegen onze intergalactische waarnemers zeg, "Er is geen reden voor ongerustheid. Er is een grote reden voor opgetogenheid. Jullie hebben de Aarde, Gaia, de mensheid als een fantastische toejuichende kernploeg, maar het is de ontvouwing van het Plan van de Moeder. Dus, zeg ik tegen jullie, het is een zekerheid." Dit is geen "misschien" of een "als". Nee, wij overschrijven niet de menselijke vrije wil, maar, wanneer de menselijke vrije wil bezield is met de Liefde van de Moeder, is de keuze slechts één en dat is om in Liefde verder te gaan. Dus, vanuit ons perspectief, is het een uitgemaakte zaak.
SB: Wel heer, een vraag voor u. Eén van de grote nieuwe ontwikkelingen in deze Ascentie is het gaan met het menselijke lichaam. Wat zijn jullie gewaar geworden, en wanneer is zeg jullie bedoel ik het team dat de Ascentie ensceneert, wat zijn de overwegingen waarmee jullie geconfronteerd worden wat betreft de teerheid van het menselijke lichaam, met betrekking tot het niet te snel gaan, het doorbranden van de circuits. Wat worden jullie in dat gebied gewaar?
Aartsengel Michael: Dit is een zeer goede vraag en het is een vraag die velen van jullie aan mij gesteld hebben in het gebed of zelfs in pijn. Ik zal zeer openhartig zijn. Het menselijke lichaam heeft heel veel werk nodig gehad. Het is niet in een geweldige conditie.
Ik zeg dat niet kritisch maar je hebt een zeer belangrijke vraag gesteld. Het [de fysieke Ascentie] is uniek. Het is de eerste. Wij nemen deze gestalte, jullie, een ieder van jullie neemt deze gestalte en laten het niet louter in de steek, maar brengen het interdimensionaal voort, naar een hogere trilling, naar waar jullie aan kunnen denken als een reconstitutie.
Dit maakt ook deel uit van het herstel waar ik eerder naar gerefereerd heb. Het is niet eenvoudig de bezieling van de Liefde Het is ook het herstel, het versterken van het lichaam en velen rapporteren dat. Het kanaal vergat dat deel te vertellen, maar ik zal haar hier uit de brand helpen.
Dus, gedurende decennia weten jullie dat jullie lichaam aan het verschuiven is geweest en voor sommigen van jullie begon dat zo ver terug als de Harmonische Convergentie, door al deze verschuivingen heen van de 11:11's, de 12:12's, de Grote Kruisen, de zonnevlammen.
Maar dit werd vergroot en geïntensiveerd in de laatste paar jaren; wel, feitelijk ongeveer drie en een half tot vier jaren. Jullie zijn aan het verschuiven waar jullie aan denken als de op koolstof gebaseerde gestalte naar een kristallijne gestalte, hetgeen eenvoudig betekent dat de structuur van jullie wezen meer in staat is om niet alleen de hogere frequentie en trilling vast te houden maar ook te handelen als een zender.
En er zijn veel kant voordelen in termen van genezing en in termen van telepathische communicaties en eenvoudige overzichtelijkheid van downloads. Dus dat was één ding.
Het ding waar wij het meest op gefocust zijn geweest - en ik spreek waarlijk voor mijn broeder Aartsengel Raphael, oh ja, en St. Germaine, hij geeft mij ook een hoofdknik - was de versterking van het lichaam terwijl wij waar jullie aan denken als ziekte, kwalen, zwaktes in het menselijke lichaam elimineerden.
Je hebt over het Ascentie Team gevraagd. Nu vertel ik jullie, de prioriteit is de eliminatie van pijn omdat het zeer moeilijk is om in de verheffing te zijn, in de verhoging, in de gelukzaligheid wanneer je in pijn bent. Jullie hebben momenten van gelukzaligheid en dan roept jullie lichaam jullie terug.
Dat is één van de redenen waarom ook gedurende de laatste tijd zoveel genezingsschepen zo dichtbij Gaia gepositioneerd werden en volledig non-stop gewerkt hebben. Dat is een terzijde die ik maak.
Je hebt niet het bestaan van ziekte, pijn, beperking, in de hogere dimensie. Dus, waarom wij bezorgd zijn over het adresseren van dit terwijl jullie in de, zullen we zeggen, de schoonmaak 3de zijn?
Omdat, wanneer je meer ziekte-sterker bent, meer vitaal, meer in jullie wortelchakra, jullie dan volledig capabel zijn van het nemen van die kwantumsprong.
Daarnaast, is het een missie van genade, van mededogen, om de mensheid te genezen omdat in die demonstratie van de opruiming of het verminderen van pijn, emotioneel, mentaal, fysiek, en spiritueel, zijn zij allemaal in dezelfde bandbreedte. Wat jullie in die demonstratie ontvangen is de boodschap, "Ik ben waardig, ik ben geliefd," en dat maakt ook deel uit van de reiniging en het verhogen van de jullie trilling, jullie frequentie, jullie factor van vertrouwen, jullie factor van geloof. Dus het is ingewikkeld.
Welnu, jouw volgende vraag zou zijn, "Waarom hoor ik dan van zoveel Lichtwerkers dat zij meer pijn dan ooit voelen, van het één of andere soort?" En het is omdat de pijn, de kwetsuren, mentaal, emotioneel, spiritueel, fysiek, oude lichamelijke aandoeningen, zelfs lichamelijke aandoeningen vanuit vorige levens, naar het oppervlak komen om weggespoeld te worden, om verwijderd te worden, door de Tsunami, door de Moeder, door Raphael, door St. Germaine, door jullie sterren broeders en zusters. Iedereen werkt hieraan.
Het idee, het plan is dat jullie voertuigen zo levendig zijn als mogelijk is. Nu, laat mij zeer duidelijk hierover zijn omdat ik verscheidene van jullie die daarbuiten zijn kan voelen zeggen, "Maar ik voel me nog steeds kreupel. Ik voel me nog steeds overweldigd en depressief. Ik heb nog steeds hartritmestoornissen. Ik heb nog steeds artritis, mijn rug doet nog steeds pijn." Ik spreek tegen jullie als jullie broeder, als waarheid. Jullie Ascentie is niet afhankelijk van jullie lichaam zijnde volledig hersteld. Het is een maatstaf waar wij aan werken om te bereiken.
Zal er genezing zijn als je door de poort gaat? Dat zal er zeer zeker zijn. Is er een glorierijke genezing in de Tsunami? Ja, maar denk niet, specifiek diegenen van jullie die voor zovelen geleden en gereinigd hebben, denk voor niet één moment dat ik jullie achter ga laten. Onze legioenen zullen jullie optillen en jullie erdoorheen dragen.
Het is jullie hart, en de liefde, en de zuiverheid, en de gratie die jullie paspoort is, jullie kaartje. Wij willen eenvoudig dat jullie lichaam zo volledig en zo levendig als mogelijk is, als jullie beslissen, zoals jullie oorspronkelijk ontworpen hebben, omdat vergeet niet mijn lieve vrienden, dat dit een terugkeer is naar jullie ware ontwerp.
En jullie ware ontwerp, jullie zielontwerp. Jullie originele architectuur omvatte geen ziekte. En dat is ook voor Gaia waar. De kwalen, zullen wij zeggen, die zij te verduren heeft gehad of van te lijden heeft gehad als een resultaat van de illusies, en de valse rasters en paradigma's, de vasanas van de mensen, de verontreiniging, het puin, het afval, het plunderen, dit zal ook genezen worden.
SB: Vraag, Heer, aangaande sommige luisteraars die ouders hebben die op leeftijd zijn, sommigen van hen lopen op hun laatste benen, en zij zeggen allemaal. "Zullen zij meegebracht worden? Zullen zij in staat zijn om te ascenderen? Is het mogelijk dat iemand over zou kunnen gaan op deze late datum en de Ascentie misloopt? En natuurlijk dan is daar ook de vraag van of zij zouden ascenderen vanaf de andere zijde, maar kunt u hun angsten adresseren dat hun op leeftijd zijnde ouders niet in staat zouden zijn om te ascenderen alstublieft?
Aartsengel Michael: Hun op leeftijd zijnde ouders zullen ascenderen als dat is wat zij gekozen hebben te doen voorafgaand aan het contract. Welnu, er zijn velen die op deze rand zijn geweest en sommigen hebben gezegd - en dit is een zielconversatie die zij bewust of onbewust met ons en met hun beschermers hebben - sommigen hebben gezegd, "Ik wil gewoon lang genoeg blijven om het te zien." Sommigen hebben gezegd, "Ik wil lang genoeg blijven om erdoorheen te gaan en gerevitaliseerd te worden." En sommigen hebben gezegd - en deze gaan over gelijke geïsoleerde gebieden tussen haakjes - sommigen hebben gezegd, "Ik zal gaan en ik zal hen vanaf de andere zijde erdoorheen trekken."
SB: Verbazingwekkend.
Aartsengel Michael: Dus, zij zullen hen ondersteunen, tot aan het allerlaatste moment, overspringen en hen er dan doorheen trekken.
In alle gevallen, weten de ouderen, de wijzen, zelfs diegenen met dementie, Alzheimer's, ernstige condities, wat zij aan het doen zijn. En wij adresseren ook niet eenvoudig diegenen die ouders hebben die op leeftijd zijn, wij adresseren ook diegenen die "terminaal ziek" zijn. Het gaat over dezelfde uitbraak.
SB: Ik ken een knaap die veelvoudige condities heeft, van een myeloom naar nierfalen. Hij ligt aan een niermachine, en loopt op zijn laatste benen, en het schijnt echt zo toe dat hij het vasthoudt voor de Ascentie en dus, zegt u, dat iemand die met condities geplaagd wordt het nog steeds kan halen?
Aartsengel Michael: Ja, het is de zuiverheid van het hart. Nu, willen wij zoveel herstelde lichamen als mogelijk is. Ja, omdat dat het lozen van is. Is er ruimte voor een paar die hersteld zullen worden? Natuurlijk is die er.  
SB: Wel, waarom geeft u mij niet uw laatste commentaren en dan denk ik dat er veel luisteraars zijn die willen dat ik u vraag over de Reval, dus zal ik u toestaan om het gewoon aangaande de Ascentie af te ronden.
Aartsengel Michael: Het enige dat ik wens te zeggen terwijl wij dit onderwerp afsluiten is, om niet te vergeten dat de Moeders genade en mededogen oneindig zijn. Dus wend je tot Haar. Zij is precies daar voor jou zoals zij precies daar voor ons allemaal is en zij wendt zich nooit af. Dus ik ben blij dat wij hierover gesproken hebben vandaag.
SB: Ja, en dank u wel daarvoor. Als we dan nu naar de Reval kunnen gaan voor het overblijvende gedeelte van het programma, hetgeen ongeveer 10 minuten is. Allereerst denk ik dat de vraag die in ieders gedachte is, wat voor omstandigheden houden nu feitelijk de Reval tegen op dit moment?
Aartsengel Michael: Daar zijn werkelijk niet veel omstandigheden. Er zijn minuscule aanpassingen die gemaakt worden in termen van de, waar jullie aan denken als, de stroom van wat wij zouden willen noemen welvaart en overvloed voor velen, voor de overgang. Er was de noodzakelijkheid, ja, de noodzakelijkheid van de opruiming van hebzucht.
Lust en controle hebben afstandelijke zetels achteraan genomen omdat daar fundamenteel mee afgerekend is. Maar deze kwestie van hebzucht, van begeerte kan geen deel uitmaken van wat wij zien, en zo doen jullie dat ook, als het delen van rijkdom, het delen van waar jullie aan denken als valuta, om Nova Aarde opnieuw te configureren.  
Welnu, handelt de Hemel, het Gezelschap van de Hemel, de Moeder, in koud hard geld en valuta? Nee. Handelen wij in spirituele valuta? Dat doen wij zeer zeker.
En laat ons aan jullie suggereren dat de spirituele valuta omgezet kan worden op een aantal manieren, en het is zeer zeker de valuta van alle Goddelijke Kwaliteiten, welke jullie allemaal hebben verankerd in overeenstemming met de Goddelijke Wet, met de Universele Wet. Maar er is geen ruimte voor hebzucht.
Welnu, er was een idiote toevloed van hebzucht, oh, in de afgelopen paar maanden, en dat heeft er behoefte aan om uitgeruimd te worden. En er was een idiote toevloed van hebzucht zelfs onder de Lichtwerkers op een niveau, zouden wij kunnen zeggen, van wanhoop. Wanhoop heeft ook geen plaats. Ja, wij begrijpen jullie behoeften. Natuurlijk doen wij dat. Wij zijn voortdurend bij jullie.
Maar het maakt niet uit om ons te onderschatten of het gevoel te hebben dat wij niet afleveren. Wanhoop verhindert jullie eigen creatieve proces. Dus, dat had er behoefte aan om mee afgerekend te worden en wij rekenen er nog steeds mee af. Maar de kritieke factor, hebzucht, ja, wanhoop was nummer twee, en nummer drie, het evenwicht van jullie bereidheid en uitoefening van geven en ontvangen.  
En dit is waar, ja, specifiek voor diegenen van jullie waar ik vanavond tegen spreek, en daarna. Jullie zijn zeer goed met het geven geweest en jullie zijn zeer goed geweest met de uitgifte van het gebed, van help, help, help, wanhoop, help, maar jullie zijn niet altijd volledig open geweest, individueel en collectief, maar binnenin jullie hart, vanwege wolken van gebrek aan zelfwaarde, gebrek van de erkenning van de Liefde van wie jullie zijn, in het werkelijke ontvangen.
Nu, wij hebben hierin in de laatste maand een kwantumsprong gezien. En wij bedoelen niet simpelweg in deze show of in 'Het Gouden Tijdperk van Gaia'. Wij bedoelen in de menselijke populatie. En een diepe erkenning dat je niet de ene zijde zonder de andere hebt. Het is de weegschaal. Het is de wip-wap. En het is de bascule. En het is het stiltepunt.  
En het is niet uur voor uur, dubbeltje voor dubbeltje, dollar voor dollar, daad voor daad. Dat is niet hoe het Universum werkt. Zegeningen stromen op alle soorten van manieren en dat is waarom, zo vaak, wij tegen jullie spreken over uiteenlopende vormen van valuta, van spirituele valuta, van jullie wens om met valuta te spelen, het rondom je heen te verspreiden, het te delen, en jullie hebben dat gedaan.
Intergalactische valuta is weer een andere vorm. Jullie zullen daar over korte tijd over leren en sommigen van jullie doen dat al.
Dus, dat is wat het was, waar jullie aan kunnen denken als, de vertraging. Zijn jullie er zo'n beetje? Ja. Is het begonnen? Ja.
SB: Wel, dat is heel goed om te weten. Nu, mij is een notitie overhandigd van één van onze luisteraars. Ik weet dat u gezegd hebt, dat u dit gedeelte al geadresseerd heeft, maar misschien zou u gewoon kunnen onderstrepen wat hij wenst te horen en dat is dat zovelen zich in de worstel/overlevingsmodus voelen en zich zo uitgedaagd voelen. Wat voor woorden van bemoediging en hoop kunt u verstrekken bovenop dat wat u al gezegd heeft?
Aartsengel Michael: Keer je tot ons. Oh, ik hoor je, mijn vriend wanneer je zegt, "Ik heb me naar jullie gekeerd." Mag ik je vragen om een diepere laag van overgave? Je zegt, "Geachte Heer, Ik ben wanhopig." Geef mij jou wanhoop en ik zal je hoop en vreedzaamheid geven, en het is tastbaar.
Doe dit niet morgen. Doe dit niet volgende week. Doe dit nu meteen en spring dan in de golven van de Tsunami en open je hart en ontvang. Je bent niet vergeten. Geef mij jouw worsteling, alsjeblieft.
SB: Heel veel Dank, Heer, voor deze wijze woorden.
Aartsengel Michael: Ga met mijn Liefde en ga in Vrede. Ik houd van jou/jullie.
SB: Ik houd van u, Heer.
Aartsengel Michael: Vaarwel.
SB: Vaarwel.

Voetnoten:
(1) Ik vroeg Aartsengel Michael vele maanden geleden of de Tsunami van Liefde, ook het "evenement" genoemd, echt een discreet evenement of een proces was.
(2) Devils food cake is chocolade cake met een vanille suikerglazuur. Mijn favoriet!

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten