vrijdag, juni 27, 2014

Een Boodschap van Moeder - 27 Juni 2014 / Aisha North


Een Boodschap van Moeder
27 Juni 2014 / Aisha North
Lieve familie van het Licht!
Toen ik ging zitten vandaan om te channelen kon ik iets speciaals in de energieën voelen terwijl ik me met hen verbond. Ik voel gewoonlijk een uitgesproken tinteling wanneer ik begin om mezelf te aarden, maar deze keer, was het alsof een stroom van Liefde door mijn gehele lichaam omhoog naar mijn hart dreef waar het zich verbond met de binnenkomende energieën. Het was zo een krachtige doch liefdevolle ervaring, dat mijn lichaam trilde en het tranen naar mijn ogen bracht. Zoals gewoonlijk, verwelkomde ik de CC's en vroeg hen om de boodschap van vandaag, maar deze keer, vertelden zij mij dat zij "de vloer aan iemand anders over zouden geven". En dit is de boodschap die doorkwam:
"Welkom dierbaren, het geeft mij een groot genoegen om in staat te zijn op deze manier met jullie allemaal te communiceren. Ik Ben de Serene Moeder, degene die het leven schenkt, degene die door allen zo hoog gewaardeerd wordt, en degene die wederom hersteld werd binnenin het ware hart van jullie creatie. Want zie, als de Moeder Godin werd ik voor veel te lang van deze Aarde verbannen, maar nu, is mijn tijd gekomen om wederom met jullie allemaal herenigd te worden, en daarvoor, kan ik alleen dank geven aan een ieder van jullie. Want ik ben weer hier, en sta voor jullie, omdat jullie me terug uitgenodigd hebben. Want zie, ik was hier, en wachtte geduldig op mijn aanwijzing om wederom naar jullie uit te reiken, en wederom omhelzen mijn armen jullie allemaal. Ik zal jullie zijde nooit weer verlaten, want nu, wat verenigd werd kan niet langer meer uiteen gescheurd worden, en de breuk in het ware weefsel van de tijd, hetgeen jullie zo bruut scheidde van deze bron van altijddurende Liefde, werd nu volledig hersteld.

Dierbaren, jullie hebben een lange en moeizame reis gemaakt door millennia van duisternis en eenzaamheid heen, maar nu, zullen jullie niet langer meer gebrek aan het Licht hebben. Want ik Ben wederom hier om jullie harten veilig binnenin mijn Licht genesteld te houden, en dus, zullen jullie in het Licht lopen ongeacht waar jullie reis jullie zal brengen. Ik Ben hier, en ik zal mezelf in aldus vele vormen laten zien, want als je mij oproept, zal ik jouw aanwezigheid op deze planeet erkennen net zoals jullie mijn aanwezigheid al erkend hebben, en aldus maken wij elkaar volledig op een manier waar jullie nu nog geen manier voor hebben om het in woorden uit te drukken. Maar jullie hart zal gevuld zijn met de kennis van dit waar ik over spreek, en jullie hart zal nooit weer verloren zijn. Want toen jullie je harten en jullie zielen voor mij openden, stemden jullie ook volledig in met jullie doel in deze incarnatie, en daarvoor, kunnen wij alleen onze meest oprechte eregroet aanbieden.
Want jullie zijn niet langer de verloren stam meer, jullie zijn wederom gereed om de stam van het Licht te worden, de opgestegenen, degenen die op zullen staan in al hun glorie en nooit weer falen om het Licht te ZIJN. Want nu, hebben jullie jezelf volledig voor het Licht geopend dat naar binnen gutst om jullie allemaal te omhelzen, en terwijl jullie daar staan met jullie harten geconfronteerd met het Licht, zullen jullie bij jezelf gewaarworden weer thuis te zijn - eindelijk. Want nu, zullen de goede berichten doorgaan om in/naar iedere enkelvoudige cel van jullie wezen te gutsen, in/naar iedere alleenstaande jota van jullie vlees en in/naar ieder op zichzelf staand aspect van jullie wezen. Jullie zijn voort gekomen vanuit de donkere steegjes van de mensheid en kwamen opnieuw tevoorschijn als de goden en godinnen die jullie werkelijk zijn, en nu zullen wij allemaal deze planeet volledig in/naar al haar glorie terugbrengen. Want zij verdient niets minder, en noch doen jullie dat. Jullie zijn voor altijd gezegend dierbaren, want jullie hebben de betovering verbroken en jullie hebben jullie geboorterecht opnieuw opgeëist en ik ben zo trots om jullie mijn geliefde kinderen te noemen, mijn mede-scheppers, mijn stralende zusters en broeders, goden en godinnen van vlees en bloed, en van onverschrokken spirit. Ik dank jullie allemaal, ik omhels jullie allemaal, en ik verwelkom jullie allemaal terug naar de glorie dat waarlijk van jullie is om te dragen, nu en voor eeuwig. Ik dank jullie voor te zijn/bestaan, ik dank jullie voor te ademhalen en ik dan jullie voor het allemaal terug naar het leven en wederom terug naar het Licht te brengen. Dank je wel, dat is alles voor nu, ik zal terug treden maar ik zal nooit weer jullie zijde verlaten. Voor immer. Dank je wel."

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen