donderdag, juni 05, 2014

De Universele/Goddelijke Moeder Mary - Het Bijeenroepen van (meer dan) 1,000 Golfrijders! - 4 Juni 2014


De Universele/Goddelijke Moeder Mary
Het Bijeenroepen van (meer dan) 1,000 Golfrijders!
4 Juni 2014 / Linda Dillon
Moeder Mary (zo noemt Linda de Goddelijke Moeder) maakte me weer wakker vanochtend, zij prees ons allemaal voor het doen van zo een schitterend werk in het bijeenkomen, verenigd in het hart - ons voorbereidend op onze Tsunami van Liefde zegening deze aankomende Zondag, de 8ste Juni.
"Een goede start," zei ze, "Maar Ik roep iedereen bijeen - Ik roep de gehele mensheid bijeen". Met dat hees ik me uit bed vandaan om deze aantekening op te schrijven. Ik ging zitten en de Moeder stapte naar binnen en begon een volgende prachtige en krachtige channeling. Onze Moeder meent het ernstig!!
De mantra van de Raad van Liefde sinds het allereerste begin was 'Verenigd in het Hart', maar nooit heb ik de kolossaalheid van dat motto gevoeld zoals ik vandaag doe. Wij zijn verbonden, verenigd in hart en geest en doel. Ik sta hier volledig op mezelf, maar mijn vrienden, ik geloof dat dit onze tijd is. Ik kies ervoor om te vertrouwen. Ik neem een diepe ademteug en deel dit met jullie omdat we familie zijn - wij zijn Eén. We kunnen dit doen - maar alleen gezamenlijk, van hart naar hart naar hart.
Registreer hier voor de Moeders Tsunami van Liefde presentatie. De link zal onmiddellijk naar je toe gestuurd worden. En ik zal jullie op Zondag zien!
Ik houd van jullie,
Linda.
***
De Universele/Goddelijke Moeder Mary
Mijn geliefde kinderen ik wenk naar jullie om te komen en jullie harten voor de Tsunami van Liefde te openen. Ik heb jullie pleidooien voor verandering gehoord, voor de opening, voor de ascentie. Aarzel niet of verval in/naar de angst dat het wonder van Liefde niet mogelijk is. IK BEN LIEFDE. IK BEN ÉÉN. En lieve engelen, IK BEN JULLIE MOEDER.


Ik verzoek u om je bij Mij aan te sluiten in mijn blauwe golf van Liefde, van heelheid, van eenheid, verbondenheid en balans. Ik verzoek jullie voor dit moment om niet alleen in het vertrouwen van jullie heilige zelf naar voren te treden maar ook in het vertrouwen van wonderen. Wij zijn in het hart verenigd - dat zijn wij altijd geweest. Het verschil, de verschuiving is dat jullie je in toenemende mate bewust zijn van onze vereniging, onze Liefde.
Staan jullie jezelf toe tot in de kern van jullie wezen gepenetreerd te worden door mijn Liefde? Zullen jullie jezelf toestaan om naar voren te treden als nooit tevoren? Zullen jullie jezelf toestaan om weggeveegd te worden in/naar jullie morgen, jullie Nieuwe Jij, jullie Nova Aarde? Zullen jullie Mij toestaan om jullie te helpen - om van jullie te houden op de manier zoals ik dat doe? Zullen jullie Mij toestaan jullie de waarheid en pracht van mijn Plan te laten zien? Zullen jullie Mij toestaan om jullie de pracht van jullie wezen te laten zien? Zullen jullie Mij toestaan om bij jullie te lopen?
Ik verzoek jullie Mijn geliefden - we zijn begonnen en dat jullie je harten laten zien verwarmt het volledige Gezelschap van de Hemel. Nu doe ik een beroep op u - treed vrijmoediger naar voren. Treed voorwaarts als het legioen van Lichthouders, Lichtdragers en de Wegwijzers die jullie zijn. Ik roep niet alleen op voor 1,000 of 12,000 golfrijders, maar Ik roep de gehele mensheid bijeen om niet alleen te luisteren maar om op mijn pleidooi te antwoorden. Stap voorwaarts als één, verenigd in het hart. Ik houd van jullie. Vaarwel.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja, je moet hiervoor betalen en uiteraard wordt er in het Engels gesproken...

      Om enkele persoonlijke redenen, en bij hoge uitzondering, want dit is iets dat ik normaal gesproken niet tot nauwelijks doe, heb ik me ingeschreven, en als het een beetje voor elkaar te boksen is, heb ik het plan om er een kort verslag over te gaan schrijven...

      Deze oproep van de Goddelijke Moeder is dezelfde die ik gisteren geplaatst heb. De kosten zijn 22 dollar en dat is omgerekend iets van 16 euro...

      In Liefde en Licht,
      Cobie

      Verwijderen
  2. Ja Michelle, ik heb het ook moeilijk met die aanrekening van 22$. Dit lijkt mij een beetje in tegenspraak met de hele opzet. Het is trouwens best mogelijk om in meditatie te gaan zondag en gewoon af te stemmen op bovenstaande boodschap en ons te verbinden met de anderen met dezelfde intentie. Tenminste, zo denk ik er over...

    BeantwoordenVerwijderen