dinsdag, juni 10, 2014

De Goddelijke Moeder Mary Bedankt Ons - Een 1,000 Golfrijders en Meer…


De Goddelijke Moeder Mary Bedankt Ons - Een 1,000 Golfrijders en Meer…

10 Juni 2014 / Linda Dillon



We Deden Het!!!
Een miljoen jaren geleden, afgelopen Woensdag, 4 Juni 2014, toen de Moeder Mary mij vroeg om haar verzoek mee te delen voor een 1,000 Golfrijders, nam ik een zeer diepe ademteug en vertrouwde. 1,000 binnen de tijdsduur van een paar dagen? Oké…
Deze ervaring van de Moeder die ons in/naar de Tsunami van Liefde begeleid is ongelooflijk geweest. Het is een wandeling in vertrouwen en geloof geweest waar elk van jullie zich met mij bij aangesloten heeft. Het is ook geweest en gaat door dat te zijn een ongelooflijke wandeling van vreugde - van ertoe komen te weten dat wij echt een gemeenschap van Lichtwerkers en Liefdehouders zijn. En mijn vrienden, we zijn het aan het doen!
Dus vandaag is de dank je wel van onze Universele Goddelijke Moeder, maar het is ook vanuit mijn hart naar dat van jullie. Dank je wel!
Op zondagnacht maakte Moeder Mary mij wederom wakker - Ze stond daar in al haar luister en zei, "We zijn niet klaar - wij zijn slechts begonnen." En toen kreeg ze mededogen met mij en liet me verder slapen. Maar het uitstel was voor slechts één nacht. Dus hier ben ik weer, uit naam van de Moeder met een nieuwe Channeling. Houd jullie hoeden vast - of jullie watervleugels - en ontvang haar gracieuze dankbaarheid.
Ik houd van jullie,
Linda
***
Groeten Ik Ben Mary, Moeder van Liefde, Moeder van Hoop, Moeder van Verandering, Tsunami van Liefde. Ja, kind, ik Ben niet de Moeder van de Tsunami - IK BEN de Tsunami. Dit is mijn essentie, dit is mijn kern. Ik heb altijd door jou heen gestroomd - in/naar jouw hart, in/naar je cellen, in/naar je ziel. Het verschil is nu dat ik het aldus doe met een niveau van zoetheid en zachte kracht welke je niet kunt ontkennen. Er is niet langer meer ruimte voor ontkenning.

Allereerst; Ik kom om jullie te bedanken, jullie allemaal voor het luisteren naar mijn oproep - voor te antwoorden op mijn wenken om te komen en mijn Liefde te zijn. Niet louter mijn Liefde te ontvangen maar ook om het te worden, de Liefde die jullie zijn - altijd geweest zijn en altijd zullen zijn - deze op te eisen en te verankeren. Denken jullie dat er ook maar iets is dat meer vreugde in dit moedershart kan creëren? Jullie hebben oneindige vreugde gecreëerd en gecocreëerd over jullie gehele planeet heen en ver daaraan voorbij door ja te zeggen. Dank je wel.
De uitgebreidheid van jullie harten wordt gespiegeld door de uitgebreidheid van mijn vreugde en dankbaarheid. Jullie ondernamen het niet om je bij mij aan te sluiten in mijn blauwe golf van Liefde om mij een plezier te doen of om mijn dankbaarheid te verdienen. Je deed dit niet om mij eenvoudig te plezieren - je deed dit liefste van mijn hart omdat het een spirituele vereiste was. Jouw ware essentie wist en weet dat het is waar je thuishoort - in de golf, in de Liefde, bij mij, bij Allen, met ieder wezen op jullie planeet en ver daaraan voorbij.
Wanneer je het water betreedt zeg je niet of erken je zelfs niet iedere enkelvoudige molecule die de oceaan of een specifieke golf samenstelt. Je maakt geen onderscheid in mijn Tsunami - dit is diep blauw, dit is turkoois, dit is het geluid van de Moeder, dit is de omhelzing. Je ontvangt en accepteert - je ontvangt en geniet, je ontvangt en staat toe. Je ontvangt en drijft op de vrolijkheid - en het is niet louter de vrolijkheid van de golf, van mijn Liefde, het is de vrolijkheid van jouw wezen. En geliefden, het is de vrolijkheid veroorzaakt door de miljoenen aan zielen die jullie met jullie meegebracht hebben naar de Tsunami, en de verdere miljoenen die zich bij jullie aangesloten hebben. Jullie zijn verenigd met de koninkrijken, met Gaia, met Mij - maar zelfs meer kritiek in dit tijdsgewricht is dat jullie met elkaar verenigd zijn - hart aan hart aan hart. En dit is Mijn Plan.
Maanden geleden heb ik aan een ieder van jullie op mijn geliefde Gaia verzocht om verliefd op elkaar te worden. Dit is het pad van de Nieuwe Jij, dit is het pad van de Heilige Vereniging, dit is het pad van Ascentie. Maar voordat jullie deze "tuimeling" konden doen - en het is een tuimelen naar boven toe, hadden jullie er behoefte aan om verliefd te worden op jullie lieve zelf. Om je te herinneren dat je de creatie van Liefde bent, de expressie van heelheid vanaf het allereerste begin. De restauratie van Liefde op Gaia, de vervulling van Mijn Plan, de her-verankering van waarheid is en was afhankelijk van jullie her/erkenning van jullie essentie van Liefde - en dan daar binnen, binnenin die her/erkenning, de bereidheid om je eraan te verplichten, het te verkondigen, het te leven - om jullie plan binnenin de Goddelijke Ontvouwing te leven. En dat hebben jullie, dat doen jullie.
Toen jullie ja zeiden en doorgingen ja te zeggen veranderden jullie de trilling van jullie volledige planeet. Ik zal hier meer over spreken omdat dierbare harten - dit het begin is niet de beëindiging. Maar deze dag mijn geliefde engelen, sterrenzaden en Aarde Opzichters kom ik om dank je wel te zeggen. Ik Ben jullie Moeder; Ik zal en verstrek welzeker. Ga met mijn Liefde en Liefdevolle omhelzing. Vaarwel.
Gechanneled door Linda Dillon, De Raad van Liefde
5:05 am op 10 Juni 2014
Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten