woensdag, juni 04, 2014

De Goddelijke Moeder - Kom en Berijd de Golf! - 2 Juni 2014 / Linda Dillon


De Goddelijke Moeder
Kom en Berijd de Golf!
2 Juni 2014 / Linda Dillon

Linda: De Universele Moeder Mary maakte mij deze ochtend wakker om 3:33 uur vanuit een diepe aangename slaap. Zij eiste (en dit was misschien de tweede keer in mijn leven dat zij dat deed) dat ik de Tsunami van Liefde Livestream heropende zodat iedereen kan komen. Zij daagt mij uit om in het wonder te geloven dat er zal gaan plaatsvinden op Zondag 8 Juni, en zei dat zij ervoor zou zorgen om een uitgebreid Livestream platform te vinden om ons allemaal te accommoderen. Ze staat hier nu naast mij - Het kan zijn dat ik nooit weer zal slapen!
Onze geliefde Universele Moeder verzoekt maar eist nooit, dus dit is buitengewoon ongebruikelijk… Alsjeblieft veranker jezelf in je hart en lees deze spectaculaire uitnodiging van onze Moeder. Dan, als jij je aldus geïnspireerd voelt, registreer jezelf. Als het werkelijk diep binnenin resoneert deel het dan alsjeblieft met iedereen die je kent.
We hebben gevraagd, geschreeuwd, gebeden en gehoopt, soms wanhopig, voor de opening, voor de Verschuiving. Als Mary zegt kom, zal ik zeker niet slechts gehoorzamen maar een sprong van geloof/vertrouwen nemen. Zal jij dat ook?
Registreer je bij ons ($ 22,00), en dan op de dag, klik op de link die op voorhand verstrekt zal worden. En als je de live webcast (uitzending) niet kunt halen, zal je in staat zijn om het op te roepen als een "On-Demand presentatie". Je zult in staat zijn het zo vaak als je dat leuk vindt te bekijken. Ik hoop echt dat jij je bij ons aan zult sluiten!
De webcast zal om 13:00 EDT beginnen, 8 Juni 2014 en dit is een programma van 90 minuten lang. ** Uiteraard wordt hier ook weer Engelstalig gesproken!! Deze webcast is om ons in het hart te verenigen en de volgende boodschappen aangaande dit kostbare geschenk van de Goddelijke Moeder te ontvangen.
13:00 EDT = 19:00 uur Nederland/België/Parijs
***
De Goddelijke Moeder:
Groeten Ik Ben Mary - De Universele Moeder, Moeder van Hoop, Moeder van Verandering, Moeder van Standvastigheid, Moeder van Liefde.
Kind, geloof je niet dat ik wonderen kan creëren? Als dit jouw geloof is dan is het tijd daarvoor om weggespoeld te worden - het is tijd voor alle geloofsystemen van gebrek van de mensheid om weggespoeld te worden.


Ik roep je naar de kust toe - Ik roep je naar de blauwe golf van mijn zachte omhelzing. Ik roep voort de volledigheid van de Tsunami van Liefde. Ik heb ALTIJD de golven geregeerd, de winden, de lucht, het licht. Gaia is Mijn gezegende dochter - samen roepen wij jullie naar voren in/naar deze Tsunami zodat jullie onze Liefde mogen kennen; dat jullie de macht/kracht van onze Liefde mogen kennen, en daarin ertoe komen om jullie eigen kracht en macht te kennen en je daaraan over te geven.
Gezegenden ik wenk jullie nu - niet volgend jaar, niet volgende maand maar nu om te komen en je in de Liefde bij Mij aan te sluiten. Nu is het niet een tijd van aarzeling - nu is het een tijd van buitengewone onverschrokken, opgetogen, verplichting en een voorwaarts gaande stuwdruk. Nu is het de tijd van het verankeren van het hogere octaaf - de hernieuwing van Liefde en de vervulling van Mijn Plan op de planeet.
Als jij/jullie niet naar voren treden, wie zal het dan doen? Wie spreekt er uit jouw/jullie naam; wie loopt er uit jou/jullie naam; wie claimt jouw/jullie macht van de keuze? Aborteer deze missie niet. Kies er niet voor om achteraan te staan in dit tijdsgewricht.
Er zijn tijden om de heilige waarnemer te zijn, kind, maar dit is niet één van hen. Dit is een tijd van actie; van hartbewustzijn - van het voorwaarts treden in/naar de golven, zelfs als je denkt niet in staat te mogen zijn om te zwemmen.
Geliefden, jullie zijn levenslustig. Ontrol jullie vleugels; ontrol jullie watervleugels en kom en berijd de golf samen met Mij! Kom dans met de water sprites en de Genezers van Tralana. En kom dan, en duik diep met de walvissen en de dolfijnen. Kom, bewandel de vloer van mijn oceaan met jouw oude tegengestelde zelf. Wees niet bevreesd dat je dit niet kunt doen, Mijn geliefden. Sta deze oude vrees van twijfel niet toe om jouw visie/visioen en jouw hart te vertroebelen.
Ik verzoek u - kom sluit je hier en nu bij Mij aan zodat je, zoals Ikzelf, de golf wordt, de Liefde wordt, de Verandering wordt. Eis jouw recht op - het recht dat ik jou/jullie eonen geleden gaf - om in de volledigheid van jouw wezen te zijn; om in de volledigheid te zijn van wat jij gekozen hebt.
Jullie zijn in deze tijd naar Gaia toegekomen om de her-ontwakers te zijn; om de hervormers te zijn, om de Wegwijzers te zijn, om vrij te zijn. Nu is het tijd. Schud de ketenen van het oude af en kom met Mij mee.
Kom naar de kust, naar de heilige eenzame plaatsen, naar de grootsheid van de bergen en de valleien, naar de Steden van Licht. Kom met Mij mee naar de blauwe oceaan van jullie hemel, en, ja, zelfs naar de plaatsen van chaos. Claim jullie vrijheid en verklaar jullie zelf als Liefde - verklaar jullie waarheid - dat jullie zonen en dochters van mijn Hart zijn en dat er niet langer ruimte meer is op deze gezegende planeet voor wat anders dan ook behalve Liefde. Wij wenken naar jullie - niet naar huis - maar naar huis naar Gaia, naar huis naar jullie geliefde zelf, naar huis naar Nova Aarde.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen