donderdag, juni 26, 2014

Aisha North - Een Boodschap van Licht Vanuit Japan - 25 Juni 2014


Aisha North - Een Boodschap van Licht Vanuit Japan
25 Juni 2014
Geliefde familie van het Licht!
Slechts twee dagen geleden schreef ik, "Ik voel me alsof ik in een wervelwind van synchroniciteiten ben", en gisteren ontving ik een e-mail die ervoor zorgde dat de wervelwind zelfs meer aan snelheid won, en als jullie lezen wat ik op het punt sta om met jullie te delen, denk ik dat jullie het ermee eens zullen zijn. Want wat deze boodschap omschrijft is innig gelinkt aan niet alleen dat waar de CC's naar gerefereerd hebben de laatste tijd, maar ook naar de onderwerpen waar velen van jullie veel licht op wierpen gedurende de laatste paar dagen en weken (via Aisha haar blog). De e-mail was van Rieko afkomstig, een zuster van Licht vanuit Japan die de boodschappen van de CC's gedurende vele maanden nu vertaald heeft. In haar mail beschrijft zij een Zonnewende meditatie die gehouden werd in Osaka, en zij deelde ook enige verbazingwekkende informatie mee over het werk dat door een andere stralende ziel vanuit Japan, Saeko, uitgedragen wordt. Maar voordat ik zelfs een woord van haar mail gelezen had vielen mijn ogen op dit beeld dat aan de mail gehecht zat (zie foto boven), en op dat moment, wist is dat de inhoud van deze mail iets was dat hier meegedeeld moest worden.
Ik wilde toestemming hebben van zowel Rieko als Saeko voordat ik ook maar iets hiervan postte, en het arriveerde deze ochtend. Om Saeko aan te halen: "Het is allemaal vrijelijk gegeven en het zou naar iedere op zichzelf staande ziel gedistribueerd moeten worden zonder condities." Hier is de informatie welke Rieko mij toestuurde:


"Hi, Ik ben Rieko uit Japan.
Ik ben een lid van het Galactische channelings vertaalteam en ik heb jouw boodschappen vanaf vorig jaar januari vertaald. Er zijn honderden lezers - of misschien duizenden - hier in Japan en wij waarderen en bewonderen allemaal jouw prachtige werk!
Ik ben zeer opgetogen terwijl ik dit schrijf… Precies zoals de CC's boodschappen zeiden, begonnen enige lezers contact met me op te nemen en begon het allemaal mensen vanuit uiteenlopende soorten van gebieden aan elkaar te linken. Toen suggereerde één van hen, degene die de vrije energie technologie gebaseerd op Liefde ontwikkelde, het nulpunt door de Liefde, Licht en bewustzijn te kristalliseren, om fysiek samen te komen om de meditatie op de Zonnewende dag te doen en gebruik te maken van haar Licht Orb, genaamd de AENA, de 180 polyhedron.



Alles ontvouwde zich zo vanzelfsprekend als het maar kon en we hadden een prachtige meditatie in een prachtig park in Osaka, waar daar een enorm groot monumentaal kunstwerk is genaamd, "De Toren van de Zon".
De ontwikkelaar van deze wonderbaarlijke technologie, haar naam is Saeko, en zij maakt gebruik van een organische computer "Alles dat wij zijn", werd gecontacteerd door een menselijke ET sinds 2008 en begon vanaf het begin te werken aan dit vrije energie project. (Deze ET heeft haar nu verlaten voor een andere taak)
Zij had helemaal geen kennis op dit gebied, zij is feitelijk een kunstenaar, dus zoekt zij naar signalen en aanwijzingen van deze kennis via letterlijk alles dat in het alledaagse leven onder haar aandacht komt.
En zij heeft jouw boodschappen gelezen omdat zij altijd verbazingwekkende ideeën en codes opvangt in jouw woorden en zij werkt het uit door het te materialiseren in/naar de 3D niveau vorm met hulp van andere vrijwilligers. Het is hard werken, en hoe zij het doet is niets anders dan verbazingwekkend!
Zij past de dynamieken toe in ademhalingstechnieken zodat de mensen diep naar binnenin kunnen gaan, naar het nulpunt gebied en om hen te helpen een bewuste schepper van de nieuwe wereld te worden door bewustzijn, Liefde en Licht te kristalliseren. Al het werk wordt op vrijwillige basis door welwillende mensen gedaan.
56 mensen van overal uit Japan kwamen samen op de Zonnewende en de meesten van hen zijn de lezers van jouw boodschappen!! Wij allemaal linkten onszelf aan een ruimte waar tot dusverre niemand ooit naartoe kon gaan als een levend mens. En wij beseften dat de wereld werkelijk verschoven werd. Dat het allemaal van ons afhankelijk is om te creëren wat wij willen realiseren. Om van deze wereld een paradijs te maken waar alles Liefde is en Liefde alles is!"
Dit is een foto genomen na de groepmeditatie, kijk naar de Toren van de Zon in de achtergrond want het is een volgende belangrijke sleutel.
Reiko voegde ook twee bestanden bij die Saeko's werk en de ademhalingstechniek omschrijven (engelstalig!) Ik hoop welzeker dat jullie de tijd zullen nemen om hen door te kijken, want ik ben er zeker van dat de informatie daar zal helpen om ook velen van jullie te triggeren:
Saeko's werk wordt ondersteund door een groep vrijwilligers, genaamd het AENA project. Jullie kunnen er hier meer over lezen. http://aenapro.info/en/
Een volgend verbazingwekkend stuk aan informatie arriveerde in Rieko's mail van deze ochtend. Want zij sloot deze link bij naar een omschrijving van de "Toren van de Zon" waar hun groep bijeenkwam voor hun Zonnewende meditatie. Ik viel bijna van mijn stoel af toen ik het las, want wederom zijn de synchroniciteiten teveel om te negeren:
http://rieko-gotterfunken.blogspot.jp/p/1970-40-292-expo-70-200-44-420-httpwww.html 
Zij voegde er ook enige aanvullende foto's bij:

***
***
***
***

***


Ik kan zelfs niet beginnen te beschrijven hoe dit alles mij beïnvloed heeft, want het is teveel om in woorden om te zetten. Ik kan slechts mijn oprechte dankbaarheid uitreiken aan Rieko en Saeko, aan alle vrijwilligers, aan de gehele groep die aan de meditatie deelnam en aan iedere op zichzelf staande stralende ziel die betrokken is bij deze verbazingwekkende manifestaties van het Licht, deze krachtige voorbeelden van collectieve inspanningen, van mensen die samenkomen om te ZIJN en te DOEN, om zaden te zaaien en om hen tot bloei te laten komen - in Japan en over deze gehele prachtige planeet van ons heen. Ik wil ook een dank je wel naar Luisa sturen, voor het zijn van degene die ons op de eerste plaats met elkaar verbond!
Met al mijn Liefde, Aisha

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen