dinsdag, mei 13, 2014

Je Eigen Werkelijkheid Creëren #1 - 8 Mei 2014 / Dr. Suzanne Lie & Mary Perricone


 

Je Eigen Werkelijkheid Creëren #1
 
8 Mei 2014 / Dr. Suzanne Lie & Mary Perricone
 
 
Hallo iedereen en welkom terug. Ik ben Mary Perricone en ik ben hier met Dr. Suzanne Lie voor onze doorgaande conversaties. Vandaag gaan wij beginnen om over het "Creëren van Jouw Eigen Werkelijkheid" te spreken. Hallo Sue, hoe gaat het met je?
Suzanne Lie: Met mij gaat het goed. Ik ga gewoon in/naar de ENE die hier meer zijn dan ik, de Arcturianen.
The Arcturians: Wij zijn de Arcturianen en wij wensen voor jullie allemaal om een moment te nemen om te voelen hoe helder het Licht geworden is. Wij vragen nu om te beginnen om jullie zintuiglijke gewaarwordingen te herijken aan de uitbreidende frequenties van Licht die niet in staat zijn geweest om de dichtheid van Gaia's aura te doorboren van voor de ondergang van Atlantis.
Nochtans, boven de Steden van Licht die zich steeds meer uitbreiden is een portaal waardoorheen dit hogere Licht binnen kan komen in de wezens die in staat zijn het te ontvangen alsook wat betreft de gebieden en de portalen van Gaia.
MP: Wel dat is een boodschap die ik nooit verwacht zou hebben deze ochtend. Dank je wel Sue en dank je wel aan de Arcturianen - dat meer Licht, dan in de laatste 10 tot 50 duizend jaren, in deze planeet ingebracht wordt door de portalen die boven de Steden van Licht zijn. En, wij hebben toegang tot dat Licht en deze portalen.
Sue: En tot de Steden van Licht.
MP: Ja, en tot de Steden van Licht. En, deze portalen over de gehele planeet heen worden bezield met een grotere verzadiging en een hogere infusie van Licht komt erdoorheen. Dat is geweldig nieuws.
Arcturianen/Sue:  Het is niet dat er slechts meer Licht binnenkomt, maar meer Licht op een hogere frequentie komt er binnen. Het is door deze hogere frequenties van Licht dat diegenen die hun bewustzijn uitgebreid hebben de holografische matrix van de Aarde waar kunnen nemen.
Voorheen - toe die matrix waargenomen werd - was het hoofdzakelijk de derde/vierde dimensionale matrix. Het leek veel op een verduisterde kamer waar alleen één Licht aan was.
Je kon het gebied zien waarin dat Licht verlichtte, er was echter duisternis rondom dat kleine gebied van wat verlicht was.

Wat zich nu begint voor te doen is, dat terwijl jullie voorheen slechts dat gebied konden zien waarin jullie je derde dimensionale gestalte en jullie vierde dimensionale astrale droomlichaam vasthielden - diegenen die het werk nu gedaan hebben zullen wij zeggen, diegenen die het opruimen en het mediteren en het naar boven reiken in/naar hun hogere zelven en omlaag gingen in/naar hun sub-bewuste om op te ruimen en nogmaals op te ruimen - komen diegenen in/naar dit besef van het volgende niveau van de derde dimensionale matrix.
Dat niveau van de derde dimensionale matrix is de toegangsweg in/naar de vijfdimensionale Nieuwe Aarde. Dus wij vragen jullie allemaal die bij zichzelf gewaarworden de bekwaamheid te hebben om deze woorden te horen of te lezen om een lage langzame ademteug te nemen. Trek dat hogere licht in/naar jouw Pijnappelklier en verbeeld je de matrix recht voor je.
Mary zou je met de anderen willen delen hoe jij die driedimensionale matrix voor jezelf waarneemt.
MP: Ik zie veel onbegrensd potentieel in deze portalen en ik zou het interpreteren door te zeggen dat er een portaal is in de vijfde dimensie waar wij toegang tot hebben en welke ons in/naar deze hogere frequenties van licht brengt waar de Arcturianen momenteel naar refereren. Zodat het toegang krijgen tot deze energieën - deze vijfdimensionale energieën - ons in staat stellen en ons oproepen om de werkelijkheid te creëren vanuit de hogere dimensies in/naar de vijfde dimensie.
Nu is het helemaal een spiraal. Het is niet 1,2,4,5 – 10,11,12 - het gebeurt allemaal tegelijkertijd. Maar, de toegang tot deze energieën die eraan komen zijn voor ons beschikbaar. Eén van de dingen die in mijn gedachten komen zijn de andere types van Ascentie symptomen dan die wij één of twee jaar geleden ervoeren. Er is, voor mij, een groter besef van de samenpersing van de tijd, of geen tijd 
Ik zou zeggen dat het meeste van de tijd ik me voel alsof ik uit de tijd ben. Ik kan de tijd niet langer bijhouden binnenin de driedimensionale matrix. Dus is er geen andere optie voor mij dan met deze stroom van energie mee te gaan. Het geeft een nieuwe betekenis aan de zinsnede: Ga met de stroom mee, of laat het gebeuren. Omdat wanneer je erin bent, je het alleen maar kunt zijn.
Arcturianen/Sue: Ja, dat is zeer waar. Het zijn en het doen beginnen te vermengen voor diegenen die zichzelf toegestaan hebben om de derde dimensionale limieten los te laten. Welnu, dit is een selectief proces want er zijn bepaalde driedimensionale limieten, driedimensionale sporten van de derde dimensionale matrix die onontbeerlijk zijn voor de ondersteuning van het fysieke aardse voertuig. Deze zijn componenten van jullie Aardse voertuig waar jullie mee door zullen moeten gaan. Jullie zullen door moeten gaan met het voeden van jullie aardse voertuig tot de tijd waarin jullie in staat zijn om zuiver Licht te eten.
Dit heeft er behoefte aan een lang en langzaam proces te zijn, want als het te plotseling is kan je het fysieke voertuig vernietigen zoals jullie zouden ervaren vanuit jullie driedimensionale denken als een verhongeren en sterven van het niet voldoende voedsel te krijgen. Welnu, het is zaak om over te schakelen van het eten vanuit de derde dimensie, wat het voedsel is dat op de planeet gekweekt wordt en de dieren die van de planeet komen.
Overschakelen vanuit die driedimensionale belevingswereld, en verhuizen in/naar die fantasie van de vierde dimensie, wanneer je dromen hebt en je bij een grote feestviering bent en iedereen zit te eten en jij hongerig wakker zou kunnen worden omdat jij jouw fysieke lichaam niet gevoed hebt, maar deze dromen beginnen jou te leren hoe jezelf met Licht te voeden.  
Nu, het proces van het jezelf Licht voeden moet een langzame uitwisseling zijn omdat het voedsel dat je in jouw lichaam opneemt steeds hogere Lichtquotiënten heeft. Fundamenteel is dat het wat het betekent voor jouw specifieke lichaam, en ieders lichaam is anders, aangezien iedereen andere galactische versies van zichzelf ondersteunt.
Dus het begint bij het voedsel dat voor jou gemakkelijk is om te verteren. Als het voedsel moeilijk voor jou om te verteren is dan is jouw bewustzijn verlaagd terwijl je in het proces bent van het verteren van jouw voedsel. Echter, als je het voedsel begint te realiseren dat gemakkelijk verteerd wordt, dan is dat driedimensionale proces van het jouw driedimensionale aardse voertuig van brandstof voorzien te houden aardig gelijk aan het gaan naar een tankstation en je auto vol te tanken. En, het zal een mindere afleiding zijn voor de jij die dit driedimensionale voertuig draagt.
MP: Ik denk dat veel van onze luisteraars een proces gebruiken of een mantra wanneer zij eten. Nog maar recentelijk werd ik begeleid om het voedsel dat ik eet met zuivere energie te bezielen. Wanneer ik dit doe, smaakt het voedsel anders. Ik zit vol na slechts een paar mondenvol van het voedsel. Ons voedsel wordt inderdaad bezield met Licht door onze intentie.
Dus in feite creëren wij die integratie van de infusie van het Licht in/naar de planeet, in/naar het voedsel, in/naar Gaia, en in/naar het individu omdat wij één zijn, wij zijn allemaal geïntegreerd en het creëert een uitbreiding van ons besef en onze gewaarwording en onze intentie - en het verantwoordelijkheid nemen voor het te doen.
De Arcturianen omkaderen het dus prachtig en zo eenvoudig op een manier welke hopelijk iedere luisteraar of lezer van dit programma kan begrijpen en kan beginnen toe te passen.
Welnu, ik weet dat ik gedurende de laatste paar jaren de manieren van het zegenen van mijn voedsel veranderd heb. Als ik een glas water neem schrijf ik Liefde op de buitenzijde van het glas. Als ik fruit neem om te eten houd ik het in mijn handen en schrijf Liefde op dat fruit. Dus mijn intentie voor dat voedsel is om bezield te zijn met Licht en dat het voor mijn hoogste goed is.
De Arcturianen zeiden ook iets dat we eerder gehoord hebben maar ik denk dat zij het een klein beetje anders zeiden. Zij zeiden dat dit een doorgaand proces is. Het gebeurt niet allemaal in één keer. Het is geen flits. Maar als onze lichamen uitbreiden door ons besef, als het Licht binnenin onze lichamen uitbreidt - de trillingsfrequentie uitbreidt, dan zijn wij in staat om die infusie van Licht te ervaren en te integreren. Het is een stap na stap proces - niet allemaal in één keer.
Ik heb veel commentaren en artikelen gelezen binnen de Lichtwerker gemeenschap waar er ongeduld is. "Wanneer gaat het gebeuren? Het is niet gebeurd." Maar ik geloof dat wat ik de Arcturianen hoor zeggen is, dat het welzeker gebeurd is, dat het gebeurt en het door zal gaan te gebeuren. En, dat is het Ascentieproces - de uitbreiding en de infusie van het Licht op een persoonlijk en een planetair niveau.
Arcturianen/Sue: Ja, en het is een kwestie van verbinden met het ongeduld van de driedimensionale zelf welke door de tijd heen opgebouwd is. Dan, zodra je zegt: wanneer zal het gebeuren - hebben zij net gedecreteerd dat het nu nog niet zal gebeuren. Dus de eigenlijke vraag van het zeggen: wanneer zal het gebeuren duwt het in/naar de ontwarende toekomst omdat jij net jouw bewustzijn in/naar de tijd geduwd hebt.
Wanneer wij dan zeggen: Ik ben hier zo ziek van, ik wil dat het nu gebeurt - heb je gedecreteerd dat je ziek bent en dat je ongeduldig bent en dat je ongelukkig bent, dus is dat precies hoe jij je zult voelen. Het is aldus belangrijk dat wij naar onze gedachten en emoties luisteren.
Ik weet van mezelf van het luisteren naar mijn gedachten en emoties dat ik heel veel gedachten en emoties hoor die me schokken, omdat zij vanuit mij komen en zij in mij leven. Maar hoe kan ik hen opruimen als ik niet naar hen kijk?
Nu, ik wilde iets zeggen over het eten Mary, omdat jij sprak over de hoge weg en dat je meditaties doet en Liefde schrijft en dingen in/naar het Licht plaatst. Dat is prachtig.
Ik aan de andere kant heb dit andere spoor genomen waar ik slechts naar mijn lichaam luister. Mijn lichaam heeft het overgenomen. Mijn lichaam zegt: Sue, eet dat niet of je moet dit eten. Mijn lichaam zegt: nee, als je nu eet ga je hier niet gelukkig over zijn. Dus heb ik dit andere spoor genomen. Terwijl jij omhoog in/naar jouw superbewustzijn gegaan bent, ben ik omlaag in/naar mijn sub-bewustzijn gegaan en laat het lichaam, het proces gewoon overnemen.
Wij zijn een voorbeeld van dat volledige proces omdat, natuurlijk, ik nog steeds mediteer en natuurlijk Mary jij nog steeds naar jouw lichaam luistert, maar het is interessant dat wij twee verschillende manieren representeren van het doen van hetzelfde. Soms zouden wij ons in een hoge staat van bewustzijn kunnen voelen en in staat zijn om ons Licht te zegenen op/naar wat het ook is waar wij aan deelnemen.
Aan de andere kant, mogen wij soms gewoon door het leven gaan en dat wij gewoon een nieuwe relatie met ons Aardse voertuig ontwikkelen in plaats van de baas over ons lichaam te zijn - besef dat ons lichaam het voertuig is dat wij dragen. Binnenin dit voertuig is het zoals met jouw auto - er zijn bepaalde zaken die je voor jouw auto moet doen. Je auto zal een geluid laten horen en berichten voor je achterlaten om jou te laten weten dat je een lekke band hebt of dat je moet tanken of dat je olie nodig bent. Je luistert gewoon naar je auto.
Als wij naar onze lichamen luisteren beseffen wij dat dit ons voertuig is - we zijn dit voertuig niet, wij zijn niet onze auto en wij hebben onszelf binnenin ons voertuig geplant en we kunnen het op automatisch zetten en het voertuig zal zeggen; dit is het type van brandstof dat ik nodig ben.
MP: Dat is een prachtige analogie en dank je wel daarvoor. We zijn allemaal nu zeer bewust. Om door te gaan met de analogie van de auto - wij worden geadviseerd om pro-actief te zijn en hebben de auto een onderhoudsbeurt gegeven voordat de auto ons vertelt dat het tijd voor een onderhoudsbeurt is. We doen dat door bedachtzaam te zijn en bewust te zijn en te luisteren naar onze lichamen en te weten door een goed onderscheid hoe onze lichamen te voeden en door het creëren van dat spiergeheugen waar wij automatisch weten of het voedsel goed voor ons lichaam is.
Er gaat een heleboel wetenschap hierachter schuil met voedsel dat geschikt is voor bepaalde bloedtypes. Er wordt ook een hele wetenschap hier omheen ontwikkeld als de wetenschap van energie remedie. We kunnen alles van het bovenstaande gebruiken of iets van het bovenstaande. En, terwijl jij aan het praten was Sue, herinnerde ik me een oefening die ik een aantal keren gebruikt heb. Het is slechts een eenvoudige techniek die we kunnen gebruiken voor het geval dat wij niet geoefend zijn met het luisteren naar onze lichamen.
De oefening is: houd het voedsel dat je gaat eten in je handen en plaats het voedsel waar de ribbenkas samenkomt onder het borstbeen. Plaats het daar terwijl je staat en als het voedsel met jouw lichaam verenigbaar is, zal je lichaam naar voren hellen in een schommelende beweging. Als het voedsel niet geschikt voor jouw lichaam is, zal je lichaam achterwaarts schommelen.  
Je kunt dit uittesten door een vrucht te nemen en het op het gebied te plaatsen onder jouw borstbeen en te kijken of je wel of niet voorwaarts schommelt. Neem dan een voedselproduct waarvan je weet dat het niet voor jouw beste interesse is om op te eten en plaats het op dezelfde plaats. Onveranderlijk zal mijn lichaam achterwaarts schommelen als het voedsel niet geschikt voor mij is. Dit is één van de manieren dat je kunt beginnen een intuïtie te ontwikkelen aangaande wat goed voor je lichaam is.
Natuurlijk, als je in een restaurant bent ga je niet staan en test je bord met voedsel. Je zou dit niet hoeven te doen omdat we automatisch zouden weten wat het beste voedsel zou zijn om in onze lichamen te brengen.
Arcturianen/Sue: Dat is een geweldige oefening. Ik zal dat zeker gaan proberen. Ik zou nu graag willen praten over deze andere zijde van in het voertuig gaan dat wij dragen en te beseffen dat het voertuig dat we dragen feitelijk een dier is. Wanneer je naar dieren in de natuur kijkt kunnen zij weten wat goed voor het lichaam is om te eten of dat het iets is dat giftig is.
Ik heb dorst en ik zal deze hoeveelheid aan water hebben, maar ik zal niet meer dan dat hebben omdat het niet goed voor mij zou zijn. Ik ben hongerig en ik zal deze hoeveelheid eten en dat is hoeveel ik zal eten en ik zal stoppen.
Wij respecteren wat ons lichaam tegen ons te zeggen heeft omdat ons bewustzijn al getransmuteerd is in/naar diens multidimensionale zelf. Als ons lichaam zich getransmuteerd heeft, kunnen wij nu leren om onvoorwaardelijk te houden van wat ons lichaam is en wat ons lichaam ons vertelt.
Dus met ons hogere gewaarwording van bewustzijn kunnen wij in het voertuig gaan waarin wij leven en zeggen: oké voertuig, ik leef binnenin jou en ik waardeer dat je mij een portaal aangeboden hebt waardoor ik deze schitterende tijd van planetaire Ascentie kan ervaren. Help alsjeblieft bij het managen hoe ik voor jou moet zorgen en te weten dat het antwoord daar is.
MP: De zinsnede die wij dus vaak in onze maatschappij gebruiken is dat iets "thuis begint". Ascentie begint thuis. Het begint binnenin onze eigen lichamen. Onze lichamen moeten voorbereid zijn, of voorbereid zijn om de hogere trillingsfrequenties van Licht te ontvangen. Ik heb helemaal niet de bedoeling om dit te bagatelliseren omdat het een opwaardering is van ons elektrische systemen. Ieder systeem binnenin ons fysieke lichaam moet opnieuw uitgelijnd worden, opnieuw mee gecommuniceerd worden en onze bewuste geest helpt de integratie van de opwaardering te vergemakkelijken.
Het gebeurt eerst door de werkelijkheid te accepteren dat onze lichamen opgewaardeerd worden. We hebben heel veel over de opwaarderingen in ons DNA gehoord. We hebben ook gehoord over de kinderen die geboren worden in dit tijdskader en die binnenkomen volledig aangesloten op/bedraad voor de trillingsfrequentie.
Welnu, ik woon in een oud huis en gedurende de jaren moesten wij ons elektriciteitsysteem opwaarderen, onze riolering - de gehele infrastructuur werd opgewaardeerd. Wij zijn ons zeer bewust dat wij ons moeten herinneren om regelmatig onderhoud aan de verschillende systemen uit te voeren, net zoals je dat met je auto doet.
Je woning, jouw fysieke woning is de plaats waar je woont en verblijft, is een representatie van jouw fysieke lichaam. Dus, je zorgt voor je woning binnenin en buitenom om in je leven voorwaarts te gaan. Dus de opwaarderingen doen zich voor en onze verantwoordelijkheid is het besef en de ontwikkeling van onze intuïtie. Dus, in het geval van voedsel, weten we wat de beste inname voor ons is.
SL: Ja, en als we in een oud huis/lichaam wonen hebben we een overvloed aan 'tijd' gehad om wijsheid te vergaren, echter, het lichaam waar we in wonen gaat niet op dezelfde manier opgewaardeerd worden als deze nieuwe lichamen die nog maar net bewoond worden en die al opgewaardeerd zijn. Dus, wij zijn zoals de oude auto waar je steeds maar weer opnieuw voor moet blijven zorgen, omdat de auto opgewaardeerd wordt. In andere landen, in Cuba bijvoorbeeld, hebben zij auto's uit de 50tiger jaren en zij houden hen gewoon gaande, en zij zijn zoals gloednieuwe auto's omdat zij geen nieuwe auto's krijgen.
Dus, diegenen van ons van een rijpe leeftijd die langer in onze woningen zijn geweest, moeten een doorgaande opwaardering ontwikkelen die meegaat met de auto's die wij besturen, onze woningen die wij dragen, en onze lichamen die ouder zijn. Wat ik heel veel ervaren heb is, omdat het een ouder lichaam is, dat er heel veel dingen zijn die ik los moet laten.
Er zijn veel gewoontes die ontwikkeld waren gedurende de lange duistere cyclus. En, de Verenigde Staten heeft een lange duistere cyclus met mensen die de meest belachelijke dingen geloven en gruwelijke dingen door laten gaan en nooit veranderen en doen alsof het nooit gebeurde. Dus voor diegenen die weten, bouwde dat heel veel op van - wat is er verkeerd met deze plaats. Nu moet dit losgelaten worden samen met alle ontelbare ervaringen.
Kinderen komen pas binnen en zij hoeven nog niet los te laten omdat zij er nog maar net intrekken. Maar als jij in een ouder voertuig zit, moet je loslaten. Er zijn heel veel onderdelen die eruit gehaald en vervangen dienen te worden. Ik weet door het hebben van een oudere auto dat als je slechts één onderdeel vervangt de hele auto in de war raakt en je dat gehele systeem vervangen moet.
Diegenen van ons die hun lichamen langer hebben, hebben op een regelmatige basis systeem opwaarderingen.
MP: Ja, precies - ik houd van die analogie. Ik heb een systeem opwaardering. Ik zal het nemen.
SL: Ja, het is een systeem opwaardering.
MP: We voegen meer Ram toe aan onze innerlijke computer.
SL: Ja dat doen we zeer zeker door ons fysieke brein aan onze vijfdimensionale, multidimensionale geest te verbinden en we kunnen dat vaak voelen als een gouden wolk dat ons brein imiteert, maar boven ons brein is.
Nu, natuurlijk is dat boven/beneden in fysieke termen, maar wanneer we het voelen kunnen we ons voorstellen hoe de aura van ons fysieke lichaam is en naar boven gaat naar de frequentie waarin het kan overlappen met de frequentie van onze multidimensionale geest. En onze aura's beginnen verder in ons dagelijkse leven uit te breiden en dieper in/naar onze kundalini - hetgeen ons eigen Lichtlichaam is dat binnenin de kern van onze ruggenwervel leeft.
MP: Dat is gewoonweg prachtig en dank je wel daarvoor. Wel, ik denk dat we voor vandaan door onze tijd heen zijn. De tijd vliegt als je plezier hebt, nietwaar?
SL: De tijd vliegt als je in het NU bent.
MP: Dank je wel iedereen voor het luisteren en we zullen zeer snel terug zijn met een volgend hoofdstuk in deze doorgaande conversaties. Heb een geweldige dag iedereen.  

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen