woensdag, mei 07, 2014

Boodschap van GOD - 6 Mei 2014 / Karen Dover


Boodschap van GOD
6 Mei 2014 / Karen Dover

Geliefden Ik Ben de energieën die wenst om geplaatst te worden in de context van God en IK BEN hier bij jullie terwijl alles nu begint te verschuiven en te veranderen en WAARHEID begint te ontvouwen rondom, door en binnenin het menselijke voertuig waarin JULLIE geïncarneerd zijn om het leven op de Planeet Aarde te ervaren. Velen van jullie zijn nu in staat om de WAARHEID op nieuwe niveaus te ontmaskeren, datgene toestaand wat verborgen werd gehouden in het open zicht om multi- en interdimensionaal aan jullie geopenbaard te worden.
Ik Ben hier om te begeleiden en te ondersteunen terwijl de menselijke levenservaring op deze planeet nu het NIEUWE TIJDPERK VAN AQUARIUS/WATERMAN begint binnen te gaan. De opening van het portaal naar de mensheid is nu volledig onderweg en velen van jullie downloaden en verankeren nu de nieuwe codering welke vereist is door het menselijke voertuig om balans en harmonie binnenin het UNIVERSUM van 3 op dit moment te vinden.
NIEUWE ervaringen, nieuwe energetische frequenties wervelen en verschuiven en worden nu in WAARHEID allemaal ingebed in jullie externe wakende werkelijkheid. Dat wat geen WAARHEID is staat niet langer voor JULLIE open op ieder wakend niveau, zoals velen van jullie dat nu gewaarworden terwijl jullie proberen de illusie te navigeren welke ernaar streeft om jullie te onderwijzen dat het WAARHEID is. Wederom begeleid ik jullie sterk, geliefden, dat WAARHEID GEWOON IS, het heeft geen verklaring en geen bevestiging nodig en WAARHEID breidt nu uit voorbij dat waar jullie, in dit jullie menselijke voertuig, ervaren hebben.  

Ik plaats de codering:
Titanium
GOUD
Platinum
333 222 000 444 888
WIT
PRIMULA GEEL
ANKH van het EEUWIGE LEVEN
0000000000000 

Ik vraag jullie om met jullie ziel op alle momenten van alle momenten te communiceren, de reflecties die nu onsamenhangend aan jullie getoond worden als de zaal van spiegels welke het menselijke ras GELEERD werd dat het leven op deze planeet is, ontbinden nu in WAARHEID.
Ik Ben hier bij jullie, ik wandel bij jullie en IK BEN JULLIE, want ALLES IS GEWOON en JULLIE ZIJN in WAARHEID.  

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 
(c) Karen Dover, all rights reserved
Article may be reproduced in its entirety if author and authors website is clearly stated and this article remains intact and in its original format which is written. NO permission is given to change the format and this article must remain FREE to access at all times.

2 opmerkingen: