donderdag, mei 29, 2014

Boodschap van GOD - 28 Mei 2014 / Karen Dover



Boodschap van GOD
28 Mei 2014 / Karen Dover


Geliefden Ik Ben de energieën die wensen om geplaatst te worden in de context van GOD en Ik kom om ALLEN te begeleiden en te ondersteunen terwijl de overgangsfase in/naar de NIEUWE Aarde doorgaat zich uit te breiden en te verdiepen. Ik werk met ALLEN in deze tijd en ik vraag aan jullie om eenvoudig uit te reiken naar jullie ZIEL en te begrijpen dat ALLES GEWOON IS en JULLIE in WAARHEID ZIJN. Gebeurtenissen worden nu in jullie externe wakende werkelijkheid geplaatst hetgeen nieuwe niveaus van WAARHEID zal laten zien en ik vraag aan jullie om los te laten en te ZIJN, want in het ZIJN zullen JULLIE dat gewaarworden wat naar JULLIE lijkt te verwijzen.
ALLES IS GEWOON en JULLIE ZIJN en dit kan niet gevonden worden door buiten ZELF te zoeken, dit wordt gevonden door ALLES toe te staan te STROMEN en om door, rondom en binnenin jullie te verhuizen. De invoer van de hogere dimensionale energieën werken eraan om zelf te bevrijden van de indamming van de oude 3D Aarde gecreëerde werkelijkheid en terwijl de energieën verhogen en uitbreiden, zal JULLIE ZIEL jullie de manier laten zien waarop te werk te gaan. Het menselijke logische verstand wisselwerkt niet met de hogere dimensionale frequenties want het neemt de koers van de HARTruimte aan, uit de HARTruimte vandaan gaan zal erop toezien dat jij de koers verliest en dit wordt op geen enkel niveau ondersteund.
Het HART is jullie kaart naar de Nieuwe Aarde geliefden, het HART is het centrum van ALLES, het centrum van JOU/JULLIE en velen van jullie proberen om aan ZELF voorbij te gaan in dit proces. Sta het proces toe om te ontvouwen, sta het wegvallen toe van alles dat op geen enkel niveau nog langer dient en HAAL ADEM want ALLES IS GEWOON en JULLIE ZIJN.

Ik plaats de codering:
De DIAMANT activering op 528 mhz
TURKOOIS
MAGENTA
RHODIUM
PLATINUM
222 777 999 11 44 55
111111111111
Ik plaats de DIAMANT van de WAARHEID in de HARTruimte van IEDEREEN, Ik STEEK de kaars van VREDE, LIEFDE en SERENITEIT binnenin de HARTruimte van IEDEREEN aan, en ik vraag dat dit terug gereflecteerd wordt in de ontelbare werkelijkheden die nu voor IEDEREEN beschikbaar zijn.
IK Ben de energieën die wensen om geplaatst te worden in de context van de SCHEPPER en IK BEN JULLIE, want ALLEN zijn ÉÉN en die EENHEID verlicht nu duidelijk, straalt helder voor IEDEREEN en verhuisd IEDEREEN uit de duisternis van de schaduw.
DE HEMEL ZAL op en binnenin de Planeet Aarde geboren worden, want het wordt nu door, rondom en binnenin het menselijke ras in WAARHEID geboren.
WAARHEID IS GEWOON en NU is de tijd voor IEDEREEN om hun dromen in/naar de fysieke werkelijkheid geboren te laten worden aangezien ALLES GEWOON IS.


Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 
(c) Karen Dover, all rights reserved
Article may be reproduced in its entirety if author and authors website is clearly stated and this article remains intact and in its original format which is written. NO permission is given to change the format and this article must remain FREE to access at all times.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen