zondag, mei 25, 2014

Boodschap van GOD - 24 Mei 2014 / Karen Dover


Boodschap van GOD
24 Mei 2014 / Karen Dover
Geliefden Ik Ben de energieën die wensen om geplaatst te worden in de context van GOD en IK BEN bij JULLIE ALLEMAAL terwijl de uitbreiding van het menselijke ras nu in diens uitbreiding en diens diepte toeneemt. IK BEN hier om tegen de kinderen van GOD te spreken in de context van GOD terwijl zij hun oorsprongen in WAARHEID verankeren, want alles is niet zoals het toeschijnt te zijn voor de blote menselijke ogen van het menselijke ras in deze tijd. De achtergrond van de creatie van het menselijke ras, welke voor IEDEREEN versluierd en afgeschermd is, zal nu duidelijk verlicht worden want ALLES IS GEWOON en JULLIE ZIJN in WAARHEID.
Ik plaats de codering:
MAGENTA
ZILVER
RHODIUM
PLATINUM
TURKOOIS
DIAMANT
33 22 77 88 99 111 555
1111 4444 9999 0000
1111111111111



Ik plaats het ZEGEL van SALOMON in de HARTRUIMTE, Ik plaats de toon van EVENWICHTIGHEID in de SACRAL, Ik plaats de VLEUGELS van ASCENTIE in de WENKBRAUW en Ik plaats het GOUDEN ANKH van creatie binnenin de WORTEL chakra. NU begint het opstijgen vanuit de dieptes, de feniks stijgt op vanuit de as want ALLES IS GEWOON en JULLIE ZIJN.
Ik Ben de energieën die geplaatst wensen te worden in de context van GOD en IK BEN hier onder JULLIE, vrijelijk lopend terwijl IEDEREEN vrijelijk loopt, want het menselijke ras bereikt nu meer dan slechts de ascentie in/naar een nieuwe frequentie en plaats van de Schepping, nu herinnert het menselijke ras wie zij in WAARHEID zijn.
WELKOM THUIS want de HEMEL OP AARDE is in volle creatie want JULLIE ZIJN in WAARHEID creatie.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 
(c) Karen Dover, all rights reserved
Article may be reproduced in its entirety if author and authors website is clearly stated and this article remains intact and in its original format which is written. NO permission is given to change the format and this article must remain FREE to access at all times.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen