woensdag, mei 21, 2014

Boodschap van GOD - 19 Mei 2014 / Karen Dover


Boodschap van GOD
19 Mei 2014 / Karen Dover

Geliefden IK BEN de energieën die wensen om gekend te zijn in de context van GOD en Ik Ben HIER bij JULLIE terwijl JULLIE nu de creatie beginnen van een NIEUWE wereld in een NIEUWE frequentie en een NIEUW BEGIN. De RESET van het menselijke ras is nu onderweg en velen van JULLIE in deze tijd bereiken het NULPUNT, dit is het overgangspunt van het menselijke voertuig van op KOOLSTOF GEBASEERD naar op KRISTALLIJNE GEBASEERD en het maakt deel van het proces uit van het OPNIEUW GEBOREN worden op de Nieuwe Aarde.
Diegenen die een menselijke gestalte genomen hebben en die hier zijn om de CREATIE VAN ALLES te verlichten zullen nu volledig in/naar hun plaats verhuizen, energetisch, trillingsgewijs en fysiek. Ik stuur de codering:
PLATINUM
ALUMINIUM
TEKTIET (natuurlijk glas)
DIAMANT
SAFFIER
ROOS GOUD



Ik plaats in de ZONNEVLECHT het ZEGEL VAN SALOMON, Ik plaats in de SACRAL het ZEGEL VAN SALOMON, Ik plaats in de BASIS het ZEGEL VAN SALOMON en ik plaats in de AARDE STER het ZEGEL VAN SALOMON. Ik stuur uit de DUIVEN van VREDE, dat zij hoog mogen vliegen en op de vleugels van VRIJHEID vliegen.
Dat wat nu GEBOREN wordt zal in VREDE op en binnenin de Planeet Aarde en het UNIVERSUM van 3 in WAARHEID wandelen.
GOD is nu volledig verankerd en volledig erkend op het menselijke bewuste wakende geestesniveau binnenin ALLEN in deze tijd.
333 222 777 0000000000000

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 
(c) Karen Dover, all rights reserved
Article may be reproduced in its entirety if author and authors website is clearly stated and this article remains intact and in its original format which is written. NO permission is given to change the format and this article must remain FREE to access at all times.

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik denk niet dat zozeer de betekenis van belang is in deze. Wij zijn allen uniek en voor een ieder hebben de nummers een andere/specifieke betekenis. Het gaat er niet om dat je begrijpt wat ze betekenen, het gaat erom dat je ze leest, in je opneemt, en hen hun werk laat doen. Het vertrouwen te hebben, door ze slechts te zien/te lezen dat dit voldoende is voor een bepaalde ontwikkeling welke voor jou uniek is.

      Het kan zijn dat de getallen iets in jou triggeren, maar dat kunnen de woorden die doorgegeven worden ook doen. Het zijn tenslotte coderingen die doorgegeven worden. En misschien, is het de bedoeling dat je in meditatie gaat zitten en het antwoord naar boven laat komen, nadat je de vraag aan jouw hogere zelf gesteld hebt. Want denk eraan, alle antwoorden zitten binnenin jou…

      In Liefde en Licht,
      Cobie

      Verwijderen