woensdag, april 16, 2014

Vanuit de Boodschappen van God - 10 April 2014


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
10 April 2014 / Yael Powell

Jullie verhongeren allemaal en weten het niet. Jullie proberen je spirit te voeden via de dingen van de wereld. Zelfs die dingen die jullie op een moment gelukkig schijnen te maken worden tijdelijk. Alleen Ik Ben blijvend. Alleen deze Liefde is permanent en alleen dit Licht is jullie Echte voedsel.
Vanaf nu, kostbare harten, zal het toewijding vergen, want het ego verstand vecht diens laatste strijd, en het is vastbesloten om de wereld welke het gemaakt heeft te handhaven. Nochtans, gaan jullie harten door zich te openen zoals de grote kosmische bloem welke zij zijn, het parfum van de waarheid en schoonheid overal verspreidend en voor iedereen die jullie aanraken een beschutting makend voor de stormen van het leven van het ego.
Ik wil voor jullie deze wereld van vreugde en overvloed. Ik wil een leven dat in diens passie en diens Liefde explosief is, een besef van jullie volmaaktheid als mede-scheppers, levend in de levende dans van eenheid, ontwaakt tot deze overvloed. Aldus roep ik jullie hier bij Mij zodat jullie de waarheid mogen voelen, en in deze volmaaktheid mogen baden totdat het jullie zo stevig in diens resonantie vasthoudt dat jullie hart standvastig blijft, en hierdoor zien jullie recht door de werelden van de illusie heen naar de waarheid van Liefde die overal is.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
2013-01-16 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie posten