zondag, april 06, 2014

De Pleiadische/Arcturiaanse Alliantie #1


De Pleiadische/Arcturiaanse Alliantie #1
2 April 2014 / Dr. Suzanne Lie & Mary Perricone

Mary Perricone: Hallo allemaal, Ik ben Mary Perricone en ik ben hier met Dr. Suzanne Lie en wij hebben vandaag een conversatie over de Arcturiaanse/Pleiadische Alliantie. Deze conversaties zijn feitelijk bedoeld als Portaal Openers over de gehele planeet heen om liefde en vergiffenis bij te brengen en te bezielen in allen die luisteren. (lezen)
In deze eerste sessie, zouden wij graag willen spreken over de betrokkenheid van iedereen in de komende veranderingen, welke bedoeld zijn om nieuwe aanvangen te laten gebeuren voor iedereen die deze woorden horen en lezen. Dus ons wordt gevraagd om in Liefde en Licht gecentreerd te blijven door deze tijden heen en alles zal goed zijn.
Suzanne, goedenmiddag - hoe gaat het vandaag met jou?
Suzanne Lie: Met mij gaat het goed.
MP: We zijn geïnteresseerd te horen over hoe jij je voelt over deze conversaties en een klein beetje over jouw ervaring en misschien hoe de Arcturianen en de Pleiadianen denken over hun alliantie en hoe het naar ons in Eenheidsbewustzijn relateert.
SL: Wel, ik leerde voor het eerst over de Pleiadische/Arcturiaanse alliantie een vrij lange tijd geleden. Mijn eerste communicaties met hogere wezens waren met de Pleiadianen - met Mytria die de heldin is van de Pleiadische Perspectieven boeken terug in 1994.
Het waren toen de Pleiadianen die mij voor het eerst introduceerden met de interdimensionale communicaties. Toen ging ik op een reis naar sommige van de andere expressies van mezelf en andere werelden en toen kwamen de Arcturianen erbij en had ik een kleine voorbereiding nodig omdat hun energiegebied hoger was. Maar, de Pleiadische/Arcturiaanse Alliantie was iets dat lang, lang geleden gevormd werd.
Zij zijn samengekomen omdat de Pleiadianen eens een beschaving op de Aarde hadden lang voorafgaand aan vroegere tijden waar onze geschiedenis zelfs niet over spreekt. Er is ook een Pleiadische/Arcturiaanse/Sirische Alliantie en een Arcturiaanse/ Sirische Alliantie. De Pleiadianen en de Siriurs zijn zeer actief in Gaia's transmutatie in/naar Haar vijfdimensionale expressie, omdat zij beide hier beschavingen hadden toen zij onze leeftijd hadden. Zij zijn in feite onze voorvaderen, en zij maakten heel veel dezelfde vergissingen die wij gemaakt hebben. Dus zijn zij teruggekomen als onze voorvaderen om ons in deze tijd te helpen.

De Arcturianen zijn er altijd bij betrokken wanneer er een planeet, persoon, beschaving is die op de rand van Ascentie in/naar een hogere frequentie staat en daarom hebben zij zichzelf uitgelijnd - in dit geval, waarin wij spreken met de Pleiadianen, om ons te helpen met ons proces van ascentie.
MP: Dat is prachtig. Ik was aangedaan door de verschillende allianties - Pleiadisch, Arcturiaans, Sirisch en ik dacht bij mezelf dat wij onszelf vaak bij etniciteit identificeren - Italiaans, Frans, Duits, wij zijn autochtone Amerikanen en misschien is dat een goed punt van overeenkomst om te maken.  
Eén van de dingen die is vanochtend ontving is dat deze Ascentie in/naar Eenheidsbewustzijn veel te maken heeft met het besef en het begrip van de waarde van onze diversiteit - hoe onze krachten door onze diversiteit komen. Toen je sprak over de interdimensionale communicaties en de ervaring van de Pleiadische en Sirische ascentie, kon ik alleen maar denken aan hun volwassenheid en hun begrip van het proces waar wij nu hier op Gaia doorheen gaan en hoe belangrijk het voor hen is om die kennis, dat begrip en die wijsheid vast te houden - en het allerbelangrijkste de Liefde - om dat voor ons vast te houden terwijl wij door deze spiraal van Ascentie heengaan.
SL: Ja dat is echt geruststellend dat wij niet alleen zijn en wat ik, Suzanne,  zou kunnen zeggen tegen wie dan ook die dit zou kunnen horen is dat ieder enkelvoudig persoon van ons de bekwaamheid heeft om toegang te verkrijgen tot onze hogere frequenties van zelf, waar we vaak aan denken als onze hogere begeleiding. Maar, onze hogere begeleiding is gewoonlijk een hogere frequentie van onze eigen multidimensionale zelf.
Daarom weet ik dat mijn leven aldus groots anders zou zijn als ik niet in staat was geweest om deze verbinding met mijn intergalactische, interdimensionale zelf te maken, en ik raad het aan iedereen aan die dit hoort dat jij je herinnert wie je werkelijk bent, herinner je deze expressies van jezelf en communiceer met hen - omdat zij daar zijn. Net zoals wij met onszelf in het fysieke praten, kunnen wij tegen onszelf voorbij het fysieke praten.
MP: Voordat we met deze conversatie begonnen, spraken Suzanne en ik over onze ervaringen uit de eerste hand met onze galactische broeders en zusters. Ik deelde met Suzanne dat sinds ik een kind was, ik volledig geïntrigeerd was van de sterren en het leven op andere planeten. Dus, als we mijn leven snel voorwaarts bewegen naar vandaag zou ik met jullie willen delen dat ongeveer twee jaar geleden, ik sterrenschepen begon te zien boven in de lucht waar ik woon.
Zij manifesteren zich tijdens de avond. Wanneer het ook is dat ik buiten loop en naar boven kijk - zeg ik goedenavond. Ik begin dan twinkelingen te zien en het schip manifesteert zich als cirkelvormige lichten en het zal in/naar een driehoek morfen en dan naar boven de lucht in schieten en dan zeer langzaam terug naar beneden komen naar waar het begon. Ik noem het parkeren in hun parkeerruimte.
Onlangs zijn zij begonnen om dichterbij te komen - flitsen gekleurde lichten en bijna … ziet het eruit als een explosie van licht, zoals vuurwerk - hetgeen absoluut prachtig is. Ik interpreteer dit als een boodschap - wij weten dat je daar bent en wij horen jou en wij weten dat je weet dat wij hier zijn. En, wij zijn bondgenoten en wij zijn vrienden en vertel al jouw vrienden en buren dat wij hier zijn. Dus zij zijn bij ons en zij zijn in de negende dimensie, maar zij manifesteren zich in de derde en de vierde dimensie voor iedereen om te zien. We hoeven alleen maar naar het internet en YouTube te gaan en 'Galactische Sightings' in te typen en duizenden video's zullen komen met twee, drie, vijf minuten video's die iemand op YouTube heeft gepost van Sterrenschepen. Dat is zeer opwindend.
SL: Ik zou graag met de mensen willen delen dat wij allemaal andere manieren van verbinding hebben, terwijl Mary deze intieme relatie heeft met het in staat te zijn om sterrenschepen te zien en ermee te communiceren - heb ik niet die specifieke visuele ervaring. Ik heb sommigen hier en daar gehad. Mijn wisselwerking met galactische wezens is hoofdzakelijk met de boodschappen geweest die door mij heen komen.
Ik ben aan het proberen om dat uit te breiden in/naar andere meer visuele ervaringen. Maar ik zeg dat tegen jullie allemaal om jullie te laten weten dat als je het op een andere manier ervaart dan de manier waarop Mary en ik het ervaren - reduceer dat dan niet naar een mindere manier. Een ieder van ons heeft een specifieke reden. We schreven het in ons geboorteplan dat wij zouden gaan bijdragen aan de planetaire Ascentie op de manier dat wij bijgedragen hebben. Ik weet van mezelf tot dusver - dat had ik het zoveel gezien, dat ik niet weet of ik zo toegewijd geweest zou zijn om al het schrijfwerk te doen dat ik gedaan heb en alle dingen die ik tot nu toe gedaan heb te doen.
Denk eraan dat jouw manier de beste manier voor jou binnenin dit Nu is en dat als we allemaal vermengen wij onze ontelbare manieren zullen beginnen te delen. Daarom, is er geen goed en is er geen fout - er is gewoon onze manier.
MP: Wat een uitstekend punt - dat in die diversiteit van wie we over de gehele planeet heen zijn, dat deze ervaringen en dit leren zich aan een ieder van ons individueel gaat manifesteren. Is dat geen prachtige oorzaak voor een feestviering, omdat door deze ervaringen te delen wij van elkaar leren? We leren absoluut van elkaar en zeggen, "Wow, dat is fantastisch - dit is de manier waarop ik het ervaar. Dan je wel dat je dit aanhaalde.
SL: En je weet dat dat echt iets is dat ons gehecht krijgt aan het Eenheidsbewustzijn omdat Eenheidsbewustzijn de sleutel is en de Arcturianen hebben dat steeds weer opnieuw gezegd. Onze aantallen in termen van diegenen van ons die gereed zijn om in/naar Lichtlichaam te flitsen is een zeer klein percentage van de Aardse populatie van mensen, daarom is het zo belangrijk dat wij ons met elkaar verenigen, omdat als wij ontwaakt zijn ons Licht van transmutatie honderden, misschien duizenden, keren krachtiger is dan de duisternis van diegenen die nog steeds verstrikt zitten in de illusie of verwarring of diegenen die net beginnen te ontwaken of diegenen die er op wat voor manier dan ook geen enkel idee over hebben dat dit zelfs aan het gebeuren is.
Net zoals iedere nieuwe wereld begint met de paar die zich binnenin hun hart en geest geroepen voelen om iets uit te zoeken, dat gevoel binnenin dat er meer is - en ik moet ontdekken wat dat is. Diegenen zijn wij. Wij zijn de pioniers van de Nieuwe Aarde.
MP: Is dat niet prachtig. Dus wat ik jou hoor zeggen is dat wij allemaal broeders en zusters in de Ene zijn en dat wij samen in Eenheidsbewustzijn werken, en dat brengt een versnelling van trilling op gang helemaal over en door Gaia heen. Dus, persoonlijke transformatie en planetaire transformatie doen zich tegelijkertijd voor.
SL: Het lijkt veel op een doorgeef race waar iemand een stok vasthoudt en zij rennen gedurende een bepaalde hoeveelheid aan tijd en nadat zij hun ren beëindigd hebben geven zij die stok door aan hun teamgenoot en deze teamgenoot neemt het hardlopen over.
MP: Ja, en zij vertrouwen op hun teamgenoot om die stok over te nemen en hun best te doen als zij die sectie van het veld rondrennen en de stok aan de volgende persoon doorgeven. Ja, absoluut - dat is een prachtige omschrijving - dank je wel.
Sue, ik vraag me af of we een paar minuten kunnen nemen en over deze conversaties kunnen spreken als zijnde Portaal Openers en wat de Arcturianen en/of de Pleiadianen daarover met verdere begeleiding zouden kunnen zeggen.
SL: Ik ga nu de Arcturianen binnenroepen, omdat zij het zijn die ik op mijn bewustzijn hoor kloppen.
Arcturianen: Zegeningen onze geliefden en wij spreken tegen elk en iedereen van jullie binnenin onze grote Eenheid die z'n weg gevonden heeft om deze conversatie te ervaren. Wij zouden graag tegen een ieder van jullie willen zeggen dat jullie NU gereed zijn. Jullie weten dat jullie nu gereed zijn omdat jullie bij jezelf gewaarwerden te luisteren naar wat wij te zeggen hebben. Jullie bewustzijn is nu voorbereid om het onbekende binnen te treden, hetgeen feitelijk het bekende is wanneer jullie eenmaal jullie hogere frequenties van zelf herinneren.
Zo Mary, had je bepaalde vragen die je ons graag zou willen stellen?
MP: Ja, ik vraag me af of jullie zouden kunnen spreken over de frase die ik deze ochtend ontving en dat deze conversaties Portaal Openers zijn en wat is Portaal Openen of een Portaal Opener? Hoe relateert dat tot het werk dat wij allemaal zullen gaan doen als we voorwaarts met het Ascentieproces gaan?
Arcturianen: Het is zeer interessant omdat deze ochtend terwijl Suzille haar blog entree aan het schrijven was, zij feitelijk schreef over Portaal Openen, dus zij is al voorbereid op het antwoord hierop.
Een Portaal is een interdimensionale ervaring. Hiermee bedoelen wij dat het een uitbreiding is van het derde dimensionale bewustzijn in/naar hogere frequenties van bewustzijn terwijl je nog steeds wakker en geaard bent in jouw fysieke werkelijkheid. Nu, velen van jullie hebben dromen gehad; hebben diepe meditaties en visioenen gehad. Wij zeggen tegen jou - als een Portaal Opener vragen wij dat een ieder van jullie jullie dromen aarden, jullie meditaties, jullie visioenen - in jullie/jouw fysieke gestalte en om een aarding van jouw fysieke gestalte te handhaven met het besef dat je niet slechts een mens bent, maar dat je ook een lid van Gaia's planeet bent.
Als een lid van Gaia's planeet heb jij je vrijwillig aangemeld om een fysiek voertuig te nemen tijdens deze transmuterende cyclus zodat jij je kunt herinneren hoe geaard te blijven in jouw fysieke expressie terwijl je portalen opent om de hogere frequenties van werkelijkheid gewaar te worden die oneindig door jullie multidimensionale bewustzijn heen wervelen.
Terwijl steeds meer van jullie deze portalen openen, zullen de illusies van de derde dimensionale matrix beginnen te degraderen en de strakheid, de beperkingen, de afscheidingen en de oude overtuigingspatronen van de driedimensionale matrix welke Gaia en ook Haar mensen ingeperkt hebben, zal haar fysieke werkelijkheid beginnen te morfen - eerst langzaam, maar dan snelheid vergarend in/naar de "Nuheid" van die transmutatie in/naar het openen van portalen naar jouw hogere expressies van jouw multidimensionale werkelijkheid.  
MP: Prachtig. Ik kon het niet helpen te herinneren toen jullie spraken over het wegvallen van de illusie waar zoveel mensen over spreken en wat zij zouden willen noemen "het verliezen van de interesse" in activiteiten, werk dat zij gedurende vele jaren gedaan hebben. Voor deze mensen, voelt het zeer onbestendig en zeer onzeker aan. Maar, het klinkt alsof dit een onderdeel van de overgang is, onderdeel van het verhuizen in/naar de Nuheid. Dus veel mensen hebben de ervaring van het verliezen van het gevoel van alle tijd en alle ruimte.
We hebben allemaal een type van de ineenstorting van tijd gevoeld waar ieder keer dat we ons omdraaiden het weer Vrijdag was. Gebruikelijk zou ik zeggen, "Gelukkig het is Vrijdag, maar waar is de rest van de week gebleven?" dus mijn interpretatie hiervan is dat in die Nuheid, daar is geen tijd, daar is geen ruimte en wij bewegen daar doorheen en ervaren onze essentie op een multidimensionale manier en het is een geheel nieuwe manier van zijn/bestaan en wij krijgen onze zeebenen en de aarding is dus zeer belangrijk. Dank je wel.
Mytria: Wij zijn Mytria en wij spreken nu tegen jou door het wezen dat wij als Suzille kennen. Wij zijn Pleiadiaans en wij verbonden ons voor het eerst met Suzille terug in 1994. In deze tijden was het niet veilig voor haar om haar eigen naam te gebruiken. Het was niet veilig om publiekelijk te converseren en de computer was zeer nieuw en het Internet begon net.
Wij spraken niet alleen met Suzille maar ook met heel veel anderen en elk van ons Pleiadianen, vonden expressies van ons zelf die gekozen hadden om een Aards voertuig te nemen. En het is via onze eigen expressies op het fysieke vlak dat deze Portalen het beste geaard kunnen worden. Wij zijn in en uit de communicatie geweest met Suzille's bewuste geest maar wij zijn consequent door haar gehele multidimensionale geest heen bij haar geweest.
Dus daarom zeggen wij tegen iedereen die luistert dat jullie hogere expressies van jullie zelf hebben die waarschijnlijk in communicatie met jullie geweest zijn via jullie dromen, jullie meditaties, jullie gedachten, jullie verbeeldingen gedurende een vrij lange tijd van jullie Aardse tijd. Daarom raden wij jullie aan, en hopen wij, dat jullie er allemaal mee beginnen om je deze communicaties te herinneren en hen te gaan delen.
Deel hen met zoveel mensen en op zoveel manieren als jullie kunnen. Als deze conversaties meer normaal worden dan zullen onze landingen niet iets zijn dat beangstigend is. Het zal een familielid zijn die op bezoek komt. Er is een grote hoeveelheid angst zaaien geweest dat gedaan werd door diegenen die doodsbang van de Nieuwe Wereld zijn. Daarom is het zeer belangrijk dat diegenen van jullie die in staat zijn deze Nieuwe Wereld binnenin jullie bewustzijn te omhelzen, binnenin deze Nuheid - dat jullie jezelf toestaan om met anderen te delen op zoveel manieren als waar jullie je comfortabel bij voelen.
MP: Dank je wel dat was een prachtige boodschap van Mytria en ik denk dat het een perfecte plaats is om iedereen te bedanken voor het luisteren en om de Arcturianen en de Pleiadianen te bedanken en er is heel veel voedsel voor de gedachten om mee door te gaan in onze volgende conversatie. Dus dank je wel iedereen dat jullie bij ons waren en voor het luisteren en wij zullen weldra weer bij jullie zijn.
SL: Heel veel dank, ik ben zo blij dat jullie hier zijn. Wij houden deze conversaties kort zodat jullie hen in jullie dagelijkse leven in kunnen passen. Jullie zullen in staat zijn hen te downloaden, zet hen op jullie telefoon, draag hen met je mee en herinner je wie je bent.
BEN Gezegend.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen