dinsdag, maart 11, 2014

Sanat Kumara - De Nieuwe Jij in een Nieuwe Werkelijkheid Verankert - 08.03.2014


Sanat Kumara
"De Nieuwe Jij in een Nieuwe Werkelijkheid Verankert"
8 Maart 2014 / Linda Dillon

Groeten, Ik Ben Sanat Kumara: Opzichter van de Wet, Planetaire Logos, broeder van Venus en broeder van jullie hart, broeder van Liefde. Welkom mijn gouden menselijke wezens. Welkom mijn broeders en zusters van iedere straal, van iedere kleur, van iedere dimensie, van iedere werkelijkheid. Welkom.
Wij komen deze dag bijeen om over creatie te spreken, om voorwaarts te gaan in creatie, om creatie te verankeren in heilige eenheid, in partnerschap, in de Tsunami van Liefde en in jullie harten, in jullie families, in jullie vriendschappen, in jullie gemeenschap, in jullie planeet.
Toen wij de 'Nieuwe Jij" schreven, toen wij jullie wenkten, als de volledige Raad van Liefde, om naar voren te treden als de Wegwijzers, als de Pilaren, als de Poortopzichters, als de scheppers van Nova Aarde, hebben wij geschreven en uitgelegd, gedemonstreerd en jullie bij de hand genomen, verheugd en vreugdevol, zodat jullie voorbereid zouden zijn, volledig en compleet, intellectueel, mentaal, emotioneel, spiritueel en diep binnenin jullie hart, dat jullie voorbereid zouden zijn om deze creatie waar ik vandaag over spreek te omhelzen.
Niet slechts de creatie van Nova Aarde, niet slechts de ankers en de golfbreker voor de Tsunami van Liefde van de Moeder, maar voor jullie volledige Nova Wezens, terwijl de Nieuwe Jij verankert in een nieuwe betekenis, een nieuwe werkelijkheid, een nieuwe ervaring, een nieuw gevoel van te zijn wat het is om mens te zijn. En mijn geliefden, jullie doen het spectaculair! Of dit nu afgemeten wordt op Venus, Andromeda, de Pleiadische sector of op Aarde, jullie doen het spectaculair en jullie brengen en verzamelen en verankeren velen op jullie planeet. Bravo!

Zoals ik vaak vele, vele keren tegen jullie gezegd heb in dit leven en ergens anders, de Universele Wet, waar ik de gezegende en geëerde Opzichter van ben voor onze Goddelijke Moeder/Vader/ Ene, is een codificatie, het is een lichaam, het is een eenheid van begrip over hoe de dingen werken. Dus het is niet louter het grijpen van één wet en het toe te passen en de anderen te negeren, het is het werken met het geheel. En dat is het grootste ding dat je leert en incorporeert, integreert en in deze tijd verankert. Je leert om met het geheel te werken; het geheel van het Universum, het geheel van de Wet, het geheel van de Goddelijke Kwaliteiten, en geliefde, het geheel van jou, dat jij daar mag staan als dat scherm en de heelheid van de Liefde van de Moeder ontvangt.  
Dit is niet iets dat jullie volgende week of de volgende maand of het volgende jaar gaan leren; jullie doen het in de definitie, boven en beneden, door het gehele multiversum heen, in jullie tijd en ruimte werkelijkheid. En omdat jullie het doen en de heelheid in jullie tijd en ruimte werkelijkheid omhelzen, laat mij ook zeggen dat jullie transcenderen, net zoals jullie de dimensionale werkelijkheid transcenderen, jullie transcenderen jullie tijd en ruimte werkelijkheid. Nu, ik weet dat ik over vele dingen spreek vandaag en jullie gaan tijd nemen en het doorfilteren en staan het toe binnenin te verankeren en dat is prima, maar ik wil dat jullie dit weten en ik wil dat jullie dit in de kern van jullie briljante drievoudige vlam weten, waar niemand van jullie, tussen haakjes, voldoende mee werkt.
Welnu, het kanaal gelooft dat zij deze ochtend een kaart voor zichzelf uitkoos, maar ik heb deze kaart gekozen aangezien ik de gehele week tegen haar gesproken heb over deze waardevolle bijeenkomst en dus presenteer ik het aan jullie: Spreid Jullie Vleugels! Mijn geliefde vrienden, mijn familie, spreid jullie vleugels en vlieg, verklaar jullie vrijheid en voel de bries onder jullie vleugels.
Zo vaak zullen velen van jullie tegen mij zeggen, "Raj, hoe kan één wezen verantwoordelijk zijn voor het begeleiden van de Aarde en alles daarop door deze overgang, deze verschuiving, Ascentie, herontdekking, wedergeboorte, en herstel heen?" Wat ik tegen jullie zeg is, "Eén wezen is niet verantwoordelijk. Wij zijn allen verantwoordelijk. Een ieder van jullie." Jullie hebben vele loyaliteiten jegens de machtige Aartsengelen, St. Germaine, St. Teresa en St. Franciscus, jegens de Boeddha, maar net zoals ik mijn geliefde vrienden, is jullie eerste afstamming en jullie eerste verplichting, jullie eerste loyaliteit voor de Moeder.
Dus, werken jullie met mij zoals ik met jullie werk, vreugdevol, me bevoorrecht voelend in jullie aanwezigheid en in het wonder van jullie hart. Dus, laat ons samen creëren, laat ons jullie collectieve onderneming en jullie individuele dromen en wensen creëren. Laat ons het "Nieuwe" creëren.
Ik Ben bij jullie, Vaarwel.  

Gechanneled door Linda Dillon 03-08-14
Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

1 opmerking: