dinsdag, maart 04, 2014

Aartsengel Michael - Ga Niet Mee in de Angst van de Angst, om de Angst - 4 Maart 2014


Aartsengel Michael
"Ga Niet Mee in de Angst van de Angst, om de Angst"
4 maart 2014 / Rita Pulmans
 
Rita:
Geliefde Aartsengel Michael,
Ik heb ergens gelezen dat wij bij affirmaties of tijdens ons gebed, geen woorden kunnen of mogen gebruiken zoals: "geen, en niet" enz.. Men beweert hier dat het universum deze woorden niet kent. Wij zouden het daarom anders moeten formuleren.
Heb jij hierover iets te vertellen geliefde Lord Michael? 

Aartsengel Michael:
Geliefde harten,
Het universum "hoort" alles lieverds." Weet" alles.
"Geen en neen" worden door het universum omzeild. (Aartsengel Michael glimlacht) Als God Alwetend is, waarom zouden Wij het dan niet begrijpen? Wij die nabij God staan.
De waarheid geliefden, is: Alles in liefde gevraagd zal gehoord worden.


Alles wat liefde inhoud en IS, in en voor en met de liefde gevraagd, zal door ons de goddelijke wereld "gehoord" worden, met of zonder het woordje "niet of geen".
Geliefde harten, wat ik Aartsengel Michael jullie vandaag vooral tracht te brengen: ga niet in de angst mee, tijdens en in deze turbulente dagen. Nu gebruik ik het woordje "niet" ook. (zegt AEM al glimlachend)
De duistere clan, tracht nu, op deze manier zoals het momenteel in jullie wereld uitspiegelt, angst op te wekken. Door de situatie de wereld in te sturen van een nakende oorlog.
Begrijpen jullie? 
Geliefden, ANGST geeft oorlog.
LIEFDE geeft vrede.
Ga niet mee in de angst van de angst, om de angst.
Als er zaken de wereld in gestuurd worden, die angst opwekken, ga dan naar het centrum in je hart geliefden, naar de liefde in je hart, dit is je veilige haven. Geef geen aandacht aan deze vernietigende energie van angst. Geef enkel aandacht aan de positieve straling van je liefde.
Ga in je reeds aanwezige ChristusLicht en wees je ChristusLicht.
Straal je Licht als nooit tevoren.
Heel jezelf en de wereld!

Je affirmatie:
I Am Peace, I Am Peace, I Am Peace!
Ik Ben Vrede, Ik Ben Vrede, Ik Ben Vrede! 

Peace, Peace, Peace.
Vrede Vrede, Vrede! 

Ik Aartsengel Michael heb gesproken.

© Copyright Rita Pulmans
Channeling van Rita Pulmans.
Er mag niets veranderd/toegevoegd of weggelaten worden van de tekst. De tekst dient in algehele vorm gekopieerd te worden of weergegeven. Gedeeltelijke weergave is niet toegestaan. De tekst mag niet gebruikt worden voor commerciële doelstellingen. De tekst mag enkel gekopieerd worden voor eigen gebruik. Bij doorgaven aan derden mag dit enkel zonder winstoogmerk. Plaatsen in geschriften of boeken uitsluitend na schriftelijk aanvraag op: pulmans@live.be

2 opmerkingen:

  1. Hoe ga ik om met de angst die mijn leven beheerst, slik er antidepressieva voor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Paultjeb,

      Deze vraag op zich is voor een ander behoorlijk oppervlakkig. Je geeft toe angst te ervaren, en ook dat je ervoor naar een deskundig iemand bent gegaan. Deze deskundige kan de huisarts zijn, maar ook iemand die dieper ingaat op persoonlijke problemen van mensen. Weet daarnaast ook dat ik geen deskundige ben en ook nooit zal claimen dat te zijn.

      Het eerste wat bij mij naar boven komt, is om in je eigen kracht te gaan staan. Jezelf te kennen en te zien voor wie je waarlijk bent. Niet minder dan wie of wat dan ook, maar gelijkwaardig. Daarnaast zou je met datgene wat jou angst bezorgd aan het werk kunnen gaan. Het gaan 'uitkleden' als het ware, zodat je bij de kern van het 'probleem' kunt komen. Zodat je beseft en begrijpt waardoor het komt dat het de ontwikkeling doorgemaakt heeft zoals het dat gedaan heeft. Er kan bijvoorbeeld overbezorgdheid voor iets in je leven bestaan waardoor je angstig raakt dat dit of dat gebeurd, maar je kunt je dus afvragen of die overbezorgdheid gerechtvaardigd is. Iets dergelijks.... Ik kan je dus gezien vanuit het standpunt van oppervlakkigheid, je slechts een oppervlakkig antwoord geven.
      Weet dat je in ieder geval sterker bent dan dat de angst jou doet laten geloven, voor wat het ook is dat jouw leven overheerst.... Angst = ego, die graag ziet dat je onder diens 'vleugels' blijft als het ware.

      Wat ik hier schrijf, kwam gewoon bij me naar boven.... Weet ook dat wat hier nu staat op de één of andere manier jouw sleutel is of zou kunnen zijn om de angst de baas te kunnen worden....

      In Liefde en Licht,
      Cobie

      Verwijderen