vrijdag, maart 07, 2014

Aartsengel Gabriel - De Kracht van de Equinox - 21 Maart 2014


Aartsengel Gabriel
De Kracht van de Equinox - 21 Maart 2014 
 

Balans Vinden in Versnellende Energie
5 Maart 2014 / Shanta Gabriel

Dierbaren,
Als de Equinox energie op het toneel van het bewustzijn uiteen spat, denk er dan aan dat de enige plaats waar je Balans kunt vinden in het huidige moment is. Jullie zijn buitengewoon fortuinlijk om deel uit te maken van de veelbelovende beginnende activiteit van het Licht dat de wereld in het verschuivende zand van nieuwe ontwaking omwikkeld heeft. De weg is voorbereid en vele scenario's zullen mogelijk zijn. In feite, zijn er vele mogelijkheden voor jullie beschikbaar om zelfs in jullie eigen leven te ervaren. Het zijn deze ontelbare keuzepunten die de wereld zullen bepalen waarin jullie leven. Jullie keuzes zullen ook de acties zijn die de paden creëren van intensiverende ongebreidelde verandering op de planeet. 
Voor altijd verwijdert uit de oude paradigma's, snelt de bloeiende Aarde haar weg in/naar de volledige ontwaking van het nieuwe leven. Niets dat de oude structuren vasthoudt blijft onaangeraakt. Ver verwijdert van de verbrokkelende werkelijkheden, zullen diegenen die nieuwe stabiliteit vinden in de huidige tijd tot bloei komen. Waarom? Omdat hun besef/bewustzijn in staat is gefocust te blijven op de keuzepunten die hen in staat stellen te verfrissen, te regenereren, hulpbronnen te herverbinden voor een leven dat geherstructureerd werd in volledige uitbreiding en vrijheid. Dit produceert verrukking in een nieuwe bekwaamheid om op manieren van echte Schoonheid te bewegen en te stromen.
De gemaakte beslissingen ten tijde van de Equinox zullen je in staat stellen om dit leven van Balans te creëren wanneer je volledig de beschikbaar gemaakte frequenties kunt belichamen. De levende energie die ten tijde van de Equinox aanwezig is belichaamt een moment van kracht. Jullie hebben de kans om deze energie van Balans in te drinken en het toe te staan om de atomen in de kern van jullie wezen te transformeren. Hoe zou het aanvoelen om een gevoel van Aanwezigheid binnenin jou te hebben die liefdevol, heel en vrij is? Het is jullie meest authentieke Zelf niet gebonden aan het verleden of de toekomst, en in staat om op ongebonden manieren te bewegen. Jullie kunnen deze nieuwe keuzes voor jullie zelf opeisen in de Balans en de Vrijheid welke de zuivere Equinox frequenties belichaamd.  

De Stuwkracht bij de Start Poort
Wij zouden graag in metafoor willen spreken om jullie een gevoel van de energie rondom deze tijd te geven. Stel je voor dat je schrijlings op een groot paard zit bij de startpoort van een zeer opwindende race. Je kunt zijn spieren onder je voelen bundelen van opwinding terwijl de stuwkracht zich verzameld. Vrij breken uit het gebied van opsluiting is jouw primaire focus geworden. Wanneer de bel rinkelt en de race begint, heb je een duidelijk traject voor je liggen. De route is onmiskenbaar omdat je de weg geplaveid hebt met jouw intenties. Jouw gehele concentratie is nu gefocust op in het zadel te blijven zitten en het traject dat voor je ligt met totale Vrijheid en volmaakte Balans af te leggen.
Het is dit niveau van focus en stuwkracht dat jullie in de recente tijden verzameld hebben. De overzichtelijkheid die jullie nodig zijn is beschikbaar door jullie opzettelijke focus op wat je wilt ervaren als de snelheid waarmee je op jouw pad reist ten tijde van de Equinox versneld. Verzamel je focus en laat jouw aandacht niet afdwalen naar wat de anderen paarden ervaren. Zij hebben hun eigen reis en punt van aandacht. Een ieder van jullie heeft een zieldoel hetgeen een Baken van Begeleiding voor jou uitbreidt om te volgen. Wanneer je Balans binnenin jou kunt toestaan zonder af te dwalen van jouw duidelijke intentie, is het gemakkelijker om in het zadel te blijven zitten aangezien de kracht van de intense energie overal rondom jou heen galoppeert.
Je kunt jezelf gedragen laten worden door het ros van Gratie, ondersteund door de Engelen die jou toejuichen terwijl jij jouw pad volgt, werelden creërend waar niemand ooit eerder gegaan is. Jij houdt de teugels vast die verbonden zijn met jouw heldere verlangens voor het leven dat je waarlijk wilt leven.
De weg ligt voor jou om te kiezen - in Balans blijven is de sleutel. 
 
Meerdere Metaforen om jullie Visie te Versterken  
Om door te gaan met de metaforen, jullie creëren wat wij graag noemen een Gyroscopisch Stabiliseringsgebied.  Het staat de kernbalans binnenin jullie toe om in een bewegende vorm te zijn zoals de Gyroscoop die de dingen waterpas houdt op voertuigen op zee. Een schip op het water is werkelijk zeer gelijkend aan wat jullie op dit moment in jullie veranderende wereld ervaren.
Als de golven in intensiteit groeien, wordt jullie behoefte voor een stabiele balancerende plaats immer meer belangrijk. Jouw innerlijke Gyroscoop werkt er onophoudelijk aan om je in balans te houden, en hoe meer jij je bewust bent van dit mechanisme hoe beter jij je zult voelen. Jouw besef van deze Gyroscoop creëert een gebied van Balans dat jou helpt bij het zijn van een stabiliserende invloed met de wereld rondom jou heen. Je bent alleen gefocust op jouw krachtige intenties en de creatie van het balancerende punt binnenin, derhalve wordt jouw trilling er één van Balans, een zachte invloed welke zeer effectief is.
Gebruik je tijd wijs om de nieuwe structuren die je nodig bent om in balans te blijven te verankeren terwijl de energiegolven rondom jou heen toenemen. Je zult de revolutionaire verschuivingen ervaren die zich met veel meer vindingrijkheid voordoen wanneer jouw innerlijke Gyroscoop in volmaakte Balans, Harmonie en Gratie opereert. Wij bieden jullie een gebed aan welke jullie focus kan helpen.
Goddelijke Aanwezigheid waarin ik leef, beweeg en mijn bestaan heb, ik vraag om hulp in dit ontwakende moment van de Equinox.
Vergun mij dat ik een structuur van bestaan mag creëren welke mijn Ziel in staat stelt om te gedijen. Geef mij een zuivere ervaring van de Gyroscopische Stabiliteit en laat mij die energie gebruiken om in de kracht van het huidige moment te leven, keuzes makend die mij in staat stellen om door de versnelde verschuivingen van energie in volmaakte balans heen te gaan.
Zegen mij en dat ik in harmonie mag zijn met de Goddelijke Blauwdruk van Volmaaktheid van mijn Ziel en ik mijn plaats van Balans handhaaf binnenin de ontwaking van Liefde in mijn hart.
Sta deze nieuwe stabiliteit toe te verankeren in ieder gebied van mijn leven in een flexibele vorm welke vrijheid van beweging toestaat. Mogen al mijn keuzes in Harmonie en in Uitlijning zijn met mijn Ziels Bestemming. Vanuit de diepste plaats van Dankbaarheid in mijn hart, zeg ik dank u wel voor uw zegeningen in ieder gebied van mijn leven. Het zij zo, en aldus is het.
Shanta Gabriel voor
Aartsengel Gabriel
Maart 5, 2014

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen